Skoči na vsebino
Mazda6 Karavan (2004-2006)
Napisano

Glede na to, da si dolgoproga? tudi z DPF-jem ne bi smel imeti te?av saj se bo regeneriral to?no tako kot je predvideno. Z izbolj?anim SW-jem so ve?ino otro?kih te?av DPF-ja odpravili so pa te?ave ostale pri vseh, ki imajo DPF za kratke vo?nje.

 

 

 

Aja, pa brez skrbi lahko debatiramo tudi o drugih znamkah saj je na forumu kar nekaj ?lanov, ki si (ni? ve?) ne lastijo Mazde.

 

Va?no je da je debata konstruktivna in da ne pride do takih izjav kot recimo "Wartburg je full najbolj?i in oh in sploh, Mazda je pa ?it" :hudicek:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

menjava sklopke
Napisano

A si probal sklopko pri kak?ni drugi ?estki pa primerjat s tvojo. ?e je o?itna razlika potem je verjetno nekaj narobe je pa res, da pri M6 pedal sklopke nikoli ni bil prav mehek, kar meni osebno zelo ustreza. :D

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

zategovalnik
Napisano

Ne vse verjet, posebej pa ne tega da Yavarye napi?e, da se ne spozna na avtomobile. :hohoho:

 

To je ?e ostanek prvoaprilskih bu?. :P

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Privijanje vijakov - moment
Napisano

Njemu so manjkal 4je vijaki, logi?no da pol kolo odpade.

 

Ampak bi pa bla ideja... da naredijo nova pesta na recimo pet vijakov pa da smejo samo z dvema pnevmatskima pi?tolama ?raufat na konc pa morajo vzet ?e moment klju? in zategnit po pravilih, ?e ne so diskvalificirani. :danzoman::hohoho:

 

A predlagam tole Berniju - po moje bi se kr zagrel sej zadnje ?ase je navdu?en na najbolj bebastimi idejami tko, da sem prepri?an, da bi znalo past na plodna tla.

 

Druga? pa take fore z nekimi pravili menjave koles na dirkah niso ni? novega. Recimo pri Nascarju je zanimivo, da ima? lahko samo sedem ljudi (ponavadi ?tirje na kolesih in trije na tankanju) okrog avta v pit stopu in samo dve pnevmatski pi?toli pa jim rata zadevo zamenjat in natankat v cca 15 sekundah.

 

OK, spet smo malo za?li lahko pa nadaljujemo v temi o F1.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Privijanje vijakov - moment
Napisano

Zakaj pa to ne, men s eni ?e noben sam od sebe od?raufal, sem pa ?e zlomil kak klju? na vijakih ki so bli priviti na suho.

 

Dr?i

 

?e je bil privit po pravilih se vijak sam od sebe ne bo nikoli odvil. ?e pa se je komu slu?ajno to zgodilo je pa vpra?anje bolj v smeri "da mu kdo ni pomagal" - ljudje so zmo?ni vsega in znajo, zaradi zamere, tud vijake nekomu odtegnit. :(

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

lita plati??a 17 col
Napisano

Men je bil pa ta stil notri pomaknjenih krakov v?asih sila v?e? zdej mi je pa vseeno sam da lepo zgledajo. Bi blo pa tole za videt v ?ivo, ker imam ob?utek, da tale slika malce vara.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

zavorna ?eljust
Napisano

A si ti drejal?

 

?e so mu drejali pol je pa itak logi?no, ker to je samo zelo kratkotrajna re?itev za nekaj tiso? km in ?koda vsakega truda in denarja vlagat.

 

Je pa najbolj?a re?itev kake dobre aftermarket diske kupit pa ima? mir.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda mehanik,cukanje
Napisano

?e je problem samo v umazaniji potem se ga da s?istiti. ?e ga pa kej drugega okvarjeno (recimo zvita loputa, al pa celo odlomljena ipd) potem pa ti ?i??enje ne bo pomagalo. Aja, da ne pozabim, lahko ga seklja tudi elektri?ni del, ki odpira in zapira loputo v EGR-ju.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda mehanik,cukanje
Napisano

EGR je na izpu?nem sistemu, da vra?a neizgorele pline nazaj v motor. Lok bi mu rekli "kao" ekolo?ki ventil ima pa ?e nekaj funkcij in sicer vzdr?evanje dovolj ustrezno visoke temperature v motorju in pa naj bi zmanj?al porabo.

 

Da te pa zajebava najbolj vidi?, ko avto pocukava med 1000-2000 obratih in se ti zadaj nenormalno mo?no kadi. ?e je ta krivec lahko zadevo tudi blindira? s plo??ico. Nekateri to naredijo za stalno jaz osebno bi pa to blindiral samo za test, da vidi? a je to to.

 

IMV ventil pa je ventil na visokotla?ni ?rpalki, ki uravnava pritisk goriva. ?e ne deluje ustrezno ima? lahko tudi cukanja in nenadzorovana uga?anja motorja v prostem teku oziroma pri zaviranju z motorjem brez pritisnjene stopalke za plin.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda mehanik,cukanje
Napisano

Najprej naj ti nadgradijo SW ter na novo "nau?ijo" ?obe potem pa dajaj v vsak tank en zama?ek tistega ?istila za ?obe. Preveri tudi s kak?nim gorivom drugega distributerja goriva. V Slo naj bi bil MOL najbolj?i saj imajo najbolj moderno refinerijo.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

zavorna ?eljust
Napisano

Da ti diski tolk opletajo, da med vo?njo ?uti? tresenje? Kaj pa gume pa centriranje le teh? A ma? ?e letne al si ?e na zimakih?

 

Kdaj pa se je to zgodilo - ponavadi disk zvije, ?e je recimo kako hudio bremzanje recimo na AC in ravno takrat zapelje? v lu?o tako, da na hitro ohladi disk, ki ostane zvit.

 

Pri moji prej?nji ?estki je trajalo cca 40.000km, da so se za?eli tresti nato pa do 140.000km nisem imel ve? te?av.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problemi z mazdo 5
Napisano

?aki mal... ta podatek pa ?ist ni? ne pove, da si za 10? tanku zdej ma? pa prazen tank.

 

Prvi? kot prvi? za tako majhna tankanja bo? te?ko prera?unal porabo. Natankaj polno (ko vr?e ro?ko ven), resetiraj ?tevec dnevnih kilometrov in se vozi recimo vsaj 200km, da se izni?i napaka. Nato spet na pumpo pa ponovno natankaj polno in preveri koliko litrov si porabil ter si prera?unaj porabo.

 

 

?e pa si po ob?utku ugotovil, da je poraba prevelika pa verjetno gre za to, da ti je v teh 9 litrih potekala regneracija DPF filtra, ki trenutno porabo dvigne za 2-3 litre. ?e si imel kratke vo?nje pa da si vozil z nizkimi obrati (pod 2.000) se ?as regeneracije podalj?a in temu primerno ima? na koncu vi?jo porabo kot sicer. Na?eloma je to normalno ?eprav je zelo priporo?ljivo, da naredi? tudi kako dalj?o razdaljo oziroma takrat ko se dela regeneracija odvozi? ?e toliko ve?, da se le ta zaklju?i.

 

Da bo? pa ziher a je to al ni pa se resni?no dr?i predloga, da naredi kako dalj?o turo in preveri kak?no je stanje glede porabe.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 CD 120
Napisano

hja ne vem kako lahk primerjate 6-ko s 3-jko.... to je tko kot bi primerjal fiesto in passata. 3 je extremno majhen n hudi?evo predrag... sploh ?e si malo ve?ji.

 

Ma sej vem...amapk, da ni zgledalo tako o?itno ?e bi vzel BMW serije 5 :blush:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 CD 120
Napisano

moram pa rec, da ves zakaj si dal tistih 5000 eur vec...

oba mecka in bmw se peljeta mnogo bolj od katerikoli mazde...

in ta servis je pri bmwju zdaj

 

Od kod teb samo 5k? razlike :ne vem:

 

Mazda 6 CD 185KM GTA pride 31.000?, BMW 320d 184KM z enako opremo pa 42.000?. Pa da ne bo pomote ta servisni paket za 100.000km oz. 5let servisov se dodatno pla?a ?e 1.190? :harhar:

 

Za razliko 11.000? oziroma ceno enega manj?ega avta pa roko na srce BMW ni tolk bolj?i, da bi bil vreden tega denarja.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 CD 120
Napisano

v bistvu pri bmw-ju prvih 100.000km ne placas nobenga servisa...je alles inklusive do 100.000km ali 5 let :bravo:

 

A ni to pr Mercedesu, da ne pla?a? servisov...oziroma tole je zmotno mi?ljenje, ker pla?a? kar konkretno pri nakupu saj je primerljiva premium znamka dra?ja 10k? od recimo primerljive nepremium Mazde. Pet servisov do 100.000 je pa cca 1.500?, kar je dale? manj kot je dra?ji avto pri nakupu.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.