To je dale? najpametnej?i nakup, sploh ?e je motor 90 ali 110 Km, ker deluje tud brez te?av na "alternativna" goriva za razliko od na?ih draguljarskih mazdur ki verjetn crkne ?e ?e parkira? preblizu napa?ne pipe
Tukaj pa ne bo ?ist dr?alo... vem za eno novo ?estko z dieslom 2.2, ki ?e kar nekaj ?asa lepo vozi na cvi?ek pa se ni? ne prito?uje, lastnik pa ?e manj.
Mo?nih je precej zadev od merilca pretoka zraka LMM, motor?ek za prosti tek, do raznoraznih cevk, elektrika (kabli na sve?kah, v?igalne tuljave, sve?ke ali npa?en razmak na diodi sve?ke) pa verjetno bi se ?e kaj na?lo.
Saj ve? kako to gre... lahko, da ne bo ni?, tudi ?e se takole ?e vedno vozi? nekaj ?asa lahko gre pa hudi? na kup srat pa se ti recimo okvarjen obro?ek do konca zlomi in ga potegne med cilinder in bat. Pa ma? lahko dodatne stro?ke, ki jih recimo druga?e ne bi bilo.
Na?eloma za drug primer bi moral resni?no imeti smolo ampak glede na to, da je ?e vedno opcija menjava motorja ...
Tole kar pi?e?, ka?e na verjetno te?avo z batnim obro?kom za kompresijo. Mo?e so sicer ?e te?ave, da ma? kje kako rajso na cilindru ali pa da je celo po?il. Tudi prepihan al pa po?en bat ni izklju?ena mo?nost. Brez, da bi vse dol pobral verjetno ne bo? uspel popravit zadeve. Sam ?e se tega loti? se pol spla?a ?e generalno narest al pa zamenjat cel motor.
Seveda pa je mo?no, da je problem z ventilom ampak kot pravim, brez razdiranja ne bo ?lo.
Zdravo ... mam eno vpra?anje in sicer ... danes me je prijateljica spra?evala ?e je pri mazdi 2 ( 1.3i motor ) mogo?e da je poraba 8 - 9 litrov na 100 km ... vozi pa jo njena mami pa ?e to bl malo je pa res da je avto 2009 letnik pruipeljan direktno iz salona ... prodajalec je reku da naj bi avto prvih par 1000 km imel malo ve?jo porabo potem pa naj bi se ta spustila na 4,5 - 5,5 litrov na 100 km.
a je mo?no da je kak?na napaka na motorju ali kaj podobnega ker sedaj naj bi mel avto za sabo ?e 15000 km in ima ?e zmeraj tako porabo
joj, pa ne vsega verjet prodajalcem. Tolk mal ti ?e diesel ne kuri razen na prospektu.
Realen podatek je kombinirana poraba iz prospekta plus liter do liter in pol. Se pravi, da bi morala biti poraba te Mazde cca 6,2 do 6,7 ampak le ob pogojih dalj?ih vo?enj. ?e ima ve?ino kratkih vo?enj dolgih manj kot 10km pri?tej ?e liter, ?e so pa to povrhu ?e mestne pa ?e enga zraven in voila je to poraba Mazde2 od te mame.
Tole ni kriv material al pa znamka, ker bi se ti omenjeno lahko zgodilo pri katerikoli znamki.
Prva mo?nost zakaj je ?la sklopka pri ?tevcu, ki ka?e 120.000km je ta, da kilometri niso realni in da jih je bistveno ve?.
Druga, bolj verjetna mo?nost pa je, da je avto tele kilometre naklepal po mestu al pa po cestah, kjer je treba veliko prestavljat. ?e pa prej?nji lastnik ni znal ?altat in je bila "drse?" sklopka njegov za??itni znak je to pa? normalna posledica.
Za zaklju?ek pa mogo?e ?e ta podatek v razmislek - ?tevilo prevo?enih km je slab indikator stanja samega avtomobila. Avto z 200.000 relacijskimi kilometri je bolje ohranjen kot tisti, ki jih je naredil 70.000 po mestu ali na cestah z veliko pospe?evanja in zaviranja.
Ja,v Slo so pa sami po?tenjaki.Je videt na vsakem koraku.
To ne, bo? pa vseeno la?je zgodovino preveru - ?e pa direktno kupuje? od prodajalca, ki jo je sam vozu nekaj let lahko z dobro postavljenimi vpra?anji marsikaj izve?, ki jih od preprodajalca italijanskih lizing najemov nikoli ne bo?.
Imel sem to?no tak motor v prej?njem Golfu in je kar lepo odziven v nizkih obratih (mislim, da je ?e 8 ventilc ?rpalka-?oba) ampak ima relativno malo navora za diesla, kar se mu posebej pozna, ?e je avto nalo?en in je treba it v kak klanec. Se ga pa da dober ?ipat.
Minus ?tevilka dva pri tem motorju je glasnost saj to je res pravi traktor in se kaj dosti ne sti?a tudi takrat, ko je motor ?e ogret na delovno temperaturo.
Glede avta pa le to, da sem podobno ?kodo imel na kraj?em testu pa me je malce razo?arala lega, ?e je avto nalo?en saj dolgi previsi preko koles pomenijo kar nekaj neza?elenega vzdol?nega nihanja.
Take stvari preveri pred nakupom, da so amortizerji v redu oz. ra?unaj na to, da bi bilo dobro jih malo str?at.
Kar se pa samega avta ti?e pa bo? moral it sam pogledat je pa nekaj res, da s ?kodo ne more? kej dosti falit, sam motor je pa itak VW-jev in je kar trpe?ne sorte.
Nekaj me zanima, ali si v prekr?ku, ?e ima? na vozilu montirano vle?no kljuko in je ne uporablja?? Ali jo mora? dati v takem primeru dol? Ve kdo, ?e policaji te?ijo zaradi tega?
brez skrbi... to ni ve? potrebno. Nekaj ?asa je res veljalo, da mora biti kljuka snemljiva zdaj pa ?e par let ni ve? ta predpis.
mo?no, ?eprav dvomim, da so tolk podiral, da bi bil vzrok na kakih spojih... Prej bi rekel, da so kake lu?i slabo zmontiral in te?e notri prav tam. Po?asi zlivaj vodo pa ?ekiri, kje bo not priteklo.
Se strinjam. Ne poznam detajlov izvedbe mazanja turbine, meni je mehankar takrat rekel, da pa? turbina o?itno spu??a par kapljic olja v tiste cevi. In tisto v ceveh vsekakor je bilo motorno olje.
Tole bi Iwar verjetno najbolje razlo?il ampak kakor je meni znano naj bi bil oljni oddu?ek speljan preko sesalnega dela turbine. Ko se te oljne pare ohladijo se skondenzirajo in nekako nabirajo v intercoolerju tako, da je ta vedno masten in ?e na kaki objemki malo pu??a to pol tud zamasti na tem mestu.
Ko pa je turbina ?e malo bolj zmahana ve? tega olja pride v IC, ?e pa ?e kje po?i pa to olje pronica tudi v kapljah iz njega in takrat je na tleh lahko tudi lu?ica.
Hladilnik olja??? Intercooler je hladilnik vstopnega zraka in ne olja. Intercooler v Mazdi je tipa zrak-zrak in na?eloma ne sme notri bit nobenega olja razen ?e ga kje buta skozi turbino ampak to bi moralo biti komaj opazno ne pa da ima celo lu?o spodaj. :ne vem:
OK...to sem dal zamenjat z rahlo rabljenim(+servis avta-filtri,olje 440?) a kljub temu ?e vedno ?vi?ga. pri ni?ji hitrosti cca 60km/h.
V kateri prestavi ima? oziroma kolk obratov je na obratomeru pri tej hitrosti. Ker ?e ti ?vi?ga samo pri dolo?enih obratih bi prej rekel, da ti ?vi?ga kak alternator, pumpa, kaka jermenica oziroma kateri od le?ajev. Mo?no dvomim, da je to ?vi?ganje turbine. :ne vem:
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A ne... jaz sem po?ten dr?avljan
, ki pla?uje davke pa moje je 2.0 diesel in ne 2.2 kot sem napisal.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani