...ne vem, ?e sva na isti frekvenci. Ko mislim "trdo sklopko" je to sklopka, ki jo ?uti? pod nogo in ne kot pri kak?nem francozu, ko misli?, da je po?la zajla in gre noga v prazno do dna.
Da je ?portna sklopka trda ni nobeno pravilo. Mogo?e se pa motim in imamo na firmi ?minkerske kombije
Pa dobro,ne more? primerjat kombija za vozit hru?ke z ?portno mazdo.
Sm lih hotu napisat, da kaksna je zej to glupost. Ce imas rad trdo pedalo se ne pomeni, da ga imajo drugi. Mene osebno je to trdo pedalo zelo motilo. Sploh nisi imel filinga. No, po menjavi sklopke je zadeva taksna kakrsna more biti
?e bi avto imel od novega naprej in ne,ko ima 200000 km bi vedel,da je ve?ina 6-tk bila z takim tr?im pedalom s k lopke.
Da kar tukaj vpra?am,?e je pri menjavi tega ventila bit na kaj posebej pozoren ali je varijanta odvija?i oba imbusa,vzami ven starega,novega noter in za?raufaj nazaj?
Danes, ko sem zavijal po?asi v ovinek,je volan nenadoma postal trd in sre?a, da nisem imel hitrosti, ker bi druga?e verjetno ?el ravno v robnik. Hitro sem ugotovil, da je motor sam od sebe ugasnil. Res, da sem ravno takrat menjal iz tretje v drugo a ni vrag, da bi bil to vzrok in da sem prehitro spustil sklopko..Ponovno sem obrnil klju? in avto je normalno v?gal in sem lahko nadaljeval z vo?njo. Seveda sem vozil kot po jajcih, ker mi sploh ni bilo jasno, kaj se je zgodilo in sem se bal, da se situacija ponovi.Ali je imal kdo podobno situacijo na Mazdi 6, prve generacije?
Mislim, to je res nevarno, da se med vo?njo motor sam ugasne in volan in bremze postanejo skoraj neuporabne.
A je to Mazda 1.generacije? ?e je potem je to stara in poznana te?ava.
Namre?,pri prehodu na ve?jo dimenzijo felten,se je dogajalo,da avto v?asih vle?e v levo (anle?em v desno).
Razlaga naj bi bila ta, da naj bi postal volanski mehanizem bolj ob?utljiv in ker cesta ponavadi visi od stedine proti robu cesti??a tudi avto sili proti robu.
Pozdravljeni,imam mazdo 6 2004 letnik,2.0 diezel 136 konjski motor,danes so se mi prizgali 2 lucki,ena za proti zdrsavanju koles,in rumena lucka za motor,avto deluje normalno ne glede na lucke,zanima me ali je kdo od vas imel ?e kaksne probleme s tem in kaksne so bile napake?
Pozdravljen v klubu "lu?karjev". Na ?alost tega problema ni ?e nih?e kvalitetno re?il.?e ga priklju?i? na ra?unalnik, ti bo napisalo, da je zani? EGR ventil.A to ni res. Jaz in ?e veliko drugih smo ga zamenjali in ?ez ?as so se te famozne lu?ke zopet pojavile. Probaj pre?ekirat ventil, kateri krmili egr ventil, pa cevko od egr preglej, v?asih je po?ena in z menjavo odpravi? tudi te?avo.
Lahko pa sname? egr dol in ga dobro o?isti?. Zna bit blokiran (zape?en), ker ti nekaj ?as ne dela prav.
Ti ima? najbr? model z potenziometrom na vrhu egr-ja in z blindiranjem le-tega te?ave z lu?kami ne odpravi?.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
...ne vem, ?e sva na isti frekvenci. Ko mislim "trdo sklopko" je to sklopka, ki jo ?uti? pod nogo in ne kot pri kak?nem francozu, ko misli?, da je po?la zajla in gre noga v prazno do dna.
Pa saj to ho?em ?e ves ?as dopovedati.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani