Ja, tako sem pri prvi ?estici naredil tudi jaz, oz. sva skupaj z Juresom. Zdej, ?e pa avto dela optimalno je pa druga zgodba. Jaz sem takrat kupil rabljen injektor, z drugo kodo, pa na?eloma bi moral to narediti. Ampak nisem, pa je delalo ja.
Samo saj pravim, kako optimalno pa ne vem. Te kode o?itno nekemu namenu najbr? slu?ijo
Treba jih je vnesti, to stori? lahko tudi sam v Forscanu.
Pozdravljeni,
Na moji Mazdi 6 2.0 89kW letnik 2004, je dal moj mehanik obnovit injektorje. Sedaj pa me zanima a je res, da se sami nastavijo(kot mi je on rekel) ali je potrebno vnesti nove kalibracijske kode? Namre? pri nizkih obratih in obremenitvi sli?im da tol?ejo.
No torej na mazdi 6 se je pojavil prvi manj?i problem.
Mazda 6,2013,revolution oprema....pred nekaj dnevi sem opazil da akustika ne dela kot je;danes je bilo ugotovljeno da zvo?nik v desnih vratih malo hre??i. Mojster za avtoradie mi je povedal da je ali strgana membrana ali kaj drugega.Tovarni?ka garancija je mimo;imam podalj?ano Cargarantie kjer pa sem prebral da akustika ne gre v garancijo.Pravi da naj rihtajo zadevo na servisu...gre za BOSE ozvo?enje;je imel kdo podobne te?ave?Base sem zmanj?al,zvok delno dal na levo stran,zadeva je bolj?a bi jo pa vseeno rad odpravil....
Lp jani
Spredaj daj nova zvo?nika, bo vsaj igralo. Pa ?e cele bogatije ne bo? dal za to
Tako je ja. Regeneracija se ti bo izvedla vedno, ne glede na to ali si na ac ali pa v mestu. Samo v dolo?enih primerih dalj ?asa traja. Tako da ni bojazni.
Trenje v servovolanju? Najbr? ti ni delal oja?evalec servo volana? Samo ne vidim povezave z akumulatorjem, ampak v teoriji je vse mo?no. V najbolj?em primeru, ti je shodil akumulator. Vse ostalo bo pomoje dra?je (?e nima? garancije).
Sej to me zanima, ker nobeden tudi na servisu ni govoril karkoli o preventivni menjavi turbine. Tudi vpoklica (javnega) itak ni bilo. Ponavadi turbina dela dokler ?asa dela
Vpra?anje pa beli-ju, a ti kuri olje, al kako ste pri?li do preventivne menjave turbine in odmi?ne?
Aja sorry, zdej vidim, da je to nov model ja, ja za odmi?ne je bila te?ava, no za turbino pa prvi? sli?im.
Ma mislim, da mora biti ?e kak drug faktor tukaj. Jaz ga tudi prekinem (ne sicer vedno) ko dela regeneracijo, pa mi olje nekako ne naraste. Je pa res, da nekje po cca 12000 prevo?enih menjam olje.
Ma, to pa skoraj ne verjamem. Prva generacija ?estke je imal tako narejeno, tak kratek interval, zadnji model bi moral met to bistveno dalj?i interval. Moja kima na nekje 400km, in ne vem zakaj bi ?li to zmanj?evat?? Ker to pomeni tudi vi?jo porabo potem.
Jaz tudi mislim, da problem ni v sami regeneraciji DPF filtra. Ne bom rekel, da po?asna vo?nja ne pripelje do tega, ampak, jaz imam precej kraj?e relacije trenutno pa s kakr?nimkoli uga?anjem ni te?av. Je res da je to mal starej?i 2.2. motor, ampak ravno ne vem kako druga?en najbr? tudi ni...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja, tako sem pri prvi ?estici naredil tudi jaz, oz. sva skupaj z Juresom. Zdej, ?e pa avto dela optimalno je pa druga zgodba. Jaz sem takrat kupil rabljen injektor, z drugo kodo, pa na?eloma bi moral to narediti. Ampak nisem, pa je delalo ja.
Samo saj pravim, kako optimalno pa ne vem. Te kode o?itno nekemu namenu najbr? slu?ijo
Povezava za deljenje
Deli na druge strani