Skoči na vsebino
Odstopanje laka na plati??ih
Napisano

Na centrirki je konusni nastavek tako, da bo vedno res v centru - te?ava rata potem, ko se jo privija?i na pesto. Moj mnenje je, da v tem trenutku ni ve? v centru saj je dovolj ?e kak?en milimeter ali dva pa ima? veselico. Naj na dvigalu preverijo ali se kolesa lepo vrtijo ali kakorkoli nihajo gor dol ali levo desno.

 

A ko so ti probavali s kolesi od testne Mazde so bila enaka plati??a al kak?en drug model plati??? ?e je bil drug model je velika verjetnost, da je notranja luknja prevelika in brez centrirnega obro?ka ne bo ?lo.

 

Pa sej tole res ne more biti neka znanost sploh, ker ve?, da na testnih kolesih je bilo vse OK na centrirki pa tudi.

 

Sicer so to osnove kar zdele pi?em in te?ko verjamem, da niso pomislili na to, ampak v?asih se spregledajo ravno najbolj osnovne re?itve.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Odstopanje laka na plati??ih
Napisano

Ampak samo nekaj, a na centrirki se pa ne vidi ni?? :o

 

Tudi, ?e je plati??e jaj?asto se bo to videlo na centrirki kako gre drsna povr?ina gume gor in dol pri vrtenju kolesa na ma?ini.

 

?e je tam vse ok potem je nekaj narobe na pestu oziroma je luknja v plati??u prevelika glede na centrirno os na pestu. V takem primeru bi pomagal centrirni obro?ek.

 

Dober vulkanizer ima ma?ine tudi za centriranje direkt na sami osi avta pa bo to takoj porajtal.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pomoč pri nakupu Mazde 6
Napisano

Klele ima? debato o odstranjevanju DPF

 

Lahko se ga odstrani in potem vrne samo so potrebne tudi spremembe na softwaru tako takrat, ko gre ven in seveda popravek nazajm, ko bi ga ?elel vrniti.

 

Jaz nisem opazil, da bi pri hladnem bila poraba ve?ja, edino v primeru, ko se mi zalaufa webasto. ?e bo? vzel tole GTA ima notri webasto za pomo? pri ogrevanju motorja v hladnem vremenu in je motor ogret na delovno temperaturo ?e po dveh kilometrih.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pomoč pri nakupu Mazde 6
Napisano

Zgolj za info - tole ni GT oprema ampak GTA

 

1. da

2. da (zaenkrat)

3. na?eloma ni? kej dra?je kot pri primerljivi konkurenci te velikosti. Veliko izrednih poprvil ne bi smel obiti, ?e je bil avto normalno vo?en in da so tudi kilometri realni.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krtak?e na zaganja?u mazda 6 (2010)
Napisano

Samo trenutek... kako to misli? slabo v?iga? A ?tarter lepo obrne motor ta pa potem ne ste?e? Ker ?e je tako potem ?tarter nima vpliva ampak bi prej rekel, da kak?en senzor za temperaturo, lahko pa tudi luftmesser. Lahko pa da je te?ava na kablih ali pa na v?igalnih tuljavah, ki recimo ne da dovolj iskre, ?e je segreta.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 cuka
Napisano

Poskusi jo izklopit, pa laufat avto v prostem teku na mestu nekje 5 minut. Program za u?enje ?ob bi se moral spro?it in jih ponovno kalibrirat. ?e ne bo ?lo ti naj pa to naredijo na servisu.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 cuka
Napisano

A se vozi? skos s klimo? Pribli?no na vsakih 10kkm se spro?i samodejno nastavljanje injektorjev ampak le takrat, ko avto stoji, motor je pri?gan, klima pa ne deluje.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Smerniki so hin
Napisano

Tisti klanec je precej strm tako, da je normalno, da ti tempomat ven verzije. Mislim, da je tako, da se izklopi v kolikor hitrost pade za 10km/h od nastavljene. Ostale mo?nosti samodejnega izklopa tempomata pa so pritisk na zavoro, sklopko ali da se vklopi TCS oziroma DSC.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-5
Napisano

Zadaj ne more kriviti diskov, ker niso ventilirani in imajo več "mesa" ter bistveno manj obremenjeni kot spredaj. Amper, a si dobil stare diske nazaj, ker tole bi res rad videl zakaj so jih menjali.

 

Jaz sem naredil več kot 120.000km pred prvo menjavo pa še to se je menjalo bolj zaradi tega, ker je na disku ratal rahel rob in bi nove ploščice preveč uničilo.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 5 ?udna te?ava
Napisano

Ajvar tole ne dr?i (mogo?e je dr?alo pred leti - ne vem). Pri hladnem motorju se ne izvaja, prej prekinjena, regeneracija in to se tudi vidi na trenutni porabi. ?ele, ko motor dose?e dolo?eno temperaturo se nadaljuje regeneracija.

 

Seveda je mo?no, da nima nadgrajenega SW saj zadnje ?ase te?av z dvigom nivoja olja skoraj ni za zaslediti. ?e avto ?e dolgo ni videl uradnega servisa bi bilo dobro, da se to preveri ali ima ustrezen SW.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 5 ?udna te?ava
Napisano

O?itno se je ?e malo pozabilo na tako imenovani fenomen "iber ture", ki se najve?krat zgodi ravno zaradi tega, ker je v motorju bistveno preve? olja. Zato je na pal?ki oznaka za max oziroma X, da ga ne bi preve? nalili notri. Gre pa za to, da zaradi preve? olja tega potegne kot oljne hlape iz karterja v motor ali preko obrabljenih obro?kov ali pa preko turbine (olje spu??a skupaj z zrakom v motor. Ker ima olje podobne lastnosti pri gorenju kot nafta dobesedno avto sam sebe napaja z lastnim oljem in motor gre v obrate bistveno vi?je kot bi jih dovolil omejevalec obratov.

 

Ne pomaga uga?anje motorja ampak le najvi?ja prestava in zaviranje, dokler ne zadu?i motorja. To velja ?e ima? ro?ni menjalnik pri avtomatiku je pa jeba od jebe, ker hudi?a ne more? ugasnit. Tam bi pomagalo le da bi zabasal dovod zraka ali pa bi CO2 gasilni aparat usmeril direkt v dovod. Ampak ne vem kje bi se na?el tak heroj, da bi pri full obratih odpiral havbo in razdiral ?katlo filtra, da bi pri?el zraven do dovoda.

 

Zakaj pa pride nafta v olje oziroma pove?a nivo le tega? Najve?krat se to dogaja zaradi tega, ker je motor ugasnjen sredi regeneracije. Pri regeneraciji gre za dodatne vbrizge goriva v valj in to v taktu, ko ne pride do samov?iga v valju. ?tos je v tem, da ta nafta skrbi za pove?anje temperature ?ele v DPF filtru za potrebe kurjenja saj v njem. Se pravi, ?e motor ugasnemo sredi regeneracije ta nafta ostane v valju in se po?asi zlije mimo obro?kov v karter. ?e je takih prekinitev ogromno (pri kratkih relacijah je tega seveda veliko) ta nafta po?asi fila karter zato je pri dieslih z DPF potrebno redno spremljanje nivo olja in ?e se pribli?a oznaki X na pal?ki je potrebno ukrepat ?etudi ?e ni ?as za redni servis.

 

Avtorju teme pa priporo?am, da takoj menja olje (Mazda priporo?a sicer tega http://www.motornaolja.com/produkt/mazda-original-oil-ultra-dpf-5w-30/), da bo prava koli?ina notri. Ne bi bilo pa slabo pregledat tudi motor (kompresija, tesnenje, turbina).

 

 

Pa ?e nekaj posnetkov kako iber ture zgledajo v praksi.

 

 

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.