@tomersa Daj za hec preveri (ali pa ti aless) koliko kpa ti vra?a senzor pri tem ko pospe?uje? normalno ali pa gas do podna? ?e bolje, koliko ka?e na ac pri 130kmh recimo. Od tega senzorja je potem vsa logika ra?unanja PIDov odvisna.
Ko bo? gledal na ebay ali aliexpress bo? videl ,da dela pomoje ve? al manj ista fabrika. Odvisno je potem od supporta. Firma ala IDOING, ki ti omogo?a da ga dobi? v eu brez carine...pol ma? firmo EONON recimo tudi solidna..KANOR,,,etc..
No bom si malo sposodil temo imam Mazdo 6 2 generacije in ker nima v originalno navigacije sem si zamislil da bi nekaj na montiral. Kaj priporo?ate Kitajec 2 din ali naj kje poi??em kak?no rabljeno original? Imam pa bosse ozvo?enje in i??em nekaj da bo zvok ?e kar dober in seveda ne predrago:) predlogi dobrodo?li:)
Ja, ?e prej mi je rekel, da lahko pride nasproti tako ,da po?lje v tovarno nazaj, ?e bodo lahko uredili, mene bremeni samo po?tnina. Tako da, thumbs up.
Ja, sumim da je nekaj na tem. ker prej?nji interval je bil ?e na 200km. Tle me je ?e mal zaskrbelo. No sej lahko da me bo ?e.
Ja to, da se zni?uje to se vedno dogaja. Spremljam ?e zadnje 2-3 tedne to. Ob nizki obremenjenosti je to obi?ajen pojav. Fora je bila, da ?im sem pogledal gas, je takoj potem spet sko?il gor..x2 recimo v primerjavi kok je ?el prej dol.
Bomo videl, zdele se res nisem ni? kaj vozil, max 50kmkz in enkrat ?ez polje kaka 2km ko grem 80kmh. To ?e dalj ?asa. Zgleda, to potem ECU prera?unava itd..
Evo, radio zrihtan. ?akam da pride iz Anglije do mene, par dni pa bo. Je pa jures tale iceboxauto zlatega dnarja vreden. Ra?unal mi je itak samo po?tnino do mene in od njega do kitajske in nazaj.
?e pripravljenost na to, ne samo in zgolj na prodajo je zlatega denarja vredna.
Upam, da bo zdaj mir
P.S..
Je bilo pa nekaj s to plato, kjer je grafika gor. Se pravi, ?e bi naro?il (seveda ?e bi jo sploh dobil) to plato bi dal cca 110dolarjev plus po?tnina. Tole me je pri?lo pa 50eur, kar je v redu.
Hm, vrednosti do ?e malo padle. ?e malo pa bom back on track. No Mi ?e jasno zakaj. A je avto tako potreboval eno dalj?o furo, al pa na ecu tak software da po dolo?enem ?asu preventivno skraj?uje interval...
Ja, takoj po regeneraciji , imam tudi jaz vse te tri ?tevce 0. Potem pa s?asoma ko se filter polni, pm_acc in pm_acc_dsd kar zrasteta, se pravi ve? kot je pm_gen kar pomeni, koliko saj je bilo proizvedenih.
Ostali, ko ste pripenjali slike, je bil najvi?ji parameter pm_gen, ko ta pride nekje do 6 g/l, se spro?i regeneracija. Tudi pri meni je bilo ves ?as tako..do zdaj. Sedaj pa pomoje bo tako, da prvi parameter ki prideo do 6 g/l, bodisi pm_acc oz pm_gen, takrat se spro?i regeneracija. In ker je PM_ACC precej visok, se regeneracija spro?i, ?eprav je PM_GEN ?ele na dobre 3 g/l.
Pelko pravi, da je lahko varianta tudi zapacan EGR.
Gor si daj forscan...aja, nisem zihr ?e ni pla?ljiv? ?e rabi? PIDe za torque jih imam, samo notri pomoje ni teh PM_ACC in PM_ACC_DSD, oz. morm preverit.
UPDATE: Ne v Forscanu imam samo PM_GEN, se pravi koli?ino proizvedenih saj, kar pa ni dovolj za celotno sliko.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
@tomersa Daj za hec preveri (ali pa ti aless) koliko kpa ti vra?a senzor pri tem ko pospe?uje? normalno ali pa gas do podna? ?e bolje, koliko ka?e na ac pri 130kmh recimo. Od tega senzorja je potem vsa logika ra?unanja PIDov odvisna.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani