RazširiNo sem šel do mehanika, na poti tja je ropotalo potem se usedeva in na zacetku tisina (zgledalo nekako tako kot spodaj v sliki 😄 ).
no pol je pa zacelo ropotat, sva prisla pred delavnico je mehanik vzel moment kljuc pa sel pregledat vsa kolesa - ugotovljeno da prednje levo kolo ni bilo do konca zategnjeno oz. se je losalo. Je rekel imas popravljeno pelji... no na poti domov se zvok ni pojavil, upam da bo to.
preden bi kdo napadel kako nisem to gledal, naj povem da je bil avto dvakrat na dvigalu pri dveh mehanikih in so premikal vse spodaj, tudi sam sem pri parkiranem vozilu gume tresel ce bi se kaj slisalo pa nic... no preventivno pa res nikoli nisem zategoval vijakov, ze 20 let vozim pa mi jih nikoli ni bilo treba.
lp
Srečo imaš, da se nisi razbil. Zdej pa pokliči tistega, ki ti je zadnji zategoval vijake na avtu in ga skurcaj...
Če je kaj narobe z pogonom se to ne opazi na dvigalu. Mora biti na tleh in pod obremenitvijo.
In kaj je bilo narobe točno, kar se ropota tiče?
Auto Finesse ima odlične izdelke
Tudi sam že nekaj časa razmišljam o temle pripomočku😁
Če bi gledal, bi videl...
Potem lahko brez strahu vzamem tak motor z 200Kkm? Turbine ni, da bi šla v maloro. Še kaj drugega takega, da je šibka točka na M6? Rja mogoče pri avtih starih cca. 20 let? Podvozje zadaj?
Bom kar tukaj vprašal, koliko zdržijo skyactive bencinski motorji z nekim normalnim vzdrževanjem.
Je ta cifra recimo okoli 400Kkm ali manj/več?
Predvsem me zanima za 2l motor v mazdi 6.
Popravljeno od FuManchu
Dizli so lepo delovali 100let brez eko navlake. Čim so začeli t.i. inženirji resno skrbeti za naše zdravje pa je šlo vse navzdol.
Naj me kdo popravi, če se motim?!
Dpf je rak rana vseh dizlov.
Bolj te naj skrbi, ko bo nehalo pokati.
RazširiDa kr tole temo ponucam.
Sam imam mazdo 3 2015.
Avto sem kupil 2018 in sem moral že isto leto menjati zadnje diske in ploščice.
Torej original so zdržale 3 leta in 50kkm.
Čeljusti se takrat verjetno ni kaj dosti pipalo in so po 3eh letih in 45kkm ATE bli fuč.
Sem peljal potem na zavorni servis Košir, ponovno dal ATE diske in ploščice, on pa mi je obnovil čeljusti.
Za obnovo sem dal 80eur po čeljusti.
Vendar sedaj po dveh letih je ena stran ponovno fuč, toliko da sem komaj šel čez tehničnega (25% razlike levo/desno).
Tako, da bom verjetno spet moral menjati diske in ploščice.
Ali bi menjava čeljusti z novimi pomagala? Ima to samo original vgradnja take probleme?
Če je to klasika in neizogibno, potem bom začel kupovati najcenejše diske in ploščice k bom itak na 2 leti menjal.
Sprednje bremze sem pa menjal 2019 in so BP še zdaj.
WTF? kaj so bile bremze z lipovega lesa narejene?
RazširiTočno tako, sem tudi sam kupil preko motointegrator.at:
null![]()
Edino kar me je zmotilo je visoki stroški poštnine iz Avstrije... Je pa res, da je bilo še vedno ceneje kot pa da vzamem vse to pri nas...
Pri nas sploh niso več normalne cene🤔 Ne vem kdaj sem nazadnje material za servis pri nas vzel.
Zgleda bom kr na staremu saabu ostal zaenkrat
Za vsak menjalnik je podatek, koliko olja gre ven.
Jaz sem ga najceneje dobil tukaj:
Enaa | Če ni najboljše, ni Enaa.
Prvič vidim te plehce. Pa sem že nekaj bremz razkopal🤔 nimajo to vsi avti gor.
Nekateri bolje da vozijo kolo, kot avto.
Jaz sem na vsakem avtu menjal vsaj enkrat zavorno tekočino.
Vedno sem vzel od ATE.
Je pa po sveži tekočini čisto drug občutek na pedalki za bremzo.
Popravljeno od FuManchu
Jaz vozim samo k lokalcu Avtooptika Vizlar. Njemu zaupam, ker me ni še razočaral.
Pregovor pravi: "If it ain't broken, don't fix it!"
Napisano
To se je tudi meni že zgodilo, ko je vulkanizer pozabil zategniti dva vijaka.
S tem da se jaz na srečo preveril takoj doma, kot vedno.
Jebiga se zgodi lahko vsakemu.
Zato pa treba preverjati take zadeve redno.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani