Skoči na vsebino
Krajši interval regeneracije
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je samuel napisal:

Alex niž lažjega, spariš vmesnik in telefon, poženeš aplikacijo, nastaviš parametre in gasa ;). Jaz recimo spremljam naslednje podatke (glej sliko). Predvsem me zanima regeneracija in pritisk olja. Ob koncu regeneracije običajno resetiram števec na avtu, ko se bližajo magični km pa ponovno poženem aplikacijo in skušam regeneracijo speljati v kosu do konca.

 

lp, Samo

fscan.png

Super. 👍 Itak ponavadi vem, kdaj bo regeneracija, če je vse v redu(so izjeme, kjer se podaljša.) Gremo v akcijo. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problemi s stranskimi ogledali
Napisano
pred 14 minutami je dady napisal:

Imam M3 made in Japan debelih 7 let. Funkcijo avtomatskega zapiranja sem dal vgraditi kmalu po nakupu avta, ker sem tudi sam želel biti prepričan, da se je avto zaklenil. Ves ta čas se ogledala zložijo in odprejo brezhibno. Odprejo se šele ob zagonu avta, kar je precej pametneje kot pri naši novi CX 30, kjer se ogledala kar naprej odpirajo, tudi če samo nekaj vzamem iz prtljažnika.

Najbolj ogledalom pa tudi zadnji kameri škoduje pranje v avtopralnici oziroma, če sem precizen, predpranje z tlačnim čistilcem. Meni po pranju tudi po cel dan ni delovala zadnja kamera. Zato jo zdaj pred pranjem zaščitim z papirčkom in lepilnim trakom in delavcu v avtopralnici naročim naj pred špricanjem na ogledala in kamero zmanjša pritisk vode in raje malo več uporabi krpo.

Res je, da je pritisk vode sovražnik zapiranja ogledal. Po drugi strani je pa žalostno, da tega v vseh teh letih, pa je znana napaka, niso odpravili. 🙄

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Feltne za zimo za mazdo 6 2018+
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Aless napisal:

@Alexmalo si pretiraval z težami za 20col platišča. 

20tke tehtajo v povprečju 12kg, odvisno pač od platišča +-1kg.

Evo še primerjave za Original Audi-VW platišča. 

 

 

Screenshot_20210913_175407_com.android.chrome.jpg

Screenshot_20210913_175427_com.android.chrome.jpg

Screenshot_20210913_175624_com.android.chrome.jpg

Original oem mazda 6 - 19" col 19" stock wheel (model No. 61, 7.5x19 5x114.3 ET45) weight: 30.4lb (13.8kg).

Se pravi, da je že original

mazdina19"  feltna skoraj 14 kg. 

Jaz sem dal za, referenco moje momo, ki so seveda lažje. 

Pri 20" pa teža variira od 15 kg  pa vse do 18 kg. Kar je manj je zelo lahko. 

 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Feltne za zimo za mazdo 6 2018+
Napisano (urejeno)
pred 23 minutami je Brane napisal:

Pa še 500 zraven za kolesne ležaje.

Je  res  kar nekaj dodatne teže pri 20". Feltna 20" je v povprečju težka nekje 17 kg in guma 20" pribl. 15 kg.

Skupaj 20" komplet :

Feltna 17kg + guma 15 kg=32 kg

Skupaj 19" komplet:

11,64+12,40kg =24,04kg

Za referenco sem uporabil težo mojega 19" kompleta guma+ feltna. (feltna 19" X 8,5", guma good year, 245/40 r 19)

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano
pred 6 minutami je Deeyan napisal:

Evo, pa je pretekl 24h, se slabse je kokr je kazal se mi zdi

IMG_20210912_195214_edit_349157642023804.jpg

 

Blo je pa narjen v zadnjih 2 mescih vse tanujno (bakrene podlozke injektorjev menjane, sito menjano, sesalni kolektor, loputa, EGR, MAP ocisceno) 

 

Za olje pa zde razmisljam, da bi res kr Motula uzel. 

Probaj z Motulom. Ni drago in je preverjeno dobro. Me zanima zares, kako se bo obneslo proti mazdinemu. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano
pred 3 minutami je Janez007 napisal:

Če imaš prenosnik je potem zate varianta Forscan za Windowse - je zastonj :) 

Nimam. Ne rabim ne računalnika ne prenosnika. Potem bi cel dan visel na tem forumu. :aaaaa:

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano
pred 2 minutama je Janez007 napisal:

Mogoče tudi je tudi tvoj avto vedno bolj "bolan". 😁 Verjetno pa da ne.

 

Veliko bo jasno iz podatkov. Upam, da ti bo le uspelo nabaviti aplikacijo v kakšnem mesecu ali dveh 😜 Tistih 6€ si verjetno že rezerviral za gostovanje tega foruma na zmogljivejšem strežniku in sedaj se mora spet nabrati ...

Nikakor mi ne uspe kupit te aplikacije. Vedno pride kaj vmes, da pozabim. Je pa tudi res, da ni tako poceni in moram kaj šoldov prihraniti. 🤔 

Po moje ni moja rdečka še nič "bolana", ker trenutno deluje vse, kot mora. Vsaj zdi se mi. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano
pred 19 minutami je Janez007 napisal:

Meni pa je počasi postaja jasno. Regeneracijo sprožata 2 parametra, ko se približata vrednosti 6g/L in ki se izračunavata neodvisno: DPF_GEN in PM_ACC_DSG. Regeneracijo sproži tisti, ki se prej približa vrednosti 6g/L.

 

Pri "zdravih" avtih sproža regeneracijo DPF_GEN, ki jo računalnik izračuna glede na porabljeno gorivo (več porabljenega goriva, sorazmerno več saj). Pri tem parametru se regeneracija izvede na cca 17 l porabljenega goriva. Na avtocesti je velik upor zraka, zato večja poraba in zato so intervali krajši.

 

Včasih pa izgorevanje v "bolanem" avtu ni popolno in zato z isto porabljeno količino goriva, kot pri zdravem avtu, avto generira veliko več saj. Zato računalnik istočasno ugotavlja zamašenost DPF še na drug način, in sicer z razliko tlaka na začetku in koncu DPF filtra. Bolj ko je filter zamašen, večja je razlika tlaka. Ker je razlika tlaka odvisna tudi ob trenutne porabe goriva, obratov in še česa, računalnik upošteva tudi to, ko izračunava parameter PM_ACC_DSG (enačba meni ni znana). PM_ACC_DSG se pri "bolanih" avtih hitreje približuje vrednosti 6, kot DPF_GEN, zato se regeneracija izvaja hitreje kot na 17l porabljenega goriva.

 

Če so regeneracije prepogoste (na primer vsakih 50 km), računalnik javi napako DPF filtra ..

 

Primer "zdravega" avta (regeneracijo sproži 17l porabljenega goriva):

slika.png.9bfadad06cb82a45ac1bc74d87b0ed71.png

 

Primer "bolanega" avta (regeneracijo sproži prevelika tlačna razlika DPF filtra😞

slika.png.d32503cd36bd9a4ef00f1e408b063c2d.png

Verjetno je res nekaj na temu. 

Nisem še nabavil aplikacije, da bi to pogledal pri mojem avtu. 🙄

Mi je pa čudno, ker sem šel za gor po italijanski strani po avtocesti, nazaj tudi po avtocesti, samo po naši strani. In obakrat je bila hitrost "primerna". 🤔 Poraba za gor povprečje 6,5l/100 za domov pa 6,2 l/100. Vseeno je prevelika razlika pri regeneracijah po moje. 🤔

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Feltne za zimo za mazdo 6 2018+
Napisano
Pravkar je Bini napisal:

Seveda, če voziš čez robnike.... 😁

Ja, če se poslužuješ takega početja, da se kobacaš z avtom prek robnikov so 17" boljše. Ni pa nikakor zdravo za gume. Zna se zgoditi, da robnik uniči konstrukcijo v  gumi in posledično take gume ne centriraš nikakor več. Meni se je to zgodilo enkrat na stari 6-ki. In to sem moral na robnik zaviti v skrajni sili. In smo gumo trikrat centrirali in vsakokrat slabše. Nato smo gumo sneli s feltne in z notranje strani gume se je videla majhna izboklina, kjer je prijel robnik. 

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano
pred 25 minutami je Deeyan napisal:

 

Nvem, par ostalih tut daje original pa je slika drugacna 🤷‍♂️

Poizkusi  dat noter naslednjič katero izmed olj, ki nam jih za naše dizle  priporoča Aless. Vsako olje od priporočenih je  daleč bojše kot to, ki ga imaš trenutno noter. Pa boš videl, če bo kakšna razlika. 🤔

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Feltne za zimo za mazdo 6 2018+
Napisano

Tako bo prav, ja. 😊 Tukaj se vidi, koliko manj je feltne in koliko več je gume na, 17".

Če so ti všeč lepe feltne, imaš gor  19", če ti je bolj všečna črna guma, imaš 17".😊

pred 1 uro je Jest napisal:


CX-5 KF (torej drugi model) ima senzorje pred in po FL…

 

Na sestici sem imel dva kompleta, ampak samo zaraid tega, ker sem dobil dokaj ugodne 17 feltne… Sedaj imam samo ene feltne in jih dam premontirat… Ce bi gledal po tem, koliko se pozimi znucajo… potem se verjetno pozimi sploh ne bi vozil… ;) Ampak avto imam predvsem zato, da se vozim z njim… ne za to, da bi bil njegov suzenj in ga glancal ves cas ter se sekiral za vsako praskico ali umazanijo… 

Enako je z domovi. Eni imajo dom, da v njem živijo, drugi pa stalno nekaj delajo okoli hiš, jih olepšujejo, kosijo travo vsak dan... Skratka, so sužnji svojih domov. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Feltne za zimo za mazdo 6 2018+
Napisano
pred 21 minutami je Janez007 napisal:

No ja, s tem se pa spet ne strinjam. Mogoče to velja za rdečo barvo vozila, določene oblike in barve 17" platišč pa gredo z drugimi barvami vozila prav lepo skupaj, na primer z belo. :) 

 

In še eno stvar sem pozabil glede prednosti 17". Nekoliko nižja verjetnost je, da jo poškoduješ ob robniku, saj je 17" platišče za 1 cm višje od tal (višina gum 55 mm namesto 45 mm pri 19").

image.png.1a93de0d42155a53701ea0099f499488.png

 

Hm... Tole z višino ne razumem. Tule je primerjava obeh. 

https://www.willtheyfit.com/index.php?width=225&aspect=55&diameter=17&wheelwidth=7.5&offset=50&width2=225&aspect2=45&wheel_size=19&wheel_width=7-5&offset2=45

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Feltne za zimo za mazdo 6 2018+
Napisano (urejeno)
pred 12 minutami je Janez007 napisal:

No ja, s tem se pa spet ne strinjam. Mogoče to velja za rdečo barvo vozila, določene oblike in barve 17" platišč pa gredo z drugimi barvami vozila prav lepo skupaj, na primer z belo. :) 

image.png.1a93de0d42155a53701ea0099f499488.png

 

Hm... In kje vidiš ti na tej sliki kako lepoto ? 🤔 Sicer pa stvar okusa in estetike. 😉

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Feltne za zimo za mazdo 6 2018+
Napisano
pred 4 urami je kacnje napisal:

Sam imam podobno dilemo pri CX-5. Pri prejšnjih avtih sem vedno vozil samo z enimi platišči in pač menjal pnevmatike. Itak je dobro, da se scentrirajo, več kot sezono ali dve pa pri meni tudi ne zdržijo. Pri CX-5 sem dobil letne na 19 palčnih, zaradi udobja pa bi mogoče rajši imel 17 palčne. Je pa res, da to s seboj prinese dodatne stroške (nakup dodatnih platišč), pa malo več prostora za skladiščenje ...
Koliko se vam zdijo 17 palčne bolj udobne? Udobje je meni precej pomembnejše od videza.

Seveda so bolj udobne. Ne čutiš prav vsake luknjice na cesti. A so tudi bolj nenatančne in slabše vodljive kot 19". In predvsem izgledajo zelo grde na Mazdi 6. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Feltne za zimo za mazdo 6 2018+
Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Ni mi čisto jasno, zakaj je 19" platišč pozimi škoda oziroma zakaj avto pozimi (5 mesecev) ne rabi biti lep😁

Sol, kamenčki? Verjetno ne koristijo barvi. :jezicek:

Pozimi je cel dan tema in pol zime je avto umazan tako, da je vseeno kako izgleda. Še mene ne prizadene, ko je tajo grd. 🤗

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Feltne za zimo za mazdo 6 2018+
Napisano
pred 41 minutami je Janez007 napisal:

Včasih smo zimske kupovali ožje od letnih in so tudi zaradi tega bolj zagazile v sneg (večji pritisk zaradi manjše naležne površine). Mazda 6 pa ima predpisano širino 225 (razen @Alex ove 😁 )in samo zaradi velikosti platišč glede učinkovitosti oprijema po mojem nič ne pridobiš ali izgubiš.

Mislim, da je pritisk zaradi nizko presečne gume vseeno manjši? Ali je večji? Ali enak? 

Hm, bi bilo zanimivo to izvedeti. Je pa škoda 19" colskih felten pozimi. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Feltne za zimo za mazdo 6 2018+
Napisano

Meni za pozimi ni važen izgled. Važno mi je, da ko je sneg, zagazim vanj in se avto ne zaustavi niti na kakem prelazu v Italiji. Če bi moral izbirati in ne bi hodil smučati, bi imel 19" čez celo leto. Ni ga lepšega, kot 6- ka in 19". 🤗

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.