Saj notri ma? olje, ki je predvideno, da se bo me?alo z nafto. Razen, ?e se ti nivo olja zarad tega dvigne nad oznako X v servisnem intervalu 20kkm, se jaz ne tvojem mestu ne bi jebal z odstranitvijo DPF.
Na pove?ano frekvenco regeneracij ti lahko vpivajo slabi injektorji, okvarjen EGR, slabo delujo? MAF senzor, tudi turbina in verjetno ?ele na koncu zabasan DPF filter. ?e bo? samo DPF ven dal in je kaj drugega krivo bo? imel za sabo dimno zaveso, kar pa verjetno no?e?.
Druga?e pa se DPF odstrani, da notri blenda z luknjo, da je dovolj povratnega pritiska in popravi program, da ne zahteva regeneracij.
Ja kaj ho?e?, da ti ?e napi?emo? Jaz sicer stavim na sklopko/jermenico alternatorja, druga?e ti bo pa ?ist to?no lahko povedal le serviser oziroma nekdo, ki ima avtomehaniko v malem prstu.
To so ve? ali manj samo AC seveda skoraj po predpisih 130-140km/h in celo s Petrolovo nafto
Je pa res, da avto nima gor nave?enih prtlja?nikov in druge neaerodinami?ne krame in da razen obvezne opreme in gasilnega aparata je prtlja?nik prazen. Ampak na?eloma te?a pri enakomerni vo?nji ne igra neke bistvene vloge. Jo pa seveda oblika, ker 5 vratna ima precej bolj?i (okoli 4%) koeficient upora Cv kot karavanka in to se pri AC hitrostih lahko pozna od 2 do 3 deci oziroma cca 30km manj?i domet na tank goriva.
Datum Litri (l) Znesek (?) Kilometri (km) Prevo?eno(km) Povpre?na (l/100km)
To sicer dr?i ampak motor 2.0 diesel je konstrukcijsko enak prvi generaciji.
Na prvi ?estki s 120KM je bila povpre?na poraba 6,53l/100km od novega do trenutka, ko sem jo prodal. Na drugi generaciji s 140KM pa je poraba 6,41l/100km od novega do zdaj. Se pravi dober deci je razlike tako, da ne bi delal tukaj neke razlike med obema modeloma vsaj kar se ti?e porabe.
V bistvu ni kot klasi?na sklopka ampak kot neke vrste ra?na. Se pravi v eno smer se zatakne v drugo pa se prosto vrti. Na?eloma je pa zato, ker sodobni alternatorji imajo kar precej?eno maso rotorja, kar povzro?a pri vi?jih obratih motorja tudi precej velik masni vztrajnostni moment. Ta sklopa nekako omogo?a, da recimo, ko obrati motorja padejo se lahko alternator ?e naprej prosto vrti in s tem se bistveno zmanj?a stres na mikro jermenu in podalj?a ?ivljensko dobo tega, ker se seveda ne dogajajo zdrsi jermena na jermenici, da ne re?em, da lahko v dolo?enih primerih celo jermen sko?i iz jermenice, ?e ni pravilno napet.
Da naredi? 900 km je mo?no edino tako, da res vozi? kot po jajcih tam do enih 120/uro. Moj rekord je 840 km z 54 litri.Brez ustavljanja in mestnih vo?enj.Sem pa tudi jaz zamenja l vse 4 injektorje. Zadnji tank pa 640 km,Ve?inoma mesto.
Moj pa 1.006km s slabimi 57 litri. ?ez 900 pa sploh ni tak problem brez jajcanja po cestah.
na sesalnem kolektorju bi morali biti neki solenoidi in vakumske cevke... najprej samo izklopi konektorje in jih na?prical s kontakt sprejem, ?e je slu?ajno slab stik. Preveri ?e vakum cevkice, da ni kak?na po?ila. Potem zbri?i kodo in se pejt pljat da vidi? a je kaj pomagalo. ?r ma? ste?o je samo slab stik, ?e pa ne pa bo treba verjetno kaj od tega menjat.
Evo po cca 240kkm in skoraj devet letih uporabe avtomobila (cca 4.000 delovnih ur) je za?ela ena izmed xenonk kazati znake utrujenosti. Ob?asno se namre? ni pri?gala tako, da sem zamenjal obe.
Hvala Kaalmanu za DIY saj sem za?el na desni strani in nikakor nisem uspel obrniti kovinskega kontakta - enostavno ni dovolj prostora, da bi dobro prijel za kontakt in ga obrnil. Sem skoraj obupal in mislil, da po?nem nekaj narobe. Ampak po Kaalmanovem nasvetu sem le vstrajal in nekako je zape?en kontakt kon?no le popustil. V glavnem na desni strani sem se jebal ve? kot eno uro, na levi pa mi je ratalo prej kot v 15minutah - se pravi vse, dvignit avto, odmontirat kolo, odstranit za??itno plastiko koloteka in zamenjat ?arnico ter vse skupaj sestavit nazaj.
Neko? nekdaj pred cca 6 leti je bila ena debata in ?e takrat sem nekako na tiho razlagal, da bi bilo avto pametno menjat pred 200kkm. Nato pa sem se izneveril svojim na?elom najve? zaradi tega, ker se mi je letna kilometrina kar precej zmanj?ala, malo pa tudi zato, ker Mazda nima ve? v ponudbi ?eske s petimi vrati na drugo znamko pa ne bi kar tako ?el. ?e vedno upam, da jih bo mogo?e sre?ala pamet in bodo vrnili ali pet vratno razli?ico ali pa naredili limuzino, ki bo recimo tako uporabna kot je pri ?kodi Superb.
In ja kot ka?e me je moralo malce tepsti in dati vedeti, da se ?estemu ?utu ali pa statistiki pa? zaupa..
Aja pa ?e link do te debate... je bilo kar zanimivo in pestro, ko smo se udarili z argumenti za in proti.
Ne vem, ?e si prav razumel Alex... ni bil problem v DPF ampak, je bila prepogosta regeneracija le posledica slabo delujo?ega MAF-a. Ja tega niti na poobla??enih servisih ne vedo ali pa ?e nikoli niso pri?li do take situacije. Da pa je MAF za?el zajebavt je pa krivda k&n filtra, ki se ga impregnira s sredstvom na oljni osnovi in to olje se je za?elo nekako nabirat na tisti tanki nitki v MAF-u in je za?el kazat napa?ne parametre ter posledi?no prepri?al ra?unalnik, da je pretok preslab oziroma, da ga nekje du?i. Verjetno ma izpisan algoritem, da takrat spro?i regeneracijo DPF-ja, ?eprav sploh ne bi bila potrebna.
?al se nikjer v zapisih podatkov to ni pokazalo in takrat se znajde? v ?isti temi. Najperej je padel sum na EGR pa je bilo enako tudi z novim, potem na injektorje in sem dal vse preventivno obnovit (ni bilo potrebno saj kaj dosti niso odstopali od ustreznih vrednosti), sledila je demonta?a DPF filtra in fizi?ni pregled pa ni izgledalo, da bi bilo kaj narobe. Potem je padel sum, da je mogo?e pa samo satovje podrto in ker sem ?e do takrat imel ve? kot 1000? stro?kov si nisem upal iti v menjavo DPF, ki s sabo pri nese tudi menjavo treh senzorjev v skupnem znesku cca 2500?. In ?e dobro, da nisem ?el ampak smo pri nekem stru?kotu odstranili DPF za dvanajstino tega zneska in preprogramirali ra?unalnik. Seveda tudi to ni pomagalo saj je avto ?e vedno ?el tako kot bi imel slabo preto?en izpuh, mene pa ?e panika saj so tudi na servisu ?e kar malo obupali in predlagali ?e obnovitev turbine in naslednje verjetno ?e pregled batov, da ni kak?en mogo?e po?il.
Potem sem ?el v akcijo in prebrskal kar nekaj interneta, kjer je en od forumov (?e se ne motim od Audija - ne me zdaj kri?at, ker pri olimpijcih i??em re?itve ampak v sili hudi? muhe ?re) namigoval, da je lahko delovanja MAF-a vpliva na program predvidenih regeneracij. Najbli?ji MAF senzor je bil v fotrovem avtu in sem ga prestavil. Avto je za?ivel kot, da bi ga nekaj brcnilo v rit, odzivnost je bila tak?na kot mora biti in pa? kljub vsem "nepotrebnim" stro?kom sem spet zadovoljen. Zdaj imam notri spet svoj MAF, ki sem ga oreng s?istil pa je v redu, sem pa tudi tu na forumu spra?eval kako se obnesejo kitajski ponaredki senzorja, da ga vseeno zamenjam.
Ne ne, od zadnje regeneracije. ?e se od konca zadnje regeneracije za?ne nova prej kot v 3/4 ure je znak za ra?unalnik, da je nekaj narobe z DPF in javi napako. Recimo, pri meni se je regeneracija delala prej kot pri 100 prevo?enih km in, ko sem ?el po AC sem pri?el, do naslednje prej kot v 3/4 ure in bumf error na armaturki.
Aja in na koncu se je vse izkazalo, da sploh DPF ni bil kriv, niti injektorji, niti EGR. Servis se je sicer trudil ampak napake niso na?li, sem jo pa sam z intenzivno uporabo googla. Napaka je bila na MAF senzorju!?! Senzor o?itno slu?i kot komunikacija z ra?unalnikom in, ker je glede na pozicijo stoplake za plin in samega pretoka zraka prihajalo do du?enja je ra?unalnik to nekako skalkuliral, da gre za preve? zama?en DPF.
Lahko, da ima? problem s pogostimi regeneracijami in ?e se regeneracija zgodi prej kot v 3/4 ure se ti pojavi famozni napis, ker ra?unalnik to smatra kot napako. To se je tudi meni zgodilo - pol pa raje ne bom opisoval kaj smo vse menjali... brez efekta
Ko je enkrat ?aromet tolk uni?en, da je ?e moten oziroma celo rjave barve potem tiste UV za??ite ?e davno ni ve? gor. Jaz sem pred parimi leti naredil tri precej stare avte brez te UV za??ite na koncu in ?e danes je lepo prozorno. ?e bo po parih letih spet treba se pa ?e enkrat naredi. Je pa toliko enostavno, da lahko vsak naredi sam - na YT je tolk videov samo nikakor pretiravat z grobimi papirji. 1600 za osnovo potem pa ?e bolj proti finem na koncu pa ?e polirna pasta (spet ne preve? groba).
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja kaj pa vem, Labi ma v?asih tud mal ?udne pa si je mogo?e za?elu sliko od lastnika servisa Roka Poga?nika :ne vem:
Povezava za deljenje
Deli na druge strani