No ja, s tem se pa spet ne strinjam. Mogoče to velja za rdečo barvo vozila, določene oblike in barve 17" platišč pa gredo z drugimi barvami vozila prav lepo skupaj, na primer z belo.
Hm... In kje vidiš ti na tej sliki kako lepoto ? 🤔 Sicer pa stvar okusa in estetike. 😉
Sam imam podobno dilemo pri CX-5. Pri prejšnjih avtih sem vedno vozil samo z enimi platišči in pač menjal pnevmatike. Itak je dobro, da se scentrirajo, več kot sezono ali dve pa pri meni tudi ne zdržijo. Pri CX-5 sem dobil letne na 19 palčnih, zaradi udobja pa bi mogoče rajši imel 17 palčne. Je pa res, da to s seboj prinese dodatne stroške (nakup dodatnih platišč), pa malo več prostora za skladiščenje ...
Koliko se vam zdijo 17 palčne bolj udobne? Udobje je meni precej pomembnejše od videza.
Seveda so bolj udobne. Ne čutiš prav vsake luknjice na cesti. A so tudi bolj nenatančne in slabše vodljive kot 19". In predvsem izgledajo zelo grde na Mazdi 6.
Včasih smo zimske kupovali ožje od letnih in so tudi zaradi tega bolj zagazile v sneg (večji pritisk zaradi manjše naležne površine). Mazda 6 pa ima predpisano širino 225 (razen @Alex ove 😁 )in samo zaradi velikosti platišč glede učinkovitosti oprijema po mojem nič ne pridobiš ali izgubiš.
Mislim, da je pritisk zaradi nizko presečne gume vseeno manjši? Ali je večji? Ali enak?
Hm, bi bilo zanimivo to izvedeti. Je pa škoda 19" colskih felten pozimi.
Meni za pozimi ni važen izgled. Važno mi je, da ko je sneg, zagazim vanj in se avto ne zaustavi niti na kakem prelazu v Italiji. Če bi moral izbirati in ne bi hodil smučati, bi imel 19" čez celo leto. Ni ga lepšega, kot 6- ka in 19". 🤗
Če je prisilna regeneracija delovala, pomeni, da je regeneracija zmožna zažgati večino pepela v filtru. To pomeni, da težava ni v DPF (zamašen DPF je zgolj posledica težave), ampak da nove saje prehitro polnijo DPF. Vzrok je v najslabših primerih lahko turbina, s sajami zamašeni kanali ali injektorji. Glede na to, da ti motor cukne pri 2.500 obratih, bi sam sumil turbino.
Ko imaš zabit DPF filter, s prisilno regeneracijo očistijo le del filtra, ob straneh ostane zabito. Prehod je zelo majhen. In, ko se bo zopet kmalu zabil, regeneracija ne bo uspela očistiti filtra in se bo zgodba ponovila. Z prisilno regeneracijo ni še nihče rešil stvari za prav. Moje mnenje. Jaz bi dal očistiti najprej filter, da sem siguren, da je čist. Če ne bo pomagalo pa raziskovati naprej.
@Binihja vzorec iz Citronke ni težko ocenit, že na pogled od daleč se vidi da je fuč. 🥴
Mi je pa pri tem vzorcu zanimivo da ni videt goriva v olju🤔
Na prejsnjih tvojih vzorcih je bilo prisotno tudi dost goriva.
No kakorkoli pri Citronki bi moral biti interval na 10kkm ali še manj, glede na to kako hitro uničuje olje.
Glede sodov na Mazda servisu pa ni nič narobe, olje je enako kot iz kantice. To da imajo skor vsi servisi kjer imajo dosti prometa, ker se jim bolj splača in še logistično je lažje.
Pri nas npr. na eno menjavo olja na MB Actrosu porabimo 38L olja, da bi to morali iz kantic nalivati in prenašati je bolj taktak. 🥴
Ja. Res ni nič narobe a je bolj priročno pa še zaslužek na 1 litru je na servisih pribl. 14€./na original mazdinem olju. Pri enem avtu je to reči in nariši več kakor 50€ po tamalem.
@Aless tokrat te ne bom spraševal kakšen se ti zdi vzorec od disel citrončka olje pri 15k km,saj sam vem da je katastrofa od katastrofe!😩( Lahko pa komentiraš,če želiš....😂)
Objavljam pa ga zato,da vidite kako olje ne spada več v motor! Sicer kmalu sledi menjava ketnice in še kaj drugega,bomo videli kako dolgo bo šlo 🤔.
Ps; enkrat je tekla debata,kakšno olje točijo v avte na uradnih M. servisih....🤔
Iz te slike je jasno ,da iz originl sodov pri Selmar.👍
@Jest je videl pri Btc Mazda,da ga iz kantic,tako da je odvisno od servisa.👍
(Možno,da nimajo za sod olja😁)
In v teh sodih je olje, ki ga poceni kupijo in drago preprodajajo. 🤗
Uf, meni to s tem obd 2 nikakor ne gre. Sicer se je po mukah povezal s telefonom, a imam aikacijo obd Autodoctor Light in razen hitrosti in temperature ne pokaže nič.🙄 Totalno neuporabno. Kaj naj naložim, kupim, da bo enostavno in da bo delalo, (snemalo) parametre motorja kot se šika?
Ja sam ga postavi v položaj ki ti ga na tehničnih naštimajo po tej logiiki ne. Če imaš luč visoko in daš notr 5ljudi ti bo postavilo v ta isti/pravi položaj pa bo luč še vedno svetila visoko
Res je. Samo bi bilo dobro, da najprej preveri, če sploh to deluje. Postaviš se pred zid, prižgeš luči in na zidu takoj vidiš, ali opravijo luči pot gor dol. To se zgodi vsakokrat, ko prižgeš luči.
Avtomatska nivelizacija na začetku, glede na število potnikov in prtljage v prtljažniku, postavi s pomočjo senzorjev luči v pravi požaj.
Če ima luči, ali samo eno, ki svetijo precej v tla, je nekaj zatajilo oziroma ne deluje.
Spomnim se, da so nekateri na prvih Mazdah 6 morali zamenjati komplet cele luči. Tega, je bilo ogromno.
Če boš vrtel ta vijak pazi, da ga ne boš preveč, ker se zna zgoditi, da pade vijak iz matice in potem moraš razstavit celo luč, da to popraviš.Meni se je to zgodilo.
First park your car on leveled ground, and it would be best if there is a white wall at a 10 feet distance from the car.
Once you pop open the hood, you will find adjustment screws at the back of the headlight. To locate them, look straight behind the headlight, and you will see two Philips head screws
The outwards screw that is close to the fender is for vertical adjustment, turning it clockwise raises the beam and vice versa
The inward screw is for the horizontal arrangement - counter-clockwise brings the light more towards the inside, and vice versa.
Inspect results while making adjustments so that you can narrow down to the right beam position.
Jap, tudi jaz tako preverjam, ali je zaklenjen. Drugače pa čakam že več kot mesec dni, da me pokličejo za novega. V tem času si je staro ogledalo spet premislilo in se zopet poklaplja xD Sj človek ne ve, kaj naj si misli
Opazil sem, da se pri mojem avtu to dogaja, ko ga operem. Izgleda, da kam voda res zamaka in se dogodi, da se ogledalo ne odpre dovolj. Ko se posuši, deluje normalno do drugega pranja. In, ker se pere dva do trikrat na teden, je to skoraj stalna težava 🤔
Tilen misli, da med samim poiranjem spihas gobico, ker polirna gobica tudi rata malenkost umazana, ker s samim predpranjem oz. pranjem ne spravis 100% umazanije dol iz avta. Pri tebi se pomoje to se toliko bolj opazi, ker imas belo gobico. Odlično napisano in pohvalno :). Sam uporabljam identično medoto edina razlika je ta, da imam jest oranžno hex gobico :P. Brisačo za sušenje avta pa uporabljam Chemical Guys Miracle Dryer Premium Towel. Alex enkrat probi Chemical guys butter wet wax. To bi pomoje perfektno izpadlo na rdeči barvi
Hvala. Ja, mislim, da je na polirki M8 navoj. Ali M 10? Enkrat v bodoče bom kupil še manjši nastavek za polirno gobico. Kak fi 130 za bolj natančna dela in oranžno gobico. Ja, kar se tiče spihovanja imata prav. Bo treba uporabi tudi kompresor.
Ta butter wet Wax sem imel v mislih tudi sam. Ko mi zmanjka tega, ki ga imam sedaj, cherry, ga bom nabavil.
Edino to, zakaj mi polirka na trenutke odskamuje nisem še pogruntal. A ti kaj pritisksš na lak ali loliraš s samo težo polirnega, stroja?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Hm... In kje vidiš ti na tej sliki kako lepoto ? 🤔 Sicer pa stvar okusa in estetike. 😉
Popravljeno od AlexPovezava za deljenje
Deli na druge strani