Sem ga klical in pravi, da ni mo?no pri moji 04' Mazdi 6, da bi samo odstranil EGR in popravil v ra?unalniku. Bom se oglasil pri njemu in bo preveril, kaj se da urediti.
Se mi je zdelo,da za na? tip ne bo ni?.
Jaz sem tudi kontaktiral enega v Lj.pa tudi za moj tip avta ne pride v po?tev.
Trenutna poraba na potovalnem ra?unalniku je brez zveze. Mene mine vozit, ko to gledam, zato...... tega ne gledam ve? in si nastavim kaj drugega
Tudi ti naredi tako. Va?n je, da je kon?na poraba OK.
Samo res.?e ima? nastavljeno na trenutno porabo rata? hitro en tak psihi? in pri?ne? vozit ?udno (ne ve? dinami?no) ampak samo "lovi?" ?im manj?o porabo. Jaz imam nastavljeno skozi na uro. Vsaj vem, koliko je ura zdej.
resetiral ne?tetokrat ?e, pa se pojavljajo vedno ponovno...sekiram se sicer ne neki precej...ker avto laufa normalno...
nevarno mi je samo to, ker se vozim po cesti s strahom (ker mi med vo?njo crkne gas), hopla obe rumene lu?ke-dsc in checkengine....avto pa laufa...ugasnem...po 20sekundah pri?gem in peljem dalje, kot da ni? ni...se pa v vro?ini ko se segreje te?je pri?iga nazaj...zjutraj zavergla pa ?ist lepo...
Da se Slivka ne bo tako razburjal, se je danes vse menjalo. Nov cilinder, menjani diski ter plo??ice.
Pa ?e regeneracija DPF-ja + zamenjan po?en ventil?ek.
Odpravljene vse sitnosti v enem dnevu. Vse zahvale sevede Pelkotu
Klasika- slabo dizajnirane zadnje zavore na mazdi 6 prve generacije. Jaz sumim, da mi sedaj prva desna "grabi", ker se pregreva pa tudi poraba sama je kar narasla; ve? gasa ve? goriva.
ja tut EGR glavni ventil itak pomembn, samo da je tam treba kr dost mo?i, da ga dol sname?, cev mora? skor zvit, da gre dol...naizi pa po?as...spucat usedline nasuho...bencin not nalit---ne kjer je gumica in hop nazaj gor
aja pa ?e bo? cev preve? zvil (ker mal jo bo? moral) - se pripravi, da se bo egr ventil zeeeelo te?ko nazaj za?raufal..skor delo za 2 para rok
Jaz sem imel EGR dol ?e ve?krat. Stojne vijake z maticami, na katerih je pri?raufan, sem zamenjal z navadnimi in sedaj ga dam dol v 5 minutah.Prvi? je bila pa ?tala,ja.
pripenjam slike, nahaja se tm zravn posode za servo...?e ti to ne dela, potem se ti 100% dsc pr?iga, ?e ma? elektroniko na egr-u, potem je vakum povezan s tem....en tedn minil odkar imam novega, LIGHT'S are OUT :-), prej so se pa 2x na dan pri?igale, po vsakem "klema dol, 15minut, klema gor". Re?itev na dlani :-)
Super. Hvala za slikice. Moram izprobat ?im prej. Aja. Najbr? mora? vzet EGR dol in ga fajn spucat, da osovinca lepo potuje, ker ?e ne dela in je stalno pri miru se zna zape?t.
jp..to?no tega sem nabavil....imam pa 2004 letnik..2.0 dieselco..121 km ...rf5c motor...sem celo ?tudijo naredu na to temo..obstajajo razli?ni...ampak vsi imajo osnovno oznako k5t 49091... naro?il sem 21.maja...dobil pa v petek, 12.junija...mal logisti?nih podatkov
sicer pa ga vzami dol svojga...priklopi na akumulator +/- in ?e ob kontaktu ne naredi ''klk-klk'', kot ni moj...je fu?...
Jaz imam tudi letnik 2004 samo 136. Kje se pa ta elektroventil to?no nahaja? A lahko slika? in a se da lepo priti zdraven?
?e se bo komu pri?igata oz gorita lu?ki DSC in CHECK engine---- po dooooooolgem matranju in iskanju po forumu, NA?EL re?itev....
prebral cel svetovni splet, vsi majo podobne te?ave...vsi menjajo glavni EGR ventil, noben pa ne pomisli, da ima tale bogi EGR tudi elektromagnetni ventil (vakumski sistem na elektriko), tudi ?e pihne? skoz njega, ?e na pomeni, da dela (preverjeno)...priklopi? +/- nanj in ?e stikalo ne odpira ter zapira, potem je mrtev - kot moj.
2 dni nazaj sem ga dobil, zamenjal in zadeva ?pila
Zanimivo. Ravno zadnji? sva z Batkotom iz foruma debatirala, da bi bila lahko tole napaka. Ker tudi jaz sem menjal EGR in ni bilo spremembe z lu?kami. A tale na povezavi je tapravi?
Moj avto ?e ni videl avtopralnice niti od zunaj ?e manj pa znotraj.Vedno samo ro?no pranje in razvajanje pa nimam nobenih problemov z zlomljenimi antenami in kro?no porajsanim lakom.Samo ?as si je treba vzet.
Pred par dnevi sem opazil, da ko vozim po?asi (nekje 30-40 na uro) ?utim vibracije na avtu.
Zdi se mi, da prihaja od sprednjih koles. Danes sem ?el balansirat kolesa ,gume so skoraj nove pa ni ni? bolj?e. Ko pospe?im, se ne ?uti ve? tresenja. Tudi na avtocesti je v redu.
?e nekaj sem opazil. Ko po?asi zavijam v levo se to tresenje ?e pove?a. Pa tudi, ko je avto bolj nalo?en se bolj ?uti.Kak?na ideja?
Ker je tema na xenonke bi vam rad pokazal razliko med novimi ?arnicami d2s (osram night breaker unlimited xenarc) in pomojem originalnimi (philips so bile notri). Menjal sem jih na svoji cx-7. Z svetlobo sem ve? kot zadovoljen , slikal sem pa pred menjavo in po njej pribli?no na istem kraju. Razlika je opazna
imam 2004 letnik 2.0 diesel mazdo 6, in nikakor ne uspem ugotovit, kaj jo matra. Egr snel, o?istil, egr solenoid je bil polomljen, sem ga popravil, pihnil "?ez", tudi turbo magnetni ventil je bil zlomljen, pri delu, ki ima neko kapico(je ni gor odkar imam avto-4 leta, popravil in spihal tudi to. Se komu sanja? hvala
Na interetu bo? na?el eno morje tujih ?lankov na to temo- vedno oz. skoraj vedno so problemi z dieslom letnik 2004.Tudi moja je l.2004.
In vsi problemati?ni imajo gor na vrhu "elektroniko" oz. potenciometer, kateri od?itava v kateri poziciji se ventil nahaja.
In zanimivo ?e nih?e ni nikoli napisal, kako, oziroma, ?e je sploh kdo to te?avo kako uspe?no re?il.
Tudi ?e ga blindira? se za razliko od "navadnega" egr ventila napaka oz lu?ke vedno znova pri?igajo.
Jaz sem zamenjal pred kratkim egr ventil, ker mi prikazuje kodo za fu? egr ventil. En teden je bil mir toda spet so se lu?ke pri?gale.
Edino magnetni ventil bom probal ?e zamenjat in potem ne vem ve?, kaj naredit.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz sem tudi kontaktiral enega v Lj.pa tudi za moj tip avta ne pride v po?tev.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani