Skoči na vsebino
mazda 6 noče "vžgat"
Napisano

A ko da? kontakt ne zasveti nobena lu?ka? Nekako ne razumem prvega posta. ?e je to potem je nekaj narobe z ra?unalnikom, druga?e pa visokotla?na pumpa, grelne sve?ke ali pa kaki od senzorjev recimo na odmi?ni gredi, lahko pa ti je tudi jermen presko?il za kak zob ali dva.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Menjava xenon ?arnice
Napisano

Upam, da kable ne drma?, ko so lu?i pri?gane? Res, ne se hecat ker tam nima? opravka z 12V ampak s 27.000V ob priklopu.

Druga?e pa ima? dve mo?nosti zakaj ti to po?ne:

1. ?e so notri svetilke ?e dlje ?asa je verjetnost, da jih po?asi vrag jemlje zaradi iztro?enosti. cca 5.000 do 8.000 delovnih ur zdr?ijo. Zamenjaj svetilki (najbolje obe) in preveri delovanje - to ti je najceneje in ?e je samo to ma? potem mir za dolgo ?asa.

2. Druga zadeva pa so sami balasti - originalni niso poceni se pa da menjat za kak?ne aftermarket.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 (gh) slabi balasti?
Napisano

Dvomim, da so balasti... najprej menjaj xenonske svetilke. Meni je po 8-ih letih in 240kkm za?ela ravno tako ena uga?ati, ker se je o?itno izrabila. Po menjavi svetilk vse deluje tako kot treba.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Tresenje M6 na avtocesti
Napisano

A ma? na kolesih original feltne? ?e niso in je luknja na feltni ve?ja od pesta potem nujno rabi? centrirne obro?ke. Zakaj ti pa v?asih ne trese - zato, ker pride do kontra resonance med nasprotnima kolesoma. Ta se nato izgubi saj v ovinkih je eno kolo hitrej?e od drugega in potem se resonanca samo se?teva , dokler se spet ne ujame v nasprotni in se valovanje/tresenje izni?i.

 

Je pa tako, da pod 80km/h je hitrost vrtenja kolesa premajhna, da bi se ?utile vibracije.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

P2009
Napisano

No da povem ?e epilog; Zani? je bil elektromagnetni ventil. Zrihtal g. Majes,cena skupaj z delom 110?. Zadovoljen s storitvijo.

a na sesalnem kolektorju?

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 gh 2.0 mzr-cd odstranitev dpf in egr
Napisano

Na kolk prevo?enih km pa ima? regeneracije?

 

Na pove?ano frekvenco regeneracij ti lahko vpivajo slabi injektorji, okvarjen EGR, slabo delujo? MAF senzor, tudi turbina in verjetno ?ele na koncu zabasan DPF filter. ?e bo? samo DPF ven dal in je kaj drugega krivo bo? imel za sabo dimno zaveso, kar pa verjetno no?e?.

 

Druga?e pa se DPF odstrani, da notri blenda z luknjo, da je dovolj povratnega pritiska in popravi program, da ne zahteva regeneracij.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

M6: ventilator se ne vkljaplja
Napisano

To so ve? ali manj samo AC seveda skoraj po predpisih 130-140km/h in celo s Petrolovo nafto :hudicek:

Je pa res, da avto nima gor nave?enih prtlja?nikov in druge neaerodinami?ne krame in da razen obvezne opreme in gasilnega aparata je prtlja?nik prazen. Ampak na?eloma te?a pri enakomerni vo?nji ne igra neke bistvene vloge. Jo pa seveda oblika, ker 5 vratna ima precej bolj?i (okoli 4%) koeficient upora Cv kot karavanka in to se pri AC hitrostih lahko pozna od 2 do 3 deci oziroma cca 30km manj?i domet na tank goriva.
 

Datum              Litri (l)      Znesek (?)      Kilometri (km)  Prevo?eno(km) Povpre?na (l/100km)  

12.08.2017       55,07           64,27               242.868                 888                     6,20 

18.07.2017       54,46           63,06               241.980                 905                     6,02

16.06.2017       55,89           64,05               241.075                 938                     5,96

30.05.2017       56,87           65,12               240.137               1.006                    5,65

17.05.2017       54,34           62,27               239.131                 923                     5,89

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

M6: ventilator se ne vkljaplja
Napisano

To sicer dr?i ampak motor 2.0 diesel je konstrukcijsko enak prvi generaciji.

 

Na prvi ?estki s 120KM je bila povpre?na poraba 6,53l/100km od novega do trenutka, ko sem jo prodal. Na drugi generaciji s 140KM pa je poraba 6,41l/100km od novega do zdaj. Se pravi dober deci je razlike tako, da ne bi delal tukaj neke razlike med obema modeloma vsaj kar se ti?e porabe.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Tole je ta zadeva... http://www.avtodeli.com/index.aspx?source=katalog&nadgrupa=324&grupa=216&id=3355959

 

V bistvu ni kot klasi?na sklopka ampak kot neke vrste ra?na. Se pravi v eno smer se zatakne v drugo pa se prosto vrti. Na?eloma je pa zato, ker sodobni alternatorji imajo kar precej?eno maso rotorja, kar povzro?a pri vi?jih obratih motorja tudi precej velik masni vztrajnostni moment. Ta sklopa nekako omogo?a, da recimo, ko obrati motorja padejo se lahko alternator ?e naprej prosto vrti in s tem se bistveno zmanj?a stres na mikro jermenu in podalj?a ?ivljensko dobo tega, ker se seveda ne dogajajo zdrsi jermena na jermenici, da ne re?em, da lahko v dolo?enih primerih celo jermen sko?i iz jermenice, ?e ni pravilno napet.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.