Pa to so še kar problemi s temi DPF-ji in dizli? Ne ciljam samo na Mazdo tuki. Človek bi pričakoval, da z leti vse skup nekak napreduje. Men se zdi grozno in bi se počutu kot suženj avtu, če bi se mi 2km pred domom neka regeneracija vklopla in potem bi se obračal na neke hitre ceste in AC. Po možnosti v končnici, po šihtu. To mi je prvi razlog, da na nek način ne upam kupit dizla.
A zraven se bom pa pretvarjal, da sem Keanu Reeves, v filmu Hitrost... če mi obrati padejo pod 2000, bom eksplodiral.
In zdej bo nekdo napisu ''zato maš pa Mazdo in ti je vožnja v užitek''. 😅
Ključavnica pa novi ključi, pa kodiranje na novo? Najbrž ni ugodno. Sej nimam teh izkušenj, ampak a je treba potem tut ključavnice na vratih in kufru menjat? Sklepam. 🤷♂️ Upam, da ga najdeš.
EDIT: Aja pa sovoznikov predal ma tut ključavnico? Hehe
Sem preveril, po številki šasije se da nov ključ naročit.
Olje v ročnih menjalnikih se segreva bistveno manj kot pri avtomatskih, zato so intervali za menjavo lahko tolk večji. Mislim pa, da ni problem dat 30-40€ za tistih par litrov olja, bolj je fora v teh oderuških cenah menjave le tega. Ne vem kako je danes, ampak neke bistvene razlike ne more bit. Mehanik rabi neko čirule čarule mašino, ki ti nardi vakum in potegne tisto olje ven, ne? So pa tovrstni posegi stroškovno še vedno 400-500€ verjetno, to pa potem ni več 30-40€ 😒
Vem hahaha, ampak imaš pa to opcijo ane. Men se zdi super, greš na neko daljšo vožnjo in takrat pač ključ vtakneš not in se nafila. Men se zdi super opcija, tut če jo rabiš enkrat na pol leta.
Zakaj pa ne nardijo tko, da se baterija fila, ko maš ključ vtaknjen? Eni Bmw-ji majo celo dve bateriji v ključu. Fila pa samo eno, drugo moraš vseen menjat. 😒
Sposojam si tole temo, ker je tudi meni začel tulit ležaj na kompresorju. Bojda je strošek popravila, v kolikor je to seveda mogoče cca 200€, drugače menjava kompresorja. Za 200-300€ sem gledal že kompresorje, seveda kopije, a mi je mojster Ajnik razložil, da jih on ne bo montiral, ker jih potem devet od desetih ni vredu... Ima kdo kake izkušnje s temi kopijami? Je boljše iskat rabljenega? Pa upat, da se ne ponovi zadeva prehitro?
Gre za Mazdo 6, 2003, 1.8 bencin. S kakšnimi morebitnimi problemi se spogledujem, če avto uporabljam v omenjenem stanju? Nekako me skrbijo zadeve okoli jermenice...
?ivjo, danes se mi je pojavil en problem, seveda je to en dan pred tehni?nim...
In sicer so mi prenehali delovati smerniki, tako na ro?ici kot tudi na stikalu za vse ?tiri, varovalke so vse ok, naj pa bi bila prava pod ?tevilko 14, pod pokrovom motorja, ?e se ne motim.
Sedaj imam dve teoriji:
1. Da je crknil rele, mislim da gre za del po katalo?ki ?t. GJ6A-66-830, ampak ne najdem tega releja na avtu.
2. Da sploh ni releja in je zadeva speljana direktno iz ra?unalnika, ki je nad pedalom sklopke
Mazda 6 1.gen
Kakr?enkoli nasvet ali pomo? bosta zelo dobrodo?la.
To je men tud KIA po?enjala. ?e sem avto pri?gal in naredil recimo manj kot kilometer ter ugasnil, pol je pa kr rablo ene 5 sekund verglanja, da je ponovno v?gala.
Imam eno po?kodovano na firmi nekje, ?e se prav spomnim je pri paraboli nekaj polomljeno. Ampak, ?e bi se kdo rad u?il v pe?ici tesnilno maso topit bo ?ist ok. Jo ?enkam :ne vem:
Zdej sm tut jst dobil to po?to, za te airbag spro?ilce... In ?e zdej to peljem na mazdo v btc in mi po tem servisu za?ne vibrirat armaturna, lahko to reklamira? in morjo odpravit potem?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kupte bencinarja. Hvala.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani