To te definitivno klju?avnica zajebava... ven vzet pre?istit, spihat notranjost pa s kak?nim sprejem za kontakte spucat spravt zadevo v normalno stanje.
ce bi ble vsaj tete...a vids se to ni...katastrofa no
to je najmanj?i problem - rastavi? tisto mini konzolco s stri?ki zgoraj vzame? ven maskico in jo zamenja? s tako, da so gor tetkice v ?tiklih... pol ti bo pa ?e ?al da v 15 sekundah zginejo.
sploh pa preden startas preveris a so privezani al ne...in potem hocem cim manj luck in piskanja in podobnega sranja
sam se da pogruntam, kako izklopit lucko za dsc off (brez da dam ven stevce in zarnico stran)
Joj Labi zdej pa nerga? k kak?en star dedec, k ga prostata matra... tisti stri?ki ugasnejo po cca 15 sekundah in ne gorijo ve? razen, ?e se ti kak mulac med vo?njo odpne pol pa zapiska pa to?no vidi? katerga mulca mora? nazjat.
Zadeva je silno uporabna in tole je velik minus tudi pri varnosti na ra?un ?paranja - slabo Mazda slabo.
Ne ne so normalne temperature -12 je blo 14 dni nazaj, sem ?udno napisal. ?udno mi je bilo edino danes, ker ni ni? cukal in tudi obrati niso ni? padali, smo ugasnil je, ko sem stal na semaforju. Potem pravi?, da je to IMV in da bo vedno slab?e in ga bo potrebno zamenjati...
Lohk pa malo potrpi? pa ga bo? zamenjal pred naslednjo zimo, ker ko bodo vi?je temperature na?eloma ne zajebava.
A je avto v tvoji lasti od za?etka? ?e ni a si ziher, da ima toliko km? Sicer pa lahko tako eno kot drugo crkne tudi pri teh km-jih, ?eprav je to bolj redko kot pa pravilo.
Hmmm, pr nas je bil zadnje tako za??iten avto z dinitrolom in ga je rja po?rla. Od takrat v familiji nimamo ve? nobene za??ite na avtih se pa mal ve? reskira v to, da se avto po soljenju obvezno v pralnici opere s programom za pranje podvozja.
kar ho?em povedat, je da je 80 ?e dovolj, ?e je avto lavfan. A ho?e? re?i preve? navora za obrnt
Ja ?e topel motor obra?a? je dovolj oziroma, ?e ga prej segreje? z Webastom tudi. ?e pa bo? hladnega recimo ?e brez kakega bonda notri pa bo v?asih ?lo glih za las ?e posebi, ?e najprej grelne gorijo dlje pa ?e kak?ne lu?i ostanejo na Auto pr?gane, ko vergla? pa ?e seveda ra?una?, da z leti pade zmogljivost akumulatorja.
?e kupi? recimo 80Ah, bo prvo zimo ?e okej in drugo mrbit tudi, pri tretji pa ne bi da ve? roke v ogenj in zakaj ne bi raje kupil mo?nej?ega pa bo zdr?al precej dlje z ne bistveno ve? razlike v denarju pri nakupu.
Alo alo!! Ne se delat norca... Mam 12V sam V je na narobe strani
Tuhtam kolk ma 5-ica... Sam se mi zdi da ma 100ah... 2.0CDTX...
Pa se ti zdi, da je med 92 in 95 res neka huda razlika :ne vem: Proble, je da ljudje dajejo notri manj kot 80Ah pol se pa ?udijo, k avto ne v?iga, ker za obrnt dieselski motor ni isto kot bencinski.
Kar se pa ti?e webasta je pa takole, dej probaj 2x zapored webasto zakurit pa avta na v?gi nato pa probaj zjutraj mrzlega na -10 prpalit - ne bo ?lo, ejga.
Tole ni IMV... preveri ?e kako je s filtrom za nafto, da ni slu?ajno kak?na voda notri pa da je ta celo zmrznila. Mogo?e je problem v samih grelnih sve?kah, da ne grejejo. Drugo je sicer Jures opisal glede TCS, pa mislim da v navodilih pi?e, da ?e je zelo mraz lahko lu?ka kar nekaj ?asa gori, se pri?iga oziroma ne ugasne ? naj bi bilo to normalno :ne vem:
Edino ?udno pri tebi je kako, da so zgoreli le ventili na enem cilindru - bi morali na vseh enako. Po?akajmo, da se dejansko re?i tvoj problem. Upam, da se bo? lotil popravila in izvemo dejanski vzrok okvare.
Jures govori o vbrizgu ti pa govori? o obratih motorja - pri 4-taktnem motorju je vbrizg vsak drugi obrat tako, da pri 12. obratu naj bi pomenilo na vsak 6. vbrizg.
Se pravi je cca 16% vbrizgov na benz venda pri vseh visokozmogljivih motorjih s turbino je treba nad dolo?enimi obrati imeti vbrizg le na benz, ?e ne bo zlo hitr ma?ino vrag vzel. In ?e se ne motim tudi pri Boj?evi CX-7 nad 3500 obrati ?opa le na benz, da se pravilno hladijo injektorji in Ajvar tud tvoja MPS-ka bo morala imeti tak sistem, da bo? lahko ?e naprej pljuval ?ez pokvarljivost dieslov in nepokvarljivost bencinarjev
Prva ?estka je imela slabe diske in je bilo treba menjavat na 40kkm, druga generacija pa ima ob?utno bolj?e - zdele bo 100kkm pa niti najmanj?ega sledu o kakr?nem koli tresenju pri zaviranju.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To te definitivno klju?avnica zajebava... ven vzet pre?istit, spihat notranjost pa s kak?nim sprejem za kontakte spucat spravt zadevo v normalno stanje.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani