?e se ti je to naenkrat za?elo dogajat je skoraj sigurno kamen?ek sko?il med za??itni pleh in bremzo zdaj pa veselo razgraja. To se je meni pri tastari ?estki zgodilo vsaj ene 5x 6x. Imamo namre? pe??eno dvori??e in guma zelo rada zagrabi kak kamen?ek in ga vr?e tja, kjer nima kej iskat.
Pri meni se je na?eloma vedno vse samo po?timalo je pa trajalo tud kakih 50-60km, da se je kamen?ek ali tolk zbrusil ali pa ga je prej ven vrglo.
Jaz sem imel iphona prinlizno 2 meseca in sem ga potem prodal in se vrnil nazaj na HTC-ja. Moje mnenje je, da je iphone samo status simbol in nic drugega, vreden pa ni niti priblizno svojega denarja.
Samo on pravi da ko tera mu temperatura pade kako da bi avto ravno pri?gal??
Povr?no bere? - glej kaj je napisal.
Je pa tudi tako, da ?e ga normalno furam (recimo do keke 160kmh) se avto dobro pelje in ne rabim dolit nobene hladiline, ?e ga pa za?nem stiskat, mi pa zme?e vodo ven ?ez ekspanzijski pokrov?ek (verjetno, ker nisem gledal, se pa vidi sledi teko?ine, ki jo izlo?i), no in jasno je potrebno dolit potem hladilno ali pa vodo ali karkoli.
Po moje si vse lepo v prvem postu razlo?u. Edini skupni imenovalec je termostat, ki se ti je za?tekal v neki poziciji. Zato se ti avto ne segreje, ker pri hladnem motorju spu??a vodo skozi sistem, ?eprav bi moral biti termostat zaprt, da motor pride na delovno temperaturo.
Da je pa termostat za?tekan v to?no dolo?eni na pol odprti poziciji pa ?e dodatno potrjuje razlaga, da ko avto tera? ti za?ne metat hladilno ven, ker ti zavre. Namre? termostat se ne odpre do konca in je pretok premajhen skozi hladilnik, da bi lahko ohladil hladilno. To je tudi nevarno saj ti lahko ma?ina zakuha, pol bo pa uni?eno in zvito ?e kaj drugega.
Moje mnenje je, da zamenji termostat (kolikor stane pa? stane) in ?ele potem kaj drugega, samo po moje ne bo treba, ker bo? ?e z menjavo uredil zadevo.
To te definitivno klju?avnica zajebava... ven vzet pre?istit, spihat notranjost pa s kak?nim sprejem za kontakte spucat spravt zadevo v normalno stanje.
ce bi ble vsaj tete...a vids se to ni...katastrofa no
to je najmanj?i problem - rastavi? tisto mini konzolco s stri?ki zgoraj vzame? ven maskico in jo zamenja? s tako, da so gor tetkice v ?tiklih... pol ti bo pa ?e ?al da v 15 sekundah zginejo.
sploh pa preden startas preveris a so privezani al ne...in potem hocem cim manj luck in piskanja in podobnega sranja
sam se da pogruntam, kako izklopit lucko za dsc off (brez da dam ven stevce in zarnico stran)
Joj Labi zdej pa nerga? k kak?en star dedec, k ga prostata matra... tisti stri?ki ugasnejo po cca 15 sekundah in ne gorijo ve? razen, ?e se ti kak mulac med vo?njo odpne pol pa zapiska pa to?no vidi? katerga mulca mora? nazjat.
Zadeva je silno uporabna in tole je velik minus tudi pri varnosti na ra?un ?paranja - slabo Mazda slabo.
Ne ne so normalne temperature -12 je blo 14 dni nazaj, sem ?udno napisal. ?udno mi je bilo edino danes, ker ni ni? cukal in tudi obrati niso ni? padali, smo ugasnil je, ko sem stal na semaforju. Potem pravi?, da je to IMV in da bo vedno slab?e in ga bo potrebno zamenjati...
Lohk pa malo potrpi? pa ga bo? zamenjal pred naslednjo zimo, ker ko bodo vi?je temperature na?eloma ne zajebava.
A je avto v tvoji lasti od za?etka? ?e ni a si ziher, da ima toliko km? Sicer pa lahko tako eno kot drugo crkne tudi pri teh km-jih, ?eprav je to bolj redko kot pa pravilo.
Hmmm, pr nas je bil zadnje tako za??iten avto z dinitrolom in ga je rja po?rla. Od takrat v familiji nimamo ve? nobene za??ite na avtih se pa mal ve? reskira v to, da se avto po soljenju obvezno v pralnici opere s programom za pranje podvozja.
kar ho?em povedat, je da je 80 ?e dovolj, ?e je avto lavfan. A ho?e? re?i preve? navora za obrnt
Ja ?e topel motor obra?a? je dovolj oziroma, ?e ga prej segreje? z Webastom tudi. ?e pa bo? hladnega recimo ?e brez kakega bonda notri pa bo v?asih ?lo glih za las ?e posebi, ?e najprej grelne gorijo dlje pa ?e kak?ne lu?i ostanejo na Auto pr?gane, ko vergla? pa ?e seveda ra?una?, da z leti pade zmogljivost akumulatorja.
?e kupi? recimo 80Ah, bo prvo zimo ?e okej in drugo mrbit tudi, pri tretji pa ne bi da ve? roke v ogenj in zakaj ne bi raje kupil mo?nej?ega pa bo zdr?al precej dlje z ne bistveno ve? razlike v denarju pri nakupu.
Alo alo!! Ne se delat norca... Mam 12V sam V je na narobe strani
Tuhtam kolk ma 5-ica... Sam se mi zdi da ma 100ah... 2.0CDTX...
Pa se ti zdi, da je med 92 in 95 res neka huda razlika :ne vem: Proble, je da ljudje dajejo notri manj kot 80Ah pol se pa ?udijo, k avto ne v?iga, ker za obrnt dieselski motor ni isto kot bencinski.
Kar se pa ti?e webasta je pa takole, dej probaj 2x zapored webasto zakurit pa avta na v?gi nato pa probaj zjutraj mrzlega na -10 prpalit - ne bo ?lo, ejga.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?e se ti je to naenkrat za?elo dogajat je skoraj sigurno kamen?ek sko?il med za??itni pleh in bremzo zdaj pa veselo razgraja. To se je meni pri tastari ?estki zgodilo vsaj ene 5x 6x. Imamo namre? pe??eno dvori??e in guma zelo rada zagrabi kak kamen?ek in ga vr?e tja, kjer nima kej iskat.
Pri meni se je na?eloma vedno vse samo po?timalo je pa trajalo tud kakih 50-60km, da se je kamen?ek ali tolk zbrusil ali pa ga je prej ven vrglo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani