verjetno ti kje slabo tesni pa vle?e zrak notri mimo MAF senzorja in pride do prerevne me?anice potem pa cuka. ?e je dovolj mraz, ko je motor v re?imu, da mu ra?unalnik dodaja ve? goriva, kot tudi v limp modu pa ga preve? znaka dejansko ne moti, saj je goriva dovolj in ne cuka.
?e ti lahko malo pomagam... jaz sem imel zelo pogoste regeneracije in tudi DPF lu?ko sem zaradi tega fasal. Raziskovalo se je vse mogo?e od injektorjev (obnovljeni vsi ?tirje), EGR, DPF je bil razstavljen, sonde preverjene. Servis je ?e obupoval in so predlagali obnovo turbine, kjer se je pa pol po?asi vse skup nehalo, ker je bil stro?ek ?e precej velik. Tako je DPF letel ven ampak avto je ?e vedno imel te?ave, tako da ga je du?ilo oziroma ni bilo mo?i ob?asno. Ko se je to dogajalo je vedno za?el z regeneracijo in sem mislil, da je to zato, ker je DPF ?e oreng zabasan in ga zato du?i.
V glavnem bottomline, kar sem moral na koncu sam pogruntat, je bil zapacan MAF senzor (?e verjame? al pa ne). ?e sprej za ?i??enje je pomagal ampak sem ga vseeno zamenjal. Tako, da predlagam, da za?ne? s takimi zadevami. MAF majo prakti?no vse Mazde enakega zadnji 20 let in ne glede bencin ali dizel, tako da ga bo? z lahkoto na?el.
Ko se avto ne premika regeneracija ne deluje in pomembno je da je tudi motor na dovolj obratih (?e se ne motim vsaj 1750/min).
Druga?e je pa vzrok, da se del nafte zliva v karter, bolj zaradi na?ina delovanja regeneracije, kjer se nafta vbrizga v izpu?nem taktu, da lahko nato zgori v samem izpu?nem sistemu in tako pove?a temperaturo, da se?ge sajaste delci v DPF filtru. Ker pa je nafta vbrizgana v izpu?nem ciklu takrat seveda ne izgori v valju in pa? del?ek zdrsne mimo obro?kov v karter. Torej ve?, kot je regeneracij ve?ji bo dvig nivoja olja pome?anega z nafto. Seveda pa nedokon?ana regeneracija k temu dodatno pripomore.
bodo tvoje obnovili z originalnim Denso deli. Potrudijo se nastavit ?obe ?im bolj podobno originalnim parametrom tako, da na?eloma ?e u?enje ne bo potrebno oziroma prilagajanje parametrov. Pa ?e tvoje bo? dobu nazaj, ne pa od nekoga xy.
A ko da? kontakt ne zasveti nobena lu?ka? Nekako ne razumem prvega posta. ?e je to potem je nekaj narobe z ra?unalnikom, druga?e pa visokotla?na pumpa, grelne sve?ke ali pa kaki od senzorjev recimo na odmi?ni gredi, lahko pa ti je tudi jermen presko?il za kak zob ali dva.
Upam, da kable ne drma?, ko so lu?i pri?gane? Res, ne se hecat ker tam nima? opravka z 12V ampak s 27.000V ob priklopu.
Druga?e pa ima? dve mo?nosti zakaj ti to po?ne:
1. ?e so notri svetilke ?e dlje ?asa je verjetnost, da jih po?asi vrag jemlje zaradi iztro?enosti. cca 5.000 do 8.000 delovnih ur zdr?ijo. Zamenjaj svetilki (najbolje obe) in preveri delovanje - to ti je najceneje in ?e je samo to ma? potem mir za dolgo ?asa.
2. Druga zadeva pa so sami balasti - originalni niso poceni se pa da menjat za kak?ne aftermarket.
Dvomim, da so balasti... najprej menjaj xenonske svetilke. Meni je po 8-ih letih in 240kkm za?ela ravno tako ena uga?ati, ker se je o?itno izrabila. Po menjavi svetilk vse deluje tako kot treba.
A ma? na kolesih original feltne? ?e niso in je luknja na feltni ve?ja od pesta potem nujno rabi? centrirne obro?ke. Zakaj ti pa v?asih ne trese - zato, ker pride do kontra resonance med nasprotnima kolesoma. Ta se nato izgubi saj v ovinkih je eno kolo hitrej?e od drugega in potem se resonanca samo se?teva , dokler se spet ne ujame v nasprotni in se valovanje/tresenje izni?i.
Je pa tako, da pod 80km/h je hitrost vrtenja kolesa premajhna, da bi se ?utile vibracije.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
upam, da ne bom do?ivel samovoze?ih... men je vo?nja v veselje. Tako bom bil pa oropan ?e tega.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani