Oj, eno vpra?anje. A ?e odklepanje / zaklepanje ne deluje oz ne prime prvi?, je problem? Oz ka?e na to da bo modul slej ko prej crknil? Vemo da majo ?estice 2 gen. Te?ave s centralnim.
Takole na u? bi rekel da je prva malce slab?a, vsaj po korekciji vbrizga, kjer je ?ez vrednost 1.0. Zdej, a je to ?e dovolj, da avto zaradi tega cuka pane vem. Na netu sem bral, da ?e so vrednosti 2, 3 ali celo 4 da to je ?e kriza.
Ja, sicer ne vem kateri pritisk je najbolj va?en, vem pa da se merijo pri ?tirih ?e se ne motim. Najve?je odstopanje je ponavadi res pri 35mpa. No jaz imam pri 35 vrednosti okoli 70 pa potem navzdol proti nuli.
Trenutno so vrednosti mislmi da za ene 10 ni?je, sem 1 tank nazaj, vliv en aditiv.
Daj s forscanom poglej kak?ne ima? vrednosti pri ?obah in magari pripopaj tukaj.
Ostali podatki so kar v redu, koliko ima? prevo?enih? Pri meni dela regeneracijoa na ccan 450km, imam pa mestno oz. primestno vo?njo trenutno. Torej sva tam tam. Reset all adoptions sem tudi jaz ?e preiskusil, traja pa nekaj ?asa, da se potem sam nau?i nazaj na neke konstantne vrednosti. Zato je to kar si rekel, da je bilo ?e slab?e, pomoje ?isto normalno.
Hm, potem bomo kmalu blizu 100. Ja vpra?anje je tudi, ali 100 pomeni, za vse 4 tlake, ali menjajo ?e ?e pri enem merjenju (tlaku) prebije? ?ez 100.
?koda, ker si nisem takrat zapomnil, koliko je odstopalo vse skupaj, ko sem prvi? menjal ?obo pri stari ?estki. Takrat je moralo biti ?e kar fejst, ker je avto ?e cukal pri konstantnem gasu.
Vpra?anje na mestu bi bilo, pri kateri vrednosti recimo za 35mpa, se menjajo injektorji? Je to '200'? Tukaj je mogo?e ?e pomembno, ali je odstopanje v plus ali v minus, oz. kaj je huj?e? Tudi moji, oz eden ima vrednosti okoli 70-80, zdej kaj to pomeni ?e ne vem, bom pa vpra?al pri naslednjem servisu.
Ponavadi (vsaj take imam izku?nje) po u?enju oz. ko malce prevozi?, se te vrednosti ponavadi malce zni?ajo, ampak ni? drasti?nega.
Pri prej?nji je bil problem samo pozimi se mi zdi, pri trenutni mi je pa notri pri?el en list, pa sem ga na ta na?in potem eliminiral. Ja poskusi, zgubit nima? kaj.
Ravno zato je tut pomemben podatek, na koliko km ti dela regeneracijo. ?e je ta cikel skraj?an bi pomenilo, da je filter precej ?e zabasan z usedlinami. Sicer pa je mo?no tudi to, da se ti satovje sesede, mislim da je imel jures tak primer.
Odvisno tudi kak?ne vo?nje ima?, ?e ma? bolj kratke potem nima? kaj razmi?ljati in ga flikne? ven. Sicer bi mogo?e premislil.
To ti ?e uredijo, da ti spremenijo tudi programsko opremo, ravno zaradi povezave s turbino itd. Pa? na tebi je, katero pot bo? ubral. Koliko km ima? prevo?enih?
Jaz sem za to da uredi?, kot je prav. ?e je smotrno. To pomeni, da ?e je opcija, ti tam povedu, ali bo ?i??enje kaj zaleglo, da bi pa menjal vlo?ek bo pa res kar draga varianta.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Oj, eno vpra?anje. A ?e odklepanje / zaklepanje ne deluje oz ne prime prvi?, je problem? Oz ka?e na to da bo modul slej ko prej crknil? Vemo da majo ?estice 2 gen. Te?ave s centralnim.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Povezava za deljenje
Deli na druge strani