Skoči na vsebino
Mrzli dnevi - M6 te?ko v?ge
Napisano

kar ho?em povedat, je da je 80 ?e dovolj, ?e je avto lavfan. A ho?e? re?i preve? navora za obrnt :hudicek:

 

Ja ?e topel motor obra?a? je dovolj oziroma, ?e ga prej segreje? z Webastom tudi. ?e pa bo? hladnega recimo ?e brez kakega bonda notri pa bo v?asih ?lo glih za las ?e posebi, ?e najprej grelne gorijo dlje pa ?e kak?ne lu?i ostanejo na Auto pr?gane, ko vergla? pa ?e seveda ra?una?, da z leti pade zmogljivost akumulatorja.

 

?e kupi? recimo 80Ah, bo prvo zimo ?e okej in drugo mrbit tudi, pri tretji pa ne bi da ve? roke v ogenj in zakaj ne bi raje kupil mo?nej?ega pa bo zdr?al precej dlje z ne bistveno ve? razlike v denarju pri nakupu.

 

Alo alo!! Ne se delat norca... Mam 12V sam V je na narobe strani :blush::blush:

 

Tuhtam kolk ma 5-ica... Sam se mi zdi da ma 100ah... 2.0CDTX...

 

Ja no evo vidi?...

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mrzli dnevi - M6 te?ko v?ge
Napisano

Pa se ti zdi, da je med 92 in 95 res neka huda razlika :ne vem: Proble, je da ljudje dajejo notri manj kot 80Ah pol se pa ?udijo, k avto ne v?iga, ker za obrnt dieselski motor ni isto kot bencinski.

 

Kar se pa ti?e webasta je pa takole, dej probaj 2x zapored webasto zakurit pa avta na v?gi nato pa probaj zjutraj mrzlega na -10 prpalit - ne bo ?lo, ejga. :hudicek:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mrzli dnevi - M6 te?ko v?ge
Napisano

Tole ni IMV... preveri ?e kako je s filtrom za nafto, da ni slu?ajno kak?na voda notri pa da je ta celo zmrznila. Mogo?e je problem v samih grelnih sve?kah, da ne grejejo. Drugo je sicer Jures opisal glede TCS, pa mislim da v navodilih pi?e, da ?e je zelo mraz lahko lu?ka kar nekaj ?asa gori, se pri?iga oziroma ne ugasne ? naj bi bilo to normalno :ne vem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

To se ti zdi 12 bo prav.

 

Jures govori o vbrizgu ti pa govori? o obratih motorja - pri 4-taktnem motorju je vbrizg vsak drugi obrat tako, da pri 12. obratu naj bi pomenilo na vsak 6. vbrizg.

 

Se pravi je cca 16% vbrizgov na benz venda pri vseh visokozmogljivih motorjih s turbino je treba nad dolo?enimi obrati imeti vbrizg le na benz, ?e ne bo zlo hitr ma?ino vrag vzel. In ?e se ne motim tudi pri Boj?evi CX-7 nad 3500 obrati ?opa le na benz, da se pravilno hladijo injektorji in Ajvar tud tvoja MPS-ka bo morala imeti tak sistem, da bo? lahko ?e naprej pljuval ?ez pokvarljivost dieslov in nepokvarljivost bencinarjev :hudicek:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 sprednji diski
Napisano

Prva ?estka je imela slabe diske in je bilo treba menjavat na 40kkm, druga generacija pa ima ob?utno bolj?e - zdele bo 100kkm pa niti najmanj?ega sledu o kakr?nem koli tresenju pri zaviranju.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Meni je ?edalje manj jasno, ker na ve?ih koncih sem ?e zasledil podatek (ne samo pri vgrajevalcih sistemov), da Autoplin zmanj?a motorno obrabo do 50%, zdaj ali samo dolo?enih delov in je za nekatere druge pa? bolj ?kodljiv ali kako, nimam pojma? :ne vem:

 

Verjetno je mi?ljena manj?a obraba motornega olja - se pravi se manj svinja. Kar se ti?e plina pa ravno zaradi visokih temperatur, kot sta omenila Ro-bi in Mitja prej deluje negativno na sam motor kot pa blagodejno. Bencin namre? zelo dobro hladi tako ventile kot tudi injektorje pri motorjih z direktnim vbrizgom.

 

Pri direktnem vbrizgu je treba tudi pri vo?nji na plin dovajat cca 30% benza, da se hladijo injektorji. Pri teh se tudi svetuje dodatno mazanje ventilov, kar pa spet pri napa?nem doziranju lahko pomeni dodatno uni?evanje katalizatorja in zmanj?anje ?ivljenske dobe le tega, dodatno pa izni?i ?e ekolo?ki pozitivni u?inek plina.

 

Druga? ap marsikateri vgrajevalci sistemov predvsem v visoko zmogljive motorj po mo?nosti s turbom vgrajujejo sisteme, ki pri ve?jih obremenitvah zaradi omenjenih vzrokov samodejno preklapljajo na bencin.

 

Se pravi, ?e vse to zgoraj opisano zdru?i? v en razmislek vidi?, da ima plin na sam motor prej negativno kot pozitivno delovanje vse ostalo je pa potem bolj ali manj odvisno od kvalitete motorjev in toleranc, ki jih dopu??ajo.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 5 te?ave!?
Napisano

?tarter ne more bit saj mu vergla. Problem je verjetno v tem, da mu kak?no tipalo za temperaturo ne deluje pravilno tako, da prepozna topel motor kot, da je mrzel in predozira vbrizg s prebogato me?anico (preve? benza in premal zraka) nakar ga zaliva.

 

Spomni se kako je v?asih z ro?nim zaugom bilo, ?e si toplo ma?ino hotel v?gati s povle?enim zaugom - verglal pa ni?.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Evo, tole je izpisek iz testerja:

 

Pi?e samo: Zaznan je bil nepravilen v?ig v valju 1 - tole je pa lahko marsikaj, ane?

Z mojstrom Simonom sem govoril (je zelo prijazen) in se bova zmenila za termin.

Druga?e pa ni nih?e komentiral cene 1500 eur za popravilo (?e so recimo res ventili).

Je to "normalna" cena? Tako, iz firbca me zanima.

 

Ja madona pa sej ni diesel, da se bo takoj na kompresijo gledalo ob nepravilnem v?igu ... iskro rab na sve?ki

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pobiranje gum spredaj
Napisano

Ah ne, samo teko?e vozim.... :P

 

Aha, tako se temu zdej po novem re?e... :harhar:

 

 

Ok hec na stran ampak vseeno mi je tole precej malo pa sem tudi sam med bolj dinami?nimi vozniki je pa res, da gum na ovinikih ne radiram zato mi je uspelo z originalnimi gumami naredit cca 70.000km pa ?e vedno so imeli milimeter ve? mesa kot je zakonsko dovoljeno. Se pravi, da ?e bi ?el do konca bi se dalo narest cca 80kkm ali pa morebiti celo 90kkm.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.