Ne, le?aja se vrtita tolk hitro kot se vrti kolo... razlika je lahko le v tem, da so gume recimo manj?e pa se zato vrtijo hitreje ali pa je napa?en zajem podatkov na ABS senzorju. Kaj drugega verjetno skoraj ne bi smelo biti saj ima? problem na obeh prednjih kolesih.
Ne vem samo to je edina logi?na razlaga zakaj tolk odstopanja pri hitrosti. Tisto odstopanje ?tevca je pa vedno zato, da ka?e vi?jo hitrost od dejanske (baje zarad varnosti).
?al nisem mehankar tako, da bi te?ko rekel ampak, ker se ABS senzor ne kalibrira ampak je odvisen oo magnetnega obro?ka je to lahko edini vzrok. Ker ?e bi bilo karkoli drugega, recimo po?kodba ABS senzorja oziroma, da bi bil celo le?aj narobe obrnjen bi ti javljalo lu?ko in napako ABS senzorja.
Ko smo ze pri teh screenshotov a lahko eden poslika hitrost posameznih koles. Odkar sem zamenjal oba sprednja lezaja mi je avto zacel kazati napacno hitrost na stevcu. Pa bi prosil ce mi lahko to kdo preveru
Poskusi ?e pri ni?jih hitrostih, da se vidi ali bo ?e vedno 10km/h razlike. Zdaj pa malo blesavo pitanje - saj ima? slu?ajno druge dimenzij gum spredaj in zadaj?
Druga?e pa ?e se ne motim ima 6-ka magnetni trak na le?aju in pri vrtenju ABS senzor pobira podatke iz menjav magnetnega polja. Zdaj, ?e si dal notri kak?en neoriginalen le?aj, ki sicer pa?e, je pa vpra?anje kolk na gosto ima magnetne zapise "posejane". ?e ima recimo bolj na gosto se lahko zgodi, da pa? misli senzor, da se kolo vrti hitreje, kot se dejansko in od tod razlika.
Na?eloma verjetno to ?e ne vpliva na traction control, ker je premalo razlike v vrtenju, da bi sistem interveniral. je pa vpra?anje a to vpliva na DSC. Tukaj si ne ?elim ?pekulirat a bo znal pravilno regirat al bo premalo oziroma preve? se vme?al v stabilizacijo vozila pri zdrsu.
Ni nujno, da so svetilke, lahko imajo Francozi zelo dobro optiko lu?i narejeno in se da z normalnimi potegnt bistveno ve? kot recimo pri Mazdi, kjer Japonci to lekcijo niso najbolje osvojili.
Tako je bilo na za?etku tud s Xenoni.. Recimo prva generacija 6-ke so mi 2x v garanciji menjali balaste oziroma baje celo lu?. Pri drugi generaciji pa s xenoni ni bilo nobenih te?av pa imam 2x ve? prevo?enih km in 2,5x ve? let na grbi kot pri prvi (govorimo o starosti avta, da ne bo kdo dobil kake prebliske ).
Zakaj se bo odprla debata bencin/dizel? A bencinarji nimajo oljne ?rpalke ? :ne vem:
Zdaj so pa mo?nosti ali ga serje senzor pritiska olja, kar je malo verjetno ali pa je mogo?e notri napa?no olje oziroma je neustrezna viskoznost. A si menjal olje na poobla??enem servisu, ker se zgodi, da nekateri nepoobla??enci fuknejo notri prvo olje, ki ga imajo pri roki. Potem pa, po nekaj tiso? km, se le to pome?a ?e z nafto in je viskoznost prec neustrezna.
Sej zato pa vpra?am, ker so se ventil?ki namre? vrnili in to z ABS-om je proti predpisom v EU.
Ok ?e ima? ABS merjenje, najprej eno glupo vpra?anje. A so gume enake na vseh kolesih? Ok, bom malce druga?e vpra?al, ker tole zgleda kot, da te trolam. A si slu?ajno menjal kak?no gumo in je recimo ena pobrana do pol profila druga pa nova s polnim profilom?
Druga zadeva bi bil pa lahko le ?e problem na ABS senzorju samem ali pa na senzorju kota volana.
Men je tudi ?e crknil ta aktuator turbine oziroma regulator variabilne geometrije turbine - tako, da jaz bi za?el pri tem. To je v videu na za?etku, ko z izvija?em preverja ali se premika.
Navadno je nekaj narobe z airbagom... tole zna biti tudi zani? airbag modul - ?e je to so verjetno ?li kondi?i. Lahko pa je samo slab stik ampak v vsakem primeru bo treba dat volan dol, vklju?no z clockspringom, ker je mo?no, da ti je odtrgalo tisti sme?ni naviti plo??ati kabel.
Hja ne vem - jaz sem na teh bolj nizkoprese?nih vedno nekje od 2,7 in tudi za dolo?ene tipe gum do 3,0 in mi zdr?ijo ve? kot 70.000km. Obraba pa je na vseh popolnoma enakomerna od robo, preko sredine do drugega roba.
Da bi ti zaradi tlaka pobiralo po sredini bi moral dati kar precej preko 3 bare. Kaj pa ?e je bil vulkanizerjev manometer pokvarjen in se mu je recimo igla zataknila pri 2,8 bara?
A si ?el kaj na pumpo kontrolirat? Ker ?e to je ?udno, da je ena bolj po?rta kot druga, ker to bi nekako potrdilo mojo teorijo, da je bil vulkanizerjev merilec tlaka v kurcu in je model pumpal in pumpal, ko pa je spustil je manometer vedno pokazal 2,8 pa ne glede ali je bilo notri res 2,8 bara ali pa precej ve?.
Accu je tko,da bo? ti lahko normalno v?gal,se zapeljal v trgovino in ko bo? hotu s5 v?gat bo tema. Lahko crkne v 5 sek. (pridejo celice v stik)
To poznam, se mi je to naredilo na KIA-i pred dobrim desetletjem in pol. Kot bi napisla mojo izku?njo v Bohinju, ustavim pred trgovino in ko se vrnem je samo klink naredilo pa je bilo konec - seveda v soboto, da je bilo ja ?im bolj napeto nekje "bogu iza nogu" najti accu.
To?no to se je zgodilo meni na prvi 6-ki. Accu star 2,5 let. Perem avto, da ga bom zapeljal nazaj v gara?o, samo ?tevce obrne in konec. Do takrat je delal BP.
Ja ja tako nekako je vse skupi izgledalo pri meni. Ampak, zdaj je ?e tretji dan in avto v?iga BP pa sem vmes imel tudi ?e kratke vo?nje, ko je v manj kot dveh kilometrih bilo treba 3x ugasnit in pri?gat motor pa izgleda vse OK.
A si mogo?e zelo veliko vode zlival po prvem steklu, ko si pral?
Sej ne da sem ?krtuha ampak vseeno ne bi zdaj accuja kupoval kar tako na zalogo, ker ne izgleda, da bi bile celice v stiku niti, da je kar koli narobe z njim. :ne vem:
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ne, le?aja se vrtita tolk hitro kot se vrti kolo... razlika je lahko le v tem, da so gume recimo manj?e pa se zato vrtijo hitreje ali pa je napa?en zajem podatkov na ABS senzorju. Kaj drugega verjetno skoraj ne bi smelo biti saj ima? problem na obeh prednjih kolesih.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani