Meni je ?edalje manj jasno, ker na ve?ih koncih sem ?e zasledil podatek (ne samo pri vgrajevalcih sistemov), da Autoplin zmanj?a motorno obrabo do 50%, zdaj ali samo dolo?enih delov in je za nekatere druge pa? bolj ?kodljiv ali kako, nimam pojma? :ne vem:
Verjetno je mi?ljena manj?a obraba motornega olja - se pravi se manj svinja. Kar se ti?e plina pa ravno zaradi visokih temperatur, kot sta omenila Ro-bi in Mitja prej deluje negativno na sam motor kot pa blagodejno. Bencin namre? zelo dobro hladi tako ventile kot tudi injektorje pri motorjih z direktnim vbrizgom.
Pri direktnem vbrizgu je treba tudi pri vo?nji na plin dovajat cca 30% benza, da se hladijo injektorji. Pri teh se tudi svetuje dodatno mazanje ventilov, kar pa spet pri napa?nem doziranju lahko pomeni dodatno uni?evanje katalizatorja in zmanj?anje ?ivljenske dobe le tega, dodatno pa izni?i ?e ekolo?ki pozitivni u?inek plina.
Druga? ap marsikateri vgrajevalci sistemov predvsem v visoko zmogljive motorj po mo?nosti s turbom vgrajujejo sisteme, ki pri ve?jih obremenitvah zaradi omenjenih vzrokov samodejno preklapljajo na bencin.
Se pravi, ?e vse to zgoraj opisano zdru?i? v en razmislek vidi?, da ima plin na sam motor prej negativno kot pozitivno delovanje vse ostalo je pa potem bolj ali manj odvisno od kvalitete motorjev in toleranc, ki jih dopu??ajo.
?tarter ne more bit saj mu vergla. Problem je verjetno v tem, da mu kak?no tipalo za temperaturo ne deluje pravilno tako, da prepozna topel motor kot, da je mrzel in predozira vbrizg s prebogato me?anico (preve? benza in premal zraka) nakar ga zaliva.
Spomni se kako je v?asih z ro?nim zaugom bilo, ?e si toplo ma?ino hotel v?gati s povle?enim zaugom - verglal pa ni?.
Ok hec na stran ampak vseeno mi je tole precej malo pa sem tudi sam med bolj dinami?nimi vozniki je pa res, da gum na ovinikih ne radiram zato mi je uspelo z originalnimi gumami naredit cca 70.000km pa ?e vedno so imeli milimeter ve? mesa kot je zakonsko dovoljeno. Se pravi, da ?e bi ?el do konca bi se dalo narest cca 80kkm ali pa morebiti celo 90kkm.
Hmmm zdej pa res ne vem... :ne vem: sem mal naokol potipal, pr vulkanizerjih pa pri kolegih in so me malo po zdravju vpra?al ko sem omenjal 2,7 in celo 3,0 bar.... Navodila pravijo 2,2 za prazen in 2,4 za poln avto.....
Ti jih kr poslu?i pa vsakih 20kkm lepo nove gume kupuj, ko bodo pobrane po robovih.
Pri meni se zaradi cca pol bara ve?jih tlakov kot je napisano na vratih gume obrabljajo popolnoma enakomerno in z originalnimi Dunlopkami sem prevozil cca 70.000km pa sem bil ?e vedno "roadlegal" z 2,5mm profila, ko so ?le gume v smeti.
No ceneje se sigurno vozi? ?e nabije? na 3,0, ne vem pa kako izgleda tak tabular v orng snegu ali pa plundri. Namesto oprijema tekalne povr?ine ima? na voljo le 1/3 le te. Tko da jaz ne bi pretiraval.
Vse je odvisno od modela gume - recimo tak zelo ekstremen primer je bila GY F1 GSD3 (smrekca profil), ki je ve?ini pobralo robove inso gume metali v smeti tudi po ?e neprevo?enih 20kkm - sam sem s pritiskom 3.0 dosegel popolnoma enakomerno obrabo na celotni tekalni povr?ini in naredil ve? kot 45kkm.
Tako napolnjena guma je dr?ala kot pribita na cesto in sem bil z njo izredno zadovoljen.
Zimske 205 60/16 pumpam na 2.6 spredaj in 2.5 zadaj, letne 225 45/18 pa 2.8 spredaj in 2.6 zadaj.
Sem pa pri prej?nji ?estki imel podobne te?ave, k mi je gume pobiralo po robovih (pumpane 2.5 spredaj in 2.4 zadaj) - sem pa zelo hitro ugotovil, da je treba GY Eagel F1 pumpat kar precej in sicer 3.0 spredaj in 2.8 zadaj in se je obraba lepo enakomerno porazdelila.
garancija je 100 kkm ali 3 leta, kar nastopi prej, ?e se ne motim.
Pokli?i ?lana Mazda 2(lepega mitkota) in ga povpra?aj kako je blo, ko je pri 80 kkm odpeljal z servisa, pa ?e par jih imam na rezervi(mazda 5, z 73kkm(kolega kupu od kolega, tako da je zgodovina znana),....), z manj kot 100 kkm,pol pa lahko diskutiramo naprej.
Lahko tud tist s preko 100 kkm, recimo ga kupi pred temi kilometri, pol pa je sranje, ?e pa kupi? novega pa ima? na?eloma manj?e mo?nosti dabo sranje.
Ma OK ne bomo diskutirat - MPS je zakon, diesli so pa pa? ?rot in so skos na servisu. Jaz sem sre?en ?e mi zjutri sploh v?ge in ?e pol ni? stran med vo?njo ne pade.
Je nekaj takih junakov na forumu ki so PREKORA?ILI ta znesek pri manj kot 100 kkm, pri dizlu seveda.
A pri novem? :ne vem: Do 100kkm je ?e garancija. Pri rabljenem je pa ve? ali manj stvar sre?e pa morebiti ?e tega, da nisi bil nategnjen s ?tevilom kilometrov in zbitimi ?tevci.
Vzemi vodobrusni papir granulacije 1000 in poskusi ali bo ?lo dol. Samo pazi da ne pretirava? in zbrusi? lak. ?e gre dol nato vzemi ?e 1500 ali 2000 in na fino pobrisi ter na koncu s polir pasto (lahko tudi malo bolj grobo) celo zadevo spolira? do sijaja.
?e pa ne bo ?lo potem je pa ?al tolk zape?eno, da se bo verjetno treba lotit li?arskega posla. :ne vem:
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pol pa ni druzga - menjaj vulkanizerja.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani