Pozna kdo servis Kolmanič&Dokl Murska Sobota? Tukej so bli delani servisi
to je kot vidim uradni serviser/prodajalec za Mazde, (vem da ni primerno situaciji, ki jo imaš), kot kaže so servise delali skladno z tisto drugo znamko, ki jo tržijo Opel.....kakorkoli, če si avto kupil pri njih ali imaš v pogodbi kako garancijo (vsaj na netu omenjajo da ponujajo rabljene z garancijo). Vsekakor pa glede na to da si kupil avto pri uradnem prodajalcu (in ne nekem švetoru), bi se jaz z kakim odvetnikom, če imaš kakega kolega odvetnika ali vsaj pravnika, da ga vprašaš za nasvet, da se preveri tudi zakonske opcije, ker to lahko kaže tudi na "skrito napako", ki so ti jo "zamolčali" ob prodaji in ti z njo nisi bil seznanjen...ne vem pa kaj in koliko se lahko na tej podlagi kaj naredi.....(kolega je imel opel zafiro avtomatika in mu je šel menjalnik mislim da malo izven garancijske dobe, popravilo 8k€, pa se je potem kregaril ne vem do kam....na koncu so mu priznali strošek materiala, delo pa je plačal sam). Kot rečeno glede na to da si kupoval pri uradnem prodajalcu, imaš verjetno vse uradne papirje, bi jaz na tvojem mestu preveril tudi ta pravni vidik (ni ravno malo € v igri)....
Kar sem jaz "študital" so pirelli daleč najboljše v suhem, so pa zelo mehke in se izredno hitro porabljajo....(ne vem pa ali je kaj veliko razlike med p zero in temi ki jih navajaš)
Jaz sem tudi pred nakupom novih pnevmatik. Mišelinke so se zlizale po 4h letih in je čas za nove v dimenzijah 215/45/18. Ma kdo kak predlog?
pred 1.letom ko sem jaz kupoval zelo podobno dimenzijo (225/45/r18) sem gledal za temi modeli, nato sem se kar odločil za Michelin Pilot Sport 5, ker sem bil že s 4tko zadovoljen in tistih 20€ razlike ni odtehtalo novega eksperimentiranja (Continental PremiumContact 6/Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5/Pirelli P Zero/Kumho Ecsta PS91), in sedaj sem z PS5 tudi zadovoljen, tako da nimam pripomb....
..sedaj si je pa očitno nakopal prevec dela, ker ga treba čakat kot Pelkota najmanj 3 tedne in se ocitno ne posveca vec autu kot bi mogu.
to je žal kruta realnost vseh teh majstrov, ki si naberejo (nagrabijo) preveč dela in potem fušajo, folk pa plačuje....jaz se takih izogibam, tudi če ga osebno poznam se s takimi ne grem več, ker je kot si rekel, pripelješ avto potem pa mu uletava 1000 strank in vsak nekaj hoče, na koncu ne ve več ali je natočil olje ali ne :), takim grem jaz samo gume premontirati, kar naredi v 10minutah, in nima kaj za zaje....in ne razumejo da je kvaliteta > kvantiteta, ampak gledajo verjetno vse samo čez denar
Original volan Mazde 6 l.2018 pri 52.000 km - na levi že krepko zlizan.
Original volan Honde Accord l. 2008 pri 228.000 km.
Lahko potrdim, da Accord 2015 nima niti blizu tako dobrega/kvalitetnega volana/usnja kot ga je imel 2008😉👍, tako da....šparajo vsi povsod, kot kaže...(na 2008 sem imel pri 250k km manj zmatran volan kot ga imam sedaj na 2015 pri 140k km)....
Problem so ostri nohti, prstani in drug nakit, pa seveda pH rok, ki držijo volan. Volani niso trdi kosi plastike in materiali, ki omogočajo mehek otip in prijetnost pri držanju volana res niso tako zdržljivi, da bi bili večni. Po moje je edina pametna rešitev, da daš nekemu majstru, da ti preobleče volan na novo. Bo spet za kar nekaj let bil mir.
to mislim, da je bolj kot ne težava tudi pri drugih znamkah, in kot je zapisano, mislim da je najboljša rešitev, če te to res moti, da poiščeš kakega majstra, ki se ukvarja prenovo (t.i. tapetniki ali kako se jim je v starih časih reklo ) in ti potem to uredi, sploh če ti lahko zagotovi kakovosten material.
Moje pojmovanje, če kupiš top 3 gume, ki so seveda tudi najdražje, napram najcenejšim, ki so zagotovo slabše je potem recimo max.400€ razlike (recimo govorim za dimnezijo 18col, kjer so michelin pilot sport 4 cca.600€, neki kitajski klump pa verjetno 200€, ceneje verjetno tudi ne).....če jih imaš 3 sezone, je to 133€ na leto ali 11€ na mesec :), torej cca. 3 piva in malo več kav.....
Pri mazdi so to malenkosti, ce gledas bmw in njihove tezave s ketnami. Audi multitronic katastrofa, vw dsg s suho sklopko poden od menjalnika. Pri mazdi motorji in menjalniki grejo, taksne malenkosti kot je dodatna zascita podvozja, menjava diskov z boljso znamko pa pac tisti ki poznamo to naredimo, pa tudi na servisu na te stvari nekateri opozorijo. Odkrito, imam raje motor (bencin ali dizel) in menjalnik tako kot mora bit mazdin pa te malenkosti flikam kot pa motoe in menjalnil ki ga pod garancijo na 40000km menjam.
Če te malenkosti ne motijo, potem sploh nimaš težav...kar se tiče diskov/ploščic je pa zame to potrošni material, kot akumulator, itd....kot si rekel zamenjaš z boljšo robo in imaš rešeno, ne moreš pa reči da je to kak velik problem😉....ravno govoril z kolegom ki ima vw dsg....ni da ni kaj in koliko je že zmetal v avto....
Mazda app sem ze naložil,notri je žal zabeležen samo prvi servis.Servisna je sicer potrjena.
Avto je z leasing hiše,kjer imajo svoje servise,tako mi je povedal prodajalec.
Avto dela super,po občutku,gre pa siguno na servis,da ga temeljito prdgledajo in upam na najbolje😁
Če bo kar koli večjega narobe imam 1 leto garancije.
glede na odgovore predvidevam, da si "mladenič", se opravičujem, če sem se zmotil, ali temu ni tako.....te garancije pre-prodajalcev so tako tako, ko bo kakšna večja težava bodo našli 1000 razlogov, zakaj to ni v tej garanciji, so podkovani, kot da bi bili najboljši pravniki :), servisna potrjena, dandanes ni več garancija, ker si dilerji med seboj to potrjujejo, četudi gre za e-knjižico, še 1x, kot so že ostali pisali, pojdi na servis in preveri kaj in kako je z avtom......saj veš kako pravijo bolje preventiva kot kurativa
Ne bi rad izpadel pesimist, ampak avto iz IT in nepoznavanje zgodovine ni ravno optimističen podatek in garancija da ima avto res toliko km kot navajaš....kot so fantje predlagali, bi šel sam res najhitreje na en res dober preventivni servis, da preveriš kaj in kako je z avtom....seveda upam in ti želim, da je vse ok👍
Zato so bili/so dizli brez dpf zakon👍😉, nobenih težav z regeneracijami, temi dpf filtri.....itd. si ga gnal in tankal, včasih je bila sklopka/vztrajnik še največji potencialni problem...
Ah dej no, kje si pa to pobral. Avto bo crknil predno bo sploh karkoli lahko zaribalo pa še to je bolj kakšna visokotlačna pumpa. Pa še to težko v tako kratkem času. Če pa že, bi mogoče opilki s pumpe celo zamašili injektorje. In to je to... motor sigurn ne bo ribnil saj se gibljivi deli mototja mažejo z motornim oljem in ne gorivom.
točno tako, meni se je to na starem accordu 2.2 cdti zgodilo 2x, avto je po 100m začel trokirati, takoj sem vedel, da sem zaje...., avto ugasnil, avtovleka, črpanje bencina ven, poln tank nafte in gas naprej....nobenih posledic, res pa je, da sem tankal poln tank in ni bilo mešanice :), so mi pa razložili, da imajo japonci zelo občutljive motorje in ne moreš z njim prevoziti več kot par sto metrov in zato ni škode....ni kot pri kaki vag groupi, kjer bi se verjetno lahko vozil par 10 ali 100km , da bi sploh kaj opazil in bi lahko že nastala škoda....
Mazda bi tukaj lahko kopirala mehanizem od Peugeot-ja ali Renaulta, ki mislim da sta to imela med prvimi....moj oče je imel P407 ki je imel to zapiranje/odpiranje vedno avtomatsko, ko si zaklenil/odklenil avto in to je bilo 20.let nazaj....avto vedno zunaj, nobenih težav....smešno, da je to problem v 2022....
Prosim, ne razumem tako visoke porabe, obcutek mam vedno da mu zmanjka se ena prestava.
Avto gre super ma mislim da bi moral it bolse za te konje v primerjavi z Accordom, 35km razlike ni malo, je pa res da sem z hondo drzal do 200 bavarce z 170km..
Japan👌👌😁
če se malo pohecam, bi bilo bolje da bi Accorda čipiral na 170km, ker tiste 2.2. mašine to zdržijo brez problema, tudi prvo-gradnja sklopa 170km zdrži brez težav večji navor.....vsekakor taka poraba je bistveno previsoka, jaz na svoji stari nisem imel nikoli več kot 6.5 pa sem jo res "gonil".....upam, da ugotoviš vzrok in saniraš 👍
Ta stara tema se ni razvila. Mene pa zanima, če ima kdo izkušnje pri Mazda bencinskih motorjih s 100 oktanskim bencinom. Sam vedno tankam 95. Je kakšna opazna razlika (poraba, moč, ...), razen v oktanskem številu in ceni?
Meni, so v osnovi prodajali te zgodbe, zdaj pa ne v avtu in ne kosilnici ne vidim razlike, tankam in v avto in kosilnici 95tko...in vse ok...., toliko moje mnenje.
Sem bi pred časom pri mehaniku, ki veliko šrafva tudi soforumašem, in so tudi ves čas vletavali razni preprodajalci s to in ono manjšo težavo, ki jih je v glavnem sproti reševal kar na dvorišču. Med tem sta avte v delavnici šravfala dva, po mojem začetnika, ki ju je mojster ves čas na daleč nekaj učil in opozarjal, da bi naredila čim manj škode. Počutil sem se kot zadnja rupa na sviralu, dokler si mojster le ni vzel časa zame. Vendar se je to zgodilo šele, ko je začel pisati račun.
Pred dnevi sem se oglasil na uradnem servisu. Tam isto frka, ves čas, eni trije mehaniki, ene dva vajenca, in vsaj še enkrat toliko šefov, ki so dodatno delali gužvo. Nisem imel prav dobrega občutka, da je vse v dobrih rokah in pod kontrolo.
Bil sem tudi sam dolgo nazaj kdaj pod kozolcem. Dopoldne je možakar delal na uradnem servisu, popoldne s sosedom v svoji garaži. Ne rečem, da ni znal. Vendar sta med delom tudi fino popivala in na koncu še bolj fino zaračunala.
Nekateri tukaj omenjate pooblaščene in domače mehanike. Po več kot 10 letnem obiskovanju pooblaščenega servisa, sem si ustvaril mnenje, da je raje peljem avto k dobremu domačemu mehaniku. Ti si običajno vzamejo čas in naredijo stvar kot se zagre, na pooblaščencu pa si le številka v vrsti. Je pa res, da dokler je avto še v garanciji, si skoraj prisiljen, da ga pelješ na pooblaščen servis, saj ti drugače morebitnih garancijskih popravil oz. zamenjav običajno ne priznajo.
Lep dan in lp,
Samo
Deloma se strinjam, ob pogoju, da poznaš tega "domačega mehanika", ker moja izkušnja je ravno obratna, oz.kot kaže ne poznam nobenega "pod kozolcem", ki bi delal umirjeno in z omejenim naborom strank. Moje izkušnje so, da imajo ti "pod kozolcem" vedno polno enega dela, uletavanja X strank za vsako malenkost, potem pa trpi kvaliteta in čas....potem imaš avto kjer je servis konec v 1h tam cel dan....kot rečeno, vsaj do sedaj so moje izkušnje take, verjetno obstajajo tudi drugi, ampak jaz ga vsaj na Gorenjskem koncu ne poznam oz. nisem slišal zanj, mogoče če je kdo na forumu iz tega konca lahko koga priporoči ?
Evo, prišli so rezultati analize in spet bom imel dolgo objavo🙄
Olje je Mazda Original Oil Ultra DPF 5W-30 z dodatkom Archoil AR9100.
Rezultati so presenetljivo dobri, podatke analize sem vrgel v Excel za lažjo primerjavo. Tako sem naredil primerjavo analiz na prevoženih 6000km, med originalnim oljem brez dodatka, originalnim oljem z ar9100 in Motul EFE.
Ker nisem hotel zapravljat denarja za analizo novega svežega mazdinega olja z dodatkom, sem naredil preračune lastnosti tega mixa.
Zdaj pa če malo opišem primerjalno tabelo med olji pa vidimo, da so viskoznosti KV40 in KV100 kljub dodatku precej padle, padec viskoznosti je seveda zaradi vsebnosti nafte v olju.
Nafte je bilo v zadnjem vzorcu z dodatkom 5,3%, v vzorcu z samim mazdinim oljem 7,8% in pri vzorcu motula 4,8%.
Tako je tudi olje z ar9100 dodatkom po viskoznosti padlo v rang olja 0w30. Motul je ostal kljub podobni količini nafte v olju v rangu 5w30, ker ima sveži motul viskoznosti v zgornjem območju 5w30 specifikacije, zato ima več rezerve pri redčenju z nafto.
Naslednja zanimivost TBN/TAN razmerje, tukaj pride do izraza ar9100 dodatek ki vsebuje tbn booster, originalno olje z archoilom ima še veliko rezerve in odlično razmerje, motul je tukaj že precej izgubil tbn je padel iz 7,8 na 3,94, vsebnost kislin tan pa se je tudi precej povečala na 3,62. Za mazdino olje brez dodatka pri 6000km nimam podatka ker sem takrat poslal v drug laboratorij in tam je bila tbn/tan predraga da bi dal analizirat.
Pregled količine aditivov v olju razkrije padec aditivov ki se z časom oz. kilometri porabljajo.
Pri Molibdenu se vidi da je majhna količina starega olja ostala v motorju zato je v zadnjem vzorcu mazdinega olja z dodatkom ar9100 pokazalo 15ppm Mo, prejšnji interval je bilo v motorju Motul EFE, ki vsebuje večjo količino Mo. Sveže Mazdino olje ne vsebuje Mo.
Fosfor in Cink se kljub dodatku ni spremenil, kar sem tudi pričakoval in predvideval iz prve tabele preračunanih vrednosti, ker sem poznal sestavo samega aditiva ar9100.
Bor pa je v zdajšnjem vzorcu z ar9100 lepo viden v ogromni količini 1001ppm (preračunana vrednost je svežega olja z dodatkom je bila 1233ppm), samo mazdino olje ne vsebuje bora, Motul ga vsebuje v manjši količini 159ppm.
Bor je v bistvu glavna sestavina tega dodatka, ker ima odlične lastnosti tudi pri visokih temperaturah, do katerih pride pri izgorevanju v motorju. Zmanjšuje trenje in nudi zaščito proti obrabi.
Kalcij je v normalnih količinah in ni nobenih posebnosti.
Naslednji podatek je tudi zanimiv v mazdinem olju z ar9100 je tudi zelo povečana vrednost Kalija, ki sam po sebi nima nobenega vpliva na same lastnosti motornega olja, ampak je povečan zaradi Bora (Kalijev borat).
Zdaj pa končno pridemo do obrabe materiala v motorju.
Prvo vidimo obrabo železa Fe, ki je z dodatkom ar9100 padla na 20ppm, samo z Mazdinim oljem je bila obraba Fe 34ppm, z Motulom 29ppm.
Obraba Al je enaka z dodatkom ali brez 5ppm, edino Motul je imel 4ppm.
Ostali materiali pa niso vpadljivi in ni neke posebne razlike.
Po tej analizi se vidi da dodatek AR9100 deluje in nudi zaščito materiala.
Zaenkrat sem pozitivno presenečen, bom pa
to olje zvozil do 10.000km in naredil še eno analizo. Da se prepričam če še vedno deluje tudi ko je olje že bolj obrabljeno.
@Hixxy Pri 5kkm naredi test z kapljičnim vzorcem pa bomo približno videli kako gre olje, ali pa pri teh km potegneš 1dc olja ven skoz odprtino šipke od olja in daš na analizo. Drgač pri tebi mislim da bi 7-8kkm interval moral it skoz z nekimi normalnimi vrednostmi.
Ja možno je tudi da se je glih takrat izvajala regeneracija in se ni dokončala in si dobil več goriva, čeprav več kot 10% je že dosti da bi bilo samo od ene regeneracije.
P.S.: Za pivo pa itak velja.
@Gregster imaš v tej temi ali pa v oni temi kator olje, sem objavil katera olja jaz priporočam in zakaj. Najbolj priporočam Shell Helix Ultra 5w30 za SkyactiveG.
Shell HelixUltra5w30 to je tudi za Honda dizle prvo olje, tako da je zgleda za haponce to olje ok....smo pa spet na tem, kar smo že večkrat govorili....menjava olja na 10k km👍, vse ostalo je bolj kot ne ubijanje motorja....na dolgi rok.
Kot, da je mazda perfekta znamka, daleč od tega 🤦♀️ nekateri ste pač zaljubljeni v to kar mate, no nič novega na tem forumu. Hvalit svoje pljuvat po drugemu.
Razmišljam da bi nabavil mazdo 5. Pa da zadaj nardim camping box in je za dva vikend izlet čist ok. Na ptuju je ena s 265000km za 2500€ avto znotraj v nulo kot nov, ne pretiravam res kot nov. Veni je zadaj levi blatnik malenkost rjav (nic kritičnega za popravit 200€), most samo površinska rja, edino kaj me je odvirnilo olje malenkost nad minimumom črno in 12000km. Torej je bojazen da poje olje kot je omenil @Brane. Sicer bi generalka prisla okoli 800€. Zdaj pa nwm, za to vse kaj bi moral vlozit dobim isto mazdo 5 s pol manj kilometri in mlajso. Ajde mnenja kaj vi mislite.
jaz bi vzel potem mlajšo, kar si napisal moraš vložiti takoj 1k€ in tvoj čas, torej za boljši model verjetno dodaš ta vložek in imaš mlajši avto z manj kilometri? Kar mogoče jaz vidim kot oviro, da mazda 5 ni ravno za off-road v smislu prav v kakšne kampe ali brezpotja, kamor z kvazi SUV-i, ki so če ne drugega vsaj malo višji prideš...mazda 5 je bolj cestni avto.
Ko sem se enkrat pogovarjal z majstri, so mi rekli, da je ta lučka za nizek nivo olja bolj kot ne zadnji warning (če se ti pojavi ob zagonu), v večini primerov je pa to že too late, sploh če se ti to prižge med vožnjo, ko motor teče in se vrti (razlagal mi je za Hondo), ne vem pa kako imajo ostale firme to narejeno, a ta warning za nizek nivo olja dejansko pomeni, kot bi meril na šipki ročno in ti javi, ko pade pod minimu ali se to prižge ko je že vse prepozno? To bi bilo dobro vedeti, jaz raje kot da "verjamem" računalniku nivo olja vedno ročno preverjam. Na uradnih servisih je pa res v večini primerov tako, da če jim eksplicitno ne rečeš, da nekaj želiš zamenjati, ne zaradi intervala, ampak preventivno, te malo postrani gledajo....(ali obratno, če jim rečeš, da naj ti zračni filter kabine samo preverijo in po potrebi spucajo, te bodo debelo gledali, da ne to morajo pa menjati, ker je tak interval - pa imaš lahko povsem čist filter, ki nima nobene res vitalne funkcije... :)).
intervali za menjavo olja na 20k km ali celo na 30k km kar ima škoda/vw, mislim da tudi peugeot, bmw, itd....je za moje pojme najbolj zgrešena opcija in dolgoročno zagotovo ni dobra. jaz menim da moraš olje menjavati na 10-15 k km, odvisno malo tudi od režima vožnje, in to je to....sem že nekajkrat povedal svoje mnenje, da ne razumem ljudi, ki vlečejo ta interval, potem pa prišparajo cca.50€ zaradi tega....., ko ima pa avto 150k km, je pa za na Dinos, smešno
Veliko ljudem se toyota ne dopade niti oblikovno, tudi meni so doloceni modeli grdi, mazdini obliki ne sezejo do kolen, mi je pa zelo vsec njihova tehnologija in zelo rad jih popravljam saj je vse logicno in pa vecinoma samo redni servisi 🙂 . Olja ne menjam tudi ce pride 15€ liter. Ja prav imas sklopka je bila kot nova, ampak sem preventivno menjal ker so samo mestne voznje in skoz prestavljanje in speljevanje, ceprav sem brezveze menjal.
@FuManchu toyota je imela od bmwja n47 motor (ta problematicni s tezavnimi ketnami itd) toyotina oznaka je bila 1ww in 2ww. S tem da ti motorji v toyoti niso imeli niti priblizno toliko tezav saj so imeli servisni interval enkrat letno ali 15000km pri bmw je pa 2 leti ali 30000km. Drugace pa tega motorja vec ni mogoce dobit pri toyoti saj so samo bencinarji ali hibridi razen proace ki pa je tak citroen/peugeot samo znak je od toyote.
Toyota je ql (auris pa sploh, je imel kolega 2.0dizla, vse prvogradnja 330k km😉, nobenih menjav keten, sklopk, itd...tista z 170km je pa sploh raketa) tudi zadnji modeli so se tudi vizualno polepšali, zadnjič sem vozil za novo camry...super lep avto, ampak kaj ko imas na voljo za hybrid jajca😉😁...sploh ne vem če je pri toyoti se na voljo samo bencinar....
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
to je kot vidim uradni serviser/prodajalec za Mazde, (vem da ni primerno situaciji, ki jo imaš), kot kaže so servise delali skladno z tisto drugo znamko, ki jo tržijo Opel.....kakorkoli, če si avto kupil pri njih ali imaš v pogodbi kako garancijo (vsaj na netu omenjajo da ponujajo rabljene z garancijo). Vsekakor pa glede na to da si kupil avto pri uradnem prodajalcu (in ne nekem švetoru), bi se jaz z kakim odvetnikom, če imaš kakega kolega odvetnika ali vsaj pravnika, da ga vprašaš za nasvet, da se preveri tudi zakonske opcije, ker to lahko kaže tudi na "skrito napako", ki so ti jo "zamolčali" ob prodaji in ti z njo nisi bil seznanjen...ne vem pa kaj in koliko se lahko na tej podlagi kaj naredi.....(kolega je imel opel zafiro avtomatika in mu je šel menjalnik mislim da malo izven garancijske dobe, popravilo 8k€, pa se je potem kregaril ne vem do kam....na koncu so mu priznali strošek materiala, delo pa je plačal sam). Kot rečeno glede na to da si kupoval pri uradnem prodajalcu, imaš verjetno vse uradne papirje, bi jaz na tvojem mestu preveril tudi ta pravni vidik (ni ravno malo € v igri)....
Povezava za deljenje
Deli na druge strani