Imajo... Sam Acea C3 mora pisati pa je vse ok in seveda 5w30. Raznih Castrolov nebi tla?il not. Trenutno to?im Mobil 1 esp ki ima zelo dobre mazalne lastnosti in nekaj na PAO osnovi. Toplo priporo?am
Bytheway...tudi bmw in v.a.g. koncern je predpisoval Castrol kasneje so ga vsi skenslali. Le zakaj...
Castrol nima nobenega olja ki naj bi bilo res pravo polno sinteti?no. Tukaj se izka?e kak?n Motul, Mobil 1, Ravenol ki ponujajo pravo sintetiko! Govorimo o Pao ali Ester osnovi.
Dexelia 5w30 Dpf ima specifikacijo SAE 5W-30, ACEA A5/ B5/C1.... Ostala 5w30 pa C3 ki pa presegajo Dexeliino specifikacijo!
Meni je pa to?no Mobil olja popil najve?.
Nekako ni pasalo mojemu avtu.
Sedaj vedno dajam noter samo Castrol edge 5-30 in je super. Ne spije ga niti pol deci na servisni interval.
Jest ti lahko pokazem racun kjer je liter olja 5w30 zaracunan 19?/l kar nanese 95e samo za olje! Kje je potem se njihov kabinski filter za 50e in ostala pizdarija. Potem pa ni samo 20e razlike. Vrjamem pa da daloceni dobite tudi popust, ampak to pa samo zato ker ze vrsto let tam opravljate servis.
... in so pustili dovolj ?oldov, da so si prislu?ili dolo?en popust. To je kot neke vrste to?ke zvestobe.
Ne stekas, resno podjetje preracuna vse stroske v svoj cenik, ne za nategovanje, ampak za svoje delovanje. Brez tega ne bos imel nikamor vec voziti...Da o davkih in prispevkih, najemninah raje ne bi
Vem, kako delujejo podjetja, ker vsakodnevno poslujem z njimi.
Zmeni? se za popravilo, ki naj bi bilo toliko in toliko, ko pa dobi? ra?un, te vr?e na rit. ?eprav je njihov serviser iz obale ti nabijejo 250? za potne stro?ke iz Lj.In na koncu je popravilo dra?je kot, da bi kupil novo.Skoraj vsi delujejo po podobnem principu.
?e se prav spomnim so meni za Mazda DPF 5W-30 ultra olje na prvem servisu ra?unali 27 EUR na liter. Na drugem servisu sem ga pripeljal s sabo za cca. 7,5 EUR. Za razliko cca. 100 EUR se kar spla?a kajne? S tem, da sem olje pripeljal s sabo niso imeli te?av, niti ni napisano v servisni knji?ici.
Pa kaj tisto za 27 ? ti ?e prepeva izpod havbe ali kaj?
To je ?isto navadno odiranje folka. Na servisih ga dobijo v 50 litrskih sodih po 4.5? za liter nekje ali ?e ceneje.
Ma, to pa skoraj ne verjamem. Prva generacija ?estke je imal tako narejeno, tak kratek interval, zadnji model bi moral met to bistveno dalj?i interval. Moja kima na nekje 400km, in ne vem zakaj bi ?li to zmanj?evat?? Ker to pomeni tudi vi?jo porabo potem.
Ja, poraba se pove?a. Vsakokrat vbrizga pribl. 0.5 dcl dizla in ?e ne naredi regeneracije do konca mora? zamenjati olje nekje vsakih 10000 km, ker se nivo olja povi?a.Lahko pa to re?i? tako, da ga vozi? po "mu?ki" na obratih in se regeneracija izvaja normalno.
in ob vsem tem, bos se vedno kupil dizla?
pa saj delas malo kilometrov...raje vzami 2.0 ali 2.5?
Saj bi ga mogo?e a ker ne bom vzel novega in benzinark ni iz druge roke bom pa? reskiral in vzel dizla.
In kot sem ?e omenil, ?e se bo kaj dosti bunla bo ?la na "lepotni popravek" .
Jaz tudi mislim, da problem ni v sami regeneraciji DPF filtra. Ne bom rekel, da po?asna vo?nja ne pripelje do tega, ampak, jaz imam precej kraj?e relacije trenutno pa s kakr?nimkoli uga?anjem ni te?av. Je res da je to mal starej?i 2.2. motor, ampak ravno ne vem kako druga?en najbr? tudi ni...
O ja, skyactiv imajo druga?no regeneracijo kot stari 2.2.
Jaz bom reskiral in vzel dizla pa da vidimo kako in kaj. ?e se bo kaj dosti bunil bo ?el pa? pod no?.
Ja potem ko je na minimumu se vzgejo alarmi. Pa ce ne dolijes 1000km po alarmu ti avto tud vzgal ne bo :)A CX7 je potem izjema z 2.2 motorjem in adblu?
Po mojem ja.Star motor, drugi so do tu ?ele prilezli.
Ce se ne motim imajo mazde tudi ta sistem, mogoce kdo ve kako se spremlja nivo scavnice? Pri Alhambri je range scavnice sorazmerno padal s prevozenimi km in se minimum blizal ko se je blizal redni servis po kmjih.
Pri citroenu pa je pri 8000km pisalo Adblu range 1500km, pa se danes pri 21.000km pise 1500km....
Ne vem al mam prenosno stranisce pa ga moram sam cistiti??
Kolikor je meni znano Mazde ne svinjajo okolja z scalnico.Dokler gre tvoja baraka naprej se ne sekirat. Ali nima kak?ne lu?ke, da je treba scanino doto?it ali jim je tudi to preve? za dodat na armaturko kot za dpf?
Itak, dokler je avto v garanciji ga mora? peljat na uradni servis, ?e no?e? izgubit garancije.Potem pa kakor kdo. Jaz osebno vem, da ga potem ne bi ve? vozil na servis ?e posebej ne v Kp.
Ponavadi se na skayactiv dizlih izvaja regeneracoja na vsakih 150-200 km.
?e ugasne? avto med ozvajanjem regeneracije se le-ta ne izvede do konca, ker jo prekine? in posledi?no nafta, ki jo dodatno vbrizga za izgorevanje saj izlije v olje motorja. Nivo olja s?asoma naraste in ko je na x to?ki je alarm za zamenjavo olja. Posledica neizgorjenih zaj je s?asoma zabit DPF filter.To poizku?ajo re?iti na servisu z prislino regeneracijo.
?e tudi to ni uspe?no ga odprejo in v pe?i se?ejo saje ter ga sestavijo nazaj.
V najslab?em primeru mora? kupiti novega, ki pride nov okoli 1500 ?. Obstaja tudi opcija aftermarket,kateri pa je ponavadi narejen druga?e kot original, ima neke vrste obvod in niti pribli?no ne zadr?i vseh trdih delcev. Obstaja ?e tretja pot, ki pa ni legalna... .
Kako ve?, da se izvaja regeneracija?
Takrat poraba naraste, zvok postane bolj globok, iz avspuha bolj smrdi. Takrat ne uga?at avta, ampak naredi ?e ?astni krog nad 2000 obratov kakih 10 min.
Ali imam tudi sam DPF? Ne. A sem toliko prebral o tem, da mi je jasno, za kaj se gre.
Zgleda ma? sam ti sre?o in ima? superduper avto brez kiksov
Samo res, ga je treba kar obdr?ati in piliti, dokler ne razpade. Kar je ?e najbolj sme?no pri vsem je to, da zadnje cajte gre kot nora in pije izredno malo.
Zadnji tank 6.5 l/100 ve?inoma po mestu.
In ko re?em mesto je to res cijazenje od kro?i??a do kro?i??a, pa po hribu gor pa dol.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Nekako ni pasalo mojemu avtu.
Sedaj vedno dajam noter samo Castrol edge 5-30 in je super. Ne spije ga niti pol deci na servisni interval.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani