Avto se ne zaklene sam... Edino v primeru, ko ga odklenes in ne odpres nobenih vrat... V tem primeru se spet po dolcoenem casu zaklene nazaj (mislim, da po pol minute ali minuti...) ...
pred tednom dni sva na ?enino pobudo nabavila novo M6 , 2.0 bencin te plus. Zaenkrat BP , motijo pa me naslednje stvari , za katere prosim va?ih cenjenih nasvetov:
1.pri zaklepanju z daljincem odda avto le svetlobni signal - 2 x pome?ikne z smerniki , kar je pri dnevni svetlobi bolj slabo vidno . Je to mogo?e spremeniti oz. zamenjati z zvo?nim signalom ?
2.glasovno upravljanje telefona v angle?kem jeziku ne razume 2-ke , zato vanj ne morem shraniti skoraj nobene ?tevilke. Razmi?ljal sem o tem , da bi spremenil jezik v nem?kega in morda dosegel bolj?e rezultate. Kaj izku?enj s tem problemom?
Vnaprej hvala in
lp
1. Tudi jaz imam novo Mazdo 6 in se mi je zgodilo, da sem 2x ?e pustil avto odklenjen (pa? navada od predhodnega vozila, ki je imel avtomatsko in zvo?no zaklepanje). Pozanimal sem se na servisu, ?e je mogo?e nastaviti zvo?no zaklepanje pa je bil odgovor negativen. Je pa tudi res, da se ti avto avtomatsko sam zaklene, ?e ga pozabi?.
2. Mislim, da je bolje in bolj enostavno, ?e iz avta kli?e? kar preko shranjenih ?tevilk v GSM-u (seveda prostoro?no preko Bluetootha).
Kot za?etnik tega posta bom ?e jaz dodal nekaj svojih misli. Ker imam poleg nove Mazde 6 tudi Laguno II (prodajam) bom nekaj povedal o senzorjih tlaka v pnevmatikah pri obeh vozilih. Oba imata tako dobre in slabe lastnosti glede tega. Dobra pri Laguni je, da poka?e katera od 4 gum ti spu??a in slaba, da je vulkanizerja (jaz sem ga to navadil) potrebno navaditi, da mora biti senzor zmeraj na isti strani - isti gumi. Dobra pri Mazdi 6 je da vulkanizerju ni potrebno skrbeti kam bo dal gumo in slaba, da ne vidi? katera guma ti spu??a, ?e posebej, ?e spu??a po?asi kot se je to zgodilo meni (po?en ventil?ek s senzorjem). Senzor se mi je vklopil na vsakih 14 dni po preverjanju tlaka - guma ni bila predrta. No zadevo sem uspe?no re?il z reklamacijo - menjavo ventil?ka s senzorjem in dobro voljo tako v AS Skoren?ku iz Velenja kot tudi AC Cosmosom iz BTC-ja v Ljubljani.
Zanima me na koliko pritiska v gumah so nastavljeni senzorji tlaka v gumah (koliko je spodnja meja tlaka, da to senzor javi). Trenutno uporabljam zimske gume Goodyear ultragrip 7+ dimenzij 205/60-16. Vozilo je Mazda 6 Sport GT 2.5 (bencin). Zadnje preverjanje tlaka sem imel pred dobrim tednom dni pri vulknizerju, danes pa se mi je zopet vklopila lu?ka za senzor. Je pa res, da je bila pri preverjanju ena izmed gum bolj prazna od drugih, vendar se mi zdi ?e bi spu??ala, da bi bila prazna prej kot v enem tednu. Kaj svetujete.
Da ne za?enjam nove teme bi rad nekaj vpra?al v zvezi s senzorji tlaka v gumah. Imam ?e nekaj izku?enj s tem v Laguni II pri kateri ti na displayu prika?e vsako gumo posebej. Pri novi Mazdi 6, ki jo imam sedaj pa ne vem kako zadeva deluje. Zanima me kdaj se prika?e tisti znak, ki je naveden za senzor tlaka v navodilih - ali se kje navede oziroma prika?e guma s katero je nekaj narobe ali je to splo?en znak, da je z eno gumo nekaj narobe in jo mora? potem ti sam poiskat. Zanima me tudi kje je ta znak na armaturni plo??i in kdaj se pri?ge - samo ob zaznani nepravilnosti ali tudi ob zagonu vozila.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ima? prav tako je mazda6. Se opravi?ujem.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani