Stvar je kar ob?utljiva, mora biti segret, spet pa ne sme biti preve?. Ne mislim na temperaturo vode ali olja, mislim da meri ?e neko temperaturo goriva, in ?e je ta vi?ja od 60 stopinj se mi zdi, ne more? tega zagnati. In, ?e to ne dela? preko forscana, potem niti ne ve? kaj mu fali.
Recimo, pride? domov, ugasne? avto, pride? ?ez 10 minut nazaj to narest..jok brate...bo moral avto nekaj ?asa laufat, da se temperatura znormalizira, potem pa gre. Zato sem omenil, da je la?je s forscanom.
Al pa ?e se pripelje? domov, pa samo v ler vr?e? in potem bodisi ro?no za?ene?, ali pa pa? ?aka?...samo glede tega ?akanja nisem ravno optimist
Ja, sej lih to je fora, da ne bo? vedela. Poleg tega, morajo biti izpolnjeni nekateri pogoji, zato je bolje ?e ro?no to izvede? oz. preko programa forscan.
Deluje tudi na 2.2 motorju. Trik je v tem, da je treba dalj ?asa po?akat, da dejansko pride do izvedbe u?enja. ?e vmes prekine?, dobi? lightshow. ?e gre? nato na servis,ti bodo zara?unali ohoho...
?e pa poskusi? ?e enkrat, dvakrat...se pa da stvar re?iti, samo malce ?ivcev je potrebnih.
Znano ja. Zvo?na izolacija podvozja sploh. Tega ?umenja je pri moji l 2012 tudi precej. No ?eprav trenutno mi je vseeno, ker sem zelo malo na AC. ?e bi se pa prete?no tam vozil, bi pa menjal. Najbr?.
No ne vem pa kako je v novi verziji, vem da je izolacija precej precej bolj?a, je pa tudi vpra?anje kaj si prej vozil
Klinc, ho?em na Kolpo it zdele, smerniki hin. Nekje na napeljavi je nekaj. ?e dam vse ?arnice ven, se vseen skuri varovalka. Dela leva stran, desna pa ne. Damn
Mo?no, bil je tisti klanec tam pri diva?i v smeri proti Lj. 5 prestava, 90-100kmh. Ja, pri vleki se kar pozna, da je v?asih 130 konjev malo. Sploh dalj?i klanci. No, ?e vozi? 80 ni panike, vse kar je ve? se pa kar precej pozna. Ko smo ?li dol, sem imel PB izkljopljen in morm re?t, da je kar (vsaj v primeru vleke) kar konkretna razlika.
Zgleda res.Sem mislil, da je kaj povezano. Zadnji? ko smo se vra?ali z morja, se mi je 2x zgodilo, da mi je pri vleki prikolice tempomat ven zagnalo. V klanc. Ne vem, a je kaka 'za??ita' kje ..Potem ko sem pohodil takoj zatem gas, je bilo vse b.p. Avto je normalno vlekel. Zgleda je kot da bi bilo za tempomat preve? :-)
Pa sedaj se mi je prvi? zgodilo, da mi je na morju ko sem po 1 dnevu v?gal avto, ene 5 sekund res tresel, se mi zdi, da je po treh cilindrih tekel No ja, sej do marca je ?e garancija, ?e slu?ajno kaka ?oba odleti
Mja, mal sem sumil vti?nico na kljuki, samo mi je fotr to lansk let dal novo, tko da tam je ?isto. Je pa zgleda nekje na enem izmed treh mest, kjer so ?arnice. Ta stranska je bila mal mokra, ne vem pa ali je to normalno da tja pride voda ali ne..Najbr? je.
Pri tej varovalki pi?e zraven BMC ja. Karkoli to pomeni.
Ne zadnji? je ?e bilo ok. Pa potem ?e 1 dan potem. Danes pa takole. A je mo?no da je stikalo za prtlja?nik odpret v stiku ker je guma po?ila in je pri?la voda notri.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Stvar je kar ob?utljiva, mora biti segret, spet pa ne sme biti preve?. Ne mislim na temperaturo vode ali olja, mislim da meri ?e neko temperaturo goriva, in ?e je ta vi?ja od 60 stopinj se mi zdi, ne more? tega zagnati. In, ?e to ne dela? preko forscana, potem niti ne ve? kaj mu fali.
Recimo, pride? domov, ugasne? avto, pride? ?ez 10 minut nazaj to narest..jok brate...bo moral avto nekaj ?asa laufat, da se temperatura znormalizira, potem pa gre. Zato sem omenil, da je la?je s forscanom.
Al pa ?e se pripelje? domov, pa samo v ler vr?e? in potem bodisi ro?no za?ene?, ali pa pa? ?aka?...samo glede tega ?akanja nisem ravno optimist
Povezava za deljenje
Deli na druge strani