EGR je na izpu?nem sistemu, da vra?a neizgorele pline nazaj v motor. Lok bi mu rekli "kao" ekolo?ki ventil ima pa ?e nekaj funkcij in sicer vzdr?evanje dovolj ustrezno visoke temperature v motorju in pa naj bi zmanj?al porabo.
Da te pa zajebava najbolj vidi?, ko avto pocukava med 1000-2000 obratih in se ti zadaj nenormalno mo?no kadi. ?e je ta krivec lahko zadevo tudi blindira? s plo??ico. Nekateri to naredijo za stalno jaz osebno bi pa to blindiral samo za test, da vidi? a je to to.
IMV ventil pa je ventil na visokotla?ni ?rpalki, ki uravnava pritisk goriva. ?e ne deluje ustrezno ima? lahko tudi cukanja in nenadzorovana uga?anja motorja v prostem teku oziroma pri zaviranju z motorjem brez pritisnjene stopalke za plin.
Najprej naj ti nadgradijo SW ter na novo "nau?ijo" ?obe potem pa dajaj v vsak tank en zama?ek tistega ?istila za ?obe. Preveri tudi s kak?nim gorivom drugega distributerja goriva. V Slo naj bi bil MOL najbolj?i saj imajo najbolj moderno refinerijo.
Da ti diski tolk opletajo, da med vo?njo ?uti? tresenje? Kaj pa gume pa centriranje le teh? A ma? ?e letne al si ?e na zimakih?
Kdaj pa se je to zgodilo - ponavadi disk zvije, ?e je recimo kako hudio bremzanje recimo na AC in ravno takrat zapelje? v lu?o tako, da na hitro ohladi disk, ki ostane zvit.
Pri moji prej?nji ?estki je trajalo cca 40.000km, da so se za?eli tresti nato pa do 140.000km nisem imel ve? te?av.
?aki mal... ta podatek pa ?ist ni? ne pove, da si za 10? tanku zdej ma? pa prazen tank.
Prvi? kot prvi? za tako majhna tankanja bo? te?ko prera?unal porabo. Natankaj polno (ko vr?e ro?ko ven), resetiraj ?tevec dnevnih kilometrov in se vozi recimo vsaj 200km, da se izni?i napaka. Nato spet na pumpo pa ponovno natankaj polno in preveri koliko litrov si porabil ter si prera?unaj porabo.
?e pa si po ob?utku ugotovil, da je poraba prevelika pa verjetno gre za to, da ti je v teh 9 litrih potekala regneracija DPF filtra, ki trenutno porabo dvigne za 2-3 litre. ?e si imel kratke vo?nje pa da si vozil z nizkimi obrati (pod 2.000) se ?as regeneracije podalj?a in temu primerno ima? na koncu vi?jo porabo kot sicer. Na?eloma je to normalno ?eprav je zelo priporo?ljivo, da naredi? tudi kako dalj?o razdaljo oziroma takrat ko se dela regeneracija odvozi? ?e toliko ve?, da se le ta zaklju?i.
Da bo? pa ziher a je to al ni pa se resni?no dr?i predloga, da naredi kako dalj?o turo in preveri kak?no je stanje glede porabe.
V priro?niku ti na?eloma pi?e kak?en je postopek, da ti zazna senzorje. Pri meni je tako, da fliknem zimske feltne dol in dam letne gor pa se vse samo sinhronizira brez, da bi karkoli naredil.
hja ne vem kako lahk primerjate 6-ko s 3-jko.... to je tko kot bi primerjal fiesto in passata. 3 je extremno majhen n hudi?evo predrag... sploh ?e si malo ve?ji.
Ma sej vem...amapk, da ni zgledalo tako o?itno ?e bi vzel BMW serije 5
moram pa rec, da ves zakaj si dal tistih 5000 eur vec...
oba mecka in bmw se peljeta mnogo bolj od katerikoli mazde...
in ta servis je pri bmwju zdaj
Od kod teb samo 5k? razlike :ne vem:
Mazda 6 CD 185KM GTA pride 31.000?, BMW 320d 184KM z enako opremo pa 42.000?. Pa da ne bo pomote ta servisni paket za 100.000km oz. 5let servisov se dodatno pla?a ?e 1.190?
Za razliko 11.000? oziroma ceno enega manj?ega avta pa roko na srce BMW ni tolk bolj?i, da bi bil vreden tega denarja.
v bistvu pri bmw-ju prvih 100.000km ne placas nobenga servisa...je alles inklusive do 100.000km ali 5 let
A ni to pr Mercedesu, da ne pla?a? servisov...oziroma tole je zmotno mi?ljenje, ker pla?a? kar konkretno pri nakupu saj je primerljiva premium znamka dra?ja 10k? od recimo primerljive nepremium Mazde. Pet servisov do 100.000 je pa cca 1.500?, kar je dale? manj kot je dra?ji avto pri nakupu.
Ampak bolje ko to gledam bolj ne morem verjet kako je razpadlo...
?e sem dobro razumel ima? ti samo en set originalnih ventil?kov... pri meni je ta razlika, da imam dva seta na zimskih feltnah enega in na letnih drugega. Sta pa oba seta skoraj enako stara in enako ohranjena brez sledov korozije.
A je mo?no, da ima? avto tako parkiran, da je dostop samo z leve strani pa ti ga pridno zalivajo raznorazni ku?ki.
Ker po moje je ta scavnca ?e najbolj agresivna, da bi se lahko zgodilo kaj takega.
sem nov na forumu, lastim si staro ?estico karavan letnik 2007. Pred kratkim sem bil dele?en hladnega tu?a, saj sem dal za servis na 60.000 km skoraj 400?, medtem ko je kolega na BMW318D isti letnik tudi na 60.000 pla?al pri Selmarju 220?. Ne vem zdaj kaj je premium znamka Mazda ali BMW....
Skratka, a ste tukaj vsi neki direktorji, ?e pa niste, mi lahko kdo zaupa, kako vzdr?ujete svoje Mazde?
ufff ?e dobr, da nima? KIA-je, ker je kolega glihkar pla?al 320? za ceeda na 40.000km. Pol bi se ?ele spra?eval kaj je premium znamka.
Preveru... pri meni so ?ist v redu in zgledajo tako lepo kot leta 2008, ko sem jih kupil. Je pa res, da pucam avto po vsakem soljenju in letos mi je ?lo ?e oreng na organ ampak se o?itno spla?a zarad takih zadev. :ne vem:
Podalj?ek za izpuh Webasta ti pa naredijo na vsakem Mazda servisu, lahko pa se tega loti skoraj vsak, ki mu je mal jasno katere materiale uporabit za izpu?ne cevi.
Morda pa gre samo za slab kontakt v samem volanu kjer pa? pridejo vsa ?reva od kablov
Sname? klemo dol,podre? volan pogleda? ?e je kaj razvidnega za vzrok napake in le to posku?a? odpravit.
:ne vem:
Na servis in priklop PC-ja ?e vedno lahko naredi?
Jaz sem to ?e rastavljal samo brez, da bo podrl cel volan bo te?ko kaj videti. Tam okrog ro?k pa ponavadi ni problem tako, da je treba odstraniti airbag kot vse kablovje pa ?e to ne bo ziher a bo na?el vzrok. Razen, ?e ni izurjen v tem je mnogo bolje, da to prepusti strokovnjaku na servisu.
kr malo dvomim, da je tole povezano z webastom... prej bi rekel, da webasto in avto crkujeta zaradi ne?esa tretjega. Vpra?anje se torej postavla kaj vpliva na oboje? Elektrika, dovod nafte?
Se pravi,?e sem prav razumel,da je uradni servis kot na?a ljuba koko?ka-en kup ljudi dela stvar,ki bi jo moral naredit eden.
Sam glej Alex, saj ti je Symon lepo razlo?il, ker ?e pride? na Mazda servis pri?akuje? urejeno sprejemnico, pult, nekog aza njim, ki se posveti tebi in na?tevanju napak, ki prevzame avto in ti ga nato vrne (po mo?nosti ?e opranega). Pri?akuje?, da ko pride? se bo nekdo s tabo ukvarjal ne pa da ?aka? majstrapol ure, da z ju?ne pride al pa testne vo?nje ta ?as te pa trije ?raufcigerji neumno gledajo kaj tam stoji? kot kup nesre?e.
Vsak normalen servis ima pa? re?ijo za sabo tako nekega ra?unovodjo kot tajnico in fikus in pa? to stane. Ne zagovarjam vi?jih cen jih pa na?eloma razumem, ?e ho?em imeti neki odnos in postre?bo. Lahko pa pa? pridem v neko xy gara?o, kjer mi neki majster ves zama??en pleza po avtu in kjer imam ob?utek, da sem se zna?el v stripu o Alanu Fordu in grupi TNT.
To je tko kot ?e gre? na burek k ?ipcu in ga nato poje? stoje zunaj ali pa gre? v neko ugledno restavracijo, kjer te za lepp pripravljeno mizo opedenajo spredi in zadi ter ti prinesejo hrano in pija?o tako, da samo ?e u?iva? v okusih.
V obeh primerih se bo? najedel je pa vpra?anje kaj ti je bolj vredno ali nizka cena ali na?in postre?be. Aja to pa ne pomeni, da je burek zani? in hrana v restavraciji nebe?ko dobra, da ne bo pomote.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
po moje ti ga seklja merilec pretoka zraka (luftmesser)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani