Tole je kr normalna poraba kar ka?e, da verjetno ni napake na senzorju.
Pa pravi?, da ti ni? ne zginja - ne olje, ne hladilna? A avto kej trokira, slabo vle?e ipd? A ?e od?raufa? pokrov?ek za dolivanje olja, a ima kej smetane gor ali je "?ist" oziroma umazan le od olja.
Tole bi znal bit problem na senzorju pretoka zraka in ti fila prebogato me?anico - ?e je to to bo? videl na pove?ani porabi zato te tudi Yavarye spra?uje o porabi.
a v levo al v desno vle?e? Pri prvi seriji Mazda 6 je to dokaj pogost problem oziroma kar "feature" tako, da ?e ne vle?e hudo ni panike aploh, ?e ho?e avto zaviti tja kamor visi cesta. Se pa zadeva ?e malo bolj pozna, ?e so gor recimo gume s smrekca profilom brez vzdol?nih profilov, ki dodatno skrbijo za dr?anje smeri.
Aha OK, sem zato mislil, ker si omenil velik servis na 120.000, kjer ga je potrebno opravit, ?e ima motor jermen in 1.6 diesel ga ima. Bencinar ima namre? ketno in veliki servis pride pa? toliko kasneje.
?e se ti je to naenkrat za?elo dogajat je skoraj sigurno kamen?ek sko?il med za??itni pleh in bremzo zdaj pa veselo razgraja. To se je meni pri tastari ?estki zgodilo vsaj ene 5x 6x. Imamo namre? pe??eno dvori??e in guma zelo rada zagrabi kak kamen?ek in ga vr?e tja, kjer nima kej iskat.
Pri meni se je na?eloma vedno vse samo po?timalo je pa trajalo tud kakih 50-60km, da se je kamen?ek ali tolk zbrusil ali pa ga je prej ven vrglo.
Jaz sem imel iphona prinlizno 2 meseca in sem ga potem prodal in se vrnil nazaj na HTC-ja. Moje mnenje je, da je iphone samo status simbol in nic drugega, vreden pa ni niti priblizno svojega denarja.
Samo on pravi da ko tera mu temperatura pade kako da bi avto ravno pri?gal??
Povr?no bere? - glej kaj je napisal.
Je pa tudi tako, da ?e ga normalno furam (recimo do keke 160kmh) se avto dobro pelje in ne rabim dolit nobene hladiline, ?e ga pa za?nem stiskat, mi pa zme?e vodo ven ?ez ekspanzijski pokrov?ek (verjetno, ker nisem gledal, se pa vidi sledi teko?ine, ki jo izlo?i), no in jasno je potrebno dolit potem hladilno ali pa vodo ali karkoli.
Po moje si vse lepo v prvem postu razlo?u. Edini skupni imenovalec je termostat, ki se ti je za?tekal v neki poziciji. Zato se ti avto ne segreje, ker pri hladnem motorju spu??a vodo skozi sistem, ?eprav bi moral biti termostat zaprt, da motor pride na delovno temperaturo.
Da je pa termostat za?tekan v to?no dolo?eni na pol odprti poziciji pa ?e dodatno potrjuje razlaga, da ko avto tera? ti za?ne metat hladilno ven, ker ti zavre. Namre? termostat se ne odpre do konca in je pretok premajhen skozi hladilnik, da bi lahko ohladil hladilno. To je tudi nevarno saj ti lahko ma?ina zakuha, pol bo pa uni?eno in zvito ?e kaj drugega.
Moje mnenje je, da zamenji termostat (kolikor stane pa? stane) in ?ele potem kaj drugega, samo po moje ne bo treba, ker bo? ?e z menjavo uredil zadevo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?e se ne motim imobilizator prekine tuljave, kar pomeni: ni iskre na sve?ah, avto zato ne v?ge.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani