Skoči na vsebino
Krajši interval regeneracije
Napisano

Opazil sem nekaj zanimivega. Velikokrat sem bral da se nekaterim dviguje nivo olja.

 

Tudi jaz sem trenutno pri?a temu. Prej?nji servisni interval se mi je nabralo nafte v olju za 350g. Majes je rekel, da je to super.

 

No v 2 mesecih od servisa se mi je nabralo ?e 286g. Sedaj pa zanimiv del. Zadnje regeneracije opa?am, da se nivo olja dviguje med izvajanjem regeneracije. Ne, takrat ko naj bi jo prekinil, ampak vmes.

 

90b50e5154c0c95fdb4a2f87190b4793.jpg

 

Na za?etku regeneracije je bil oil dilution na 245g, po koncu pa na skoraj 290g. Kar je ful.

Razlog? Mislim da s samim dpf-jem ni n? Narobe, kar sumim ?e od za?etka te?av.

 

No pa o?itno kak injektor slab. Zadnji? mi je majstr z mlake dejal, da ?e pri forsirani regeneraciji pogleda? korekcijo injektorjev in ?e ima kaj injektor korekcijo blizu 2,potem je zanic.

 

Torej, naslednja stvar je, da to preverim. Po dopustu.

 

To bi pojasnilo zakaj enim olje raste, drugim ne. Pod pogojem da se regeneracija seveda normalno izvaja.

 

 

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano

@tomersa Daj za hec preveri (ali pa ti aless) koliko kpa ti vra?a senzor pri tem ko pospe?uje? normalno ali pa gas do podna? ?e bolje, koliko ka?e na ac pri 130kmh recimo. Od tega senzorja je potem vsa logika ra?unanja PIDov odvisna.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Multimedija
Napisano

Ko bo? gledal na ebay ali aliexpress bo? videl ,da dela pomoje ve? al manj ista fabrika. Odvisno je potem od supporta. Firma ala IDOING, ki ti omogo?a da ga dobi? v eu brez carine...pol ma? firmo EONON recimo tudi solidna..KANOR,,,etc..

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Multimedija
Napisano

No bom si malo sposodil temo :) imam Mazdo 6 2 generacije in ker nima v originalno navigacije sem si zamislil da bi nekaj na montiral. Kaj priporo?ate Kitajec 2 din ali naj kje poi??em kak?no rabljeno original? Imam pa bosse ozvo?enje in i??em nekaj da bo zvok ?e kar dober in seveda ne predrago:) predlogi dobrodo?li:)

 

Ker letnik ma? avto?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano

V?eraj ko sem ?el iz slu?be, sta prva dva pid-a mo?no padla. Razlog za to ne vem. Zgleda takole, to je sranje od danes.

 

Razlogov je lahko ve? :

- ?i??enje egr ventila. Samo ne vem zakaj je rabil ?e 2 regeneraciji po ?i??enju, da je pri?el k sebi.

- slaba nafta??

- aditivi v tanku

- dalj?a vo?nja

 

 

Vsekakor spremljam se naprej. Trenutno zgleda da bo naslednja regeneracija v okvirih nekje od 400 do 450 km. eee84536ff8954accb3560a45279688d.jpg

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Multimedija
Napisano

Ja, ?e prej mi je rekel, da lahko pride nasproti tako ,da po?lje v tovarno nazaj, ?e bodo lahko uredili, mene bremeni samo po?tnina. Tako da, thumbs up.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano

Ja, sumim da je nekaj na tem. ker prej?nji interval je bil ?e na 200km. Tle me je ?e mal zaskrbelo. No sej lahko da me bo ?e. 

Ja to, da se zni?uje to se vedno dogaja. Spremljam ?e zadnje 2-3 tedne to. Ob nizki obremenjenosti je to obi?ajen pojav. Fora je bila, da ?im sem pogledal gas, je takoj potem spet sko?il gor..x2 recimo v primerjavi kok je ?el prej dol.

 

Bomo videl, zdele se res nisem ni? kaj vozil, max 50kmkz in enkrat ?ez polje kaka 2km ko grem 80kmh. To ?e dalj ?asa. Zgleda, to potem ECU prera?unava itd..

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.