Trenje v servovolanju? Najbr? ti ni delal oja?evalec servo volana? Samo ne vidim povezave z akumulatorjem, ampak v teoriji je vse mo?no. V najbolj?em primeru, ti je shodil akumulator. Vse ostalo bo pomoje dra?je (?e nima? garancije).
Sej to me zanima, ker nobeden tudi na servisu ni govoril karkoli o preventivni menjavi turbine. Tudi vpoklica (javnega) itak ni bilo. Ponavadi turbina dela dokler ?asa dela
Vpra?anje pa beli-ju, a ti kuri olje, al kako ste pri?li do preventivne menjave turbine in odmi?ne?
Aja sorry, zdej vidim, da je to nov model ja, ja za odmi?ne je bila te?ava, no za turbino pa prvi? sli?im.
Ma mislim, da mora biti ?e kak drug faktor tukaj. Jaz ga tudi prekinem (ne sicer vedno) ko dela regeneracijo, pa mi olje nekako ne naraste. Je pa res, da nekje po cca 12000 prevo?enih menjam olje.
Ma, to pa skoraj ne verjamem. Prva generacija ?estke je imal tako narejeno, tak kratek interval, zadnji model bi moral met to bistveno dalj?i interval. Moja kima na nekje 400km, in ne vem zakaj bi ?li to zmanj?evat?? Ker to pomeni tudi vi?jo porabo potem.
Jaz tudi mislim, da problem ni v sami regeneraciji DPF filtra. Ne bom rekel, da po?asna vo?nja ne pripelje do tega, ampak, jaz imam precej kraj?e relacije trenutno pa s kakr?nimkoli uga?anjem ni te?av. Je res da je to mal starej?i 2.2. motor, ampak ravno ne vem kako druga?en najbr? tudi ni...
Pri meni je pokalo ko sem se peljal ?ez le?e?ega policaja. v lj btc so mi potem razdrli oba prednja montizerja podmazal in je blo mir. Sli?alo se je pa tak kot da ma nekje luft.
Kok ?asa nazaj? ?e pred ?asom niso vedeli kaj bi naredili s tem? Kok so ra?unali?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Aha, ?eprav lu?ka za akumulator pomoje bolj cilja na alternator. No, kmalu bo? izvedel kako in kaj najbr?.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani