Skoči na vsebino
Parkirni senzorji
Napisano

Da ne odpiram nove teme...

 

Premi?ljujem, da bi nabavil eno tako re?. ?e sem jaz to prav zra?unal, je to 39?.

 

Ne vem samo, kako bi naredil zadevo, da bi lahko kamero po potrebi prestavil na prikolico?

 

Pa povezal bi tako, da mi ves ?as prikazuje dogajanje za prikolico, tudi pri vo?nji naprej. Ne vem samo, ?e bi zadeva zdr?ala neprekinjeno delovanje tudi po nekaj ur?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektri?ni pomik zadnjih stekel ne deluje
Napisano

Seveda da ima :). Da jih pa naucis moras pa samo voznikovo steklo spustiti do konca in drzati stikalo ter jih nato dvigniti nazaj gor in isto drzis stikalo par sekund dokler se ne slisi klik. Automatsko je pa samo voznikova sipa.

 

Zanimivo. Ker na?a petka ima avtomatsko vsa ?tiri stekla. Ki jih ravno tako avtomatsko odpira oz. zapira, ?e dr?i? na daljincu za odklepanje oz. zaklepanje...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

Stvar je taka, stoji pa takole:

 

Sestra ima Forda.

 

No, brez skrbi, zadeva ni tako grozna, kot je videti na prvi pogled. Ima samo servis na 140.000 (olje, filtri, sve?ke), pa za zamenjat oba sprednja kolesna le?aja, pa za zamenjat oba sprednja zavorna diska. Ter malo pregledat, ?e je ?e kje kaj. 

 

Zdaj me pa zanima, kako je s tisto mo?nostjo, da nekdo pride po avto in ga odpelje na servis ter nato pripelje nazaj?

 

V?asih je imel Zmaj neko firmo, kako je zdaj s to firmo?

 

In pa pribli?na ocena stro?kov (da sestra pripravi denar)?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mx5 roll bar
Napisano

Druge lu?i LAHKO vplivajo na vozne lastnosti in posledi?no na voznikov pregled nad (no?no) okolico. In tudi zra?ni filter LAHKO vpliva na mo? motorja in posledi?no na odstopanje od tovarni?kih parametrov. Roll bar pa? ne... :P

 

Je pa v tej na?i de?elici precej stvari skregano z zdravo pametjo, a ne bom o tem tukaj, da ne zaidemo iz smeri...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mx5 roll bar
Napisano

Glede homologacije: ?e ne presega 3% tovarni?ke te?e vozila, ?e ne gleda izven tovarni?kih gabaritov in ?e ne zmanj?uje oz. ovira voznika oz. voznikovega pregleda nad okolico, ni homologacije. Taka re? tehta kve?jemo 100 kg, torej ni prete?ka, in ?e ni opazno nad streho vozila, ne gleda izven tovarni?ko dolo?enih gabaritov. Pregleda nad okolico pa tudi ne zakriva. Torej je zakonsko dovoljeno to re? narediti doma - ?e seveda pri tem ne razmrcvari? avta, preden najde?, kam sploh pritrditi, da bo za kaj ve? kot pa zgolj za muhe nabirat med vo?njo...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

spet te?eva z dpf
Napisano

Drugo vpra?anje je ?e je dpf izklopljen ali posveti lu?ka za dpf ko da? kontakt, ker meni posveti.

 

Seveda posveti. In potem ugasne. Tako kot ?e bi DPF imel. Le regeneracije ti ne dela avtomatsko...

 

Se je pove?ala poraba? Glede na to, da je avto star 8 let, ima gotovo ?e nekaj kilometrov. Lahko je marsikaj: od tega, da ti kak zavorni cilinder malo slab?e dela pa malo dr?i, do kolesnih le?ajev, ki imajo malo ve?je trenje kot neko?, pa napolnjenost in dimenzija pnevmatik (baje za en cm ?ir?e pnevmatike dodajo 5% ve?jo porabo), nepotrebna obremenitev vozila, ?e kak?ni stre?ni nosilci, tudi kak?ne druge komponente v motorju, ki mogo?e napovedujejo, da bodo odpovedale,...

 

Pa tudi mit Vsemogo?nega Pelkota je malo pretiran... Ja, on ti lahko naredi regeneracijo DPFa, ?eprav ga sploh ni notri, saj je sposoben malo ve? od Chuck Norrisa... Za ostale odgovore pa pojdi v BTC in poi??i g. Majesa in pa mehanika Jureta. ?esar ne vesta, bosta zvedela ?ez nekaj dni. Zagotovo. Seveda govorimo o Mazdah, ne do tem, kje bi na?el kov?ek denarja...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dober klepar, za ugodno ceno?
Napisano

Tu imamo enega dobrega in poceni. Edina napaka pri njem je ?akalna vrsta. Pa ne zato, ker bi delal po?asi. Kar je pa tudi svojevrsten podatek...

 

?e te zanima, se zapeljem do njega, pa ga povpra?am. in ?e bi bila ?e kak?na fotografija, tudi ne bi ?kodilo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Te?ava z DPF
Napisano

Za dobro opravljeno delo mogo?e raje kak?en kilometer ve?...

 

Jaz sem iz okolice Nove Gorice, pa sem ?el v Novo Mesto, da so opravili poseg. In ni mi ?al...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dodatki gorivom
Napisano

Vpra?anje zakaj dodajati KARKOLI v nafto je na mestu....razlaga zakaj je smiselno dodajati 2T olje

je podana v kritiziranem blogu (avtor vsaj posku?a nekako z dokazi podpreti trditev).

 

Dejastvo pa je, da se pri diesel ma?ini nad 150K km dodajanje 2T olja precej pozna na lep?em

in ti?em delovanju. Glede na to, da je dodajanje 2T olja verjetno najbolj raz?irjena praksa pa

verjetno ?kodljivo tudi ni....

 

?e pa govorimo o ?i??enju diesel sistema je gotovo eden izmed najbolj?ih dodatkov "MOTUL Diesel Clean"...preizku?eno

http://motul.speclube.com/products/all-products/fuel-system-clean-diesel-300ml/

 

Po dodajanju dodatka antigrippante razlika ni bila opazna.....??

 

Res, vpra?anje je na mestu. Mazdina vozila gredo na odpad zaradi starosti in dotrajanosti plo?evine, redkokateri zaradi dotrajanosti motorja. Vsaj jaz ?e nisem sli?al, da bi kdo na Mazdi imel OB REDNEM VZDR?EVANJU ve?je te?ave z motorji. 

 

?kodljivo vsekakor ni. Je pa dejstvo, da je omenjeni blog nastal na Renaultovem forumu. In dejstvo je, da so imeli Renaultovi dizli pred tem precej te?av z dizel-?rpalkami, ki so zaribavale. Dobro, res je, da ?e bi nafta bolj podmazovala, ne bi pri?lo do tega, res pa je tudi, da je imel edino Renault tako slabe ?rpalke, da so zaribavale - druga vozila teh te?av niso imela. Vsaj ne v tolik?ni meri. Glede na razmerje 1:200, kolikor ga omenja v tistem blogu, bi lahko dodajali tudi navadno motorno olje. Nafta bi postala bolj "mastna" in bi bilo bolje za visokotla?ne ?rpalke. 

 

Je pa pri vsem tem dodajanju na mestu ?e drugo vpra?anje: kaj vsi ti dodatki naredijo na drugi strani valja. Tu mislim predvsem na dodatne sajaste obloge na izpu?nem ventilu, turbini, katalizatorju in tako naprej. ?e se to vozilo uporablja kot je namenjeno, se zadeva pregreje in prepiha in ni te?av. ?e pa se dizla uporablja pozimi za vo?njo do 20 km dale? v slu?bo in ?ez osem ur ?e 20 km nazaj domov, je pa zadeva ?e bolj vpra?ljiva.

 

 

 

Vedno tankam na prvi crpalki, katere je na poti... vecinoma je to Petrol... sem in tja OMV, Hofer... ,  bolj poredko pa ostale ... Pa dosedaj se nisem imel nikoli problemov z gorivom ... Pa nikoli niti ne pomislim na to, da bi se kaj dodajal gorivu. Tudi nisem opazil, da bi avto kaj bolje deloval takrat, ko sem tankal v tujini...

 

In to, kar ti pravis, da je znano... je pomoje znano samo tistim, ki prodajajo razne aditive in sluzijo na racun takih, ki jim nasedejo :) ... 

 

Taksno je pac moje mnenje in moje izkusnje ...  :ne vem:

 

Moje izku?nje z nafto in prodajalci so take:

- poraba je, kakr?na je, ne glede na to, kje tankam.

- motor te?e, kakor te?e, ne glede na to, kje tankam. Vsaj moja ?utila ne zaznajo, da bi motor tekel bolj mirno ali bolj nemirno, ?e to?im pri dolo?enem prodajalcu.

- ko pozimi temperatura pade pod minus 12 stopinj Celzija, ima Petrolova nafta po?asi te?ave. No, avto jih ima, ker nafta za?ne izlo?ati parafin, kar zama?i filtre. Zato pozimi obvezno to?im na OMW, kjer se tovrstne te?ave za?nejo pojavljati ?ele pri minus 17 stopinj Celzij. Enako je pri nafti, ki mi jo tast dobavlja iz Avstrije, le da je Avstrijska nafta cenej?a... In ker ?ivim na skoraj 1000 metrov nad morjem, temperature pozimi pridejo pod minus 10 stopinj Celzija. Kar je ravno dovolj, da imam sitnosti, ?e to?im na Petrolu...

 

Kolikor vem, so Shell cpralke v SLO samo se za tovorna vozila >> http://www.shell-adria.si/products-services/shell-fuel-card-for-businesses-tpkg/network-and-fuels/shell-network/stations.html

 

 

V Vodicah je Agip 

 

Uuuu, sm falu! Se opravi?ujem.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dodatki gorivom
Napisano

In kje ma? Shell za osebna vozila?

 

A sem jaz toliko bolj gob?en ali so doma?ini toliko bolj mol?e?i?

 

Shell je v Vodicah takoj na levo, ?e zavije? z avtoceste Ljubljana - Kranj in se usmeri? proti Kamniku...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kateri servis priporočate?
Napisano

Zato, ker ?e rata kak?en incident (recimo da dvigalo popusti in avto lopne dol), ti nisi zavarovan. Zato si tam na lastno odgovornost. Tudi za kak?ne druge primere... In pa v delavnici nikakor ne morejo vedeti, kako lepljive prste ima kdo... Mehanik je zaposlen, zato je tam, drugi pa naj ne bi kolovratili po delavnici. ?eprav je pa res, da sem jaz vedno V delavnici - a zgolj in samo pri podboju izhodnih vrat in lepo tiho, razen ?e me kdo od njih nagovori. In nikoli, ampak res nikoli se nisem in se niti ne nameravam sprehajati pod dvignjenim avtom. Pa tudi okoli njihovega orodja ne, pa najsi bo to klju?, kladivo ali pa ra?unalnik.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vpra?anja glede akumulatorja
Napisano

?e bi rad da mu presko?i jermen naj proba.

Zapelje naj se do mehanika in naj mu proba akomulator s testerjem in naj se ne ogra doma za brezveze ker si bo samo ?kodo naredil.

 

?zmeden?

 

O ?em pa ti govori??

 

Zakaj bi mu presko?il jermen oz. kateri jermen naj bi presko?il in kam?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vpra?anja glede akumulatorja
Napisano

?e eno vpra?anje za strokovnjake:

 

Sosed je imel "incident s stikalom za lu?i" in sva zjutraj preko kablov v?igala. Mo?akarja zdaj malo "stiska", da ni mogo?e akumulator uni?ilo in bo takrat, ko ga bo najbolj potreboval, ostal brez. In je pri?el na idejo, da bi preizkusili akumulator. Baje so to neko? v davnih ?asih po?eli tako, da so na akumulator priklopili volt-meter (ne amper-meter), nato potegnili ro?no zavoro, prestavili v ?etrto prestavo in na kratko obrnili klju? za zagon motorja. Takrat so zmerili padec napetosti in ?e je bil prevelik, akumulator pa? ni ve? imel svoje kapacitete.

 

Je komu to kaj bolj poznano?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Menjava baterije v daljincu
Napisano

Da ne odpiram nove teme, nadaljujem kar tule:

 

Kako se zamenja baterija na daljincu za odklepanje BTjke. Nikakor mi ne uspe razstaviti daljinca, da bi pri?el do baterije. Pravzaprav nikakor ne ugotovim, kje naj bi se sploh dalo razstaviti. Gre na lep na?in ali ga enostavno po?im z lopato?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

Glede na to, da je v celi Sloveniji 11 uradnih poobla??enih Mazdinih servisov, a se ?udi?... Samo za primerjavo: Renault jih ima samo na relaciji Tolmin - Koper pet. ?e se iz Kopra odpravi? v Ljubljano, pa jih je ob poti ?e sedem... Za Renaultove servise ti garantiram, koliko jih je, ker sem vseh 12 omenjenih na relaciji Tolmin - Koper - Ljubljana osebno obiskal. Sem namre? tri leta vozil Reno...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zobniki oljne ?rpalke
Napisano

?al je tako... I??ejo na?in kako najhitreje najve? zaslu?it in majo navite cene. Jaz sem mel z AC Cosmos slabe izku?nje in me zaradi tega tam ne vidijo ve?, razen ?e bo potrebno uveljavljati kak?no garancijo na popravilo (upam, da ne). Sami nateg jih je skupaj.. :D

 

Ja? Zanimivo. Jaz sem se pa iz Gorice mimo Mazdinega servisa v Kromberku vozil v BTC. Ravno zaradi dobrih izku?enj in ker me tam niso nikoli "nategovali". Karkoli smo imeli, smo vse uredili. Je pa res, da se pa nisem zmi?ljeval in da nisem iskal dlake v jajcu in da nisem zganjal cel rom-pom-pom za navadno ?abjo dlako... In ravno zaradi zelo po?tenega odnosa in (po moji oceni) velike strokovnosti mehanika nameravam ?e naprej svoji Mazdi voziti v BTC v A-Cosmos...

 

Poi??i Majesa. ?ude?ev ne dela, ?arati tudi ne zna, ostalo ti pa lepo po?teno pove in takoj ve?, koliko je ura...

 

Kar se pa re?evanja zobnika ti?e: vse je odvisno od globine po?kodbe. Smo pa mi enkrat na Opelu re?evali tako, da smo peljali nekam v Kovor ali v Tr?i? (mislim, da je bil Renduli? ali nekaj podobnega) in nam je nakromal gor z nekak?no elektrolizo, potem pa smo dali ?e malo obrusiti in se je re?ilo. In cena niti ni bila pretirana, ker se druga?e ne bi spla?alo za Opela to delati.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Olja-pa ne motorna
Napisano

Hipoidno olje je hipoidno olje. In ga uporabi? za prenose. Lahko je eno in isto za diferencial, menjalnik, bo?ni prenos (?e ga ima), reduktor (?e ga ima) in vse ostalo, kjer se zobniki drgnejo med seboj... 

 

Razdelilno gonilo? A je mogo?e 4x4? Ker teli novodobni hobi-terenci nimajo sredinskega diferenciala, zato tudi ne sme? voziti po trdi podlagi z dobrim oprijemom z vklopljenim ?tirikolesnim pogonom. In, ja, tudi za to gonilo lahko uporabi? isto hipoidno olje kot za menjalnik in vse ostalo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.