2 litra ne, 5. 7 pa res. Če bi vozil strogo po predpisih, pa še manj. Lahko vprašate Bossa, koliko pije, če meni ne verjamete. Za dinozavre pa vemo, kakšno porabo imajo.
Podobno je pri novi cx60. Dizelco čisto vsi novinarji pohvalijo, medtem ko dinozaversko varianto le redko kdo.
Za dizelski motor lepo napišejo, da je to verjetno najboljši dizel motor so sedaj.
Za dinozaverski 2,5 benzinarski motor tega ni napisal nikoli nobeden novinar.
Tako kot eni drugi, ki niso nikoli vozili 2.5 bencinske mazde pametujejo, da je to dinozaver… Ampak taki itak vse vedo, kdo je kdaj kaj vozil in seveda so vsi drugi bedaki, ki samo pametujejo… 😇 …
Če to leti name in verjamem da, ker sem ti trn v peti, verjemi, da sem imel na preizkusu za cel vikend tega dinozavra.
In nato dizelco. Za katerega sem se odločil z lahkoto se ve. Poraba pri dinozavri je bila porazna. 😉
Fantje, dejstvo je, da pri 10+ let starem avtu je itak da bistveno bolj varen nakup bencinar....ne glede na to kako dober je dizel v navoru, pospeških, občutku napram nepremičnini z atmosferskih motorjem.....heh, ampak s takim se še danes lahko odpelješ brez problema 1000km v eno smer brez da bi imel kake pomisleke, edino pač na bencinski postaji boste porabili 50€ več :)....heh....
Tudi jaz se lahko odpeljem tudi 2000 km z dizelco in to brez skrbi.
Na tem forumu so nekateri, ki dizla niso v življenju vozila kaj šele, da bi ga imeli razširili nek mit, da so mazdini dizli slabi.
Ravno pred par dnevi je bil pri nas v firmi en monter iz Celja, ki je nekaj delal pri nas. Njegova 6-ka ima, ne boste verjeli,prevoženih 450000 kilometrov. In pravi, da ima še original dpf filter gor in nikoli da ni imel resnih popravil.
Načeloma neproblematičen avto-motor... 😊 Mogoče za to maso premalo konjev je pa dovolj za normalno, umirjeno vožnjo😊 Je pa tudi nekaj dodatkov na avtu, ki tudi naredino avto bolj atraktiven,jaz bi ga vzel....
Paše tud v vrtičkarsko temo...al pa o orodju...pa naj bo tu,k je forum o avtih.
Kupil Metabo puhalnik AG 18 Pro pri Vsegradu za 63€,zastonj dostava,in "Black Edition"-meni lepša,k je črma,in čist frišno ven prišla-cenejša kot navadna zelena (99€).
In še češnja na torti-Metabo praznuje 100-letnico,in prvič tudi v SLO ob nakupu stroja in registraciji 3-letne garancije pošljejo dvovrstični 18V/4Ah akumulator😯😃....super-konkurenca deluje,ker Makita ima včasih tudi akcijo in ponuja tudi pri nas baterijo za stroj.
In za kaj v tej temi...ker me pogosto jezi ob pranju avta,ko že vse pobrišeš,še zmeraj kje kake kapljice pritečejo...najbolj pri stranskih ogledalih,in posledično črta na vratih,ker imamo zelo trdo vodo...
Po moje bo z tem puhalnikom malce lažje...tudi spredaj grill,feltne,šine na strehi itd...
Piha pa k blesav...nisem si mislil,da tako...2,6m3/min,74m/s
Ima tri stopnje in "gas" na stikalu,navdušujoča pa je gumasta šoba +podaljšek...fino.
Super stvar. Samo moraš pazit, da ne odpihneš sproti tudi ogledal z avta. . Ker vemo, da ogledala niso neki glavni adut mazd. 😊
Pozdravljeni ... Imam Mazdo 6, 2.2D karavan, 150ks letnik 2017 ... Regeneracija filtra Trdih delcev se mi izvaja na 300Km ... Občutno se dvigne poraba goriva .... Zdaj pa me zanima kakšne so vaše izkušnje ? Je to normalno? Vsekakor se mi ne zdi "zeleno" imam občutek da je to ideja trgovcev z nafto, preoblečenih v zeleno ... V okoljevarstveno ... Hvala za vaša mnenja.
To, da ti dela regeneracije na vsakih 300 kilometrov skoraj ne morem verjeti.
Ker na mazdininih 2.2 dizlih, skayactiv, so dpf filtri zasnovani tako, da se izvaja regeneracija vsakih 200-250 km, odvisno od vožnje. Nikakor pa ne več.
Ne vem, no. Jaz sem imel težave samo na prvi M6, potem na drugi sem sam zamenjal za ATE pa je bil do skoraj 300kkm mir. Na tejle tretji pa ni sledu od tresenja in upam, da tako tud ostane.
Enako. Le na prvi seriji. Pri tej zadnji 6-ki pa je bilo ugotovljeno, da so brembo tresli zaradi napačne vgradnje.
Kadila bo, ko boš pohodil, regeneracije DPF bodo pogostejše, bo pa precej bolj poskočna.
Zdaj, kdaj bo kaj odletelo, ve samo ciganka. Ali pa še ona ne. 😃
Problem pri teh 6-kah dizel je, da jih veliko čipiranih na 210 konjev na avtocestah pri velikih hitrostih "poblesavi".Po besedah tunerja, pri katerem smo skupinsko to hoteli naredit, gredo radi vrtljaji v "over" vrtljaje, takrat je nevarnost za mašino, da gre v ramengo.
Prav tako mi je čipiranje teh motorjev odsvetoval moj sedanji mehanik, ki mimogrede vozi rally z mitchubishijem laserjem evo (500 konjev) in si motor rihta sam.
Imam Mazdo CX 30 . Stara je 8 mesecev. Prevoženih ima 11.500 km. Zdaj so začele tresti zavore. Sem sumil gume, pa se je izkazalo, da so gume dobre. Je pa bil avto od 8 mesecev, kar imam avto, vse skupaj 2 meseca na servisu. Uradnem. Menjava obloge sedeža, menjava desnega ogledala, menjava električne črpalke za vodo, menjava električne črpalke goriva, cel kup senzorjev, skratka, precej sitnosti in živcev, da smo uspeli avto kolikor toliko spraviti v red.
sedaj pa je avto začel tresti pri zaviranju. Ima morda kdo idejo , kako pristopiti k zadevi ( ja , bom peljal avto na uradni servis in ponovno tam pustil precejšnjo mero živcev) da zadevo uredimo brez izdatne količine porabljenih živcev. Hvala za nasvete
Najboljše je, da zavore "zmerno" uporabljaš - to se pravi bremzaš k bremzaš, ne držiš iz hriba dol celo pot, če morš na AC zavrt - zaviraš rahlo intervalno.
Jaz imam Zimmermann po priporočilu @scania ampak navadne, ne športne - sem zelo zadovoljen po 40kkm prevoženih.
Mislim, da ima sedaj scania gor diske Textar, prav tako tudi jaz (komplet s ploščicami) Zaenkrat (po prevoženih 30000 km) bremzajo ko kot morajo in se niso zvili tudi pri res brutalnih zaviranjih. So pa definitivno najboljša kombinacija do sedaj. Imel sem original diske in ploščice (sranje) nato sem montiral narezane Brembo in Brembo ploščice (sranje, so se zvili). Upam, da tej Textar zdržijo. 😊
Prva objava tule. Sem dokaj frišni lastnik Mazde 6 G194 AT, letnik 2019, 185.000 km, karavan, Revolution paket opreme. Včeraj se mi je prižgala rumena Check engine light. Gori, ne utripa. Avto je prej delal daljše relacije, zdaj so tudi krajše na spisku. Kje začeti z diagnozo? Servis in računalnik ali lahko še kaj prej ugotovim preko vaših izkušenj tu? Avto se pelje in deluje normalno, vsaj kolikor ga že poznam.
Kar sem uspel preiskati po navodilih in spletu, je par možnosti: kaj z električnim sistemom motorja, izpušni sistem, premalo bencina v rezervarju (to ni bilo), pa slabo tesnenje pokrova rezervarja za bencin - nekaj novega in ta opcija mi ni znana, sem preizkusil in pri pokrovu izgleda vse v redu.
Ima kdo kaj izkušenj? Načeloma pri bencinarju nisem pričakoval problemov s kratkimi relacijami. Če ni to ali lahko pričakujem probleme kje drugje?
Uf... Sem mislil, da pri benzinarjih ta lučka sploh ne obstaja.
Potreboval bi predvsem za sedeže, ker so usnjeni. Želel sem naročit Gliptone Leather Care, ampak se mi ne splača plačevat poštnine za eno pakungo. Bom poskusil naročiti kar tega iz spoliraj.si pa da vidimo kaj bo.
Kot so ti že drugi napisali, to usnje v mazdah ni niti "u" od usnja. 😊 Za svoj guštvpa lahko uporabljaš bilo kaj, samo, da boš vesel. Če boš mazal volan ti bo zdržalo usnje na volanu 10 let, če ga ne boš pa najbrž 120 mesecev. 😊
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Dinozaver? 🤔
Povezava za deljenje
Deli na druge strani