Va?no je, da ?ipe redno ?istite, ne pa, da umazane ?ipe kar z brisalci na suho pobri?ete.Gor se nabere ful umazanije in to ni dobro za gumice.In pa slana na ?ipah je strup, ?e kar vklopimo brisalce.
Jaz jih ob?asno nama?em z sredstvom za za??ito gume in nato ?e dobro obri?em z ?istilnim alkoholom (pravilno ste ugotovili, da je v vitreksu drugi tip alkohola + ?e nekaj drugih dodatkov).
Meni na tak?en na?in trajajo res dosti ?asa in bri?ejo v nulo. Uporabljam pa vedno bosch brisalce.
To je sramota, da vgrajujejo tak?ne materijale in je njihova dol?nost, da ta krap zamenjajo... In kot sem ?e zapisal bo veselica, ko bodo morali sami pla?evati zamenjavo volana. Le koliko stane nov?
Ma jst bom zaenkrat po?akal z odstranitvijo DPF-a, dokler ne bo zanno kaj pa kako bo na tehni?nem. Pri meni sicer DPF dela vredu, vsaj po teh podatkih ki jih dobim iz OBDja, ker sem za?el spremljat v ?ivo prek OBDja. Regeneracije zaklju?uj, dpf filter se sprazni do 0%, tam pri cca 50% zabasanega filtra se vklopijo regeneracije. Zadn cajt se delajo med 180-230km, regeneracija pa traja 20-25km. Po prevo?enih cca.4500km od zadnjega servisa je koli?ina olja narasla na cca 1cm nad maximumom.
Zdaj probam malo bolj pazit kak se vozim, za kraj?e razdalje ?e je mo?no vzamem drugo mazdo, bom videl ?e bom pri?el ?ez 10kkm.
Drga? kolikor se gledal po netu bi naj bilo to normalno da se regeneracije delajo na cca 200km, sam meni to gre na k... k se nafta me?a z oljem (sem iz tehni?ne stroke in vem da to ni najbolj?a stvar za sam motor).
A ima? novo skayactiv mazdo? Baje, da je velik problem na teh novih odstranit oz. nevtralizirati DPF. Pri nas sem dobil pri firmah, ki se druga?e z tem ukvarjajo same negativne odgovore. Kar sem prebral v VB to delajo, a je problem, ker potem ko ti reprogramirajo elektroniko, ne smejo na rednem servisu posodabljati softwerja motorja, ker ga lahko uni?i. In verjetno ne bo? rekel serviserju, da ti tega ne sme narediti, ker nima? gor DPF-ja.
Aha..js sem bil v petek na testni voznji z CX5 cd175 z avtomatskim menjalnikom. Splosni vtisi, avto lep, lepo narejen, vozen primerek zelo lepo ohranjen, z top opremo, ampak:
sami pospeski me niso presenetili, sem mislil da bo avto bol odziven, ampak me res nekako ni presenetil. Mogoce zato ker sem prevec pricakoval, ali mpa avtomatski menjalnik naredi taksen vtis.
Ocitno bom res moral posezt po sedmici z turbo motorjem.
Jaz sem bil tudi kar razo?aran (testiral sem sicer 6-ko)avtomatik. Imam ob?utek, da moja 136 konjska bolj?e pospe?uje.
Pa tudi poraba, dale? od obljubljene.
Pa? jaz moram kupiti v tem letu, ki prihaja in najbr? bo benzinarka, po tehtnem premisleku. Potem pa, ko pride turbo ven, bomo videli, kako se bo kaj obnesla.
Pa ?e mi, ki nimamo ta nove mazde vemo vsi za to serijsko napako. ?udi me,da tega niso zamenjali ob rednem servisu. Jaz bi se prito?il in zahteval, da mi to re?ijo zastonj, tudi, ?e je garancija mimo.
Sem opazil, da se prodaja sedaj ful letnikov 13,ker se jih ho?ejo re?it zaradi izteka garancije naslednje leto(veliko jih je januar in februar).
bodo tvoje obnovili z originalnim Denso deli. Potrudijo se nastavit ?obe ?im bolj podobno originalnim parametrom tako, da na?eloma ?e u?enje ne bo potrebno oziroma prilagajanje parametrov. Pa ?e tvoje bo? dobu nazaj, ne pa od nekoga xy.
Zato ne, ker mora? svoje odmontirat, pa jih poslat, pa trikrat vmes telefonirat, pa pet g mailov poslat...
In si brez avta par tednov.
V Nem?iji pa ti to popravijo z nem?ko preciznostjo.Po?ljejo,?ez dva dni so bili pri meni, en dan dol stare in nove gor, poslal v Nem?ijo paket, ?ez pet dni ?e nakazana kapara na mojem ra?unu.
In stvar deluje kot mora brez reklamacij in odve?nega balasta zraven
Samo res. Jaz sem se tako zajeb..al z servisom glede lu?ke in EGR ventila, tipo, smo resetirali in sedaj je v redu, in to 5x dokler avto ni ?el iz garancije. in je lu?ka veselo svetila naprej.
Lahko dobim link do ?tacune? Gledal po ebayu, iz anglije bi jih dobil za tam nekje 600-700e obnovljene, samo nikjer ni omenjeno da lahko vrne? stare nazaj.
Prej?nji teden dobil avto s servisa, v Mazda garanciji zamenjali odmi?no gred in tudi turbino ter napravili redni servis (tega sem seveda pla?al sam). Zaenkrat vse bp.
Samo, a ni to grozno,da po toliko izdelanih kvalitetnih odmi?nih grejo zasrat in naro?ijo pri drugem dobavitelju?
Cena? Pa tudi, kako to, da je ?e ?la turbina? Bolj, ko prebira? o teh te?avah pri ta novih skyactiv motorjih bolj te mine volja kaj novega kupit.
Potem v bistvu ugotovi?, da je bila 1.serija avijon, sorazmerno malo okvar, nezahtevno vzdr?evanje, ni DPF filtra, poraba sorazmerno majhna(ta teklama o majhni porabi skayactiv motorjev je bolj za lase privle?ena).Na italijanskem mazda forumu se vsi po vrsti prito?ujejo nad 175 konjskimi z avtomatskimi menjalniki o porabi nad 7,5 l/100 pa tudi ?ez 8.To je za moje pojme ?isto povpre?na poraba dizel motorjev. ?E, ?e upo?tevamo manj?o te?o zadnjih modelov...
Jaz sem zamenjal vse ?tiri, ( kupil v Nem?iji obnovljene), in od takrat naprej mi pije manj, ne klenka, ne tol?e, ne kadi in imam on?utek, da gre bolj?e.
Je pa dobro pri tem to, da ti po?ljejo obnovljene , ti jih zamenja? in stare po?lje? njim nazaj in ti venejo 200?, ki si jih dal za garancijo.Vsi ?tirje skupaj za 480 ?, ?e se ne motim.
Sej tudi,ko sem kupoval prvo mazdo, sem prebiral tuje forume in je izgledalo, da vsaka dizelca zariba po par kilometrih.
Na sre?o ni tako in je ve? ali manj podobno pri vseh znamkah. Edino te prve l. 2013 so imele to serijsko napako in pa seveda famozni dpf in nara??anje olja do x.
avto ima prevo?enih 40.000 km Mazda CX-5, avt 2.2 diesel.....od zadnjega servisa sem naredil 11.000 km, avto ?e je pod garancijo. Kaj mi svetujete, ali lahko sam nalijem malo olja, dokler ne grem na servis, jutri sem namre? mislil poklicat, da bi se naro?il na redni servis.
Avto ?e je pod garancijo in me zanima to dolivanje...ali lahko ali ne smem sam dolivat.
Ne bom pisal kje sem bil na zadnjem servisu, da ne u?alim koga, ampak sem bil prisiljen na ta servis it, ?eprav, ?e nebi moral nebi ?el.
lep pozdrav in hvala za nasvet.
Lp
A je avto letnik 2013??e je, zna bit problem z odmi?no-serijska napaka.
Sem ravno prej?nji teden v PIA kupil 5 leta starega CX-5 s 85.000 km in ga takoj peljal na A-Cosmos servis na Celov?ko (ker je ravno tam zraven), da preverim digitalno servisno knji?ico in napravim servis, da bom na ?istem. Tu so mi takoj povedali, za dva vpoklica - amortizerje zadnjih vrat in odmi?no gred in mi napovedali, da bodo napravili pregled in zamenjali oboje, ?e bo potrebno. Servis imam prihodnji teden in javim, kako je potekalo, zaenkrat zelo pozitivna izku?nja s prijaznim ?efom servisa.
LP, Boris
To so bile porodne te?ave na prvih skyactive motorjih l.2013. Pozneje so zamenjali dobaviteljaodmi?nih gredi.
Temu se elegantno izogne? in kupi? 2014 letnik ali novej?o.
Avgusta sm kupu bosch aerotwin, ker ste jih precej hvalili. ?e kak dober mesec pa mi oba (sprednja) pu??ata ?rte. Dau sm 40? in sm zelo razo?aran. Ra?una seveda nimam, ker sm si mislu: sj to bo delal ve? let. Naivne?...skratka odsvetujem :/
?udno. Jaz jih imam gor skoraj 1 leto pa ?istijo kot novi.Vsako toliko ?asa jih pa? o?istim,da ni nobene umazanije gor na njih.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Va?no je, da ?ipe redno ?istite, ne pa, da umazane ?ipe kar z brisalci na suho pobri?ete.Gor se nabere ful umazanije in to ni dobro za gumice.In pa slana na ?ipah je strup, ?e kar vklopimo brisalce.
Jaz jih ob?asno nama?em z sredstvom za za??ito gume in nato ?e dobro obri?em z ?istilnim alkoholom (pravilno ste ugotovili, da je v vitreksu drugi tip alkohola + ?e nekaj drugih dodatkov).
Meni na tak?en na?in trajajo res dosti ?asa in bri?ejo v nulo. Uporabljam pa vedno bosch brisalce.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani