Skoči na vsebino
Krajši interval regeneracije
Napisano

Sem na?el parametre,stare 2,5 let. Zanimivo, vidi? pm_gen je bil 1.19, pm_acc_dsd je bil 0.15.

post-5237-0-19280300-1542014002_thumb.png

post-5237-0-28761400-1542014007_thumb.png

 

 

Zadnje ?ase je pri 1.19 vrednosti pm_gen, pm_acc_dsd ?e skoraj 3g/l.

 

post-5237-0-83343600-1542014012_thumb.png

 

 

Stanje injektorjev v tem ?asu se ni bistveno spremenilo. Mogo?e malenkost, zaradi tega ne bi rekel, da je taka drasti?na razlika na ostalih komponentah motorja.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano

Ja to s Powerboxom bi bilo vrednost mal preverit. Jaz sem lai?no mislil, da ?e je notri isti injektor kot ga ima 160konjska verzija oz 185, da bo pa? tudi ta pre?ivel z enim PBjem s katerim je mogo?e skupaj kaj vem slabih 150konjev , ali pa ?e celo manj.

 

Korekcijske vrednosti se mi zdijo ok, trenutno so okoli ni?le, edino eden ima -0,3 pomoje. Prej, brez aditiva je bila maksimalna korekcija -0.5.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano

Haha, se mi res dozdeva da je oz. bo nekaj na injektorjih. Sedaj sem spet dodal par dcl antigrippante, in zadeva se je ?ude?no umirila. Bom vidle sedajle sem na polovici tanka, kako bo , ko bo tank vedno bolj prazen. proti koncu ga bom ?e malo vlil za ?i??enje.

 

Po eni strani ko zlo?i? puzzle je simpl, ?e ga injektorji mal biksajo se ve? dimi, ve? saj nastane, posledi?no se zapaca egr, in hitreje se polni DPF. Ko uredi? vzrok, se vse umiri.

 

Sem pa (seveda ?e je to res) malo razo?aran, da so pri 135 tiso? km injektorji ?e potrebni obnove. Majstr je zadnji? rekel, da imajo tile Denso injektorji res tako mala odstopanja, da je hitro problem. To mi je ?udno, kaj a pri konkurenci pa ni??

 

Zaenkrat bom re?eval z antigrippante pa da vidim. To je ?e najceneje.

 

Sicer pa tisti ki uporabljate powerbox, a je mo?no da se zaradi tega kaj prej injektorji zjebejo??

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano

Opazil sem nekaj zanimivega. Velikokrat sem bral da se nekaterim dviguje nivo olja.

 

Tudi jaz sem trenutno pri?a temu. Prej?nji servisni interval se mi je nabralo nafte v olju za 350g. Majes je rekel, da je to super.

 

No v 2 mesecih od servisa se mi je nabralo ?e 286g. Sedaj pa zanimiv del. Zadnje regeneracije opa?am, da se nivo olja dviguje med izvajanjem regeneracije. Ne, takrat ko naj bi jo prekinil, ampak vmes.

 

90b50e5154c0c95fdb4a2f87190b4793.jpg

 

Na za?etku regeneracije je bil oil dilution na 245g, po koncu pa na skoraj 290g. Kar je ful.

Razlog? Mislim da s samim dpf-jem ni n? Narobe, kar sumim ?e od za?etka te?av.

 

No pa o?itno kak injektor slab. Zadnji? mi je majstr z mlake dejal, da ?e pri forsirani regeneraciji pogleda? korekcijo injektorjev in ?e ima kaj injektor korekcijo blizu 2,potem je zanic.

 

Torej, naslednja stvar je, da to preverim. Po dopustu.

 

To bi pojasnilo zakaj enim olje raste, drugim ne. Pod pogojem da se regeneracija seveda normalno izvaja.

 

 

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.