Skoči na vsebino
M6 crknila tubina
Napisano

Tista velika plahta plastike pod motrjem ima v?asih zaslugo za to, da ne opazi? pu??anja olja. Zatorej dipstick ?imve?krat ven pa not pa ven pa not pa...

 

:bravo:

mo?ki mamo s tem ve? izku?enj... deklicam pa to pa? dela probleme, ker pozabijo ;)

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

M6 crknila tubina
Napisano

ja lahko smo zdej mo?ki pametni, ker imamo vsak dan opravka z "dipstick"-om pa radi tako al pa druga?e merimo globino in kvaliteto olja ter mazanja... :P

 

sorry za off

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

M6 - redni servis 80.000 km
Napisano

Sam res ne vem zakaj bi pa zdej recimo jaz MORAL pljuvat ?ez Mazdo. Imam ?e drugo in s kvaliteto sem zaenkrat zadovoljen, ker to, da prleti kamen in po?i ?ipa res ne morem kriviti proizvajalca. Sploh zato ne, k ne vem kolk velik kamen je bil.

 

Seveda je bilo nekaj manj?ih zadev za porihtat in zaenkrat so bile ?isto vse odpravljene v garancijskem roku tako, a nepredvidenih stro?kov ni bilo. Mazda me je do zdaj samo 1x pustila na cedilu pa ?e to sem sam ve?ino kriv, ker sem slepo zaupal BC-ju in mi je zmanjkalo goriva.

 

Rje tudi nisem imel in ne vem zakaj bi zdaj se moral priklju?iti krdelu pa tuliti v isti rog kolk je Mazda zani?... a mogo?e komu ni jasno, da je lahko dolo?ena napaka tudi samo na parih avtih in je na ostalih ni.

 

Ne vem no, ampak nekatere je en sam negativizem in jamrarija :( ... saj vem da vas te?i recesija ampak s tarnanjem ne bo ?isto ni? bolj?e.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

M6 - redni servis 80.000 km
Napisano

Ne vem no ampak meni se vseeno ne zdijo tile servisi ne vem kako astronomsko dragi (OK menjava jermenov res ni poceni ampak vseeno

 

05.02.2008 833,00 ? Servis na 120.000 km

24.07.2007 173,00 ? Servis ne 100.000 km

21.12.2006 248,46 ? Servis na 80.000 km

06.06.2006 283,76 ? Servis na 60.000 km

04.10.2005 244,12 ? Servis na 40.000 km

07.04.2005 45,48 ? Servis na 20.000 km

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Garancija - diski - novi ali ne?
Napisano

Ja no,Boss,sej se ne sme vozit 180/uro. :P

 

saj naj zami?i pa ne bo videl ?tevca... policajev pa letos sploh ?e nisem videl, kot ka?e so res izumrli :( prav pogre?am jih ?e... ?e Madmax se ni? ne oglasi :o

 

ej policeguys, we love you, please come back :P

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda 6 slabo potegne
Napisano

 

Ni bil na servisu, js sem mu povedal. :D

 

 

ja valda, da mu nisi ti povedal, da je turbina fu?... :D vpra?anje je bil za servis, kjer so mu povedali, da naj odkarta 2.500? ... za tega bi radi zvedeli, da se jih lahko ognemo v ?irokem loku ;)

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Popravilo zadnjega desnega blatnika
Napisano

Najcenej je ?e ga da? klepat, sicer je mal zoprno ker je ?e rahlo rjast ampak stru?koti to znajo zelo dobro zrihtat. Glede na to, da ni zelo ravna povr?ina se da zelo dobro poravit. pa ?e rezat ni treba blatnika.

 

Glede na to da bo avto ?ez dve leti star ?e 10 let je vrednost tud ob morebitni prodaji tolk nizka, da ni ni? hudga, ?e je tam poklepan in ne zamenjan. :ne vem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Trese ko bremzam
Napisano

Trese tudi, ko npr. spustim hitrost s tempomatom, tko da verjetno niso diski. Se je pa ta zadeva za?ela malo po tem, ko sem dal gor nove zimske gume. Res pa je tudi, da je mal zvita zadnja felga, sam smo jo dvakrat precentriral.

 

lp *SL*BG 8472

 

tole bi res znale bit gume, al pa ena od njih... dej resno menjaj sprednjo os za zadnjo

 

bo? videl, ?e je kej druga?e

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Trese ko bremzam
Napisano

bi bli diski, ?e bi samo pri zaviranju treslo tako pa pravi, da mu tud pri zaviranju z motorjem al pa pri spu??enem gasu... ne vem, sam bi se te?ko odlo?il, da so to diski :ne vem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Trese ko bremzam
Napisano

A si poskusil z menjavo gum med zadnjo in prednjo osjo tolk da vidi? a je kriva slaba centra?a oziroma napaka na kak?ni od gum. To lahko naredi? sam v cca pol ure.

 

Ker ?e ti tam pri 120km/h trese je to najve?krat krivo nekje na gumi ali pa na feltni, ki je lahko skrivljena. Si mogo?e kak?en robnik na silo pojahal? Mogo?e je krivo slabo stekanje koles tako, da kak?na opti?na nastavitev podvozja tudi ne bi bila odve?.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problemi z DPF
Napisano

Jap. Zavesce jih ne brigajo. Sva sam midva taka ?eha... :hohoho:

 

k smo glih pr zavescah... a pri vama kamen?ki tud tolk hrupa zganjajo k butajo v plastiko na pragovih... mam ob?utek, k da sem v plasti?nem sodu ;)

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nova Mazda 6 in senzorji tlaka za gume
Napisano

Sploh pri Renaultih je veselica s tem sistemom... mal povpra?i po servisih in vulkanizerjih kaka jeba je to, da mora bit pravi senzor na pravem kolesu. Pozabi na to, da bo? doma zamenjal prvo in zadnje kolo med sabo in s tem omogo?il normalno obrabo gum. Stro?ek vulkanizerja ti je pa verjetno znan, da ne re?em kolk je to "dober" za gume, da jih stalno gor pa dol iz feltn tla?i?.

 

?e ima? pa dva kompleta koles tako kot jaz, se pravi, da so senzorji tako na zimskem kot na letnem kompletu je pa pri Renaultu skoraj mission impossible, da to naredi? sam doma, ker ti morajo ves komplet spet prilagodit, da bo deloval z ra?unalnikom in da ne bo? imel znotraj cel lightshow na armaturki in milijon opozoril.

In seveda ?ing ?ing, evr?ki spet menjajo lastnika, serviserji pa manejo roke.

 

Men je sistem nadzore ?e tako al tako brez prave uporabne vrednosti in sam hvala bogu, da ni tak kot je pri renaultih ampak, da omogo?e vsaj nekaj nezahtevne robustnosti in neob?utljivosti.

 

Glede padca tlaka na gumi pa mislim, da ?e se ti to pojavi in da stopi? iz avtomobila ven ter, da ne najde? gume, ki je spustila za ve? kot pol bara :whatever: pol ti ni pomo?i, ker potem verjetno tud ne najde? leve zadnje gume in jo i??e? v prtlja?niku. V vsakem primeru pa, ?e spu??a po?asi je potrebno na pumpi preveriti VSA kolesa in takrat ti tud manometer poka?e to?no kolo s te?avami. ?e pa guma spusti celotno du?ico pa mislim, da ni heroja, ki to ne bi pri vizuelnem in manualnem (pritisni prst na gumo) pregledu ne bi opazil, da je guma na tleh. Manualni pregled je namenjen predvsem za RFT.

 

Pa ?e nekaj: izredno malo avtov v Slo ima ta sistem, ampak ste se pa najdil zdele pa kritizirate tiste, ki vsaj neki imajo. To me mal spominja na debato o klimah na a.com pred davnimi leti, ko so najglasneje bentili tisti, ki klime sploh niso imeli pol so se pa zmrdovali, da pri avtih vi?jega cenovnega razreda pa res ne smejo biti polavtomatske (recimo climatic pri VW) al pa bohnedej ro?ne. Pa vseeno so klime po pomembnosti dale? pred temi senzorji.

 

Pa ?e drug vidik, tudi s takim bolj enostavnim senzorji lahko Mazda dr?i ceno za isto opremljenost kar par tiso? evrov ni?je kot recimo ekvivalentna Toyota in Honda, kar je pa za ?ep vseeno veliko bolj sprejemljivo kot pa neki fensi ?pensi sistem, ki v 99,999% vo?nje sploh ne pride v po?tev in je tam bolj zaradi lep?ga kot pa zaradi uporabnosti... vsaj zame. :P

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.