Skoči na vsebino
Mazda6 Karavan (2004-2006)
Napisano

Ja,v Slo so pa sami po?tenjaki.Je videt na vsakem koraku. :P;)

 

To ne, bo? pa vseeno la?je zgodovino preveru - ?e pa direktno kupuje? od prodajalca, ki jo je sam vozu nekaj let lahko z dobro postavljenimi vpra?anji marsikaj izve?, ki jih od preprodajalca italijanskih lizing najemov nikoli ne bo?.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda6 Karavan (2004-2006)
Napisano

Ne me odstrelt v drugo atmosfero :blush:

 

Zdej bo pa za?el padat :hudicek:

 

Debata mora iti naprej in ?akam na komentarje za ta avto :zvizga:

 

?KODILAK

 

:danzoman:

 

Imel sem to?no tak motor v prej?njem Golfu in je kar lepo odziven v nizkih obratih (mislim, da je ?e 8 ventilc ?rpalka-?oba) ampak ima relativno malo navora za diesla, kar se mu posebej pozna, ?e je avto nalo?en in je treba it v kak klanec. Se ga pa da dober ?ipat. :hudicek:

 

Minus ?tevilka dva pri tem motorju je glasnost saj to je res pravi traktor in se kaj dosti ne sti?a tudi takrat, ko je motor ?e ogret na delovno temperaturo.

 

Glede avta pa le to, da sem podobno ?kodo imel na kraj?em testu pa me je malce razo?arala lega, ?e je avto nalo?en saj dolgi previsi preko koles pomenijo kar nekaj neza?elenega vzdol?nega nihanja.

 

Take stvari preveri pred nakupom, da so amortizerji v redu oz. ra?unaj na to, da bi bilo dobro jih malo str?at.

 

Kar se pa samega avta ti?e pa bo? moral it sam pogledat je pa nekaj res, da s ?kodo ne more? kej dosti falit, sam motor je pa itak VW-jev in je kar trpe?ne sorte.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vlečna kljuka
Napisano

Nekaj me zanima, ali si v prekr?ku, ?e ima? na vozilu montirano vle?no kljuko in je ne uporablja?? Ali jo mora? dati v takem primeru dol? Ve kdo, ?e policaji te?ijo zaradi tega?

 

brez skrbi... to ni ve? potrebno. Nekaj ?asa je res veljalo, da mora biti kljuka snemljiva zdaj pa ?e par let ni ve? ta predpis.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

hladilnik olja
Napisano

Se strinjam. Ne poznam detajlov izvedbe mazanja turbine, meni je mehankar takrat rekel, da pa? turbina o?itno spu??a par kapljic olja v tiste cevi. In tisto v ceveh vsekakor je bilo motorno olje.

 

Tole bi Iwar verjetno najbolje razlo?il ampak kakor je meni znano naj bi bil oljni oddu?ek speljan preko sesalnega dela turbine. Ko se te oljne pare ohladijo se skondenzirajo in nekako nabirajo v intercoolerju tako, da je ta vedno masten in ?e na kaki objemki malo pu??a to pol tud zamasti na tem mestu.

 

Ko pa je turbina ?e malo bolj zmahana ve? tega olja pride v IC, ?e pa ?e kje po?i pa to olje pronica tudi v kapljah iz njega in takrat je na tleh lahko tudi lu?ica.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

hladilnik olja
Napisano

Hladilnik olja??? Intercooler je hladilnik vstopnega zraka in ne olja. Intercooler v Mazdi je tipa zrak-zrak in na?eloma ne sme notri bit nobenega olja razen ?e ga kje buta skozi turbino ampak to bi moralo biti komaj opazno ne pa da ima celo lu?o spodaj. :ne vem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

turbina
Napisano

 

OK...to sem dal zamenjat z rahlo rabljenim(+servis avta-filtri,olje 440?) a kljub temu ?e vedno ?vi?ga. pri ni?ji hitrosti cca 60km/h.

 

 

V kateri prestavi ima? oziroma kolk obratov je na obratomeru pri tej hitrosti. Ker ?e ti ?vi?ga samo pri dolo?enih obratih bi prej rekel, da ti ?vi?ga kak alternator, pumpa, kaka jermenica oziroma kateri od le?ajev. Mo?no dvomim, da je to ?vi?ganje turbine. :ne vem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda6 Karavan (2004-2006)
Napisano

Glede na to, da si dolgoproga? tudi z DPF-jem ne bi smel imeti te?av saj se bo regeneriral to?no tako kot je predvideno. Z izbolj?anim SW-jem so ve?ino otro?kih te?av DPF-ja odpravili so pa te?ave ostale pri vseh, ki imajo DPF za kratke vo?nje.

 

 

 

Aja, pa brez skrbi lahko debatiramo tudi o drugih znamkah saj je na forumu kar nekaj ?lanov, ki si (ni? ve?) ne lastijo Mazde.

 

Va?no je da je debata konstruktivna in da ne pride do takih izjav kot recimo "Wartburg je full najbolj?i in oh in sploh, Mazda je pa ?it" :hudicek:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

menjava sklopke
Napisano

A si probal sklopko pri kak?ni drugi ?estki pa primerjat s tvojo. ?e je o?itna razlika potem je verjetno nekaj narobe je pa res, da pri M6 pedal sklopke nikoli ni bil prav mehek, kar meni osebno zelo ustreza. :D

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

zategovalnik
Napisano

Ne vse verjet, posebej pa ne tega da Yavarye napi?e, da se ne spozna na avtomobile. :hohoho:

 

To je ?e ostanek prvoaprilskih bu?. :P

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Privijanje vijakov - moment
Napisano

Njemu so manjkal 4je vijaki, logi?no da pol kolo odpade.

 

Ampak bi pa bla ideja... da naredijo nova pesta na recimo pet vijakov pa da smejo samo z dvema pnevmatskima pi?tolama ?raufat na konc pa morajo vzet ?e moment klju? in zategnit po pravilih, ?e ne so diskvalificirani. :danzoman::hohoho:

 

A predlagam tole Berniju - po moje bi se kr zagrel sej zadnje ?ase je navdu?en na najbolj bebastimi idejami tko, da sem prepri?an, da bi znalo past na plodna tla.

 

Druga? pa take fore z nekimi pravili menjave koles na dirkah niso ni? novega. Recimo pri Nascarju je zanimivo, da ima? lahko samo sedem ljudi (ponavadi ?tirje na kolesih in trije na tankanju) okrog avta v pit stopu in samo dve pnevmatski pi?toli pa jim rata zadevo zamenjat in natankat v cca 15 sekundah.

 

OK, spet smo malo za?li lahko pa nadaljujemo v temi o F1.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Privijanje vijakov - moment
Napisano

Zakaj pa to ne, men s eni ?e noben sam od sebe od?raufal, sem pa ?e zlomil kak klju? na vijakih ki so bli priviti na suho.

 

Dr?i

 

?e je bil privit po pravilih se vijak sam od sebe ne bo nikoli odvil. ?e pa se je komu slu?ajno to zgodilo je pa vpra?anje bolj v smeri "da mu kdo ni pomagal" - ljudje so zmo?ni vsega in znajo, zaradi zamere, tud vijake nekomu odtegnit. :(

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

lita plati??a 17 col
Napisano

Men je bil pa ta stil notri pomaknjenih krakov v?asih sila v?e? zdej mi je pa vseeno sam da lepo zgledajo. Bi blo pa tole za videt v ?ivo, ker imam ob?utek, da tale slika malce vara.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

zavorna ?eljust
Napisano

A si ti drejal?

 

?e so mu drejali pol je pa itak logi?no, ker to je samo zelo kratkotrajna re?itev za nekaj tiso? km in ?koda vsakega truda in denarja vlagat.

 

Je pa najbolj?a re?itev kake dobre aftermarket diske kupit pa ima? mir.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda mehanik,cukanje
Napisano

?e je problem samo v umazaniji potem se ga da s?istiti. ?e ga pa kej drugega okvarjeno (recimo zvita loputa, al pa celo odlomljena ipd) potem pa ti ?i??enje ne bo pomagalo. Aja, da ne pozabim, lahko ga seklja tudi elektri?ni del, ki odpira in zapira loputo v EGR-ju.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.