Tisti klanec je precej strm tako, da je normalno, da ti tempomat ven verzije. Mislim, da je tako, da se izklopi v kolikor hitrost pade za 10km/h od nastavljene. Ostale mo?nosti samodejnega izklopa tempomata pa so pritisk na zavoro, sklopko ali da se vklopi TCS oziroma DSC.
Zadaj ne more kriviti diskov, ker niso ventilirani in imajo več "mesa" ter bistveno manj obremenjeni kot spredaj. Amper, a si dobil stare diske nazaj, ker tole bi res rad videl zakaj so jih menjali.
Jaz sem naredil več kot 120.000km pred prvo menjavo pa še to se je menjalo bolj zaradi tega, ker je na disku ratal rahel rob in bi nove ploščice preveč uničilo.
Ajvar tole ne dr?i (mogo?e je dr?alo pred leti - ne vem). Pri hladnem motorju se ne izvaja, prej prekinjena, regeneracija in to se tudi vidi na trenutni porabi. ?ele, ko motor dose?e dolo?eno temperaturo se nadaljuje regeneracija.
Seveda je mo?no, da nima nadgrajenega SW saj zadnje ?ase te?av z dvigom nivoja olja skoraj ni za zaslediti. ?e avto ?e dolgo ni videl uradnega servisa bi bilo dobro, da se to preveri ali ima ustrezen SW.
O?itno se je ?e malo pozabilo na tako imenovani fenomen "iber ture", ki se najve?krat zgodi ravno zaradi tega, ker je v motorju bistveno preve? olja. Zato je na pal?ki oznaka za max oziroma X, da ga ne bi preve? nalili notri. Gre pa za to, da zaradi preve? olja tega potegne kot oljne hlape iz karterja v motor ali preko obrabljenih obro?kov ali pa preko turbine (olje spu??a skupaj z zrakom v motor. Ker ima olje podobne lastnosti pri gorenju kot nafta dobesedno avto sam sebe napaja z lastnim oljem in motor gre v obrate bistveno vi?je kot bi jih dovolil omejevalec obratov.
Ne pomaga uga?anje motorja ampak le najvi?ja prestava in zaviranje, dokler ne zadu?i motorja. To velja ?e ima? ro?ni menjalnik pri avtomatiku je pa jeba od jebe, ker hudi?a ne more? ugasnit. Tam bi pomagalo le da bi zabasal dovod zraka ali pa bi CO2 gasilni aparat usmeril direkt v dovod. Ampak ne vem kje bi se na?el tak heroj, da bi pri full obratih odpiral havbo in razdiral ?katlo filtra, da bi pri?el zraven do dovoda.
Zakaj pa pride nafta v olje oziroma pove?a nivo le tega? Najve?krat se to dogaja zaradi tega, ker je motor ugasnjen sredi regeneracije. Pri regeneraciji gre za dodatne vbrizge goriva v valj in to v taktu, ko ne pride do samov?iga v valju. ?tos je v tem, da ta nafta skrbi za pove?anje temperature ?ele v DPF filtru za potrebe kurjenja saj v njem. Se pravi, ?e motor ugasnemo sredi regeneracije ta nafta ostane v valju in se po?asi zlije mimo obro?kov v karter. ?e je takih prekinitev ogromno (pri kratkih relacijah je tega seveda veliko) ta nafta po?asi fila karter zato je pri dieslih z DPF potrebno redno spremljanje nivo olja in ?e se pribli?a oznaki X na pal?ki je potrebno ukrepat ?etudi ?e ni ?as za redni servis.
Ne gledat tolk tele ocene ABCEF . ne povedo skoraj ni?esar. ?e je le mo?no poskusi najti kak?en primerjalni test ali pa vsaj uporabni?ke reviewe. Bo? mnogo ve? zvedel kot pa s tistimi suhoparnimi ocenami na nalepki.
Tudi meni se po?asi dogaja nekaj takega. Sicer le pri ka?nih ve?jih le?e?ih policaji ampak se sli?i. Sicer pri 215kkm to ni neka tragika ampak ob prvi priliki bo treba menjat, ker ni glih prijeten zvok.
Tole je 100% trajna zapora difa in na asfaltu primerno samo za naravnost. Ker avto s 110KM bo samo je?al in izgubljal mo? v ovinku saj bo zaradi fiksne akse eno kolo v ovinku zaviralo razen, ?e se bo zavrtelo v prazno, kar pa ob normalno suhem asfaltu te?ko pri?akuje?. Gume ti bo pobiralo kot za stavo, zraven bo? pa ?e poslu?al vse mogo?e zvoke.
?e pa rabi? za driftat po pesku, snegu al pa po drugih drse?ih podlagah pa seveda go for it.
Iceman, vse si povedal - vse ostalo brez dokazov in testiranj kvalitete je pa pa? bolj stvar osebne percepcije. Je pa res, da deset let in ve? nazaj je bilo nekaj primerov te?av in takrat si je Petrol prislu?il veliko ?rno piko (predvsem zaradi obvezne uporabe biodizla), ki se ga dr?i ?e danes - verjetno neupravi?eno.
Ne ne crkne ?ist - slabo prime, ve?krat mora? probat, ska?e? kot majmun okoli avta, ker i??e? pravi "kot", kjer bo prijelo odklepanje. Seveda ob menjavi baterije ni ni? bolje in ?e drug daljin?ek dela Ok pol je to to.
Ne ni nujno - lahko je slaba baterija ali pa crkuje oddajnik v klju?u. Meni se je to drugo zgodilo in sem dobil nov klju?, so ga na servisu uparili pa je bilo OK.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Klima mora ohladit avto najkasneje v minuti ali dveh pa ne glede kako je vro?e zunaj. ?e ne je nekaj narobe.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani