Ma, to je prvi problem v vseh teh letih. ?e lahko temu re?e? problem. Avto gre, dela vse tako kot prej (ok dima se ne vidi). Navadni smrtnik tega ne bi opazil...jaz pa? sem :-)
Bom videl, kaj bo tale 'test' z uporabi antigripanteja pokazal. ?e ne druga?e, bom to pa? dodajal. Saj sem ?e prej, na vsake toliko ?asa dodaj v tank tako ali tako
Sem na?el parametre,stare 2,5 let. Zanimivo, vidi? pm_gen je bil 1.19, pm_acc_dsd je bil 0.15.
Zadnje ?ase je pri 1.19 vrednosti pm_gen, pm_acc_dsd ?e skoraj 3g/l.
Stanje injektorjev v tem ?asu se ni bistveno spremenilo. Mogo?e malenkost, zaradi tega ne bi rekel, da je taka drasti?na razlika na ostalih komponentah motorja.
Ja to s Powerboxom bi bilo vrednost mal preverit. Jaz sem lai?no mislil, da ?e je notri isti injektor kot ga ima 160konjska verzija oz 185, da bo pa? tudi ta pre?ivel z enim PBjem s katerim je mogo?e skupaj kaj vem slabih 150konjev , ali pa ?e celo manj.
Korekcijske vrednosti se mi zdijo ok, trenutno so okoli ni?le, edino eden ima -0,3 pomoje. Prej, brez aditiva je bila maksimalna korekcija -0.5.
Haha, se mi res dozdeva da je oz. bo nekaj na injektorjih. Sedaj sem spet dodal par dcl antigrippante, in zadeva se je ?ude?no umirila. Bom vidle sedajle sem na polovici tanka, kako bo , ko bo tank vedno bolj prazen. proti koncu ga bom ?e malo vlil za ?i??enje.
Po eni strani ko zlo?i? puzzle je simpl, ?e ga injektorji mal biksajo se ve? dimi, ve? saj nastane, posledi?no se zapaca egr, in hitreje se polni DPF. Ko uredi? vzrok, se vse umiri.
Sem pa (seveda ?e je to res) malo razo?aran, da so pri 135 tiso? km injektorji ?e potrebni obnove. Majstr je zadnji? rekel, da imajo tile Denso injektorji res tako mala odstopanja, da je hitro problem. To mi je ?udno, kaj a pri konkurenci pa ni??
Zaenkrat bom re?eval z antigrippante pa da vidim. To je ?e najceneje.
Sicer pa tisti ki uporabljate powerbox, a je mo?no da se zaradi tega kaj prej injektorji zjebejo??
No moj pik je res tih. Se to ?e sli?i na malo vi?jih le?e?ih policajih samo. So mi pa v okviru garancije menjali volansko letev in obe roki spredaj pa pok ostaja
Aless, a se ti pm_acc_dsd hitro dviguje ob pospe?evanju ali ne? Pri meni je trenutno takole, ampak ko bom ju3 zalaufal bodo vrednosti prvih dveh malce padle.
V forscan se recimo korekcija vidi v leru in se tudi spreminja. Morm probat kako je pri regeneraciji. V leru ima pri meni prvi injektor - 0.5 korekcije
Opazil sem nekaj zanimivega. Velikokrat sem bral da se nekaterim dviguje nivo olja.
Tudi jaz sem trenutno pri?a temu. Prej?nji servisni interval se mi je nabralo nafte v olju za 350g. Majes je rekel, da je to super.
No v 2 mesecih od servisa se mi je nabralo ?e 286g. Sedaj pa zanimiv del. Zadnje regeneracije opa?am, da se nivo olja dviguje med izvajanjem regeneracije. Ne, takrat ko naj bi jo prekinil, ampak vmes.
Na za?etku regeneracije je bil oil dilution na 245g, po koncu pa na skoraj 290g. Kar je ful.
Razlog? Mislim da s samim dpf-jem ni n? Narobe, kar sumim ?e od za?etka te?av.
No pa o?itno kak injektor slab. Zadnji? mi je majstr z mlake dejal, da ?e pri forsirani regeneraciji pogleda? korekcijo injektorjev in ?e ima kaj injektor korekcijo blizu 2,potem je zanic.
Torej, naslednja stvar je, da to preverim. Po dopustu.
To bi pojasnilo zakaj enim olje raste, drugim ne. Pod pogojem da se regeneracija seveda normalno izvaja.
Jest sem imel prvo generacijo in sem isto mogu narediti mosticek, da je potem delal usb vmesnik oz. xcarlink. So mi pa to takrat zrihtal v ljubljani Orange audio. Drgac pa dobis rabljen radio za 50e...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ma, to je prvi problem v vseh teh letih. ?e lahko temu re?e? problem. Avto gre, dela vse tako kot prej (ok dima se ne vidi). Navadni smrtnik tega ne bi opazil...jaz pa? sem :-)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani