Ko sem avto kupil so mi rekli, da ?e se le da naj se izogibam Petrola, najbolj pa priporo?ajo Agip. Tako da ?e se da tankam na Agipu ali OMV. Zdej po zadnjem ?telanju pa sem tanku ve?ino OMV paje enako, tako da te?ko re?em da je kak?na razlika pri cukanju med enim in drugim gorivom.
Kdo te je pa to nafopal... OMV je imel celo pred kake dobre pol leta veliko te?av s premalo "mastno" nafto in razne bolj ob?utljive visokotla?ne pumpe so tudi zaribale zaradi tega.
Agip je meni redno cukal (zdaj ga ne tankam ve?) napram recimo MOLu in Petrolu, kjer cukanja ni.
Moj predlog, ?e se ?e boji? Petrola pa pojdi 1x na MOL in probaj, kaj se bo dogajalo. Tko bo? najla?je eleminiral mo?nost goriva oziroma jo potrdil. Zavedati se je pa? treba, da v dobrobit ?im manj?e porebe postavljajo delovanje motorja skoraj ?isto na rob optimalnosti. samo malo je treba pa gre zadeva ?ez ta rob pa ima? cukanje ipd.
To se daogaja pri veliko avtomobilih. Pri meni revimo pri prej?nji 6-ki dokaj pogosto (recimo vsaki? deseti?), pri tejle 1x na par mesecev. Ravno tak pri Golfu VI pa neko? na Clarusu pa na Wartbiju, pa na Peugeotu.
Postopek je natan?no tak kot ga opisuje? - dati mora? v ler, spustit sklopko pa ?e 1x probat.
Ne vem sicer kako pogosto se to tebi dogaja samo tolk, da ve?, da tvoj ni osamljen primer in da tukaj neke re?itve po moje ni razen, ?e se ti to dnevno dogaja, kar pa je preve?.
Poskusi ugotoviti v akterih primerih se ti to zgodi - recimo avto stoji na klancu, ga ne ustavi? ?isto ko da? v rikverc, da? v rikverc brez da bi do konca pritisnil sklopko pol pa ko se zatakne pa ne gre ve? tud, ?e sklopko stisne? do konca... itd itd.
hmmm sej mre?a je pod kotom tako da se mo?nost prodora komponent zman?a
odvisno od velikosti sile vetra na gibajo?e se telo (to?o) na katero ?e deluje sila gravitacije zmanj?ana za silo upora zraka. Od tega je nato odvisen kot padanja to?e in nato sole?ni kot udarca v oviro (avtomobilski pleh). ?e je kot dovolj majhen oziroma manj?i od 45 stopinj se zna zgoditi, da po?kodb kljub temu ne bo neglede a to?o nese pod kotom mimo ovire.
?e pa se kot pove?uje proti 90 stopinj potem pa lahko samo upa? na najbolj?e.
Samo levo desno... ampak mora? pazit, ?e guma nima to?no dolo?ene smeri vrtenja. ?e ne sme? obra?at smer vrtenja pa menjaj samo naprej nazaj. Tud to bo pomagalo pri odpravljanju stopni?avosti.
Gume definitivno ... jaz sem lih v?eri kolesa premetal in obrnil smer vrtenja, ker mi je tudi ?e ru?ilo. Zdaj je pa ti?ina in u?itek, kot bi se peljal na novih gumah.
Zdravo, naj mi nekdo pove kaj se zgodi, ?e enostavno izklopim webasto, ker mi para ?ivce. Skoz greje, beli dim, ve?ja poraba......
Ali je kaj narobe, ?e se izklopi in kaj je pozimi oz. kaj je, ?e ga odmontiram (ali se to da prodati).
Hvala
?e se ti pri?iga pri temperaturah nad 10°C je o?itno nekaj narobe s senzorjem za temperaturo na webastu. Poleti se ne sme pri?gati, druga? pa tudi pozimi samo za kake pol ure razen, ?e je zelo hladno lahko rahlo dogreva ?e kar nekaj ?asa.
To je pa ?ist odvisno kako vozi?. ?e se zaletava? od semaforja do semaforja in vozi? na premajhni razdalji ali pa po hribu navzdol zavira? samo z zavorami bodo trajale zelo malo.
Meni osebno sigurno preko 80kkm. Zadnje plo??ice sem sam kupil in menjal daljnega leta 1994 na Peugeotu. Vse ostale so bile menjane v garanciji pa ne zarad obrabe ampak zaradi garancijskih menjav zvitih diskov. Na Clarusu recimo so po 80kkm imele ?e skoraj polovico mesa.
?e je kamen?ek ga pa? samo nekaj ?asa ignorira? in ga samo po?asi zbrusi in ven odnese. Lahko pa da? kolo dol pa pregleda? kompletno ?eljust, diske in plo??ice, ?e je kje zataknjen.
Ne vem, ampak za moje pojme je to malo hitro razen, ?e zelo veliko zavira?. Vizualno preveri koliko je ?e mesa na plo??icah.
Za take ?udne zvoke je v?asih kriv zablodeli kamen?ek, ki se zatakne in drsa po disku. Meni se je to 1x zgodilo na prej?nji ?estki in 2x na Golfu. Taprvi? smo ga celo peljali na servis, kjer so se samo malo nasmihali verjetno misli? "joj kaki butlni".
Da ne odpiram nove teme me zanima kako se resetira potovalni ra?unalnik - predvsem del za prikaz povpre?ne porabe goriva od zadnjega tenkiranja bencina pri novi M6 letnik 2009.
S komandami na levi strani volana si nastavi? BC na prikaz povpre?ne porabe nato pa stisne? tipko SET ravno tako na levi strani. Dr?i? toliko ?asa, da piskne in se postavi prikaz na ---- . ?e ho?e? ponastaviti ?e povpre?no hitrost naredi? enako samo BC mora bi nastavljen na prikaz povpre?ne hitrosti.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
na kerem servisu so ti pa to rekli? Kaj pa ?e poskusi? na katerem drugem?
Bi bilo pa fino, ?e prilepi? kako slikico tam kjer rjavi, da vsaj vidimo kolk je kriti?no.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani