Saj ne re?em, da Pelko ni mojster. Tak ?udodelnik, kot ga tu opevate, pa spet ni...
Glede filtra. ?e ni pravilno odstranjeno (mehansko in programsko), bo slab?e, kot je zdaj.
Jaz sem na?o petko peljal v Novo Mesto in sem bil zelo zadovoljen tako z opravljenim delom kot tudi s ceno. In kolikor sem spremljal, nisem bil edini...
S "?rotom od zavor" jaz z Mazdo 5 vsako leto nekajkrat peljem ?eno, ?tiri otroke in 1300 kg te?ko po?itni?ko prikolico. Po vseh teh spustih. Brez te?av in brez da bi prekomerno uni?il zavore. Zavorni diski so ?e originalni, menjane pa plo??ice. Vedno na poobla??enem servisu in originalne.
Mogo?e ni problem v vozilu, ampak v vozniku. Ker kdor je bil kdaj na MPL ve, kak?ni so tu pogoji vo?nje. In ?e tu zdr?i...
Te pa ni? ne silim. Ti naredi, kot se tebi zdi prav. Pelko? Zakaj pa ne...
Jaz imam na BTjki ?e vedno original zavorni disk, plo??ice bodo pa kmalu druge, ker gredo te po?asi proti koncu. Pa se zavornemu disku ?isto ni? ne pozna, da je rabljen. Je pa res, da jaz ?ivim v hribih na skoraj 1000 metrih nad morjem. Pa ?e precej ovinkasto cesto imam. Zato pa veliko zaviram. Pa tudi to je res, da velikokrat preva?am v kasonu kak?no tono tovora, pa ?e na prikolici kak?nih 500 kg. In prvo, ko krenem od doma, je okoli 5 km spusta z naklonom 12%.
Tako da, ja, saj ve?, Mazda. Ljudje obesijo gor vse sorte ?aro na nepoobla??enem servisu, potem je pa Mazda slaba... Pelji v BTC, poi??i Majesa in bo? videl, da bo narejeno tako, kot je treba. In da tudi cena ne bo zlatarska...
Premi?ljujem, da bi nabavil eno tako re?. ?e sem jaz to prav zra?unal, je to 39?.
Ne vem samo, kako bi naredil zadevo, da bi lahko kamero po potrebi prestavil na prikolico?
Pa povezal bi tako, da mi ves ?as prikazuje dogajanje za prikolico, tudi pri vo?nji naprej. Ne vem samo, ?e bi zadeva zdr?ala neprekinjeno delovanje tudi po nekaj ur?
Seveda da ima . Da jih pa naucis moras pa samo voznikovo steklo spustiti do konca in drzati stikalo ter jih nato dvigniti nazaj gor in isto drzis stikalo par sekund dokler se ne slisi klik. Automatsko je pa samo voznikova sipa.
Zanimivo. Ker na?a petka ima avtomatsko vsa ?tiri stekla. Ki jih ravno tako avtomatsko odpira oz. zapira, ?e dr?i? na daljincu za odklepanje oz. zaklepanje...
No, brez skrbi, zadeva ni tako grozna, kot je videti na prvi pogled. Ima samo servis na 140.000 (olje, filtri, sve?ke), pa za zamenjat oba sprednja kolesna le?aja, pa za zamenjat oba sprednja zavorna diska. Ter malo pregledat, ?e je ?e kje kaj.
Zdaj me pa zanima, kako je s tisto mo?nostjo, da nekdo pride po avto in ga odpelje na servis ter nato pripelje nazaj?
V?asih je imel Zmaj neko firmo, kako je zdaj s to firmo?
In pa pribli?na ocena stro?kov (da sestra pripravi denar)?
Druge lu?i LAHKO vplivajo na vozne lastnosti in posledi?no na voznikov pregled nad (no?no) okolico. In tudi zra?ni filter LAHKO vpliva na mo? motorja in posledi?no na odstopanje od tovarni?kih parametrov. Roll bar pa? ne...
Je pa v tej na?i de?elici precej stvari skregano z zdravo pametjo, a ne bom o tem tukaj, da ne zaidemo iz smeri...
Glede homologacije: ?e ne presega 3% tovarni?ke te?e vozila, ?e ne gleda izven tovarni?kih gabaritov in ?e ne zmanj?uje oz. ovira voznika oz. voznikovega pregleda nad okolico, ni homologacije. Taka re? tehta kve?jemo 100 kg, torej ni prete?ka, in ?e ni opazno nad streho vozila, ne gleda izven tovarni?ko dolo?enih gabaritov. Pregleda nad okolico pa tudi ne zakriva. Torej je zakonsko dovoljeno to re? narediti doma - ?e seveda pri tem ne razmrcvari? avta, preden najde?, kam sploh pritrditi, da bo za kaj ve? kot pa zgolj za muhe nabirat med vo?njo...
Drugo vpra?anje je ?e je dpf izklopljen ali posveti lu?ka za dpf ko da? kontakt, ker meni posveti.
Seveda posveti. In potem ugasne. Tako kot ?e bi DPF imel. Le regeneracije ti ne dela avtomatsko...
Se je pove?ala poraba? Glede na to, da je avto star 8 let, ima gotovo ?e nekaj kilometrov. Lahko je marsikaj: od tega, da ti kak zavorni cilinder malo slab?e dela pa malo dr?i, do kolesnih le?ajev, ki imajo malo ve?je trenje kot neko?, pa napolnjenost in dimenzija pnevmatik (baje za en cm ?ir?e pnevmatike dodajo 5% ve?jo porabo), nepotrebna obremenitev vozila, ?e kak?ni stre?ni nosilci, tudi kak?ne druge komponente v motorju, ki mogo?e napovedujejo, da bodo odpovedale,...
Pa tudi mit Vsemogo?nega Pelkota je malo pretiran... Ja, on ti lahko naredi regeneracijo DPFa, ?eprav ga sploh ni notri, saj je sposoben malo ve? od Chuck Norrisa... Za ostale odgovore pa pojdi v BTC in poi??i g. Majesa in pa mehanika Jureta. ?esar ne vesta, bosta zvedela ?ez nekaj dni. Zagotovo. Seveda govorimo o Mazdah, ne do tem, kje bi na?el kov?ek denarja...
Po dodajanju dodatka antigrippante razlika ni bila opazna.....??
Res, vpra?anje je na mestu. Mazdina vozila gredo na odpad zaradi starosti in dotrajanosti plo?evine, redkokateri zaradi dotrajanosti motorja. Vsaj jaz ?e nisem sli?al, da bi kdo na Mazdi imel OB REDNEM VZDR?EVANJU ve?je te?ave z motorji.
?kodljivo vsekakor ni. Je pa dejstvo, da je omenjeni blog nastal na Renaultovem forumu. In dejstvo je, da so imeli Renaultovi dizli pred tem precej te?av z dizel-?rpalkami, ki so zaribavale. Dobro, res je, da ?e bi nafta bolj podmazovala, ne bi pri?lo do tega, res pa je tudi, da je imel edino Renault tako slabe ?rpalke, da so zaribavale - druga vozila teh te?av niso imela. Vsaj ne v tolik?ni meri. Glede na razmerje 1:200, kolikor ga omenja v tistem blogu, bi lahko dodajali tudi navadno motorno olje. Nafta bi postala bolj "mastna" in bi bilo bolje za visokotla?ne ?rpalke.
Je pa pri vsem tem dodajanju na mestu ?e drugo vpra?anje: kaj vsi ti dodatki naredijo na drugi strani valja. Tu mislim predvsem na dodatne sajaste obloge na izpu?nem ventilu, turbini, katalizatorju in tako naprej. ?e se to vozilo uporablja kot je namenjeno, se zadeva pregreje in prepiha in ni te?av. ?e pa se dizla uporablja pozimi za vo?njo do 20 km dale? v slu?bo in ?ez osem ur ?e 20 km nazaj domov, je pa zadeva ?e bolj vpra?ljiva.
Vedno tankam na prvi crpalki, katere je na poti... vecinoma je to Petrol... sem in tja OMV, Hofer... , bolj poredko pa ostale ... Pa dosedaj se nisem imel nikoli problemov z gorivom ... Pa nikoli niti ne pomislim na to, da bi se kaj dodajal gorivu. Tudi nisem opazil, da bi avto kaj bolje deloval takrat, ko sem tankal v tujini...
In to, kar ti pravis, da je znano... je pomoje znano samo tistim, ki prodajajo razne aditive in sluzijo na racun takih, ki jim nasedejo ...
Taksno je pac moje mnenje in moje izkusnje ... :ne vem:
Moje izku?nje z nafto in prodajalci so take:
- poraba je, kakr?na je, ne glede na to, kje tankam.
- motor te?e, kakor te?e, ne glede na to, kje tankam. Vsaj moja ?utila ne zaznajo, da bi motor tekel bolj mirno ali bolj nemirno, ?e to?im pri dolo?enem prodajalcu.
- ko pozimi temperatura pade pod minus 12 stopinj Celzija, ima Petrolova nafta po?asi te?ave. No, avto jih ima, ker nafta za?ne izlo?ati parafin, kar zama?i filtre. Zato pozimi obvezno to?im na OMW, kjer se tovrstne te?ave za?nejo pojavljati ?ele pri minus 17 stopinj Celzij. Enako je pri nafti, ki mi jo tast dobavlja iz Avstrije, le da je Avstrijska nafta cenej?a... In ker ?ivim na skoraj 1000 metrov nad morjem, temperature pozimi pridejo pod minus 10 stopinj Celzija. Kar je ravno dovolj, da imam sitnosti, ?e to?im na Petrolu...
Zato, ker ?e rata kak?en incident (recimo da dvigalo popusti in avto lopne dol), ti nisi zavarovan. Zato si tam na lastno odgovornost. Tudi za kak?ne druge primere... In pa v delavnici nikakor ne morejo vedeti, kako lepljive prste ima kdo... Mehanik je zaposlen, zato je tam, drugi pa naj ne bi kolovratili po delavnici. ?eprav je pa res, da sem jaz vedno V delavnici - a zgolj in samo pri podboju izhodnih vrat in lepo tiho, razen ?e me kdo od njih nagovori. In nikoli, ampak res nikoli se nisem in se niti ne nameravam sprehajati pod dvignjenim avtom. Pa tudi okoli njihovega orodja ne, pa najsi bo to klju?, kladivo ali pa ra?unalnik.
Sosed je imel "incident s stikalom za lu?i" in sva zjutraj preko kablov v?igala. Mo?akarja zdaj malo "stiska", da ni mogo?e akumulator uni?ilo in bo takrat, ko ga bo najbolj potreboval, ostal brez. In je pri?el na idejo, da bi preizkusili akumulator. Baje so to neko? v davnih ?asih po?eli tako, da so na akumulator priklopili volt-meter (ne amper-meter), nato potegnili ro?no zavoro, prestavili v ?etrto prestavo in na kratko obrnili klju? za zagon motorja. Takrat so zmerili padec napetosti in ?e je bil prevelik, akumulator pa? ni ve? imel svoje kapacitete.
Kako se zamenja baterija na daljincu za odklepanje BTjke. Nikakor mi ne uspe razstaviti daljinca, da bi pri?el do baterije. Pravzaprav nikakor ne ugotovim, kje naj bi se sploh dalo razstaviti. Gre na lep na?in ali ga enostavno po?im z lopato?
Glede na to, da je v celi Sloveniji 11 uradnih poobla??enih Mazdinih servisov, a se ?udi?... Samo za primerjavo: Renault jih ima samo na relaciji Tolmin - Koper pet. ?e se iz Kopra odpravi? v Ljubljano, pa jih je ob poti ?e sedem... Za Renaultove servise ti garantiram, koliko jih je, ker sem vseh 12 omenjenih na relaciji Tolmin - Koper - Ljubljana osebno obiskal. Sem namre? tri leta vozil Reno...
Pelko je zgre?il znamko. ?e ho?e imet veliko prometa, bi moral imet servis za kaj drugega, ne pa za Mazde. In tukaj niti Zmajska reklama ne bo pomagala...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Saj ne re?em, da Pelko ni mojster. Tak ?udodelnik, kot ga tu opevate, pa spet ni...
Glede filtra. ?e ni pravilno odstranjeno (mehansko in programsko), bo slab?e, kot je zdaj.
Jaz sem na?o petko peljal v Novo Mesto in sem bil zelo zadovoljen tako z opravljenim delom kot tudi s ceno. In kolikor sem spremljal, nisem bil edini...
Od kar imam Forda, sem postal pešec...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani