To se mora? odlo?it sam... Dokler ima avto ?e neko vrednost in ga misli? prodajat potem urejena servisna zgodovina pomaga pri prodaji in uspe? iztr?it vi?jo ceno.
?e pa ga ne misli? prodajat al pa ga bo? prodajal takrat, ko bo avto itak tolk mal vreden, da ti nobena servisna ne bo pomagala je pa vseeno kje servisira?, ?e je le serviser vreden zaupanja.
Sej vem, da je glupo vpra?anje ampak a slu?ajno nima? zaklenjenih ?ip s tistim gumbom. ?e je zaklenjeno ne dela noben gumb za dvig ?ip ne na voznikovi strani ne na posami?nih vratih.
Bi pa vseeno rekel, da je ta gumb kriv - pokvarjen ali pa kaj podobnega.
Nikoli se pa na polno ne ustavi in dr?i bremzo (ali zategni ro?no). Takrat se plo??ica zape?e na disk zaradi ?esar pride do vibracij ali tresenja. To delajo frajerji napako, ko se jim mudi v gostilno, terajo na polno, pribremzajo pa ro?na in hopa na pir. Potem pa pride do hvaljenja kako so ga terali, da so zvili diske. Yeah right!
Tole velja tudi za vsakodnevno uporabo - nikoli dr?at stisnjene bremze na pregretih diskih razen, ?e ni res nujno (ustavljanje na klancu). Pa pri vo?nji v de?ju oziroma ?ez lu?e je tudi pametno, da se diskov ne pregreva, ker voda in pregreti diski so hudi sovra?niki.
?e se upo?teva te dve pravili ima? lahko ene diske dolgo dolgo in se ne bodo zvijali, ?e so le kolikor toliko kvalitetni.
mazda 6GG je letnik 2005 bencinar z motorjem tipa L8 1.8L in 88KW.
goriva sem imela ?e za cca 65km, vsaj tako mi je kazal potovalni ra?unalnik
( lu?ka od goriva ni bila pri?gana)
?e bi bila dieselca bi bil tole sigurno vzrok pri bencinarcah pa ne bom rekel. Sam bi pa vseeno najprej nato?il 10 litrov benza pa da vidi? kaj se zgodi.
Za?nemo z najbolj glupim vpra?anjem - a je goriva dovolj? ?e ima? ?estko prve generacije BC tolk la?e, da pi?e lahko domet ?e 100km in ve? avto pa obstane.
Tole je kr normalna poraba kar ka?e, da verjetno ni napake na senzorju.
Pa pravi?, da ti ni? ne zginja - ne olje, ne hladilna? A avto kej trokira, slabo vle?e ipd? A ?e od?raufa? pokrov?ek za dolivanje olja, a ima kej smetane gor ali je "?ist" oziroma umazan le od olja.
Tole bi znal bit problem na senzorju pretoka zraka in ti fila prebogato me?anico - ?e je to to bo? videl na pove?ani porabi zato te tudi Yavarye spra?uje o porabi.
a v levo al v desno vle?e? Pri prvi seriji Mazda 6 je to dokaj pogost problem oziroma kar "feature" tako, da ?e ne vle?e hudo ni panike aploh, ?e ho?e avto zaviti tja kamor visi cesta. Se pa zadeva ?e malo bolj pozna, ?e so gor recimo gume s smrekca profilom brez vzdol?nih profilov, ki dodatno skrbijo za dr?anje smeri.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To se mora? odlo?it sam... Dokler ima avto ?e neko vrednost in ga misli? prodajat potem urejena servisna zgodovina pomaga pri prodaji in uspe? iztr?it vi?jo ceno.
?e pa ga ne misli? prodajat al pa ga bo? prodajal takrat, ko bo avto itak tolk mal vreden, da ti nobena servisna ne bo pomagala je pa vseeno kje servisira?, ?e je le serviser vreden zaupanja.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani