Mogo?e bo kaka ?oba po?asi oddelala svoje.
Ewo iz BTC-ja pripeljal mazdo. Podlo?en EGR, naj bi to tudi bil vzrok za cukanje. Sicer pa prva ?oba ima vrednost 160, kar je ?e kar slabo. Najbr? cuka zaradi tega v nizkih vrtljajih. Par tankov probam z aditivom, ?e bo kaj bolje, ?e ne bo pa potrebno dat obnovit. 1 in 2 ?obo. Ostali dve sta ok.
Tle blizu je Servis Burja v Radomljah, ima kdo z njimi izku?nje?
Da nadaljujem od tukaj. Naredil par tankov z aditivom, med drugim tudi z megaselom, danes priklopim avto na tester, za prvo ?obo ka?e malce pod nulo. prej?nji? 160?? Tut mehaniku ni? jasno, kako so taka odstopanja. Mogo?e tudi testerji niso vsemogo?ni.
No kakorkoli, ta prva ?oba, za katero je sedaj tester kazal, da naj bi bila ok, je bla zelo slaba. Ko si pri?gal klimo, je za?ela ornk tol?t, pri speljevanju isto...
Zdej sem jo zamenjal in je much much better. Kupil ralbjeno na ebayu za 45 funtov. Pa je v dobrem stanju
Zarad ?esa pa bat po?? Slaba material, napaka v materialu?
Pa zakaj se ventili za?gejo??
Potem si pa vztrajnik pa sklopko dost poceni dobil?
Za Mazde se baje ne da. Saj enkrat sem bral na enem drugem forumu. Baje da ne obstaja tak komplet, potem pa ne vem.
Ja treba je katalo?ke pogledati ja.
Jaz sem ravno dobil en injektor, za 2006 - , 105kw je katalo?ka RF7J13H50 recimo.
Zanimivo. Na podlagi ?esa pa potem servis lahko zavrne garancijsko popravilo? Sigurno je kje kaka caka.
Ta naj bi bil v redu pomoje. BO ?e kdo drug povedal. Sicer pa pojdi ?e po drugo mnenje. Tko kot ljudje hodimo do dohtarjev...
Logi?no razmisli. Motor je dal ?e nekaj za sabo, ?eprav ni nujno, da je ravno za v smeti.
Ta zvok je skoraj 100% od ?obe. Kadi lahko tudi zaradi ?obe ve? kot obi?ajno..zdej al je mo?no bel dim al ne..lahko da, to ne vem ravno.
?e ti kuri olje..Turbina pravi? da je ok. Zamenjal bi podlo?ke, to je par 10? material pa potem videl. ?e bi ?e potem kuril olje...
Aja, katero olje ma? notri?
Lahko da kadi zaradi ?obe, sam bel dim?? A ti hladilne kaj zmanjkuje?
?oba se da pocen dokaj pocen dobit. Koliko olja ti pa popije?
Jah, odvisno. Kokr ma? sre?o. V?asih je treba tudi kaj rizkirat. Jaz vem , da bi iskal druge alternative kot pa tisto najdra?jo ceno na uradnem servisu..
Ker o?itno so deli za pop***** dragi.
Probaj "mazda 6" , ?e bo kaj bolj?e.
Sicer sem pa zadnji? na?el enega handlerja ki ima 3 motorje od mazd 3,5,6 mogo?e bi lahko kaj ugodnega zrihtal. Jaz sem spra?eval za ?obe. Ma?ine imajo prevo?eno cirka 40.000km.
Kdaj paje sklopka najmanj obremenjena? Pa vztrajnik.
Ko speljuje? brez gasa, ?e mora? po?asi se premaknit. Ali s ful gasa in po?asno/hitro spu??anje sklopke?
TO je sicer res, pa saj ni samo to.
Kaj pa ko bencincu crkne kaj? Tam se ?e v osnovi dra?je pla?uje za gorivo plus ?e kaj crkne. Sicer so deli na?eloma cenej?i...ampak tako stra?ne razlike spet ni.
Napisano
To je res ja. ?eprav po drugi strani, bi pa potem prodajalci ali pa ne vem v navodilih bi moralo pisati, kako in kaj se s takimi motorji dela.
To pa nikjer ne pi?e. Smatra se kot da je to 'navaden' avto, da se vozi tako kot avto brez turbine. Ampak o?itno ni ?isto tako
Povezava za deljenje
Deli na druge strani