Tista velika plahta plastike pod motrjem ima v?asih zaslugo za to, da ne opazi? pu??anja olja. Zatorej dipstick ?imve?krat ven pa not pa ven pa not pa...
mo?ki mamo s tem ve? izku?enj... deklicam pa to pa? dela probleme, ker pozabijo
Sam res ne vem zakaj bi pa zdej recimo jaz MORAL pljuvat ?ez Mazdo. Imam ?e drugo in s kvaliteto sem zaenkrat zadovoljen, ker to, da prleti kamen in po?i ?ipa res ne morem kriviti proizvajalca. Sploh zato ne, k ne vem kolk velik kamen je bil.
Seveda je bilo nekaj manj?ih zadev za porihtat in zaenkrat so bile ?isto vse odpravljene v garancijskem roku tako, a nepredvidenih stro?kov ni bilo. Mazda me je do zdaj samo 1x pustila na cedilu pa ?e to sem sam ve?ino kriv, ker sem slepo zaupal BC-ju in mi je zmanjkalo goriva.
Rje tudi nisem imel in ne vem zakaj bi zdaj se moral priklju?iti krdelu pa tuliti v isti rog kolk je Mazda zani?... a mogo?e komu ni jasno, da je lahko dolo?ena napaka tudi samo na parih avtih in je na ostalih ni.
Ne vem no, ampak nekatere je en sam negativizem in jamrarija ... saj vem da vas te?i recesija ampak s tarnanjem ne bo ?isto ni? bolj?e.
saj naj zami?i pa ne bo videl ?tevca... policajev pa letos sploh ?e nisem videl, kot ka?e so res izumrli prav pogre?am jih ?e... ?e Madmax se ni? ne oglasi
ja valda, da mu nisi ti povedal, da je turbina fu?... vpra?anje je bil za servis, kjer so mu povedali, da naj odkarta 2.500? ... za tega bi radi zvedeli, da se jih lahko ognemo v ?irokem loku
Najcenej je ?e ga da? klepat, sicer je mal zoprno ker je ?e rahlo rjast ampak stru?koti to znajo zelo dobro zrihtat. Glede na to, da ni zelo ravna povr?ina se da zelo dobro poravit. pa ?e rezat ni treba blatnika.
Glede na to da bo avto ?ez dve leti star ?e 10 let je vrednost tud ob morebitni prodaji tolk nizka, da ni ni? hudga, ?e je tam poklepan in ne zamenjan. :ne vem:
Trese tudi, ko npr. spustim hitrost s tempomatom, tko da verjetno niso diski. Se je pa ta zadeva za?ela malo po tem, ko sem dal gor nove zimske gume. Res pa je tudi, da je mal zvita zadnja felga, sam smo jo dvakrat precentriral.
lp *SL*BG 8472
tole bi res znale bit gume, al pa ena od njih... dej resno menjaj sprednjo os za zadnjo
bi bli diski, ?e bi samo pri zaviranju treslo tako pa pravi, da mu tud pri zaviranju z motorjem al pa pri spu??enem gasu... ne vem, sam bi se te?ko odlo?il, da so to diski :ne vem:
A si poskusil z menjavo gum med zadnjo in prednjo osjo tolk da vidi? a je kriva slaba centra?a oziroma napaka na kak?ni od gum. To lahko naredi? sam v cca pol ure.
Ker ?e ti tam pri 120km/h trese je to najve?krat krivo nekje na gumi ali pa na feltni, ki je lahko skrivljena. Si mogo?e kak?en robnik na silo pojahal? Mogo?e je krivo slabo stekanje koles tako, da kak?na opti?na nastavitev podvozja tudi ne bi bila odve?.
Sploh pri Renaultih je veselica s tem sistemom... mal povpra?i po servisih in vulkanizerjih kaka jeba je to, da mora bit pravi senzor na pravem kolesu. Pozabi na to, da bo? doma zamenjal prvo in zadnje kolo med sabo in s tem omogo?il normalno obrabo gum. Stro?ek vulkanizerja ti je pa verjetno znan, da ne re?em kolk je to "dober" za gume, da jih stalno gor pa dol iz feltn tla?i?.
?e ima? pa dva kompleta koles tako kot jaz, se pravi, da so senzorji tako na zimskem kot na letnem kompletu je pa pri Renaultu skoraj mission impossible, da to naredi? sam doma, ker ti morajo ves komplet spet prilagodit, da bo deloval z ra?unalnikom in da ne bo? imel znotraj cel lightshow na armaturki in milijon opozoril.
In seveda ?ing ?ing, evr?ki spet menjajo lastnika, serviserji pa manejo roke.
Men je sistem nadzore ?e tako al tako brez prave uporabne vrednosti in sam hvala bogu, da ni tak kot je pri renaultih ampak, da omogo?e vsaj nekaj nezahtevne robustnosti in neob?utljivosti.
Glede padca tlaka na gumi pa mislim, da ?e se ti to pojavi in da stopi? iz avtomobila ven ter, da ne najde? gume, ki je spustila za ve? kot pol bara pol ti ni pomo?i, ker potem verjetno tud ne najde? leve zadnje gume in jo i??e? v prtlja?niku. V vsakem primeru pa, ?e spu??a po?asi je potrebno na pumpi preveriti VSA kolesa in takrat ti tud manometer poka?e to?no kolo s te?avami. ?e pa guma spusti celotno du?ico pa mislim, da ni heroja, ki to ne bi pri vizuelnem in manualnem (pritisni prst na gumo) pregledu ne bi opazil, da je guma na tleh. Manualni pregled je namenjen predvsem za RFT.
Pa ?e nekaj: izredno malo avtov v Slo ima ta sistem, ampak ste se pa najdil zdele pa kritizirate tiste, ki vsaj neki imajo. To me mal spominja na debato o klimah na a.com pred davnimi leti, ko so najglasneje bentili tisti, ki klime sploh niso imeli pol so se pa zmrdovali, da pri avtih vi?jega cenovnega razreda pa res ne smejo biti polavtomatske (recimo climatic pri VW) al pa bohnedej ro?ne. Pa vseeno so klime po pomembnosti dale? pred temi senzorji.
Pa ?e drug vidik, tudi s takim bolj enostavnim senzorji lahko Mazda dr?i ceno za isto opremljenost kar par tiso? evrov ni?je kot recimo ekvivalentna Toyota in Honda, kar je pa za ?ep vseeno veliko bolj sprejemljivo kot pa neki fensi ?pensi sistem, ki v 99,999% vo?nje sploh ne pride v po?tev in je tam bolj zaradi lep?ga kot pa zaradi uporabnosti... vsaj zame.
Ok, ?e vedno ?akam, da dobim en pameten razlog zakaj bi moralo ti kazatkera guma spu??a :ne vem: Dejta Labi in Ajvar, pa vidva podajta razlog, pa ne v stilu, da je na pol narejeno ker to ?ist ni? ne pove.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
EGR ventil :ne vem:
Druga? je pa precej odvisno tud od kvalitete goriva pa tud od tega a je avto chipan
Povezava za deljenje
Deli na druge strani