Saj tudi pri nas na tehni?nem merijo koliko pokadi - absorbcijski koeficient, vendar pri polovico max obratov.
Ampak to ni isto kot ?tevilo trdih delcev.
Meje absorbcijskih koeficientov niso tako strogo zastavljene, zato grejo skozi ta na? test dimljenja tudi avti brez dpfa.
Prilagam en izpisek tehni?nega od enga na?ega Actrosa, brez dpf, meja za to vozilo je 1,4 absorbcijski koeficient.
Mene zanima, na podlagi ?esa se izpi?e temperatura olja??? Saj ni?esar ne priklaplja na OBD.
To je sicer res, ampak saj nikjer ne pi?e da mora? ravno na uradnem servisu to narediti. Obstajajo alternative, ki so precej cenej?e. Se strinjam, da ?e deli ne bi bili tako zasoljeni, bi marsikdo to uredil tudi na uradnem servisu. Ampak, my point je, da obstaja pot. Ni najla?ja ali pa najhitrej?a, in v tem je ponavadi problem.
Jaz osebno, ne bi nikdar rezal ven tega. Za isti denar dobim obnovljeni vlo?ek, oz ti ga (?e se da ) spucajo v nulo.
Ok zdaj me pa res firbec matra kje je nov DPF 300 eur??? ok mogoce pri strajnar-ju
uradni servis ko sem sam spraseval je dobrih 2500 eur + 3je senzorji ker so zaradi vrocine zazrti notr in jih je potrebno dat nove dobrih 1000k + delo se pravi si pri cca 4.000 eur za nov DPF (spraseval sem v Mazda BTC) .... pri mazdi 2008-2010 ki je vredna koliko? mogoce 3500?
Ce bi bil nov dpf 300 eur + menjava 200 eur bi se verjetno velika vecina odlocala za to opcija. Tako je pa cena popolnoma nerazumna in je tako kot pac je.
Meni je enkrat ne?no za?el zavirat, ko je ?el kolesar po desni strani ,ne vem, al je ?el preve? po voznem pasu, skratka tako ali tako sem moral po?akat in ga obvit.
Ko sem podalj?al za prej?njo je bilo re?eno da je isto. No, jaz potem nisem imel nobenih te?av z reklamacijami. Itak pa ni ?isto enako. Tudi s tovarni?ko ima? lahko jajca, ko neki ne gre skozi..
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mene zanima, na podlagi ?esa se izpi?e temperatura olja??? Saj ni?esar ne priklaplja na OBD.
To je sicer res, ampak saj nikjer ne pi?e da mora? ravno na uradnem servisu to narediti. Obstajajo alternative, ki so precej cenej?e. Se strinjam, da ?e deli ne bi bili tako zasoljeni, bi marsikdo to uredil tudi na uradnem servisu. Ampak, my point je, da obstaja pot. Ni najla?ja ali pa najhitrej?a, in v tem je ponavadi problem.
Jaz osebno, ne bi nikdar rezal ven tega. Za isti denar dobim obnovljeni vlo?ek, oz ti ga (?e se da ) spucajo v nulo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani