Tolk ste zapeli za tele grelne sve?e, da sem danes zjutraj naredil test pri -14. Zanala?? sploh nisem ogreval ampak sem takoj po kontaktu zakurblal in je kresnila tako kot navadno v eni sekundi. Skoraj nobene razlike, kot ?e ?akam tistih 5 sekund, da lu?ka za sve?ke ugasne. Aja sve?ke so ?e original in avto stoji celo no? zunaj pod milim nebom - nobene gara?e ali nadstre?ka.
Kaj pa ?e je problem na injektorjih? Daj avto na servis pa naj naredijo eno u?enje.
Koliko km pa je to dnevno v tem ?asu. Koliko km naredi? od v?iga avta, do takrat, ko ga ugasne?. A ma? navadne lu?i ali ksenonke? kaj pa zadaj so ?arnice ali ledice?
Razsvetli nas koliko km naredi? in koliko zagonov motorja ima?... pa kaj pol vse kuri? (ogrevanje zadnje ?ip, sede?i, ogledala, ventilator, radio, ...)?
Ampak so pa najbolj?e opcija, ?e te zanima najbolj optimalna svetilnost saj dajejo najve?ji pribli?ek beli barvi. Vse kar je ve? od 4300K je bolj modro in slab?e osvetljevanje.
Kako ve?, da ti DPF deluje pravilno in da nima pove?ano ?tevilo regeneracij? Men so se dogajale regeneracije na 60-70km, sta Jure in Marjan v BTC-ju ugotovila, da je EGR ventil ostajal rahlo odprt (pu??al je kak mm ali dva odprto re?o, ko bi moral biti ?isto zaprt). Ker so se regeneracije izvajale tako pogosto je bila poraba takoj za 3/4 litra vi?ja.
LMM je tudi mo?nost in kot pravi Labi je prebogata me?anica vzrok za pove?ano porabo. Preverit je potrebno tesnenje raznih cevkic za podtlak kot prepustnost zra?nega filtra.
Ne-FL sestica druge generacije (GH) je bila pri dizelski varianti samo 2.0 140 KS... Ta je bila v letu 2008 in nekje proti koncu 2008 je sele prisla prva FL varianta z 2.2 dizelskim motorjem... kasneje (se mi zdi da 2010) je prisla se druga FL varianta..,
Ni ?ist tko. Z motorjem 2.2 so zamujali in tako je bil leta 2007 in 2008 ?e stari preizku?eni 2.0 s 140KM
Konec leta so ga menjali z 2.2 v treh mo?eh 125KM, 163KM in 185KM, dodali so ?e RVM, drugih sprememb pa mislim, da ni bilo.
Prvi in edini FL pa je pri?el leta 2010, kjer so se spremenile mo?i motorja 2.2 in sicer na 129KM, 163KM je ostal isti in 180KM.
ko so dali platisca iz testne 6-ke na mojo, so bila platisca in gume enake
A si bil tudi pri kak?nem bolj?em vulkanizerju? Vem, da je to garancija samo da ?e tolko ?asa ?aka? in trpi? vibracije je pa pa? prehuda.
Ko bo zaradi stalnih tresljajev uni?ilo ?e le?aje, zglobe, gume, razrahljalo plastiko, da se bodo pojavili ?ri?ki, itd itd... bodo pa rekli, da je to potro?ni material pa da ni garancije. Tako, da je bolj?a re?itev vpra?at za drugo mnenje pri kak?nem bolj usposobljenem vulkanizerju. Neglede, ?e te bo to pol nekaj stalo, ker nikjer ni re?eno, da ko dobi? nov komplet feltn, da bo pa pol ok - lahko bo isti problem, ?e je recimo slaba serija feltn.
aja ?e to - a se pojavijo razlike, ?e se kolesa zamenjajo naprej - nazaj? A isto trese al je razlika?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Webasto za dogrevanje ma?ine... ena bolj?ih zadev za dizle.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani