Skoči na vsebino
pred 33 minutami je MazdaBoy napisal:

Kakšna je šele pol krpa v avtopralnici? 🤦‍♂️ Nič čudno, da imam avto čist popraskan od krtač in krp 🤨

Sigurno. Vsa umazanija  se ujame v krtačah, čeprav zatrjujejo, da se ne. 

To so bolj pravljice za osrednji  dnevnik na nacionalki. 

 

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 3 urami je SpEkTr napisal:

@alex kaj pa to :

 

Navodila za uporabo: 
1. Površino dobro očistimo in posušimo
2. Dobro zaščitimo površine okoli luči z maskirnim trakom
3. Priloženi brusni papir gradacije 1500 skupaj z brusnim blokom pomočimo v vodo in obrusimo žaromet vertikalno in horizontalno. Dobro očistimo z vodo. Postopek ponavljamo toliko časa da odstranimo vse poškodbe. Na koncu prebrišemo z krpo. Po zaključenem postopku bo površina postala mat. 
4. Ponovimo postopek s priloženim brusnim papirjem gradacije 2500.
5. Ponovimo postopek s priloženim brusnim papirjem gradacije 4000. V kolikor površina ni popolnoma brez poškodb postopek ponovimo. 
6. Žaromet spoliramo s polirno pasto Ma-Fra Headlight s pomočjo polirne gobice ali mikro krpe. Poliramo z vertikalnimi in horizontalnimi gibi. Na koncu prebrišemo zčisto mikro krpo. 
7. Odstranimo maskirni trak in dobro očistimo žaromete. Prebrišemo do suhega. Nanesemo Ma-Fra Headlight Sealer v zmernih količinah s pomočjo čiste krpe.  Počakamo nekaj časa ( 5-10 min) in na koncu obrišemo do suhega z suho mehko mikro krpo. Zaščita zadošča za cca 3 mesece zaščite, zato priporočamo, da se nanese vsake 3 mesece.

 

https://www.operi-avto.si/kompleti-za-obnovo/3090-ma-fra-regenera-kit-za-zaromete-8005553017590.html?search_query=brusni+papir&results=182

Tukaj vidim pomanjkljivost v tem, da začneš z granulacijo papirja 1500. Papir 1500 je zelo fin za finiširanje (pred poliranjem) in ti ne bo odstranil bolj globokih ris, če obstajajo. Tudi zaščitnega original laka, ki pride na lučeh ne boš mogel s tsko finim papirjem v celoti odstraniti. 

Papir se takoj zapacka. Čeprav bo izgledalo na koncu vse skupaj čisto, boš na svetlobi pod kotom videl še vedno rise, ki jih papir 1500 ni odstranil. 

Te drobne  rise so pa zelo slabe, ker lomijo svetlobo luči. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 4 minutami je SpEkTr napisal:

 

Za luči sem mislel od očeta na 20 let starem pežoju, so čisto motne. 

 

Sem pa z eno K2 grobo polirno pasto na moji mazdi na havbi lansko leto nekaj poliral, se je pa poznala potem konkretna megla, ki sem jo potem bp odstranil s tole menzerno.

Za vse, ki bi radi spoliral sprednje luči.

Postopek za poliranje luči spredaj :

 

1.Pripravi malo posodico z vodo v katerega kapneš sredstvo za pranje posode. 

2.Nabavi sledeče šmirgl  papirje  (400,500,800,1000,1200,2000) 

Najprej namočiš brusni papir granulacije 400 v posodico z vodo in na mokro s krožnimi gibi na rahlo pobrusiš celo prozorno  plastiko luči. Plastika postane motna. Nadaljuješ z vse bolj finimi papirji vse do 2000.

Nato spoliraš z grobo polirno  pasto 400, nato 2500 in na koncu še 3500.

Prelakiraš  z uv odporni prozornim svetlečim lakom. 

Za zadnje luči je dovolj groba polirna  pasta 400 brez brušenja. Nato 2500,3500.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 13 minutami je SpEkTr napisal:

@alex, a bi te paste lahko uporabil tudi za poliranje luči? Jaz imam doma že menzerno 2500, ampak je za ene praske na mazdi prešvoh se mi zdi. Nisem pa zadnjič upal z eno drugo polirno pasto ki je bolj groba , ampak če se bom res dosti sprehajal okoli avta, bom tudi to naredil :) 

 

Mogoče dokupim tole 400-ko  pa da vidimo kaj naredi :)

Tudi za poliranje zadnjih luči so super. 

Lahko greš polirati  direktno z to pasto 3 v 1... 400,ki na koncu pusti tud lep  lesk. Jaz sem jih že enkrat poliral.

Prav tako pridejo v poštev za poliranje starih, orumenelih-motnih  lučeh spredaj. 

Le, da je tam postopek drugačen (uporaba tudi brusenega papirja). 

Moraš pa biti pazljiv z raznimi drugimi  grobimi polirnimi pastami. 

Znaš narediti več škode kot koristi. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 20 minutami je Janez007 napisal:

@Alex, daj prosim napiši recept za armaturno plastiko. :) 

 

Ene 37 let nazaj smo do Golfa II prišli tako, da ga je šel oče osebno vplačat z gotovino (DEM) v Nemčijo, potem pa ga je šel čez nekaj dni osebno iskat v BIH, v tovarno TAS. Avto je domov pripeljal tovarniško konzerviranega in sem tisto plast voska spravil dol s krpami s pomočjo petroleja. Ker je bil temnomodre barve je od blizu izgledal grozno popraskan. Nekaj časa sem se sekiral, potem pa pozabiš.

Recept je preprost. 😊

Kupiš ta komplet zelo kvalitetnih, profi polirnih past. (te lahko zelo dobro uporabiš tudi na avtomobilskem laku za odstranitev hologramov). 

WWW.OPERI-AVTO.SI

Komplet 250ml polirnih past Menzerna

Uporabljamo jih tako za strojno kot tudi ročno poliranje. Jaz z njimi med drugim poliram kitare do vosoko-klavirskega sijaja. 😊

Najprej na grobo s pomočjo aplikatorja za nanos polirnih past  (ali kosa vate) poliraš s bolj grobo polirno pasto 3 in 1... 400.

S tem odpraviš bolj globoke rise. Nato  nadaljuješ z fino 2500 in na koncu je za piko na še super fina 3500. Če narediš prav in potrpežljivo, se mora na koncu svetiti bolj kot, ko je prišlo iz tovarne. 

Obilo užitkov pri poliranju.😉

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 1 minuto je Janez007 napisal:

Pod pravim kotom in soncem jih tudi pri naših najdeš kar nekaj prask, tako na sprednjih šipah, kot na zaščitni plastiki armature. Najprej malo zaboli, potem pa je to vedno manj pomembno. Zato pa imam rad stare avte.

 

Še kot mulc sem slišal soseda, ki je rekel, da če samo enkrat pade krpa ali goba za avto na tla, jo je treba zamenjat z novo. Če hočeš biti 100% je to res, ker krpa postane šmirgel papir, ko se nanjo zataknejo mikrometerski kamenčki.

 

Po mojem za čiščenje-brisanje tudi papirnati robčki niso OK. Sam uporabljam bombažne krpe od starih majic, nogavic, ... (oprane seveda :)).  

Te risice na plastiki se da vse spolirati, da pride kot novo. Sicer pa tudi če ti krpa za brisanje avta ne pade na tla, jo je potrebno vsake toliko zamenjati. 

Namreč, ko pereš avto, ga nikoli ne opereš do zanjega cm. Vedno ostane kaj praha na kaki koloni, znotraj pri vratih... 

In ko to brišeš, pristanejo tej mikro delci na krpi. Krpa se posuši in tako dobimo zelo, zelo fin mikro brusni papir. Posledično se pojavijo te mikro sledi na avtomobilskem  laku in plastiki. (to se še posebno dobro vidi na črni klavirskio črni obrobo stebričkov na vratih.) 

To se da vse rešiti z dobro polirno pasto in nekaj potrpežljivosti. 😊

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problemi s stranskimi ogledali
Napisano
Pred eno uro je godlike napisal:

Če bi bil pri Ferku, bi te vodja servisal ziher prepričeval, da je bilo zadaj napokano in da moreš sam novega kupit.

Ne verjamem. To bi rad doživel. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problemi s stranskimi ogledali
Napisano

Razen par svetlih izjem, so vsi ostali uradni servisi nateguni. Da ne govorimo o tem, da tri četrt tam zaposlenih mehanikov razen menjave olja in filtrov nima pojma o šraufanju. 

Meni so razbili drugič, ko so menjavali levi  motorček ogledala, steklo ogledala. 

Nato sem moral  čakati dodatnih  deset dni, da so dobili novega. Kakšni amaterji v Kp. 🙄

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problemi s stranskimi ogledali
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Anita napisal:

Pozdravljeni. Začela sem spremljati vaš forum, sem lastnica Mazde cx5. Ker mi šteka levo ogledalo, sem zasledila, da vas je kar nekaj zamenjalo motorček. Kamorkoli pokličem, pravijo, da je potrebno zamenjati celo ogledalo. Kje bi dobila samo motorček? 

Hvala za pomoč.

Čisto preprosto. Če si vešča-spretna lahko narediš to sama. Nabavi wd40(ali pa ga imaš že kje v kleti). Ogledalo obrneš skrajno v eno smer  tako, da se pojavi odprtina proti voznikovi šipi. Nato dobro posprejaš noter. Lahko posprejaš tudi tam, kjer se ogledalo vrti( obrača). Na, začetku lahko   pomagaš ogledalu malo z roko, pozneje bo šlo samo. 

Sicer pa dobrodošla. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Odmična gred
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Tržičan napisal:

In zdaj se peljem,gledam in ne morem verjet.
Poraba je cca 7l.
Prej ga nisem spravil pod 10l.
Tudi če sem peljal po avtocesti 120 km/h.

Poslano z mojega Pixel 7 z uporabo Tapatalk
 

Še vedno mallce preveč a že blizu realni porabi za dizla. Lepo, da ste rešili problem in si poročal, kaj je bilo narobe. 👍

 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Multimedija
Napisano
pred 11 minutami je Boss napisal:

Ja to zna bit problem, ker pri 40 sekundah zamika lahko zamudiš celotna poročila. :nevem:

V tem času holob lahko dvakrat dvigne ceno goriv. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano
pred 4 minutami je Hixxy napisal:

Mogoče kdo ve OEM številko DPFja za Mazda 6 - 2.2d, avtomatik, 2015 letnik, facelift verzija - a je ena od teh:

SH152050AX

SH01182B2

SH0110R31

SH152050XA

 

Hvala že vnaprej.

A boš kupil novi dpf? 🤔

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pred eno uro je scania napisal:

Imamo kaki info? 

Za nove člane bi bilo fajn članarine uvest, da nebi samo po brezplačne nasvete hodili.

To sem že velikokrat napisal, da so nekateri na forumu le, ko kaj rabijo. 

In malokdo sploh pove, ali so kaj rešili in kako. 🙄

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 45 minutami je Janez007 napisal:

Mazdini dizli imajo srečo v nesreči. V njihovo motorno olje motor meša nafto. Tako da ta mešanica olja in nafte celo prostorninsko narašča in "olja" nikoli ne zmanjka. :)

 

Bencinarji na šibki nimajo oznake X. 

image.png

Ne... Pri moji 6-ki je olje po pol leta še vedno na tisti točki, kot, ko je bilo zamejano z novim. Mogoče celo kak mm nižje. Tako, da je v bistvu najboljša varianta. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 GTA 2008 - (zelo) visoka poraba olja - servis
Napisano (urejeno)
pred 9 urami je Boss napisal:

Fantje no, pa kaki štosi so to? Sej vsi vemo, da se kvarijo samo dizli. Posebej Mazdini. A ni tko?:nevem:

Ne, Mazdini benzinarji so varianta samo  tankaj  in vozi. Aja, pa vmes kaka mala generalka motorja. 😊 Sitnica bi rekli pri Alan Fordu. 😉

 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano
pred 9 urami je Janez007 napisal:

Primer M6 CD150 2013, uvožene 2018 iz Belgije, ki je imela prvi servis narejen na 28.000 km.😥

 

Zanimala me je zgodovina, ker v teh dneh po zamenjavi senzorja izpuha avto javlja po 50 napak ... avto pa kao dela OK. 🙃 Napete zgodbe. 

 

Vir: https://mazda6forum.pl/

 

image.png

 

image.png

============1==============
P007B(00) Senzor temperature hladilnika polnilnega zraka (TC), stran 1 - območje tokokroga /zmogljivost
============2===============
P0111(00) Senzor temperature vsesanega zraka (IAT) - težava z obsegom/zmogljivostjo
==== = =======3===============
P0181(00) Senzor temperature goriva A - težava z obsegom/zmogljivostjo
=============4= = ============
P0191(00) Senzor tlaka v vodi za gorivo (FRP) - težava z dosegom/zmogljivostjo
============5======== = =====
P0106(00) Senzor absolutnega tlaka v razdelilniku (MAP)/senzor zračnega tlaka (BARO) - težava z obsegom/zmogljivostjo
===========6======== == ====
P2227(00) Senzor zračnega tlaka (BARO) - težava z obsegom/zmogljivostjo
============7=============
P0101(00) Masni pretok zraka ( MAF ) senzor/senzor prostorninskega pretoka zraka (VAF) - težava z obsegom/zmogljivostjo
============8===============
P0301(00) Cilinder 1 - neuspešen vžig zaznano
============9===============
P0302(00) Cilinder 2 - zaznan neuspel
============= 10 ==============
P0303(00) Cilinder 3 - zaznan neuspešen vžig
=============11============= =
P0304(00) Cilinder 4 - zaznan neuspešen vžig
=============12===============
P1329(00)
========= = ==13==============
P2456(00) Tlačni senzor A filtra trdnih delcev (DPF) - okvara tokokroga
============14=== = ==========
P244A(00) Filter trdnih delcev (DPF) - prenizek diferenčni tlak
============15================
P1260(00) Zaznana KRAJINA, vozilo Imobilizirana
Mazda: Zaznan je signal sistema proti kraji - motor onemogočen
============16===============
P0154(00) Ogrevan senzor za kisik (HO2S) 1 , veja 2 - ni zaznane dejavnosti
============17==============
P1303(00) Napaka kalibracije EGR
========= ===18==============
P2458(00) Filter trdnih delcev (DPF), postopek regeneracije - trajanje napake
=============19=== ===========
P2463(00) Filter trdnih delcev (DPF) - DPF je omejen
============20============== =
P242F(00) Filter trdnih delcev (DPF) - zamašitev/kopičenje pepela
============21===============
P0088(00) Previsok tlak v sistemu za gorivo
============ 22==============
P0087(00) Prenizek tlak v sistemu za gorivo
============23============ ===
P0546(00) Senzor 1 temperature izpušnih plinov (EGT), veja 1 - visok vhod
============24==============
P009B( 00) Sistem za razbremenitev tlaka goriva - odprt krmilni krog
===========25===============
P009F(00) Sistem za razbremenitev tlaka goriva - ventil se je zataknil
== = =========26===============
P2002(00) Lovnik delcev, veja 1 - učinkovitost pod pragom
============= 27 ==============
P0488(00) Sistem za recirkulacijo izpušnih plinov (EGR), nadzor položaja plina - težava z obsegom/zmogljivostjo
============28== = ===========
P0421(00) Ogrevalni katalizator, veja 1 - učinkovitost pod pragom
=============29==============
P0401(00) Recirkulacija izpušnih plinov ( EGR ) sistem - zaznan nezadosten pretok
===========30==============
P0402(00) =======31==== == ========
P0671(00) Žarilna svečka, valj 1 - okvara tokokroga
============32===============
P0672 (00 ) Žarilna svečka, valj 2 - okvara tokokroga
===========33==============
P0673(00) Žarilna svečka, valj 3 - okvara tokokroga
=== =========34==============
P0674(00) Žarilna svečka, valj 4 - okvara tokokroga
=========== =35= =============
P0670(00) Krmilni modul žarilne svečke - okvara vezja
============36========== === =
P0683(00) Napaka v komunikaciji krmilnega modula žarilnih svečk z ECM/PCM
===========37===============
P0684(00) Krmilni modul žarilnih svečk na ECM /PCM komunikacijska napaka - težava z obsegom/zmogljivostjo
============38==============
P0339(00) Senzor položaja ročične gredi (CKP) - tokokrog prekinjen
= ===========39===============
P0299(00) Turbopolnilnik (TC)/kompresor (SC) - nizko ojačitev
======= = ====40===============
P02CB(00) Turbopolnilnik (TC)/kompresor (SC) B - stanje premajhnega polnjenja
=============41 = =============
P0234(00) Turbopolnilnik (TC), pogoj za pospeševanje motorja - meja presežena
=============42======== = =====
P02CA(00)
P2263
P0480
PO481
P0703
PO704
P0850
P0096
P0236
P0116
P0196
P0471
P06DD
P06DE
P253F

 

 

A je na tem avtu sploh kaj, kar dela pravilno? Bi bilo.veliko lažje napisati tistih par stvari, ki delajo. Tega avta najbrž ne spravijo v normalno delovanje nikoli več. 🤔

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zginja antifriz
Napisano (urejeno)
pred 2 minutama je FuManchu napisal:

Kakšen avto pa voziš, da nima funkcije kroženja zraka v kabini?🤣

Res zamivo vprašanje. Nekateri v avtu tudi kadijo, zato imajo vedno na pol priprto šipo. Kaj pa, če ima naš janez to grdo in skrajno nezdravo razvado? 🤔

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.