No, no ... Izginjanje antifriza ni nekaj, kar lahko "ignoriraš". Če pušča pri glavi, se dela škoda. Če pušča pri grelcu kabine in se posuši v kabini, potniki to vdihavajo ... Take stvari je treba pač rešiti in jaz dam avtorju teme prav, da pride stvari čim prej do dna.
A je tezko montirat, kako povezes oz. kam skrijes kable od havbe do armaturke:)
Ni tezko, le cajt gre, ker je priporocljivo delati pocasi, da cesa ne potrgas. Lahko das kabel s signalom v tapeto pod strop, jaz sem se sicer odlocil peljati pod plastiko pod vrati in potem po prednjem stebricku do stropa in do ogledala.
Elektricno napajanje vezes na luc za vzvratno voznjo (da se takrat kamera vklopi) in to je to.
pred 19 urami je robz napisal:
idealno bi bilo, da se kamera poveze na vgrajen ekran, ce je to sploh mozno...
Je mozno, samo prej preveri, da sta zadevi zdruzljivi. Pri avtomatikih je to lazje, ker je zelo verjetno, da je ze tovarnisko tako programiran radio, da gre pogledat video vhod, ce je tam signal.
Jaz sem pred leti v Saaba 9-3 montiral kamero in sliko povezal na novo vzvratno ogledalo z integriranim LCD-jem. Ena boljših pogruntavščin. Materiala je bilo za manj kot 50 evrov s Kitajske.
Je pa res, da če si vajen piskanja, potem raje senzorje. Čeprav večina "aftermarket" senzorjev ni prav blazno natančnih.
Sicer pa ima kar veliko japonskih vozil zadnjih let le kamero za rikverc (brez senzorjev) - sploh na "ne-EU" trgih.
Na mojih avtih so Dunlop, Michelin in Bridgestone, edino starodobnik, ki letno naredi počasnih 300 km samo v sončnem vremenu in po suhi cesti ima Nankang (ampak tam pa razen Michelina sploh ni alternative, saj ni ustrezne dimenzije).
Ne vem no, če lahko da človek 5-mestno cifro evrčkov za avtomobil, potem težko razumem, zakaj je problem dati 200 evrov več za komplet dobrih pnevmatik?!
Vzameš Dunlop, Michelin, Goodyear ali Bridgestone in si miren.
Pa gledam malo cene za tole 225/55/R19 dimenzijo - raje kot 100 evrčkov za Nexen, daj 110 za Uniroyal Rainsport 5 pa se boš po mokrem peljal kot po suhem. So fantastične gume, le obraba je nadpovprečna. Ampak, saj s trdo gumo, ki se počasi obrablja, si ne moreš veliko pomagati.
Za 130 evrov po kosu imaš pa že Bridgestone in Goodyear - torej je za 4 gume razlika enega stotaka. Vsaka praska na avtu stane več ...
Meni se tole "varčevanje" z gumami še nikoli ni obneslo. Nexen, Kumho, Sava ... saj za povprečno zahtevnega voznika so čisto v redu, samo ko pa pride do kritične situacije, je pa fanj imeti "pošteno" gumo. Je edini stik avta s podlago, ergo ...
Nimam SUV, zato težko svetujem glede modelov, ampak glede na to, da na Mazdi 6 karavan ni prav močno različna dimenzija (225/45/R19), bi za letne predlagal kakšne Dunlop.
A pa kdo ve kje bi lahko videl katero vrsto menjalnika ima avto. Ker Pelko in na turbine.si sta mi povedala da je potrebno videti kateri menjalnik je in ce se menja filter - no Pelko je ze po telefonu rekel da se ne menja pri mojem...
Menjalnik 100 % ima filter. In ja, ce mislis imeti avto dlje casa, potem ga zamenjaj. Sicer pa se ne obremenjuj z njim.
Poglej kje po prometni ali pa s kaksnim OBD, kaksna je oznaka motorja.
Ce je SHA12 (torej nekaj podobnega kot bi pri racunalnikih rekel verzija 1.2), si lahko miren.
2013 so bile SHA10
2014 pa SHA11
2015 pa ze SHA12
Pol so sele z AdBlue sistemom ratale SHA20 (2018, ce se ne motim).
Ampak, ker je lahko kak avto stal kje v skladiscu ali pri prodajalcu, ne mores slepo zaupati datumu prve registracije. Lahko tudi pozen 2015 letnik dobis SHA11 ...
Meni se je ob menjavi olja in filtra v avtomatskem menjalniku v posodi nabralo dobrih 4,5 litra - po tem ko se je snel karter. Kaksne svoh 3 litre olja je pa ostalo se v wandlerju.
Cez 10.000 km sem se enkrat zamenjal olje - takrat ga je slo cez cep ven dobrih 4 litre.
Tako da v celotnem menjalnik mora biti okoli 7 litrov olja, ki pa ga ven dobis samo z masino za izpiranje.
Jaz sem Metabond vlil v Fordov 1.6 TDCi, ko je začel zafrkavati z nemirnim tekom kmalu po vžigu. Je pomagalo. Mogoče sem pred tem kakšno umazano nafto tankal, saj se po tem tretmanu težava ni več ponovila.
Ne vem, no, meni se zdi 8,5-9l/100 km čez cel tank res prehuda poraba, sploh če je AC vmes (pa saj se tam tudi ne moreš ves cajt voziti 180-200 km/h).
Jaz imam tako porabo samo v načinu "nema bog brata", ampak ni dejanskih pogojev (posebej zdaj pozimi), da bi se vozil v načinu "track attack" cel čas.
Pa sem pozimi in poleti na 19'' platiščih in gumah - na manjših je tudi poraba takoj manjša ...
In ja, 136 km povprečje med regeneracijami je prenizko - vsaj okoli 200 km bi morala biti številka.
Meni jih dela med cca. 160 in 230 km (glede na to, da imava podobne kilometre in avtomatika), pa ga tudi ne šparam (edino ko je hladen, ga bolj nežno peljem).
Jaz imam tudi 2.2 dizla z 226k km na števcu, pa je poraba tipično med 6 in 7l/100 km podobne vožnje kot jo opisuješ ti. Kolikor imaš mogoče ti več mesta, imaš tudi več AC.
Jaz bi ti tudi predlagal, da spremljaš, kako pogosto dela regeneracije DPF. Če bo to zelo pogosto, samo prodajalcu vrni avto, če imaš to možnost. In poišči drugega.
Sicer pa imajo ti modeli Denso injektorje, ki pri teh kilometrih ne bi smeli biti fuč, temveč nekako na polovici življenjske dobe (mogoče imaš avto s fanj prevrtenimi km).
Po moje pri Mazdinih atmosfercih ni neke razlike. Pri turbo motorjih, sploh tistih z vec moci, se pa razlika obcuti (tudi po 20-30 konjev), sploh ce proizvajalec priporoca 100-oktanca.
Za težave z DPF skoraj nikoli ni kriv sam DPF ali pa kak senzor na njem, temveč sistemi prej. Najverjetneje vbrizgavanje (šobe) ali pa EGR. Je pa res, da menjava štirih Denso šob stane "ohoho" denarja, za čiščenje EGR pri 2.2 SkyActiv-D pa je treba "pol motorja" razdreti.
Bomo videli, kako se bo Pelko s tem ubadal, ko bo več starih modelov z lepo kilometrino na cestah in posledično servisih. Če greš kaj takega reševat na uradni servis, lahko bankrotiraš.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A je avto servisiran na pooblaščenem servisu? Mogoče dobiš kulanco?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani