bodo tvoje obnovili z originalnim Denso deli. Potrudijo se nastavit ?obe ?im bolj podobno originalnim parametrom tako, da na?eloma ?e u?enje ne bo potrebno oziroma prilagajanje parametrov. Pa ?e tvoje bo? dobu nazaj, ne pa od nekoga xy.
A ko da? kontakt ne zasveti nobena lu?ka? Nekako ne razumem prvega posta. ?e je to potem je nekaj narobe z ra?unalnikom, druga?e pa visokotla?na pumpa, grelne sve?ke ali pa kaki od senzorjev recimo na odmi?ni gredi, lahko pa ti je tudi jermen presko?il za kak zob ali dva.
Upam, da kable ne drma?, ko so lu?i pri?gane? Res, ne se hecat ker tam nima? opravka z 12V ampak s 27.000V ob priklopu.
Druga?e pa ima? dve mo?nosti zakaj ti to po?ne:
1. ?e so notri svetilke ?e dlje ?asa je verjetnost, da jih po?asi vrag jemlje zaradi iztro?enosti. cca 5.000 do 8.000 delovnih ur zdr?ijo. Zamenjaj svetilki (najbolje obe) in preveri delovanje - to ti je najceneje in ?e je samo to ma? potem mir za dolgo ?asa.
2. Druga zadeva pa so sami balasti - originalni niso poceni se pa da menjat za kak?ne aftermarket.
Dvomim, da so balasti... najprej menjaj xenonske svetilke. Meni je po 8-ih letih in 240kkm za?ela ravno tako ena uga?ati, ker se je o?itno izrabila. Po menjavi svetilk vse deluje tako kot treba.
A ma? na kolesih original feltne? ?e niso in je luknja na feltni ve?ja od pesta potem nujno rabi? centrirne obro?ke. Zakaj ti pa v?asih ne trese - zato, ker pride do kontra resonance med nasprotnima kolesoma. Ta se nato izgubi saj v ovinkih je eno kolo hitrej?e od drugega in potem se resonanca samo se?teva , dokler se spet ne ujame v nasprotni in se valovanje/tresenje izni?i.
Je pa tako, da pod 80km/h je hitrost vrtenja kolesa premajhna, da bi se ?utile vibracije.
Saj notri ma? olje, ki je predvideno, da se bo me?alo z nafto. Razen, ?e se ti nivo olja zarad tega dvigne nad oznako X v servisnem intervalu 20kkm, se jaz ne tvojem mestu ne bi jebal z odstranitvijo DPF.
Na pove?ano frekvenco regeneracij ti lahko vpivajo slabi injektorji, okvarjen EGR, slabo delujo? MAF senzor, tudi turbina in verjetno ?ele na koncu zabasan DPF filter. ?e bo? samo DPF ven dal in je kaj drugega krivo bo? imel za sabo dimno zaveso, kar pa verjetno no?e?.
Druga?e pa se DPF odstrani, da notri blenda z luknjo, da je dovolj povratnega pritiska in popravi program, da ne zahteva regeneracij.
Ja kaj ho?e?, da ti ?e napi?emo? Jaz sicer stavim na sklopko/jermenico alternatorja, druga?e ti bo pa ?ist to?no lahko povedal le serviser oziroma nekdo, ki ima avtomehaniko v malem prstu.
To so ve? ali manj samo AC seveda skoraj po predpisih 130-140km/h in celo s Petrolovo nafto
Je pa res, da avto nima gor nave?enih prtlja?nikov in druge neaerodinami?ne krame in da razen obvezne opreme in gasilnega aparata je prtlja?nik prazen. Ampak na?eloma te?a pri enakomerni vo?nji ne igra neke bistvene vloge. Jo pa seveda oblika, ker 5 vratna ima precej bolj?i (okoli 4%) koeficient upora Cv kot karavanka in to se pri AC hitrostih lahko pozna od 2 do 3 deci oziroma cca 30km manj?i domet na tank goriva.
Datum Litri (l) Znesek (?) Kilometri (km) Prevo?eno(km) Povpre?na (l/100km)
To sicer dr?i ampak motor 2.0 diesel je konstrukcijsko enak prvi generaciji.
Na prvi ?estki s 120KM je bila povpre?na poraba 6,53l/100km od novega do trenutka, ko sem jo prodal. Na drugi generaciji s 140KM pa je poraba 6,41l/100km od novega do zdaj. Se pravi dober deci je razlike tako, da ne bi delal tukaj neke razlike med obema modeloma vsaj kar se ti?e porabe.
V bistvu ni kot klasi?na sklopka ampak kot neke vrste ra?na. Se pravi v eno smer se zatakne v drugo pa se prosto vrti. Na?eloma je pa zato, ker sodobni alternatorji imajo kar precej?eno maso rotorja, kar povzro?a pri vi?jih obratih motorja tudi precej velik masni vztrajnostni moment. Ta sklopa nekako omogo?a, da recimo, ko obrati motorja padejo se lahko alternator ?e naprej prosto vrti in s tem se bistveno zmanj?a stres na mikro jermenu in podalj?a ?ivljensko dobo tega, ker se seveda ne dogajajo zdrsi jermena na jermenici, da ne re?em, da lahko v dolo?enih primerih celo jermen sko?i iz jermenice, ?e ni pravilno napet.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sklopka? ?e?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani