Skoči na vsebino
Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

Pa si mogoce izsledil iz kje prihaja zvok? Ce je karkoli aftermarket bos takoj vedel, ce bos sledil zvoku :). UUU zej sem se spomnu...TPMS. Jest sem imel isti zvok k mi je padel tlak v gumi. Preveri tlak in javi. Je pa meni poleg tega se utripala lucka za TPMS.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

m6 2004 radio
Napisano

Kupi novega (rabljenga) in je zadeva resena. Na letgo ga imas za 40e ali pa malo poglej na bolhi. Te zadeve so toliko poceni, da nevem ce se izplaca karkoli popravljati. Cel radio pa sam zamenjas v 10 min :).

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Hidravlika sklopke ali sklopka?
Napisano

menda je ista teko?ina za oboje.

DOH... 

 

DOT-4 je zavorna teko?ina, ki jo lahko uporabljamo v vseh vrstah hidravli?nih zavornih sistemov ter hidravli?nih sklopk, ki zahtevajo uporabo zavorne teko?ine DOT-4 ali DOT 3. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

obnova sklopke in vztrajnika
Napisano

To zej ja, ampak do sedaj sem vedno uporabljal polne diske, ker vsi pravijo da so naluknjani en bullshit in da so polni dost boljsi. Fora ni v temu da bi sedaj hotu upgradat zavore, da bi dobil maximalen zavorni ucinek. Pravim da zimmerman zavore ne primejo tako dobro, kot recimo ATE ali pa textar. Doma imamo seeno sestko z ATE zavorami in so ze kar lep cas gor in primejo obcutno boljse, kot recimo zimmerman na moji kjer so zavore gor slabih 30k km. Ne me narobe razumeti zavore seveda primejo in se lepo normalno ustavim brez kakrsnegakoli cvilenja ali tresenja, ampak z ATE zavorami bremze res zagrabijo. Na vseh ploscicah je se dovolj materiala in ravno tako sem preventivno zamenjal komplet zavorno olje in pa prezracil zavore in ni nic pomagalo. Bom ze prezivel dokler nebo cas za menjavo :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

obnova sklopke in vztrajnika
Napisano

Jest imam isto zimmerman komplet diski in ploscice in nisem nekaj zadovoljen. Obcutek imam da bi bremze lahko malo bolj zagrabile. Je pa to ze prejsni lastnik montiral in sem jest samo naknadno zamenjal komplet zavorno olje in na novo prezracil komplet zavore. Za fotrovo sestko bom sedal narocil ferodo ploscice, da vidim kako se ta znamke obnese. Baje naj bi bile dobre. Jih je ze kdo imel ?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

obnova sklopke in vztrajnika
Napisano

Piska ti lahko zaradi indikatorjev obrabe, kar pri tebi nebi smel biti vzrok glede na to da so ploscice nove. Piska lahko tudi zato, ker mehanik ni dobro podmazal vodila, katera drzijo ploscico. Skratka neumno je govoriti, da je ploscica zanic in da je bolje kupiti neko levo znamko, saj je vse isti smorn. Treba je celjust odpreti in pogledati kaj je narobe. Ti lahko recimo kupis top shit ploscice in ce ti recimo celjust steka ti jih lahko neenakomerjo pobere v 5k km pa tukaj nima znamka ploscic in kvaliteta nic zraven. Jest lahko samo recem, da je ATE znamka obuctno boljsa od recimo zimmerman, delphi in ostale bolj poceni firme.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Adaptacija avtomatskega menjalnika
Napisano

Po menjavi olja se abrazivni delci ki drzijo distanco med drsnimi diski sperejo in zato se cuti trse prestavljanje in to se popravi z resetiranjem tcu-ja in z nezno voznjo. Popolna menjava se dela samo ce je bilo olje redno menjano, v nasprotnem primeru se menja samo olje v karterju kajti s tem ne speremo vandlerja. Vandler se pa spira preko povratnega voda iz hladilnika olja tako da cev odklopis in vklopis avto pocakas da pritece dva litra olja nato prekines dodas manjko olja in postopek ponavljas dokler ne pritece lepo olje.

Pri mercedesu to delamo redno tako na 5g kot na 7g. S tem da ima mercedes znane probleme s speed senzorji in je potrebna menjava conductor plate ki pa se pri 7g zakomplicira saj ima v conductor plato integriran tcu kar pa pomeni codiranje nove plate in iskanje nulte tocke prestavljanja, pri 5g pa je zadeva cist enostavna samo menjava conductor plate adaptacija na temperaturo im vandlerja na navor in to je to. Za mazdo vem da ima tcu tudi integriran v conductor plato vendar naj nebi bilo nobenih problemov.

Saj pri mazdi po moje ce s testerjem resetiras tcu in opravis nezno voznjo si zadevo resil.

Ko bom imel kaksno mazdo v obdelavi se javim. Ce pa kdo bolje pozna zadeve pa prosim da se javi, mercedesove in zf menjalnike poznamo u nulo mazda in aisin pa se se ucimo.

 

Lp

To velja tudi za rocne menjalnike ali pri rocnih menjalnikih ni problema in se lahko normalno zamenja ?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano

Nope ta podatek na zalost ne drzi. Prva generacija ima isti lezaj (diesel in benz FB0126151B).

Pri drugi generaciji ima pa pa dizel svoj lezaj in benz svojega.

Benz: GS1D33047

Diesel: GAM633047

 

P.S. prva generacija ima

Zunanji premer: 80mm

Notranji premer: 42mm

Sirina:45mm

 

Druga generacija (diesel)

Zunanji premer: 84mm

Notranji premer: 45mm

Sirina: 45mm

 

Definitivno nista ista, kar pa ne pomeni, da ne pase, vendar se ni za hecat :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano

En offtopic, ampak iceman kaj imas to za en program, da lahko vse to spremljas oz. vidis na telefonu? Lahko tudi jaz preverim glede na to da imam oba sprednja lezaja nova :D

Samo program forscan in klasicen OBD 2 al se kaj drugega?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 v?ig motorja
Napisano

Saj sem ti rekel, zapisi si katalosko stevilko pa veselo na delo na ebay. Iz nemcije in latvije dobis v petih dneh in je to to. Nobenega kompliciranja. Jeat sem dal 50e za glavni racunalnik za fotrovo sestko.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.