Se pravi se ne posu?i ampak ostane flek na tleh? Ker ima avto spodaj za??ito bo? verjetno te?ko ugotovil od kod pu??a tako, da je predlog obisk servisa, da ga dvignejo in pogledajo od kod te?e.
Atmosferski bencinar, kot je tvoj, nima intercoolerja, ker je ta le v turbinarjih. Tako, da za to ti ni treba skrbet.
A si preveril a je tisto res sploh kej mastno, ker zelo velika verjetnost, je da je to kondenzirana voda iz klime, kar je popolnoma normalno, da naredi lu?ico na tleh.
OK, spet nabijamo... a ima kdo kak pameten predlog za nikotina, ker lahko na slepo ugibamo zakaj se mu je DPF sesedu pa mu to ne bo pomagalo pri re?itvi.
Sam tak odgovor ti bom dal: Avto te stane ve? kot 12k? menjava olja pa cca 100?, ?e gre? na poobla??enca ali bistveno ceneje h kak?nemu popoldancu.
Mislim, da tukaj ni dileme, a se to spla?a to narest pa kljub temu, da ni tako nujno potrebno. Se pa? malo la?je spi, sploh pri novem avtu.
Potrebno ali nepotrebno je stvar debate in ?isto enostavno jo re?i? tako, da zamenja? olje pa je re?eno.
Se pravi edini argument proti je cena te menjave in ni? drugega.
Argumenti za pa: sigurn si, da slu?ajno ni notri kak?en kos umazanije, opilek ipd, ?e bo pri?lo do kake okvare na motorju bo? lahko takoj rekel, da si naredil vse za preventivo in ne bo? razmi?ljal ali bi bilo kaj druga?e, ?e bi olje menjal na 1000km.
Jaz osebno menjam vedno pri novem avtu saj ga mislim imeti vsaj 5 in ve? let razen, ?e se vame ne zabije kak kreten. In za tako obdobje se spla?a narest maksimum ?e ?isto pri novem avtomobilu pa ne glede, da to ni nujno potrebno.
A na tehni?nem merijo koli?ino sajastih delcev? ?e merijo karkoli drugega ne bo nikoli ugotovil ali ima? DPF al si ga ven odrezal. CO2 je enak, ostali plini tudi.
Zdej pa moj fribec: vsaka ?oba ima dovod za vodo in zraven dovod za ?trom, ni mi jasen dovod za ?trom. Zakaj? Sm mislim da to ena pumpica porine vodo in to je to... zakaj vsaka ?oba svoj ?trom :S
Sej je zihre silly vpra?anje... ampak vseeno men ni jasn..
Verjetno ma? ogrevane ?obe, da ti pozimi ne zmrznejo.
To je dale? najpametnej?i nakup, sploh ?e je motor 90 ali 110 Km, ker deluje tud brez te?av na "alternativna" goriva za razliko od na?ih draguljarskih mazdur ki verjetn crkne ?e ?e parkira? preblizu napa?ne pipe
Tukaj pa ne bo ?ist dr?alo... vem za eno novo ?estko z dieslom 2.2, ki ?e kar nekaj ?asa lepo vozi na cvi?ek pa se ni? ne prito?uje, lastnik pa ?e manj.
Mo?nih je precej zadev od merilca pretoka zraka LMM, motor?ek za prosti tek, do raznoraznih cevk, elektrika (kabli na sve?kah, v?igalne tuljave, sve?ke ali npa?en razmak na diodi sve?ke) pa verjetno bi se ?e kaj na?lo.
Saj ve? kako to gre... lahko, da ne bo ni?, tudi ?e se takole ?e vedno vozi? nekaj ?asa lahko gre pa hudi? na kup srat pa se ti recimo okvarjen obro?ek do konca zlomi in ga potegne med cilinder in bat. Pa ma? lahko dodatne stro?ke, ki jih recimo druga?e ne bi bilo.
Na?eloma za drug primer bi moral resni?no imeti smolo ampak glede na to, da je ?e vedno opcija menjava motorja ...
Tole kar pi?e?, ka?e na verjetno te?avo z batnim obro?kom za kompresijo. Mo?e so sicer ?e te?ave, da ma? kje kako rajso na cilindru ali pa da je celo po?il. Tudi prepihan al pa po?en bat ni izklju?ena mo?nost. Brez, da bi vse dol pobral verjetno ne bo? uspel popravit zadeve. Sam ?e se tega loti? se pol spla?a ?e generalno narest al pa zamenjat cel motor.
Seveda pa je mo?no, da je problem z ventilom ampak kot pravim, brez razdiranja ne bo ?lo.
Zdravo ... mam eno vpra?anje in sicer ... danes me je prijateljica spra?evala ?e je pri mazdi 2 ( 1.3i motor ) mogo?e da je poraba 8 - 9 litrov na 100 km ... vozi pa jo njena mami pa ?e to bl malo je pa res da je avto 2009 letnik pruipeljan direktno iz salona ... prodajalec je reku da naj bi avto prvih par 1000 km imel malo ve?jo porabo potem pa naj bi se ta spustila na 4,5 - 5,5 litrov na 100 km.
a je mo?no da je kak?na napaka na motorju ali kaj podobnega ker sedaj naj bi mel avto za sabo ?e 15000 km in ima ?e zmeraj tako porabo
joj, pa ne vsega verjet prodajalcem. Tolk mal ti ?e diesel ne kuri razen na prospektu.
Realen podatek je kombinirana poraba iz prospekta plus liter do liter in pol. Se pravi, da bi morala biti poraba te Mazde cca 6,2 do 6,7 ampak le ob pogojih dalj?ih vo?enj. ?e ima ve?ino kratkih vo?enj dolgih manj kot 10km pri?tej ?e liter, ?e so pa to povrhu ?e mestne pa ?e enga zraven in voila je to poraba Mazde2 od te mame.
Tole ni kriv material al pa znamka, ker bi se ti omenjeno lahko zgodilo pri katerikoli znamki.
Prva mo?nost zakaj je ?la sklopka pri ?tevcu, ki ka?e 120.000km je ta, da kilometri niso realni in da jih je bistveno ve?.
Druga, bolj verjetna mo?nost pa je, da je avto tele kilometre naklepal po mestu al pa po cestah, kjer je treba veliko prestavljat. ?e pa prej?nji lastnik ni znal ?altat in je bila "drse?" sklopka njegov za??itni znak je to pa? normalna posledica.
Za zaklju?ek pa mogo?e ?e ta podatek v razmislek - ?tevilo prevo?enih km je slab indikator stanja samega avtomobila. Avto z 200.000 relacijskimi kilometri je bolje ohranjen kot tisti, ki jih je naredil 70.000 po mestu ali na cestah z veliko pospe?evanja in zaviranja.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
navor bo vleku brez te?av, itak pa ve? kak?ne so omejitve hitrosti, ko vle?e? prikolico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani