Aha, to sem rabil. Bom poro?al, kako se obnese.
Mene moti, da je snop kratkih lu?i sicer zelo svetel, a za moj okus prekratko sveti pred avtom.
Vem, da se da to regulirat a ne vem to?no, kje se nahaja vijak za regulacijo. Naj bi bil plasti?en za klju? M8.
Tudi na spletu nisem zasledil ni? uporabnega glede tega.
Ali je ?e kdo to ?telal?
Ne, pri porabi se ne pozna... vsaj jaz nisem opazil. SEj motorna olja so danes zelo dobra, tako da na tem podro?ju ne pridobi? ni?.
Potem to ni glih neka investicija. Kot pravi? sam, dan danes so olja ?e tako dobra in predvsem viskozna, da je po mojem mazanje hipno in ni bojazni, da bi se kaj nenormalno obrabilo.
Meni ta teden, ko je tudi na obali zjutraj okoli nule, kresne kar v redu in ni? ne jamra. Pa ?e na 2 jurja obratov ne gre, kar mi je v?e?.
Druga?e pa, po mojem bi se moralo poznati malo tudi pri sami porabi, ?e je manj?e trenje zaradi filma in posledi?no naj bi bilo manj napora za bate.Noben opazil?
Meni je ta ro?na zakon. Vedno jo ?e podzavestno zategujem.Ne bi se vrnil na klasi?no, ker je ne potrebujem.
Kak?en pa ima? nivo olja? A je povi?an.Imam Mazdo Cx-5 184 km in prevo?enih 15200 km in se mi je pri?gala
lu?ka za olje.Sem bil na servisu in so rekli da je potrebno
zamenjati olje ker je zgubil vizkoznost.
Kateri olje mi predlagate da ga kupim in ga bom nesel
na servis?
Druga?e lahko kupi? original olje Dextelia.
https://www.motornaolja.com/produkt/mazda-original-oil-ultra-dpf-5w-30/
Jaz sem dal tega v mojo m6.
Jaz uporabljam tudi od armorall samo, da tyre-nano. Tudi dobra stvar.
Samo ta prvi 150 konjska je ?tartnal kot penzionist, drugi je prej turiral ma?ino in spelal, kot se ?ika. Definitivno ni isti voznik. Mislim, da je v 175 konjski menjaval na "ro?ni" na?in.150:
175 (184):
Prva ima v 2. prestavi pri 80 km/h malenkost ?ez 4k obratov, mo?nej?a pa pri isti hitrosti skoraj 5k.
V 4. prestavi je pri 180 km/h pri 150ki 4.500 obratov, pri 175ki bi jih bilo ca. 5.200 (pa prej menjav v 5., verjetno je rev limiter ?e malo pred 5.200).
Sem malo pre?ekiral in tudi meni se zdi, da je razlika samo v SW.A si ziher, da je menjalni?ko razmerje druga?no? Kar malce dvomim. Po moje sta ?ist enaka, samo SW jima odreja zna?aj.
Oba se lahko ?ipa na pribl. 210-215 konji?ev. Edino auspuh je potrebno nekaj prilagoditi(ga malo odpreti, DPF?)
To je po moje samo konstruktivna debata.Jasno je, da se vedno malo zbadajo lastniki razli?nih znamk(bilo kje, ne samo v avtomobilizmu, podobno je med glasbeniki:). Vse to je seveda hudomu?no mi?ljeno in nih?e ne misli ?alit drugih.Ma dobro no, dejte ?e nehat s temi jajcanji. Vsaka znamka ima svoje minuse.
Zadnje ?ase je cist preve? tega zbadanja okoli znamk.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Prav tako se verjetno nor?ujejo iz na?e znamke na kakem drugem Avto-forumu.
Pikice lahko sam sanira?. Pri kakem avtoli?arju ti zme?aho kak deci barve, pa sam z majhnim ?opi?em to re?i?. Va?no, da ni plo?evina izpostavljena pa ti ne rjavelo. Sicer pa, saj imajo dana?nji avti vsi slabo barvo. P ni toliko fora v tem, da bi bila tanko nane?ena. ?tos je v sami trdoti barve. V?asih so bile barve dvokomponentne in ko se je dobro strdila, je bila kot kamen. Zaradi tega tudi pri petnajst let starih ni bilo pikic od kamenjaKam pa peljat za pikice?
Mislim ne bi rad kaskota rabil za to.
Koga priporo?ate in kak?na je cena?
Najlep?a hvala!
Jaz sem vzel tega. Brezpla?na dostava in pa?e v Mk1 mazda 6.Nujno rabim cenovno ugodno baterijo za ?estico 2004 dizel 2.0. Je kdo zadnje ?ase menjal?
https://www.mojpaket.si/akumulator-banner-95ah-desni-plus-power-bull-12v-kratki
Mazda uporablja ve?inoma usnje z imenom leatherette. To je umetno usnje, sicer se zelo pribli?a pravemu po ob?utku in videzu, celo vonj ima enak,ker mu dodajajo iste di?ave kot pravemu.
Prepoznamo ga po tem, da ima z zadnje strani tkanino.
Bdw, pravo usnje original smrdi za se zjokati. To, kar mi vohamo kot vonj usnja je umeten vonj.
Verjamem, da ti bodo zamenjali volan pod garancijo. A ?e se ti ponovno to zgodi, bi ti svetoval, da ga da? preoble?i v pravo perforirano usnje. In ima? mir za vedno. Jaz bi to sigurno naredil, ?e bi imel tak problem.Mogo?e pa ne, baje je odvisno od "sokov" osebe ki jih oddaja. Avto sem tak?en dobil, mogo?e so moje roke bolj "?iste".
Druga?e je pa to "usnje" na mojem volanu kot novo, ?eprav je tvoja novej?i letnik.
Verjetno je res odvisno, koliko se kdo poti oz. kak?no kislost ko?e ima.
Sej je res. Mogo?e ne toliko kot pri mazdi ampak vseeno se dogaja. Pri nekaterih nizkocenovnikih je tega ?e ve?.
Pri meni na mk1 mi je tudi blokirala ?eljust in sem se z tem zafrkaval, dokler ni en pravi model od mehanika ugotovil, da je problem z zajlo od ro?ne, ki ?teka. Ko smo to re?ili je bil mir...
?e bo? barval samo po?kodovana mesta bo grdo za videt.Ta barva felten je specifi?na. Osnova je ?rna barva, ?ez pobarvano z prosojno metalic gray gun metal in na koncu ?e prozoren lak.Ma ne bom barval cele feltne, rad bi malo pobrusil, pokital pa pobarval.
Prvia slisim za napravo za merjenje barve. A to imajo v prodajalnah barv, al kako naj mu dopovem kako barvo naj mi zmesa.
To?no tako. Meni jo zme?ajo v prodajalni barv za avte.Tam dobi? vse profesionalne izdelke, ki jih uporabljajo tudi pitorji. Najbolj je va?na priprava na barvanje.To lahko naredi? tudi sam, ?e ima? vsaj malo smisla za te stvari.Jaz sem si pobarval ?e trojne feltne in pri nobenih ni bilo nikoli problema z kakim odstopanjem barve.Bo pa treba verjetno pobarvati vse ?tiri, ker bo vseeno te?ko zadeti isto barvo. ?e posebej to hyper silver mazdino barvo za feltne.
?e so samo podrsana plati??a jih ne rabi? sploh peskati. Samo dobro zbrusit, na fino pokitat, zbrusit, ?pric kit in osnovno barvo. To ti lahko naredi vsak pitor.Imajo tudi specialni clear lak, ki je tr?i in je odporen proti praskam.Cena pa ne vem, kaka bi bila za vse ?tiri.No mene pa zanima ali morajo te mojstri celo feltno peskat in barvat ali lahko samo dolo?en del feltne popravijo.
Spra?ujem zato, ker imam dve feltni 19"col popraskani od robnikov pa se mi nekej ne zdi glih potrebno da mi peskajo celo feltno.
Kdo to dela v Kranju ali Dom?alah z okolico, kak?en bi bil to denar?
Pridi pogledat moje sede?e v mk1 ki so popokali(se natrgali) in je zadaj kot nek skaj. Pravo usnje bi se znucalo, zbledelo, ostalo brez barve nikakor se pa ne bi natrgalo.A misli? daje fake usnje?
S temi ma?ami je pa takole. ?e ne boste ni? mazali bo zdr?alo 7 let, ?e boste dajali te ?avbe gor pa okoli 7 let.Bo pa vsaj vonj lep?i, ker te ?avbe dajo vonj po pravem usnju.
Napisano
Problem pri LED lu?eh je ta, da je svetlobni snop le-teh zelo bel in mo?en, fokusiran in naenkrat odsekan.?e so prenizko nastavljene lu?i (lahko se same raz?telajo, vzmeti in amortizerji se ??asoma malo posedejo) zna to bit mote?e, ker vidi? prekratko razdaljo pred seboj. ?e lu?i malo dvigne?, govorimo o malenkostih, ?e vedno ne bo slepilo nasproti voze?ih vozil a svetloba se bo podalj?ala za par metrov. Seveda ne sme? pretiravati, ker obenem regulira? tudi dolge lu?i in ?e svetijo previsoko, postanejo manj efikasne in z veliko pretiravanja-skoraj neuporabne.
Jaz bom to reguliral res po malih korakih, sproti testiral in po potrebi povi?al ali zni?al snop.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani