Ta vikend sem končno našel čas in odvil gumo in preveril desno polos. Mislim, da je dovolj zategnjena. Ima pa "lufta" kot na posnetku. Leva, ki je še original tega nima. Tako, da bi rekel, da tukaj tiči napaka in vzrok tega tresenja. Mogoče nesrečna izbira rezervnega dela... Je pa vprašanje, kaj lahko ta "luft" povzroči na dolgi rok...
ja tam ti v pesto proti ležaju tolče zato nabija
a je kakšna podložka mogoče tam pri ležaju bila pa da je nisi dal gor?
neverjamem, da bi imel tudi neoriginalni del tak luft
Velikokrat se zgodi, da pri poslušanju radia kar na 1x začne samo od sebe menjavat radijske postaje ali pa jih kar shranjuje, brez da bi pritislnil en sam gumb.
Danes naprimer, ko sem avto prižgal je diplej prikazoval navigacijo. Probleme imam tudi z park senzorji (1x delajo, drugič spet ne), so pa bili na avtu ko sem jih kupil.
Sem 1 lastnik.
V čem je problem?
Slabi konektorji, napaka pri povezavi, software??
Avto ni bil nikoli karamboliran, pred 1 letom pa sem menjal originalni akumulator z enakovrednim novim.
Če kdo ve v čem je težava naj mi prosim piše.
Lep pozdrav,
Lahko da ima ekran "mrtve dotike" in ti sam od sebe spreminja stvari - ampak to bi se lahko dogajalo samo na mestu, med vožnjo je touch softwarsko blokiran.
A ve kako resetiram "oil change due"? V računalniku sem kilometre in mesece že ponastavil, pa je sporočilo ostalo. Berem tle, da naj bi držal knof za užgat avto in trip palčko za 5sec?
hmm, meni poradira tudi na števcu, ampak je 2017 in imam že "novejši računalnik"
Jap, jaz sem bil tam samo zaradi Majesa... no Jure je bil tud mojster poklica. Pa Andrej na prodaji... pol so pa vsi teli šli in tukaj se še 1x pokaže ultimativna resnica. Servis in prodaja niso prostori al pa ime in lokacije, ampak predvsem ljudje, ki so tam.
Majes je na Interclassu, Andrej tudi.
Kje je Jure bo pa moral en, ki še vedno fura v BTC povedat.
Avto je iz mesta severno of Frankfurta. Tam verjetno ni bilo poplav. Upajmo, da so to samo poporodne težave. Tamau že pametuje, da bi ga moral poslušat in vzet meco ali pa vsaj volvota :).
Ja, zato pa pravim da ne paničari za menjavo senzorja bo pa npr kolega @miha20 dal kak komentar
nevem kaj je slabše, če bi vzel meco ali volvota ziherca je edino Mazda bencinar
Ja, avto je iz Nemčije. Je letnik 2019 in po zgodovini na aplikaciji vidim, da je bil servisiran vsakih cca. 17000km. Hvala za nasvet, predvsem pa me zanima kje bi senzor dobil ceneje. Očitno je to OEM Mazda part in ga ni na after marketu.
Večina skyactiv dizlov iz uvoza ima težave, ker so "nepravilno" voženi, večinoma so to neki lizing avti za katere se vsem jebe. Če so servisi delani na 17k je že boljše kot na 20k. Vseeno ti priporočam da delaš ti servise na 10k. V splošnem pa je CD184 motor kvalitetnejši kot CD150/175 in načeloma manj zakompliciran iz vidika zanesljivosti, zato ti predlagam da ne delaš nobene panike s to eno lučko. Mogoče ni z motorjem čisto nič narobe, pa je bil avto samo zalit v poplavah junija letos in se je senzor malenkost namočil...
zaradi dobrih izkušenj z Mazdo 6 2009 diesel 140KM sem pred 3 meseci kupil CX-5 2.2. diesel 184KM automatik, 120000 prevoženih. Par dni nazaj se mi je prižgala lučka motorja. Po priklopu na računalnik je ugotovljena napaka P24C6 in P24AE. Pravijo, da bom moral zamenjati senzor na izpuhu art.no. SHYG-18-7EOA. Cena senzorja 700,00 EUR :(Ali ima kdo kakšen predlog za ugodnejšo rešitev problema?
No to pa prvič slišim. Jaz bi spucal EGR in speskal sesalni kolektor. Menjal ta senzor. Vozil avto do naslednje lučke.
A si kupil uvožen avto iz tujine, servisiran na 20kkm?
Prebral sem "Poslovilna Mazda 5", pa mi je bilo čudno, ker si res skrben lastnik svoje 5ke... no hvala bogu, da sem odprl temo in še enkrat prebral naslov
Na mazdi3 letnik 2017 cd150, prevoženih 220kkm se mi je v četrtek prižgala lučka za motor in 1x vmes ga je dalo tudi v safemode. V petek smo ga priklopili in je pokazalo neko napako na turbini. Lučka za motor se mi je danes spet prižgala in spet safemode. Avto ni šel nikamor. Ugasnem avto in potem gre 5-10 minut normalno. To nardim 2x in tretjič avto še kar v safemode in potem se mi še prižgejo lučke za DSC, SCBS in za tlak v pnevmatikah. Lučka za motor je že gorela prej.
Je imel kdo podobno izkušnjo ali kdo ve kaj ga to matra?
Lep dan še naprej. Tilen
a si kdaj čistil sesalni kolektor? jaz ti iz glave rečem da zna bit da ima premal zraka
A ima kdo težave s prikazovanjem kontaktov / telefonski št. klicočih? Namreč shranjene št. označi kot neznane, v glavnem vse, jih pa nekaj prikaže, vzorca pa ni. Kar je še bolj hecno, da pri prejetih sms-ih te težave ni. Na servisu pojma nimajo, izgovarjajo se na vse mogoče. Avto ni star niti leto dni.
1. Pojdi v nastavitve bluetooth, izberi "MAZDA", in potem obkljukaj vse parametre za stike, da dovoliš dostop
2. Številke shrani kot +386
Če pa jih maš preveč, ti jih pa ne bo kazalo, ker je nek limit, me bodo kolegi popravili ampak mislim da je 500 shranjenih številk v telefonu
Sem razmišljaj kaj narediti, samo menjava olja ali odpreti menjalnik in še zamenjati filter. Vemo, da Mazda pravi da ni potrebe po servisu menjalnika in bi v tem oziru bilo čisto ok samo odtočiti olje in doliti novega. Po drugi strani pa če se enkrat lotim, bi najraje naredil komplet vsega, tako da se zaradi tega nagibam k odpiranju menjalnika in "večjem servisu".
Olje kolikor sem iskal dobim najugodneje na Misteroil.
Lej, tudi če odpreš karter, ti bo polovico olja še vedno ostalo v wandlerju.
Tko da če sam spustiš gre vn 1 litr olja manj v primerjavi kot če odstranjuješ še karter - 3je pa še vedno ostanejo v wandlerju.
Jaz bi spustil ven pa se vozi ene 30kkm da se ti olje premeša potem pa menjaj s filtrom vred
Moja M6 2.5 ima sedaj 74000km in razmišljam o menjavi olja avtomatskega menjalnika. Pregledal sem že nekaj videov in mi je načeloma jasno kako in kaj. Odstranil bom pokrov in menjal filter. Zanima me kateri filter priporočate, uporabit tesnilo za posodo ali tesnilno maso, s kakšnim momentom privijačit pokrov in čep na pokrovu?
Sem pred časom precej tega prebral v Klubu Avtomatski menjalniki ampak sedaj tam več ni nobene vsebine😪
jaz bi pri 74 samo zlil ven pa nalil novo not, pa bi potem še mal vozu, pa menjou potem komplet s filtrom
Predvsem je treba preverit, da ne bo platišče imelo problema z bremz čeljustjo ker bo bolj navznoter.
Ravno pred mesecem sem naročeval custom felge in naročil ET30 za nissana po novodilih, no na koncu smo ugotovili, da felge ne gredo gor čeprav so po merah, ki jih navaja nissan in sem ravno danes dobil distančnike, tak da upam da bo naslednji teden montaža.
jaz sem imel enkrat pod neko platano/brezo, ne vem točno in se mi je tako sreanje gor nabralo in mi ni ostalo drugega kot da sem lepo vzel vodo, krpo in vsako tako pikico na roke dol zdrgnil....ni šlo v pralnici ne z wap-om dol.....zdaj če bi dodal kak šampon bi šlo mogoče lažje dol (sline pa nisem imel toliko :), ker s tem gre najlažje vse dol :))
Wap zna pihnt dol, ampak bo spodi flek
Jaz bi vzel olje in kuhinjske krpice pa samo lepo v izi drgnil, boš pa rabil precej potrpljenja
Bini avto ima 47kkm. NevLado ne morem se spomniti ali sem pobrisal fleksibilni del. Mislim da imaš prav verjetno sem pozabil. Glede menjave olja sem pa mnenja da interval ne sme biti daljši od 15kkm. Če pa je vmes dosti kratkih voženj pa raje na 10kkm. Mi lahko kdo pove kako bi najlažje dodal nekaj na avto da bi mi kazalo kdaj je aktivna regeneracija dpf-ja?
Edit: ne sekirej se za %, ker jih auto izracuna na podlagi tega koliko imas zagonov in vozenj in nevem kaj, ni nobenega dejanskega senzorja cistosti olja
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A si v 207k menjal karkoli neobičajnega na avtu?
Kolektor je bil že peskan? Mogoče je samo zabita
Povezava za deljenje
Deli na druge strani