Skoči na vsebino
Motorno olje Dexelia
Napisano

Imajo... Sam Acea C3 mora pisati pa je vse ok in seveda 5w30. Raznih Castrolov nebi tla?il not. Trenutno to?im Mobil 1 esp ki ima zelo dobre mazalne lastnosti in nekaj na PAO osnovi. Toplo priporo?am

Bytheway...tudi bmw in v.a.g. koncern je predpisoval Castrol kasneje so ga vsi skenslali. Le zakaj...

Castrol nima nobenega olja ki naj bi bilo res pravo polno sinteti?no. Tukaj se izka?e kak?n Motul, Mobil 1, Ravenol ki ponujajo pravo sintetiko! Govorimo o Pao ali Ester osnovi.

Dexelia 5w30 Dpf ima specifikacijo SAE 5W-30, ACEA A5/ B5/C1.... Ostala 5w30 pa C3 ki pa presegajo Dexeliino specifikacijo!

Meni je pa to?no Mobil olja popil najve?.

Nekako ni pasalo mojemu avtu.

Sedaj vedno dajam noter samo Castrol edge 5-30 in je super. Ne spije ga niti pol deci na servisni interval.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Motorno olje Dexelia
Napisano

Jest ti lahko pokazem racun kjer je liter olja 5w30 zaracunan 19?/l kar nanese 95e samo za olje! Kje je potem se njihov kabinski filter za 50e in ostala pizdarija. Potem pa ni samo 20e razlike. Vrjamem pa da daloceni dobite tudi popust, ampak to pa samo zato ker ze vrsto let tam opravljate servis.

... in so pustili dovolj ?oldov, da so si prislu?ili dolo?en popust. To je kot neke vrste to?ke zvestobe.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Motorno olje Dexelia
Napisano

Ne stekas, resno podjetje preracuna vse stroske v svoj cenik, ne za nategovanje, ampak za svoje delovanje. Brez tega ne bos imel nikamor vec voziti...Da o davkih in prispevkih, najemninah raje ne bi

Vem, kako delujejo podjetja, ker vsakodnevno poslujem z njimi.

Zmeni? se za popravilo, ki naj bi bilo toliko in toliko, ko pa dobi? ra?un, te vr?e na rit. ?eprav je njihov serviser iz obale ti nabijejo 250? za potne stro?ke iz Lj.In na koncu je popravilo dra?je kot, da bi kupil novo.Skoraj vsi delujejo po podobnem principu.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Motorno olje Dexelia
Napisano

Jestu so v BTCju racunali neverjetnih 9? na liter za ultra dpf dexelio....(pa ne vem ce ni se potem na koncu popust)

To je celih 10? razlike na uradnem servisu

Ne vem kam vozite

Sem sel gledat njegov post, ja se 10% dol torej....Zakaj??? A servis nima pravice placati delavca, elektrike, dvigala, orodja....???

Svet se ne vrti tako. Kdor pricakuje da so storitve in prodaja materiala zastonj naj hodi pes...

Jaz ko doma sravfam ne sravfam da bi prisparal, ampak ker mi je to ratal hobi, me zanima in se tudi na ta nacin zazihram da so stvari v avtu OK.

Ce delam doma nabavim sam, ce pa peljem na servis pa ne sprasujem ali lahko sam prinesem to in to...

Samo, ali je res vredno tisto odvitje filtra, spust olja in novo noter toliko?

Po navadi to delajo vajenci, ker se mojstrom tega ne da.

Strinjam se, da morajo od ne?esa ?iveti ampak naj ra?unajo tam, kjer res naredijo kak?no "resno" popravilo.

Ne morejo nabijati cene olja.

Zakaj potem nabavljamo vse ve? stvari preko interneta v tujini?

Ker so realne cene.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Motorno olje Dexelia
Napisano

?e se prav spomnim so meni za Mazda DPF 5W-30 ultra olje na prvem servisu ra?unali 27 EUR na liter. Na drugem servisu sem ga pripeljal s sabo za cca. 7,5 EUR. Za razliko cca. 100 EUR se kar spla?a kajne? S tem, da sem olje pripeljal s sabo niso imeli te?av, niti ni napisano v servisni knji?ici.

Pa kaj tisto za 27 ? ti ?e prepeva izpod havbe ali kaj?

To je ?isto navadno odiranje folka. Na servisih ga dobijo v 50 litrskih sodih po 4.5? za liter nekje ali ?e ceneje.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ma, to pa skoraj ne verjamem. Prva generacija ?estke je imal tako narejeno, tak kratek interval, zadnji model bi moral met to bistveno dalj?i interval. Moja kima na nekje 400km, in ne vem zakaj bi ?li to zmanj?evat?? Ker to pomeni tudi vi?jo porabo potem.

Ja, poraba se pove?a. Vsakokrat vbrizga pribl. 0.5 dcl dizla in ?e ne naredi regeneracije do konca mora? zamenjati olje nekje vsakih 10000 km, ker se nivo olja povi?a.Lahko pa to re?i? tako, da ga vozi? po "mu?ki" na obratih in se regeneracija izvaja normalno.

in ob vsem tem, bos se vedno kupil dizla?

pa saj delas malo kilometrov...raje vzami 2.0 ali 2.5?

Saj bi ga mogo?e a ker ne bom vzel novega in benzinark ni iz druge roke bom pa? reskiral in vzel dizla.

In kot sem ?e omenil, ?e se bo kaj dosti bunla bo ?la na "lepotni popravek" .

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj pa je druga?e? ?e vedno ?opa nafto..

Ja, samo to dela izredno pogosto na 150-200 km. In kraj?e kot so relacije pri nizkih obratih pogostej?e so.

Na forumih se nekateri prito?ujejo, da se izvaja regeneracija na vsakih 80 km.

In potem se zabije vse skupaj-prisilna regeneracija-parkrat tako in je potreben nov dpf filter ali pa mehansko ?i??enje-se?ig saj.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jaz tudi mislim, da problem ni v sami regeneraciji DPF filtra. Ne bom rekel, da po?asna vo?nja ne pripelje do tega, ampak, jaz imam precej kraj?e relacije trenutno pa s kakr?nimkoli uga?anjem ni te?av. Je res da je to mal starej?i 2.2. motor, ampak ravno ne vem kako druga?en najbr? tudi ni...

O ja, skyactiv imajo druga?no regeneracijo kot stari 2.2.

Jaz bom reskiral in vzel dizla pa da vidimo kako in kaj. ?e se bo kaj dosti bunil bo ?el pa? pod no?.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Motorno olje pri poobla??enih
Napisano

To ni pogoj. Veljavnost garancije ni pogojena s servisiranjem na poobla??enem servisu.

 

Ni kao v teoriji, ko pa gre kaj narobe se oklenejo vsake biljke, da ti garancije ne uveljavljajo. A si kdaj uveljavljal tako garancijo?

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Adblue
Napisano

Ja potem ko je na minimumu se vzgejo alarmi. Pa ce ne dolijes 1000km po alarmu ti avto tud vzgal ne bo :)A CX7 je potem izjema z 2.2 motorjem in adblu?

Po mojem ja.Star motor, drugi so do tu ?ele prilezli.:)

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Adblue
Napisano

Ce se ne motim imajo mazde tudi ta sistem, mogoce kdo ve kako se spremlja nivo scavnice? Pri Alhambri je range scavnice sorazmerno padal s prevozenimi km in se minimum blizal ko se je blizal redni servis po kmjih.

Pri citroenu pa je pri 8000km pisalo Adblu range 1500km, pa se danes pri 21.000km pise 1500km....

Ne vem al mam prenosno stranisce pa ga moram sam cistiti??

Kolikor je meni znano Mazde ne svinjajo okolja z scalnico.Dokler gre tvoja baraka naprej se ne sekirat. Ali nima kak?ne lu?ke, da je treba scanino doto?it ali jim je tudi to preve? za dodat na armaturko kot za dpf?

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nekaj drugega mora bit pri tebi narobe. Mogo?e ti ne dela prav regeneracija?!

 

Sicer jaz ob?asno spremljam na telefonu regeneracije z aplikacijo FORScan Lite preko vmesnika OBD.

Prikazuje mi ?tevilo regeneracij, km od zadnje regeneracije in ko se izvaja je REG_REQ_A: ON

 

Sem pa opazil to, da kadar se izvaja regeneracija in ko pri?gan avto miruje (semafor, kri?i??a, parkir,...), je REG_REQ_A: OFF.

 

Kaj to pomeni, da kadar avto stoji reg. ne dela? Mogo?e zaradi hlajenja?

 

lp

Mogo?e so prenizki obrati na minimum.

?e ?e se ugasne, je potem verjetno problem, da se regeneracija ne izvaja naprej.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ponavadi se na skayactiv dizlih izvaja regeneracoja na vsakih 150-200 km.

?e ugasne? avto med ozvajanjem regeneracije se le-ta ne izvede do konca, ker jo prekine? in posledi?no nafta, ki jo dodatno vbrizga za izgorevanje saj izlije v olje motorja. Nivo olja s?asoma naraste in ko je na x to?ki je alarm za zamenjavo olja. Posledica neizgorjenih zaj je s?asoma zabit DPF filter.To poizku?ajo re?iti na servisu z prislino regeneracijo.

?e tudi to ni uspe?no ga odprejo in v pe?i se?ejo saje ter ga sestavijo nazaj.

V najslab?em primeru mora? kupiti novega, ki pride nov okoli 1500 ?. Obstaja tudi opcija aftermarket,kateri pa je ponavadi narejen druga?e kot original, ima neke vrste obvod in niti pribli?no ne zadr?i vseh trdih delcev. Obstaja ?e tretja pot, ki pa ni legalna... :).

Kako ve?, da se izvaja regeneracija?

Takrat poraba naraste, zvok postane bolj globok, iz avspuha bolj smrdi. Takrat ne uga?at avta, ampak naredi ?e ?astni krog nad 2000 obratov kakih 10 min.

Ali imam tudi sam DPF? Ne. A sem toliko prebral o tem, da mi je jasno, za kaj se gre.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda 6, voda v prtlja?nem prostoru
Napisano

Zgleda ma? sam ti sre?o in ima? superduper avto brez kiksov ;)

 

Samo res, ga je treba kar obdr?ati in piliti, dokler ne razpade. Kar je ?e najbolj sme?no pri vsem je to, da zadnje cajte gre kot nora in pije izredno malo.

Zadnji tank 6.5 l/100 ve?inoma po mestu.

In ko re?em mesto je to res cijazenje od kro?i??a do kro?i??a, pa po hribu gor pa dol.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.