Mislim, da so to kr dogaja. ?e je zlo mraz in izgleda kot, da zapre delovanje turbine. V takem primeru pomaga, prestavo ali dve navzdol, da bo ?el na 3k obratov potem pa bo spet normalno povlekel. Bolj mislim, da gre a kak?nega od senzorjev, ki se preve? ohladi ter potem zmede delovanje motorne elektronike. Opazil sem namre?, da se tako delovanje, ?e se zgodi, se zgodi pri vo?nji po klancu navzdol in ?e je temperatura pod ni?lo.
?e ima 6-ko prve generacije bo to mogo?e malo pomagalo.Je pa druga?e Bosch le?a v Mazdi 6 I zani? in zato ne svetijo v redu. Upam, da bodo dali v 6 III Bosch le?e, kakr?ne imajo audiji in mercedesi.Potem bo svetilo kot se ?ika.
V prvem postu je napisal, da ima Bi-xenon tako, da je to lahko le druga generacija ?estke.
mam podobn primer sam da men kratke svetijo premal in me pono?i lu?i ostalih avtov zaslepijo in nasplo?no pono? komej kej osvetlijo..a se da to nastavt al je ?as da za?nem razmi?lat o novih?
To, da te drugi zaslepijo se ?el ne da pomagat razen, da kupi? terenca, kjer bo? sedel bistveno vi?je
?e ima? ob?utek, da ti lu?i premalo svetijo, lahko proba? z menjavo sijalk (?arnic).
Hmmm, kako pa ve?, da dolga nese previsoko - dolga je mi?ljena, da brez zaslonke osvetljuje tudi v vi?ino.
Druga?e pa ni druge re?itve saj gre za eno in edino lu?, ker ?e nastavi? kratko, temu primerno sveti dolga. Samo pri tistih, ki imajo dolgo lo?eno od kratke, lahko posebej nastavlja? vi?ino snopa.
Majes mi je razlagal, da imajo neko teko?ino in ?e se zadeva tolk zama?i, da se je ne da spucat, naj bi se DPF odmontiralo dol in potopilo v to teko?ino za nekaj ?asa. NAj bi bil uspeh zagotovljen. Gre seveda za zame?ene filtre ne pa za tiste, ki seji struktura podere.
Sirius je pa razlika med FAP in DPF pri Mazdi. FAP ima neko teko?ino za ?i??enje DPF pa saje med regeneracijo kuri pod visoko temperaturo tako, da vbrizgava gorivo v izpu?ni del ?tiritaktnega delovanja motorja.
Res imam 2 x dnevno Trojanske ride to je skupaj 4 km. Zanimiv je to, da sem bil v?er na optiki in avto spet znotraj toleranc, ampak ga je mojster prilagodil glede na pobranost gum. Pa ?e to: ni teden tega, kar sem preverjal tlak na lokalnem petrolu in je kazalo 2,6. Pri optiku je blo pa 2,1. Torej ni ?udno. Mater. ?e to bom moral kupit, da bo realno kazalo tlake. Saj te gume so sedaj zani? a za naprej.....
aha, pol sem imel kr prav - 2.1 je bistveno premalo in ti gumo viha na rob, kjer jo redira.
Ne bi rekel - men jih ni pobiralo ne na tej ne na prej?ni.
Gustav, verjetno vozi? po ovinkasti cesti oziroma celo po kak?nih ridah. Pa ni treba glih divjat sploh, ?e so gume premalo napolnjene. ?e je to o ovinkih res, ti predlagam, da bistveno bolj napolni? gume - jaz bi jih recimo tam nekje 2.8 spredaj, zadi pa lahko malo manj, ?e je ve?ino ?asa avto prazen.
Zanima me, ?e imate vsi na ?estkah DIESEL prve serije 02-05, ASR sistem proti zdrsovanju koles...prosim vsaj par odgovorov
kaalman in alex vem da imajo sigurno ASR, ker se jim lu?ka pri?iga kot pri meni po nepotrebnem
Na 136KM dieslu je ASR + DSC serijsko. Na 121KM pa le pri opremi Evolution. Pri bencinarcah pa ?e se ne motim je bil 2.0 in 2.3 serijsko pri vseh, 1.8 pa pri nobeni opremi.
Naceloma naj bi garancija veljala, tudi ce ne servisiras na uradnem servisu ... Vsaj tako pravi uredba ... >> http://www.euroservis.si/prednosti-euroservis-a ... Ampak kako je to v praksi pa ne upam trditi...
Seveda pa to ne velja za MES ...
?e, ?e... sam kako bo pa neuradni serviser to vpisal v DSK? Ne more, kot tudi ti pol ne more? garancijskih zadev uveljavlajt, ?e je ?lo karkoli narobe in v DSK ni vpisanih servisov.
Ne vem - jaz si ne upam reskirat vsaj dokler je avto v garanciji. :ne vem:
Pelko mi je pred ?asom celo rekel, da ?e se pri njem servisira avto (in majstr uporabi originalni material), da se ti s tem garancija ne prekine). Se spla?a poklicat, pa naj ti pove iz prve roke.
A si ziher, ker za podalj?evanje garancije mora biti redni servis zapisan v DSK, kar pa Pelko ne more narest. :ne vem:
Priporo?am pa da da? obenem ne-mazdine plo??ice, saj je v njih problem - so pretrde.
A misli?, da je to vzrok? Ne vem sam jaz sem zadovoljen z diski pri novi ?estki. Imam 115kkm pa ni? ne trese in tud plo??ice se mi zdijo v redu trdote saj kr dobr s prahom "svinjajo" feltne je pa res, da s tudi ?e ta prve gor - zdej al znam vozit brez odve?nega zaviranja al so pa res plo??ice tolk trde? :ne vem:
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mislim, da so to kr dogaja. ?e je zlo mraz in izgleda kot, da zapre delovanje turbine. V takem primeru pomaga, prestavo ali dve navzdol, da bo ?el na 3k obratov potem pa bo spet normalno povlekel. Bolj mislim, da gre a kak?nega od senzorjev, ki se preve? ohladi ter potem zmede delovanje motorne elektronike. Opazil sem namre?, da se tako delovanje, ?e se zgodi, se zgodi pri vo?nji po klancu navzdol in ?e je temperatura pod ni?lo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani