Najboljše je, da zavore "zmerno" uporabljaš - to se pravi bremzaš k bremzaš, ne držiš iz hriba dol celo pot, če morš na AC zavrt - zaviraš rahlo intervalno.
Jaz imam Zimmermann po priporočilu @scania ampak navadne, ne športne - sem zelo zadovoljen po 40kkm prevoženih.
Mislim, da ima sedaj scania gor diske Textar, prav tako tudi jaz (komplet s ploščicami) Zaenkrat (po prevoženih 30000 km) bremzajo ko kot morajo in se niso zvili tudi pri res brutalnih zaviranjih. So pa definitivno najboljša kombinacija do sedaj. Imel sem original diske in ploščice (sranje) nato sem montiral narezane Brembo in Brembo ploščice (sranje, so se zvili). Upam, da tej Textar zdržijo. 😊
Prva objava tule. Sem dokaj frišni lastnik Mazde 6 G194 AT, letnik 2019, 185.000 km, karavan, Revolution paket opreme. Včeraj se mi je prižgala rumena Check engine light. Gori, ne utripa. Avto je prej delal daljše relacije, zdaj so tudi krajše na spisku. Kje začeti z diagnozo? Servis in računalnik ali lahko še kaj prej ugotovim preko vaših izkušenj tu? Avto se pelje in deluje normalno, vsaj kolikor ga že poznam.
Kar sem uspel preiskati po navodilih in spletu, je par možnosti: kaj z električnim sistemom motorja, izpušni sistem, premalo bencina v rezervarju (to ni bilo), pa slabo tesnenje pokrova rezervarja za bencin - nekaj novega in ta opcija mi ni znana, sem preizkusil in pri pokrovu izgleda vse v redu.
Ima kdo kaj izkušenj? Načeloma pri bencinarju nisem pričakoval problemov s kratkimi relacijami. Če ni to ali lahko pričakujem probleme kje drugje?
Uf... Sem mislil, da pri benzinarjih ta lučka sploh ne obstaja.
Potreboval bi predvsem za sedeže, ker so usnjeni. Želel sem naročit Gliptone Leather Care, ampak se mi ne splača plačevat poštnine za eno pakungo. Bom poskusil naročiti kar tega iz spoliraj.si pa da vidimo kaj bo.
Kot so ti že drugi napisali, to usnje v mazdah ni niti "u" od usnja. 😊 Za svoj guštvpa lahko uporabljaš bilo kaj, samo, da boš vesel. Če boš mazal volan ti bo zdržalo usnje na volanu 10 let, če ga ne boš pa najbrž 120 mesecev. 😊
Še vedno imaš lahko težavo, ker imaš notri še del ki je bil narejen leta 2016. Težavo so pa odpravili z deli mislimda je bil april ali maj 2017. Tako da, sigurno imaš v tem primeru še staro verzijo in če to drži, ob priliki preventivno zaemnjaj, kot sem to naredil jaz.
Kje si pa nabavil dele ta menjavo? Moja je konec 2016 in bi bilo pametno to zamenjati.
Meni je pa ravno danes zjutraj javil, da so gume napumpane spredaj 2,2,zadaj pa samo 2,1. Zanimivo, še v"eraj ni bilo alarma. Mogoče je pa krivo to, da je bilo zjutraj samo 7°C? Kakorkoli, meni je stvar všeč.
Pozna kdo koga, ki se ukvarja s poliranjem in je OK? Na parkirišču me je nekdo s plastiko naslonil na sovoznikova vrata. Za klepat ni nič, rabim pa nekoga da mi pove ali bo lahko spravil ven s poliranjem.
Če ni vdrto, kupi Menzerno polirno pasto ( grobost 400 all in one-poliranje in lesk hkrati) in z vato ali mehko krpo spoliraš. Bi moralo it vse ven.
Update: naročil textar pro+ diske, ki imajo več karbona in ploscice, v pon prevzamem potem pa konc tedna menjam ko bom se kar gume, da bo avto perajt za jugo road trip konc oktobra. Upam da bo bolje.
Tej textar so fajn, ker sploh ne rjavijo in izgledajo vedno kot novi. Po moje boš zadovoljen z to kombinacijo.
Jaz jih bom dal gor tudi na cx30, ko bo čas menjave
Edino malo več je zavornega prahu na feltnah, kar pomeni, da dobro opravijo svoje delo.
Jaz pa moje diske in ploščice kar konkretno "pilim" in bremzam na polno. Prejšnji oh in sploh narezani brembo diski so po enem letu začeli konktetno opletat. Mi je pa bilo čudno od vsega začetka, ko sem jih montiral gor, da mi je spredaj "treslo". Kolesa sem dal balansirani pri treh različnih vulkanizerjih in nikoli ni bilo zares v redu. Ko pa sem pred enim letom in pol zamenjal sprednje ploščice in diske z coated Textar pro, naenkrat ne trese čisto nič.
to je verjetno res smola, in kot povsod, se lahko zgodi, da kakšen material/del ni bil ustrezne kvalitete in potem se pač to zgodi...ne more se pa na podlagi enega/dveh primerov delati kakšnih zaključkov (poznam primer, ko je nekomu na Civicu X gen, 1.5T motor odlomilo bat, pa je imel avto redno servisiran, itd., itd....pa samo 120k km....bolj kot ne nesrečni splet okoliščin, pa zaradi tega ne moremo reči, da ti motorji niso dobri). Verjetno je podobno pri vseh stvareh v življenju, pa ne samo pri avtih, itd....
Vem, vem. Samo je to dokaz, da tudi tej "vsemogočni", tako zelo opevani benzinarji včasih zaribajo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Za mazdin 2,2 dizel je predvidena tovarniško regeneracija vsakih 180-200 km. Če jo dobro tiščiš, zna delati tudi prej, pri 150 km.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani