Skoči na vsebino
Plastika na dnu avta M6
Napisano
pred 12 minutami je TiEn napisal:

Kaka servo tekočina?,..kolkr ma mazda 6 natrpano noter pri motorju res težko rečeš

Itak sem v ponedeljek naročen pri mojem mehaniku pa bo pogledal. Sem že tudi naročil novo plastiko, štifte in vijake za plastiko. Stara je totalno uničena in spiljena. 😳

Mi je na servisu mojster rekel, da so že imeli par primerov, ko plastika pri luknjah  štiftov in vijakov  poči in pade spredaj, kjer je samo zataknjena na sprednjo plastiko, dol. Tako, da če bo kdo slišal čudne zvoke spodaj je to ta plastika.

"Halo Bing, koliko je nova" ? Bing: "Sitnica", samo 171,50€ ".

Šalo na stran, na uradnem servisu pride  plastika,5  novih zatičev, 2 pločevince in 2 vijaka res toliko. Ni kaj, zlatarske cene. Je pa plastika" made in japan. Tudi to šteje 🤗

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Plastika na dnu avta M6
Napisano (urejeno)

Prej, ko sem se vračal domov, sem na hitri cesti slišal spredaj nekaj  kot pok in nato, kot da spušča zrak. Ustavil sem se takoj, ker sem najprej pomislil na gumo. Pogledam gume, vse ok. Odprem havbo, vse izgleda ok. Nato slučajno pogledam pod avto in vidim, da mi je padlo plastično dno (spredaj) na tla in je ružilo po asfaltu. 😳

Kako je to mogoče? Spredaj so bili plastični klipsi, ki držijo to plastiko gor strgani. Kako je to mogoče, da ni enega vijaka gor ampak je vse  kar na plastičnih štiftih? 🤔

Ko sem vse skupaj snel dol, tudi sprednjo plastiko, sem opazil na desni strani , da je kar mastno od olja spodaj. Videti je samo neke cevi zgoraj nad tem. WTF? Kaj se nahaja sploh tam? Tudi plastika je z zgornje strani mastna od olja. 🤔

Prižgala se ni nobena lučka, olje je višina v redu. Podobno mastno sem imel na stari 6-ki, ko mi je puščal intercooler. Samo mislim, da ga na tej strani ni. 🤔

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano
pred 1 uro je Deeyan napisal:

pomoje bi se tale komplet kr splačal uzet?

 

WWW.EBCBRAKESHOP.CO.UK

OE Replacement Parts

 

Zelo dober komplet. Kaj podobnega bom tudi sam vzel. Edino mogoče luknjasti diski. 

pred 2 urama je Bini napisal:

To pomeni,da premze porihtaš in si na 1.mestu,samo ni mi jasno,da so te bremze taka zagonetka saj obični citroen nižjega razreda nima teh problemov......:whatever:

Je kaj znano kako je pa na 3kah,so tudi enaki problemi,ker še nisem zasledil debate o njih?

Zaenkrat nimam pripomb,ampak toliko,da vem in se pripravim na tisto kar me še čaka.....😁

Točno to sem hotel tudi sam napisati. Pa kaj v vseh teh letih niso mogli pri Mazdi najti boljšega dobavitelja za bremze? Kak ate, zimmerman? 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 12 minutami je Aless napisal:

 

To je mišljeno na max😉

Se pravi 5 litrov polna kapa. 

pred 41 minutami je Bini napisal:

Ne vem za tvojega ampak v mojo M3  2.0 so natočili 4.2 l.kot piše in je bilo na šipki na max.😉

Tvoj motorček je manjši.🤗 Naše 2,2 zverine pa zahtevajo veliko količino olja. 😋

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano
pred 5 minutami je Bini napisal:

Upam,da na moji 3jki ne bo teh problemov kot jih opisujete!🤔

Sem do sedaj že vozil sve i svašta od vseh različnih znamk in menjali smo diske doma pa nikoli nobenih problemov!:bravo: Je pa res da večino Ate.👍

Ravno pred nekaj dnevi menjali na servisu pri 120k km prednje diske in tudi prve ploščice kar se mi še ni zgodilo! Po navadi so diski zdržali cc 200k km in trojne ploščice. Tako,da so bili ful mehki,ampak so drugače bp.😃

Saj tudi boljše firme svetujejo menjavo na nekje 100Kkm in vmes eno menjavo ploščic. Z zelo športno in agresivno vožnjo se naj bi to prepolovilo. Tako pravijo. 🤔

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano
Pred eno uro je scania napisal:

Jaz sem na moji 6ki v garanciji do 20000km zamenjal tri komplete potem sem si pa nabavil zimmermanove z luknjicami in od takrat je mir avto pa ima sedaj 68000km.

To je to. Podobno sem bral na bmw forumu. Oni tudi ful šimfajo čez original diske, zato na veliko montirajo luknjičaste  zimmerman diske + ponavadi kake Ebc Green ali  akimoto keramične ploščice. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano (urejeno)

Meni so zamenjali že en kup zavornih dislov na različnih, tudi športnih avtih, pa nikoli nisem imel nobenih problemov z njimi. Pa ne verjamem, da so vsi merili to z uricami in dosti komplicirali. Stari disk dol, novi gor, gumo gor in gasa naprej. Podobno se dogaja v kitarskem svetu med temi mladimi.  Pred štiridesetimi leti smo si sami izdelovali ojačevalce, kitare in smo igrali v živo po špilih do onemoglosti. Vse je štimalo. Današnji  mladci pa imajo vsi neke butične feršterkerje za par jurjev, kitare prav tako, pa stalno menjavajo neke lampice, pa potenziometre, pa magnete na kitarah.. A večinoma igrajo le v svojih sobah in nič jim ne štima.🤔

Hočem povedati, da so stvari veliko enostavnejše kot si jih slikamo dan-danes. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

težava v vrtljaji
Napisano
pred 26 minutami je 22Diesel napisal:

Vsak na svoj mlin kajneda :D

Ima mogoče kdo izkušnje z vodnimi črpalkami? Gledam na avtodocu in se nemorem odločiti

Kakšne imate kaj vi izkušnje?

Lp

Bivši voznik folcvagna? 🤗

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

težava v vrtljaji
Napisano
pred 1 uro je SpEkTr napisal:

To je en skyactive glitch zaradi katerega pač mazda ne dosega tako rekordne porabe kot vw. 🙂 Pač prioriteta je čimprej segreti katalizator, da je onesneževanje zraka pač manjše.. :)

Niti mazda ne goljufa toliko kot vag grupa glede porabe. 😋

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

težava v vrtljaji
Napisano
Pred eno uro je 22Diesel napisal:

Pozdravljeni,

Sem lastnik 2014 2.2 Diesel 150KM AWD.

Tri mesece nazaj je bila na avtu obnovljena turbina. Do sedaj brez težav in vsega.

Problem pa se je začel pojavlat kak teden nazaj in sicer, ko zaženem avto (hladen) nabije 2800 obratov ( konstantno) za mogoče kakih 30s do 1 minute in nato odneha in gre motor nazaj v normalen tek. Je že imel kdo tak problem? 

 

Imam pa še eno vprašanje, avto ima trenutno 154000km in razen tistih rednih servisov ni bilo še drugega. 

Zanima me, če mi priporočate veliki servis ( in kaj je najboljše da se vse zamena, preventivno) in katere majstre kaj priporočate.

Lep pozdrav

To z obrati je čisto normalno in se dogaja nekje, ko je temperatura zraka zunaj nad 11/12°C.To ni problem. Tako so pač zasnovani tej skayactiv motorji. Samo vozi. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano
Pred eno uro je SpEkTr napisal:

Izkušnje s Textar in Ate imam jaz zelo dobre. Sem pa razmišljal če bi na šestico lahko dal kake večje diske gor, oz kaj vse bi moral menjat za to?

Po moje so že te originalni diski  več kot dovolj veliki za naše avte. Sem ravno zadnjič gledal, ko sem barval čeljusti, kaj je gor original. Diski in ploščice so od twr. 

Dovolj je, da to zamenjaš z kako vrhunsko znamko, seveda kako  preverjeno in bo vse skupaj še boljše. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 18 minutami je TiEn napisal:

Ceno pa kar ima za 5l :D mislim da bo zame motul več kot dovolj,.. pa še boljše kot mazdino original

 

Itak, da je Motul v redu. Jaz malo eksperimentiram,  da ugotovim, če je kakšna razlika med olji. 🤗

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano (urejeno)
pred 17 minutami je TiEn napisal:

Se ti da zalimat link da vidim ceno? Vem da velja ze eno izmed boljših olj.

Jaz sem ga naročil tukaj.

WWW.KRUNO.SI

Vsi rezervni avtodeli online na enem mestu...

Samo je za čakat. Meni se ne mudi, zato mi ni problem to.

Probaj vprašati tudi tukaj. Samo ne vem, kako se ga naroči. 

 

 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano
pred 7 minutami je FuManchu napisal:

:blink: jaz bi sigurno prodal avto. Pa se naj kdo drug zaj****a s tem. To ni normalno za moje pojme.

Ma ne. Prvič moraš kupit prave diske in ploščice in imaš mir. Saj zato smo tu, da kaj pametnega svetujemo. Mehaniki pa, če delajo na svojo roko brez dogovora, ponavadi vržejo gor kaj cenjenega in je potem hudič. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 2 minutama je TiEn napisal:

Ja da ne plačam poštnine pa drugič spet ponovim oz tisti liter majn naročim,.. oz pri tej ceni bo 6l dovolj

To olje imam trenutno jaz. Je v redu, na začetk, ko je bilo novo so bili krajši intervali regeneracije. Ne pije ga nič. Za letos sem že naročil Ravenoil. 😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano (urejeno)

Jaz bom šel najbrž na EBC, ko bo ura za zamenjati diske in ploščice. Sem same pohvale slišal do sedaj o njih. Edino Greenstuff znajo včasih malo zapiskati, ko so še hladne. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano
pred 1 minuto je Deeyan napisal:

Green stuff pa kolker mi je znano je misljeno bolj za ekstrem, in se morejo najprej segret predno sploh zacnejo gtabit tak kot je treba

Red so ekstreme, ker so keramične. Mislim, da gre takole-Green, yellow-red po ektremnosti. Green so mišljene za navadno cestno vožnjo, rahle dirkice, kak švoh reli. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano
pred 1 uro je TiEn napisal:

Sej jaz če bi stavil bi dal standard diske in ne luknjaste,..samo trenutno tehtam kaj se splača,.. par let nazaj bi rekel ATE samo zdaj sem malo pregledal pa pravijo, da niso to več kar so bili. Se pravi iščem druge opcije.

Kaj pa kaj v tem stilu EBC + Green stuff ploščice. 

s-l400.jpg
WWW.EBAY.CO.UK

EBC Turbo Groove Brake Discs. EBCs Turbo...

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano
pred 3 minutami je Boss napisal:

Ni pesto... to smo mel več ali manj vsi na prvi in drugi generaciji M6. Dokler nismo menjali za kvalitetne aftermarket diske smo zgodbo s tresenjem ponavljali. Jaz osebno sem šel na ATE diske in ploščice, od te menjave pa je bila naslednja šele čez kakih 120.000km, ko sem diske spet menjal zaradi obrabe. Iz osebnih izkušenj ti povem, da ATE so dobri diski niso pa najcenejši, kar je tudi res... Ampak tistih 50 EUR, kot so dražji ni omembe vredno, da maš naslednjih 5 let mir.

Res je. To je znana zgodba. Jaz sem takrat kupil brembo diske in ferodo racing ploščice. Še sedaj so gor na avtu pri 250Kkm in nič ne trese. Ugotovili smo, da diski in trde ploščice niso neka zgodba za uspeh. Če ni črnega prahu na feltnah ni uspešnega bremzanja. 

S trdimi ploščicami preveč segreješ diske, zapelješ v kakšno lužo in je problem tu. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 akumulator!
Napisano
pred 5 minutami je Sishi napisal:

Razlika med navadnim in AGM/EFB akumulatorjem je 70-80€, ki jih z Mazdinim neuporabnim i-ELOOP start-stop nikoli ne prineseš nazaj. Ustavim se na semaforju, avto ugasne, po 30 sec se prižge in potem še 30-40 sec čakam s prižganim motorjem do zelene :vskalo:. S 70-80€ prevoziš več kot 1000 km. Poleg tega so ti akumulatorji bolj občutljivi na vročino - bolj je vroče prej crkne. In glede na vse ostale škodljive učinke start-stop sistema na motor ga je najbolje trajno 'izklopit'.

Ampak takšne akumulatorje vgrajujejo sedaj vse znamke. To ni samo zaradi start-stop. V modernih avtih je en kup porabnikov in zato so zahteve po teh akumulatorjih. Imajo pa EFB akumulatorji kar nekaj prednosti pred navadnimi. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.