Torej, da povzamem, philips ne,osram da. Katere xenonske zarnice znamke Osram pa priporo?ate? Morda poznate trgovino v lj., ki jih prodaja?
V tujini so ni?je cene. Od Labija link, kupi? in gasa. Jaz jih zamenjam sam in to tako, da snamem prednje kolo, snamem plasti?en kolotek in vuojla- ?arnica je na dosegu roke, brez da bi si vse prste poru?il.
V zadnjem mesecu se mi je pri bencinski mazdi 6 karavan, letnik 2013 - motor G145 z ro?nim menjalnikom, za pribli?no liter in pol pove?ala poraba. Na testerju je vse OK. Ima kdo podobne izju?nje.
mogo?e bolj mrzli dnevi?...ve? vo?nje po samem mestu?
Cena? Za 16 colske ALU speskat in pobarvat skupaj s popustom Mazda kluba je okoli 130? za vse ?tiri.
Za primerjavo: v Tolminu ho?ejo 195?...
Meni se zdi kar visoka cena. Glede na to, da pride 4 dcl barve z perla odsevom (sikkens) najkvalitetnej?e, kar je dovolj za 4 feltne skupaj z lakom okoli 45 ?. Tudi samo prskanje ne more bit drago. Drage so filigranske roke li?arjev.
Da ne odpiram nove teme, bi imel tu eno vpra?anje:
Ali kdo pozna firmo Kuret Kamnik in njihovo kvaliteto?
Izkazalo se je, da so dale? najcenej?i, kar se ti?e peskanja in barvanja aluminijastih plati??, poleg tega ?lanom Mazda kluba omogo?ijo dodaten popust, pa me zanima, kako kvalitetno naredijo. Da ne bo barva "padla dol", ko bomo avto prvi? oprali...
?e je prav pripravljeno,razma??eno nima kaj padat dol barva.
Ve?inoma se mojstrom ne da dosti zafrkavatz bru?enjem,zatoje skoraj bolj?e,
Mazda 6 letnik 04.Webasto ne dela. Imam uro in na njej pri?gem ogenj?ek, pa se pri?ge ventilacija v avtu, malo brni in po cca 30 sekundah ugasne vse skupaj. Kaj je lahko narobe, da webasto ne zalaufa?
LP Ivan
Jaz sem samo baterijo odklopil, jo nazaj priklopil in je Webasto delal spet normalno.Mo?no je, da se resetira, ker meni lani skoraj dva meseca ni delal.
Pri kratkih razdaljah se niti olje ne segreje kot je treba. Kaj imajo ?e dizli zaeno re? extra, ki je ob?utljiva na slabo mazanje? Se re?e temu turbina?
Kaj nimajo tudi nekateri benzinarji to ob?utljivo re?, ki se ji re?e turbina za mazanje?In ali ni ?la tehnologija z dodatki v oljih tako naprej, da je mazanje takoj u?inkovito in ne kot v ?asih dizla golfa 1-ke?
Ne da me to moti, ampak a se ni smiselno z kolesom zapelat teh 1,5 km ? Men se zdi to zelo skoda, da moras avto priziga za 1 km ter poraba bencina, onesnezevanje okolja..pa se neki za sebe nardis ce gres z kolesom
Sej grem velikokrat z kolesom-10 min. in sem v slu?bi.Druga?e te?em skoraj vsak dan in ni, da ne naredim ni? zase. ?e je slabo vreme ali res mrzlo vreme grem pa? z avtom.
Hotel sem nekaj drugega povedat, da mu kratke relacije ni? ne ?kodijo (pozimi se vklopi webasto in je ma?ina takoj topla).
No ja, vsako delo neki stane. Po profesiji sem ra?unalni?ar in se za avte bolj mal zanimam.
Torej, ?e nekdo opravi dobro, potem raje pla?am, kot da bi jaz to naredil recimo napol. Pa ne, da bi bil antitalent, samo kavo imam raje...
Jaz tudi tako razmi?ljam; kar znam sam naredit in sem ziher v to, naredim sam, ker bo najbolj?e narejeno. ?e pa neke stvari ne obvladam najbolje,to prepustim stru?kotom. V?asih jih opazujem pri delu in se kaj nau?im.E, potem pa se lotim tudi sam stvari, ki mi prej niso bile jasne.
Zanima me, ali je mo?nost vgradit alarmno napravo v avto brez nje? Nimam ravno izku?enj s temi zadevami...
Me pa to zanima za Mazdo 6 letnik 2010.
Jaz imam vgrajen alarm v Mazdo 6 prva gen. In moram re?t, da mi je ?e 2-krat pomagala,da mi niso pacienti, ki bi jim treba polomit vse prste, vdrli v avto. Ko so pono?i nekaj ?arili z ne vem ?im okoli ?ip, ( naredili so mi luknjice v gumo), se je alarm spro?il in heroj(i) so jo urno ucvrli v temo. Najbr? niso hoteli ukrasti avta a tudi,?e ti samo vdrejo in poberejo kak?en del ali kaj drugega ima? stro?ke.
Tako, da jaz sem imel alarm (kvaliteten) v vsakem malo bolj?em avtu in tudi v bodo?e ga bom imel.
Na gumicu,(brtvu) moras pripazit da legne tocno na mjesto da se ne osteti.Znaci ona veca brtva,kad skines stari moze ostat zaljepljena na pumpu a ako padne pazi kad vracas nazad da legne tocno na mjesto!
aha, hvala za info. Sej ob nakupu novega ventila dobi? novo gumico (o-ring) tako, da ni problem.
Sem kontaktiral tudi dr. Pelkota in je rekel, da ni nobenega problema-odvija?i? dva inbusa (tudi te dobi? nove zdraven ventila), ga vzame? ven, da? nov O-ring na mesto ,nov ventil noter in privija?i? oba inbusa. 5 min. dela, ?e gre vse po maslu.
...ne vem, ?e sva na isti frekvenci. Ko mislim "trdo sklopko" je to sklopka, ki jo ?uti? pod nogo in ne kot pri kak?nem francozu, ko misli?, da je po?la zajla in gre noga v prazno do dna.
Da je ?portna sklopka trda ni nobeno pravilo. Mogo?e se pa motim in imamo na firmi ?minkerske kombije
Pa dobro,ne more? primerjat kombija za vozit hru?ke z ?portno mazdo.
Sm lih hotu napisat, da kaksna je zej to glupost. Ce imas rad trdo pedalo se ne pomeni, da ga imajo drugi. Mene osebno je to trdo pedalo zelo motilo. Sploh nisi imel filinga. No, po menjavi sklopke je zadeva taksna kakrsna more biti
?e bi avto imel od novega naprej in ne,ko ima 200000 km bi vedel,da je ve?ina 6-tk bila z takim tr?im pedalom s k lopke.
Da kar tukaj vpra?am,?e je pri menjavi tega ventila bit na kaj posebej pozoren ali je varijanta odvija?i oba imbusa,vzami ven starega,novega noter in za?raufaj nazaj?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
V tujini so ni?je cene. Od Labija link, kupi? in gasa. Jaz jih zamenjam sam in to tako, da snamem prednje kolo, snamem plasti?en kolotek in vuojla- ?arnica je na dosegu roke, brez da bi si vse prste poru?il.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani