Pri ocetovi mazdi 6 sem opazil, da se zarometi automaticno ne nastavijo in zaradi tega ves cas svetijo prevec v "tla". Vem, da se zaromete, da tudi fizicno nastaviti (jih imam namen), vendar me kljub temu zanima vase mnenje. Je mozno da sta sla oba nivelacijska motorcka za nastavitev zarometov po gobe ali je mozno, da je crknil samo kaksen rele ali varovalka? Opcija je tudi da ga senzor na rokah ali pa modul serje, vendar bi se v tem primeru opozorilna lucka prizgala.Zadeva je skrajno moteca, saj je potrebno ves cas vklapljati dolge luci, ker v nasprotnem primeru je vidljivost 5-6 m.
Samo laufi cim dlje od takega avta. Raje se ?e pol leta furam s 13 let staro mazdo 6 in pocakam na "normaln" avto. Folk se je vcasih vsaj potrudil in probal taksen avto zrihtati in potem prodati naprej, kot da se ni nic zgodilo. Ne pa tole . A ni drgac tako, da moras imeti ful kasko, ce vzames avto nq lizing?
P.S. zakaj pa ne uvozis kaksnega iz nemcije, saj imas tam veliko vec izbire.
Meni ga nikoli niso pregledali. Tudi sedaj, ko sem kupil drugo generacijo in sem jo zavaroval za parking, stekla, in elementarne nesrece (toca, sneg, itd.) niso sli nic gledat. Nevem pa kako je pri kasko zavarovanju.
Se strinjam, ampak te razlike ni bilo moc opaziti pred barvanjem. Tu se iz aviona vidi razlika in ce jo ti opazis na sliki vrjem, da je v zivo se dosti bolj opazno. Drgac pa kot sem rekel sem pri prejsni sestici isto strihal zadnji odbijac in se niti malo ni opazila razlika v oddtenku. Tu bi vsaj lahko naredili preliv na bok.
Pelji nazaj pa naj ti porihtajo. Tudi sam sem isto imel perlo belo sestko in vem kako zgleda, ce ni vredu pobarvano. Jest sem pa ocetovo 6ko peljal na barvanje, saj se je ze nekaj praskic nabralo na zadnjemu odbijacu in so isto mimo ustrelili z odtenkom. V ponedeljek jo peljem nazaj. Ce ti kaj pomaga sem jest svojo bivso perlo belo sestko, dal barvati lak tomu in je odtenek zadel v nulo.
In pol nej mi se en rece kako je fajn delat redne servise na uradnemu servisu za 300e, saj imas garancijo.. katastrofa. Bi ti reku da je treba kaj podmazati, ampak imas elektricn volan.
Jest sem jih vse skupaj stiri zamenjal (vse nove), ko sem se imel prvo generacijo in najdle oz. se dan danes normalno deluje celjust za katero sem dal 45e iz nemcije . Poleg tega nerabis nic stare nazaj vracat
Se popolnoma strinjam z zgoraj napisanem in imam iste izkusnje s pelkotm. Ne dolgo nazaj sem za kolega rihtal zadnjo desno celjust in mi jo je pelko zrihtal za dosti ceneje, kot jo ima recimo bartog itd. Zamenjal jo je pa tudi v treh dneh kljub temu, da ima vedno guzvo. Z moje strani samo kapo dol pelkotu
Tudi jaz vedno vprasam za ceno in ne zato ker bil zid, ampak da vem priblizno koliksen bo bil strosek. Evo primer menjam diske in vprasam koliko bi me prislo vse skupaj in mi rece 90e diski + 50e delo ( govorim na pamet). Torej zakaj bi dajal 90e za diske znamke TRW, ce pa jaz dobim BREMBO, ATE ali pa FERODO za 60-70e. Ne govorim, da me kdo hoce okol prenesti, ampak mehaniki itq dele narocajo preko bartoga, eurotona itd. kjer imajo firme marzo taksno kakrsno imajo. Logicno da potem prinesem svoj material, saj dobim za manj denarja boljso firmo in ravno tako imam garancijo na ta del. Ko sem pri prvi generaciji menjal vzmet je bila pri nas ena vzmet znamke KYB 75e. Sepravi ce bi mehaniku rekel da naj menja obe vzmeti bi me prislo 150e + delo. Za isto vzmet z isto referencno stevilko sem pa jaz dal 35e/kos (sepravi pol manj).
Alex vrjetno si te filtre pri mehaniku kupil in je tudi tam nekaj zasluzil in nakoncu ni dobil samo 15e. Jest sem dal 30e za delo pa sem imel ves svoj material (olje + vsi filtri). Je pa res da mi je se xenon zarnico menjal (zarnica je bila moja). Malo dvomim, da ti bo kdo sel delat servis za 15e.
Ja potem pa kupi rabljen vztrajnik, ker kolikor jest vem je pri vseh znamkah vztrajnik drag in prav tako ga je potrebno menjati, ce je dvomasni, pa imas lahko bmwja ali pa ferarija. Lahko pa vprasas na uradnemu servisu za ceno, saj bos lahko za ta denar dva avta kupil . Poklici se pelkota pa vprasi za ceno.
Vztrajnik moras menjati zato, ker imas dizla in imas dvomasni vztrajnik za razliko od bencinarja k ima enomasnega. Display bos pa najceneje dobil iz kaksne razbite za 20-30e...zamenjas ga pa sam v 15 min
Mislim, da vec ali manj vsi dizli tam tam zacnejo vlecti
turbino sem dal obnovit, zmontiru sam, sedaj avto vlece ok in ne tuli cisto nic... edin mogoce bi mogu mal prej potegnit se mi zdi... tam do 2200 obratov je bolj len, ko doseze te obrate pa potegne zelo dobro... je to normaln na 1.6 hdi mazda 3.... ?
Jest imam kitajca za 3e in se normalno poveze preko BT na telefon. Lahko berem in brisem napake ter spremljam live data (napetost lambd, pretok zraka, RPM itd.). Za mene vec kot dovolj, saj ne mislim oz. nocem nic stelati okoli ECUja in kaj na novo programirat . Moja poanta nakupa tega obdja je bila, da lahko diagnosticiram napako. Thats it
Jest bom v ocetovo 6ko bencinar isto dal mobil 1 ESP 5W-30. Mi je pa zanimivo da je to olje namenjeno dizelski izvedbi z DPF in ravno tako bencinski razlicici. Pri originalnemu olju je tako, da je klasicen 5w-30 namenjen bencinski ali dizelski razlicici brez dpfja. Za dizle z DPFjem je pa 5w-30 DPF
Moja prva generacija ni in se vedno niti malo ne trese ob bremzanju. Pa sem menjal in diske in ploscice... tudi zavorne celjusti ker so rade zastekale. Trenutno ima cez 300k km pa niti malo ne trese :ne vem: . Sem dal pa vse od ATE znamke. Pri zdajsnji drugi generaciji so bili pa diski in ploscice (spredaj in zadaj) menjani 15k km nazaj in isto nic ne trese.
Jz sem mel isti problem glede pokanja sem ?e omenil v eni temi glede tega. Ko sem se peljal ?ez le?e?e policaje ali ko sem zavijal oz speljeval iz mesta v desno ali levo pri neravni cesti. Pri meni so razdrli oba prednja amontizerja ter jih namazali z mastjo. Se pravi tiste "?al?ke" al kako se ?e re?e. Ne vem to?no je ?e neki ?asa nazaj. V glavnem problem so bli prvi montizerji. Najprej je mehanik zrihtal levo stran sma se zapeljala in pok se je pojavljal samo ?e na desni strani tako da je podmazal ?e desno stran. Od takrat se pokanje ni ve? pojavljalo. Zrihtali so mi to v ljubljani pri BTC mazda. Upam da zrihtate zadevo je pa precej mote?e ko se vozi? pa poka ker se sli?i od zunaj in notr.
Lp.
EDIT: Aha sem videl da sem ?e pisal v to temo:)
A recimo, ce si vzvratno zapeljal pa si bil na majhnem naklonu, ti je spredaj pocilo?
Je pa zanimivo da je za mojo 2008 2.5 filter goriva 15e. Meni so na servisu drgac rekl, da pri dizlih se to kao menja pri bencinarjih pa naceloma ne. To so mi rekli na treh razlicnih uradnih servis.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sej tocno to... Nobena lucka ne utripa. Zakaj pa nisi vzel rabljenega iz kaksne razbite? Haha nov 440e, saj niso normalni.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani