Skoči na vsebino
Nova Mazda 6 in senzorji tlaka za gume
Napisano

pa kaj a imajo nove m6 tako primitiven sistem nadzora tlaka, da ne vidi? konkretno tlak v posameznih gumah, samo signal in to je to??? slabo, slabo...

 

Zdej mi pa prosim povej en sam pameten razlog zakaj bi to bilo tako pomembno, da ti to?no ka?e kera guma ti spu??a? :ne vem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

M6 - glasna prestavna ro?ica
Napisano

Pri prvi generaciji ?estke tudi sam nisem bil zadovoljen z ob?utkom na menjalni?ki ro?ici, ampak pri novi ?estki pa je to bistveno izbolj?ano tako, da samo :bravo: , ?eprav za oceno pet tudi ta menjalnik ?e ni.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nova Mazda 6 in senzorji tlaka za gume
Napisano

Lahko, da ti spu??a bolj po?asi in se opazi ?ele po enem tednu. Kolikor pa je meni znano mislim, da gleda samo razmerje talkov med posameznimi kolesi in, ?e je na enem bistveno manj (mislim, da cca 0,5 bara razlike) se ti javi lu?ka.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Voda za vetrobransko steklo
Napisano

Ma ne, bom po moje kar pelal na servis, pa naj se Marjan ukvarja s tem :bravo: Sem dal dost za avto, pa naj dela tako kot mora! Tacajt, ko se bo on tam zajebaval pa bom moje pelal v shoping, pa bosta dve muhi na en mah. :ouje:

 

pa ?e zobotrebec bo? pr?paral :bravo:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pol je mogoce odvisno od zavarovalnice do zavarovalnice?

ker jaz sem mojo dobro podrajsal na parkingu in potem naslednji dan sel v slovenico in jim reku, da mi je nekdo to naredil na parkingu in je blo vse zrihtan pa nisem nic izgubil...

 

Ja Labi sam ima? parkiri??e zavarovano in je pravilno, da nisi ni? izgubil. ?e pa ne bi imel parkiri??a pa bi prijavil ?kodo bi pa poravnali iz osnovnega kaska in bi imel odbitke...

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ale? ma prav... ?e je ?koda iz naslova osnovnega kaska zgublja? bonifikacije in ima? soudele?bo (odbitna fran?iza) vse ostale zadeve, ki pa spadajo pod dotatne kategorije kaska pa ne izgubi? ni?.

 

Druga? pa najdi kak?nega s starim terencem pa naj se ti previdno nasloni na odbija?, da se bo videlo, da je ruknjen. Sam tega ti nisem jaz povedal. ;)

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 ne v?ge
Napisano

poz!

 

Pa jebemti danes ni moj dan. Kolegu po?ljem dizl filter me kli?e, sem po?ljem obratno... Za konec dneva pa ?e me na relaksacijski vo?nji na Pohorje v taki grabn potegne da me je po trreh urah mojega krampanja, kon?no potegnil nek kopr?an s terencom ven.

Dobite zjutraj prave slike, zdaj grem spat!

lp, Ale?.

 

si se spet z ro?no po ovinkih vozu? ;)

 

a ma? posneto, kako gre? v graben? :o

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Aditiv za diesel
Napisano

Ja od za?etka,ko je to za?elo delati pred hm 3-emi meseci je bilo samo ob mrzlem motorju in bolj poredko.Sedaj pa ?e kak mesec kar stalno tol?e tako kot si omenil(s kladivom po glavi motorja) :PStalno mi je za?elo tol?t,ko sem ?ez praznike delal manj?e relacije po cca 20km in sedaj tudi ?e grem na dalj?o turo mi kar ne neha tol?t pa mislim,da imajo tudi nizke temperature prste vmes.

 

A olja ma? pa dovolj?

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

To je v bistvu odbija?... tista plastika ?ez, ki mu vsi re?emo odbija? je pa uradno prevleka odbija?a.

 

Avto je bil rahlo butnjen... vidi? tud na plasti?nih nosilcih prevleke odbija?a, da so malo zme?kani. Treba je pobrat dol prevleko pa naj ti pri kak?nem kleparju ven potegnejo odbija? in ga zravnajo.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nova 6ka,
Napisano

Mene so pri?li 250? vklju?no z barvanjem in vgradnjo. Lahko, da je kaj dra?je, ?e jih naknadno kupi?, ker jaz sem jih naro?il pri nakupu avta, ko sem ugotovil, da se nazaj vidi ?e precej manj kot pri stari ?estki pa ?e ?ipa je pri GTA zatemnjena. Takrat smo se tud dogovorili, da naj bi jih dobil po nabavni ceni in zato taka cena.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nova 6ka,
Napisano

 

Pa ?e drvi? po klancu dol v prestavi, le brez gasa,ravno tako ka?e --

To je v redu,se strinjamo vsi ,menda.

 

 

Takrat ti ka?e 0,0l/100km :P

 

 

Mirujo? avto na mestu ,v leru ,pod ?tandgasom bi pa BC tudi lahko kaj primernega kazal..

 

Kolega ma osem let staro ?kodo oktavijo

..sofisticiran voz ,vam re?em.. ;)

ka?e v tem primeru porabo v litrih na uro.. B)

 

Se sli?i logi?no ?

 

Japon?ki pa tega o?itno ?e niso vzeli...

 

Lahko bi kazalo, sam ni nekega velikega smisla, da bi si s tem podatkom pomagal... poraba v prostem teku k avto stoji se razlikuje v par deci in nanjo ne more? bistveno vplivat saj ni odvisna od tebe (OK, lahko klimo vgasne?, pa elektri?ne porabnike zmanj?a? ;) ). Nasprotno pa je trenutna poraba med vo?njo zelo koristen pripomo?ek, da se ?lovek nau?i var?ne vo?nje. Hitro lahko ugotovi? kaj dela? narobe al pa da te strezni podatek, da je recimo vo?nja pri 130km/h bistveno var?nej?a kot pri 160km/h. (Dirka?i pa v jok) :hohoho:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nova 6ka,
Napisano

Oprosti, ampak v leru obi?ajno ka?e --

 

Iz tvoje slike ?tevcev se avto premika in glede na vrtljaje motorja ima? avto v leru. V leru motor ?e vedno porablja gorivo za vrtenje samega sebe in poganjanje alternatorja, kompresorja klime in vseh ostalih nave?enih pizdarij.

 

V prostem teku motor porablja cca 0,6 do 0,9 litra na uro. ?tevec pa ti ka?e na sliki cca 5km/h. Se pravi, ?e bi se takole premikal eno uro bi naredil 5km. Za 100km bi toraj rabil 20 ur.

20h x 0,6-09l/h= 12-18litrov/100km ;)

 

Upam, da je zdaj razumljivo... motor ne porablja goriva le v primeru, ko z njim zaviramo - se pravi, da avto zavira s pomo?jo motorja in noge ni na gasu ;)

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nova 6ka,
Napisano

Mi gre v redu ,ne ? :bravo:

Meni? ,da bi imel z dizlom manj sitnosti...?

?e sodim po stari 6ki dizel ,ki sem jo imel 6let, zihr ne.. :D

 

Itak pa,je treba probat ?e kej druzga ,anede.. ;)

 

Evo ,imam ?eeno drobno zanimivost,

Nekaj hvalite BC v novi 6ki ,kako da je natan?en in oh in sploh..

 

glejte fotko ,kaj zna meni pokazat....

 

post-1041-1231402009_thumb.jpg

 

?al mi ni ratal nardit dost ostre fotke, da bi se dobro videlo, ra?unalo je nastavljeno na CUR

..torej trenutno porabo..

 

Pa ne pozabite pogledat ?e trenutno hitrost in obrate... :rolleyes:

 

oprosti, ampak kaj pa je tukaj narobe... prva prestava al pa ler pa ti BC tolk poka?e... zadevo izra?unava glede na pretok goriva mimo merilca in hitrost. In pri majhni hitrosti se bistveno pove?a, v leru pa sploh saj motor mora sam sebe obra?at tudi, ?e ne poganja avta.

 

Tole kar je na tvoji sliki je ?ist pravilen prikaz.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

ne v?ige
Napisano

akumulator ni sem ?e menjal napaka mora biti nekje drugje najverjetneje pri elektronskem zaugu samo avto je biu ?e pri treh mehanikih pa noben ne ve kaj bi lahko bilo ?e pa mu odklju?i? sezor za toploto pa v?ge ker avto ne ve da je mrzu pa me zanima kaj je lahko narobe z zaugom

 

sej pol si najdu vzrok... senzor te zafrkava, ker javlja, da je ma?ina topla in ti ne vklju?i bogate me?anice/zauga (velik benza mal zraka) in zato ti ne v?ge, ko je mraz. Po moje bo treba menjat senzor.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

problem z mazdo 5
Napisano

Pr men... tam nekje med 300-500km...

 

Bo? videl, brez skrbi... sam BC opazuj... je kr razlika od takart, ko je normalna poraba in takrat k je pove?ana. Baje pa se da to tud po zvoku motorja oz. dogajanja v filtru tudi sli?at... tako pravjo, sam jaz do danes tega ?e nisem zaznal :ne vem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

problem z mazdo 5
Napisano

Ta je pa dobra.... :blink: da bi zaradi te "moderne" tehnike delal kroge po mestu... :unsure:?zmeden?

Gotovo bodo najdli bolj?o re?itev, do takrat pa bo pri meni predla dobra stara ?estica... :bravo:

 

Ej, to je samo nasvet, da se izogne? morebitnim problemov. Vem da ni prakti?no ampak ok, tiste parkrat na tolk pa tolk kilometrov, ko slu?ajno sovpade pa verjetno nobenmu ne bo krona z glave padla, ?e se bo ?e 10min peljal. Ni treba ti to narest, lahko s ustavi?, ampak potem je dobro, da takoj naslednjo vo?njo naredi? malce dalj?o (ne glih samo do trgovine in nazaj), da se regeneracija pravilno opravi do konca. ?e to upo?teva?, potem se ti nivo teko?in v motorju ne bo pove?eval.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

problem z mazdo 5
Napisano

lol... ti bi nafto, kr na tla zlival :bravo: Kaj bi to drselo, da o ekologiji sploh ne govorim :D

 

Glede na to, kar pi?e?, da ima? 50km ti tale DPF po moje sploh ne bo delal te?av saj je to idealna dol?ina za njegovo delovanje. Tiste parkrat za v trgovino pa sploh ne bo te?ava, bi pa bila, ?e bi bila ve?ina vo?enj takih, da se motor sploh ne bi niti po?teno ogrel.

 

Glede na to, da ni lu?ke, si lahko pomaga? z BC-jem in sicer tako, da nastavi? na trenutno porabo. Ko filter za?ne z regeneracijo se poraba dvigne od 3-5litrov/100km kot pa ?e se regeneracija ne bi izvajala. Vidi? recimo tudi v primeru, ko zavira? z motorjem brez dodajanja plina bi BC moral kazati porabo 0,0 litra/100km, ko pa traja regeneracija pa le ta prikazuje od 2,5 do 3,5 litra/100km.

 

Sicer imam novo ?estko pa moram re?i, da mi DPF deluje v redu in da po 7.000 prevo?enih km je nivo olja v karterju ostal popolnoma enak... mogo?e, da je za 1mm vi?je na pal?ki kot na za?etku ampak, do kriti?ne oznake X je ?e kar 5cm "placa" na pal?ki.

 

Moje mnenje, je da se ne za?ne? sekirati ?e predno se ti problem sploh pojavi in mogo?e malo opazuje? BC ?e posebej takrat, ko ve?, da bo? kon?al z vo?njo in ?e vidi?, da je poraba povi?ana in ?e ima? mo?nost pa? naredi? ?e en krog za cca 10-15min, da se regeneracija naredi do konca. V teh mojih kilometrih sem jaz to naredil "samo" 3x pa ?e to se je dogajalo takrat, ko sem imel mal kraj?e vo?nje do 15km. Pri tvojih km se ti bo to zgodilo mogo?e 2x-3x na 20.000km, da se bo regeneracija za?ela ravno takrat, ko se bo? ?elel ustaviti.

 

Pa tudi ?e bi se ?elel ustaviti se bo zadeva nadaljevala naslednji?, ko bo? spet zalaufal avto. In kje je potem ta problem kratkih vo?enj saj se ta postopek potem ne izvede do konca, ker pa? rabi tudi ?as, da se filter najprej sploh ogreje na primerno temperaturo. No in takrat pride do teh te?av z odtekanjem odve?nega neizgorenega goriva iz filtra nazaj v karter.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.