Skoči na vsebino
Nova 6ka,
Napisano

 

Pa ?e drvi? po klancu dol v prestavi, le brez gasa,ravno tako ka?e --

To je v redu,se strinjamo vsi ,menda.

 

 

Takrat ti ka?e 0,0l/100km :P

 

 

Mirujo? avto na mestu ,v leru ,pod ?tandgasom bi pa BC tudi lahko kaj primernega kazal..

 

Kolega ma osem let staro ?kodo oktavijo

..sofisticiran voz ,vam re?em.. ;)

ka?e v tem primeru porabo v litrih na uro.. B)

 

Se sli?i logi?no ?

 

Japon?ki pa tega o?itno ?e niso vzeli...

 

Lahko bi kazalo, sam ni nekega velikega smisla, da bi si s tem podatkom pomagal... poraba v prostem teku k avto stoji se razlikuje v par deci in nanjo ne more? bistveno vplivat saj ni odvisna od tebe (OK, lahko klimo vgasne?, pa elektri?ne porabnike zmanj?a? ;) ). Nasprotno pa je trenutna poraba med vo?njo zelo koristen pripomo?ek, da se ?lovek nau?i var?ne vo?nje. Hitro lahko ugotovi? kaj dela? narobe al pa da te strezni podatek, da je recimo vo?nja pri 130km/h bistveno var?nej?a kot pri 160km/h. (Dirka?i pa v jok) :hohoho:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nova 6ka,
Napisano

Oprosti, ampak v leru obi?ajno ka?e --

 

Iz tvoje slike ?tevcev se avto premika in glede na vrtljaje motorja ima? avto v leru. V leru motor ?e vedno porablja gorivo za vrtenje samega sebe in poganjanje alternatorja, kompresorja klime in vseh ostalih nave?enih pizdarij.

 

V prostem teku motor porablja cca 0,6 do 0,9 litra na uro. ?tevec pa ti ka?e na sliki cca 5km/h. Se pravi, ?e bi se takole premikal eno uro bi naredil 5km. Za 100km bi toraj rabil 20 ur.

20h x 0,6-09l/h= 12-18litrov/100km ;)

 

Upam, da je zdaj razumljivo... motor ne porablja goriva le v primeru, ko z njim zaviramo - se pravi, da avto zavira s pomo?jo motorja in noge ni na gasu ;)

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nova 6ka,
Napisano

Mi gre v redu ,ne ? :bravo:

Meni? ,da bi imel z dizlom manj sitnosti...?

?e sodim po stari 6ki dizel ,ki sem jo imel 6let, zihr ne.. :D

 

Itak pa,je treba probat ?e kej druzga ,anede.. ;)

 

Evo ,imam ?eeno drobno zanimivost,

Nekaj hvalite BC v novi 6ki ,kako da je natan?en in oh in sploh..

 

glejte fotko ,kaj zna meni pokazat....

 

post-1041-1231402009_thumb.jpg

 

?al mi ni ratal nardit dost ostre fotke, da bi se dobro videlo, ra?unalo je nastavljeno na CUR

..torej trenutno porabo..

 

Pa ne pozabite pogledat ?e trenutno hitrost in obrate... :rolleyes:

 

oprosti, ampak kaj pa je tukaj narobe... prva prestava al pa ler pa ti BC tolk poka?e... zadevo izra?unava glede na pretok goriva mimo merilca in hitrost. In pri majhni hitrosti se bistveno pove?a, v leru pa sploh saj motor mora sam sebe obra?at tudi, ?e ne poganja avta.

 

Tole kar je na tvoji sliki je ?ist pravilen prikaz.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

ne v?ige
Napisano

akumulator ni sem ?e menjal napaka mora biti nekje drugje najverjetneje pri elektronskem zaugu samo avto je biu ?e pri treh mehanikih pa noben ne ve kaj bi lahko bilo ?e pa mu odklju?i? sezor za toploto pa v?ge ker avto ne ve da je mrzu pa me zanima kaj je lahko narobe z zaugom

 

sej pol si najdu vzrok... senzor te zafrkava, ker javlja, da je ma?ina topla in ti ne vklju?i bogate me?anice/zauga (velik benza mal zraka) in zato ti ne v?ge, ko je mraz. Po moje bo treba menjat senzor.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

problem z mazdo 5
Napisano

Pr men... tam nekje med 300-500km...

 

Bo? videl, brez skrbi... sam BC opazuj... je kr razlika od takart, ko je normalna poraba in takrat k je pove?ana. Baje pa se da to tud po zvoku motorja oz. dogajanja v filtru tudi sli?at... tako pravjo, sam jaz do danes tega ?e nisem zaznal :ne vem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

problem z mazdo 5
Napisano

Ta je pa dobra.... :blink: da bi zaradi te "moderne" tehnike delal kroge po mestu... :unsure:?zmeden?

Gotovo bodo najdli bolj?o re?itev, do takrat pa bo pri meni predla dobra stara ?estica... :bravo:

 

Ej, to je samo nasvet, da se izogne? morebitnim problemov. Vem da ni prakti?no ampak ok, tiste parkrat na tolk pa tolk kilometrov, ko slu?ajno sovpade pa verjetno nobenmu ne bo krona z glave padla, ?e se bo ?e 10min peljal. Ni treba ti to narest, lahko s ustavi?, ampak potem je dobro, da takoj naslednjo vo?njo naredi? malce dalj?o (ne glih samo do trgovine in nazaj), da se regeneracija pravilno opravi do konca. ?e to upo?teva?, potem se ti nivo teko?in v motorju ne bo pove?eval.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

problem z mazdo 5
Napisano

lol... ti bi nafto, kr na tla zlival :bravo: Kaj bi to drselo, da o ekologiji sploh ne govorim :D

 

Glede na to, kar pi?e?, da ima? 50km ti tale DPF po moje sploh ne bo delal te?av saj je to idealna dol?ina za njegovo delovanje. Tiste parkrat za v trgovino pa sploh ne bo te?ava, bi pa bila, ?e bi bila ve?ina vo?enj takih, da se motor sploh ne bi niti po?teno ogrel.

 

Glede na to, da ni lu?ke, si lahko pomaga? z BC-jem in sicer tako, da nastavi? na trenutno porabo. Ko filter za?ne z regeneracijo se poraba dvigne od 3-5litrov/100km kot pa ?e se regeneracija ne bi izvajala. Vidi? recimo tudi v primeru, ko zavira? z motorjem brez dodajanja plina bi BC moral kazati porabo 0,0 litra/100km, ko pa traja regeneracija pa le ta prikazuje od 2,5 do 3,5 litra/100km.

 

Sicer imam novo ?estko pa moram re?i, da mi DPF deluje v redu in da po 7.000 prevo?enih km je nivo olja v karterju ostal popolnoma enak... mogo?e, da je za 1mm vi?je na pal?ki kot na za?etku ampak, do kriti?ne oznake X je ?e kar 5cm "placa" na pal?ki.

 

Moje mnenje, je da se ne za?ne? sekirati ?e predno se ti problem sploh pojavi in mogo?e malo opazuje? BC ?e posebej takrat, ko ve?, da bo? kon?al z vo?njo in ?e vidi?, da je poraba povi?ana in ?e ima? mo?nost pa? naredi? ?e en krog za cca 10-15min, da se regeneracija naredi do konca. V teh mojih kilometrih sem jaz to naredil "samo" 3x pa ?e to se je dogajalo takrat, ko sem imel mal kraj?e vo?nje do 15km. Pri tvojih km se ti bo to zgodilo mogo?e 2x-3x na 20.000km, da se bo regeneracija za?ela ravno takrat, ko se bo? ?elel ustaviti.

 

Pa tudi ?e bi se ?elel ustaviti se bo zadeva nadaljevala naslednji?, ko bo? spet zalaufal avto. In kje je potem ta problem kratkih vo?enj saj se ta postopek potem ne izvede do konca, ker pa? rabi tudi ?as, da se filter najprej sploh ogreje na primerno temperaturo. No in takrat pride do teh te?av z odtekanjem odve?nega neizgorenega goriva iz filtra nazaj v karter.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Evo ?e moji za prej?no ?estko

 

05.02.2008 833,00 ? ?t. kilometrov: 120000 km (velik servis)

 

24.07.2007 173,00 ? ?t. kilometrov: 100780 km

 

21.12.2006 248,46 ? Servis na 80.000 km

 

06.06.2006 283,76 ? Servis na 60.000 km

 

04.10.2005 244,12 ? Servis na 40.000 km

 

07.04.2005 45,48 ? Servis na 20.000 km

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Daljinsko centralno M6 - problem...
Napisano

narobe razume?... ima? point zakaj bi pla?eval dra?je ?e ni treba... se strinjam. Hotel sem sam povedat, da za recimo par evrov na 5 let se jaz ne mislim tolk ubadat s takim "problemom" in grem tja kjer to majo najbli?je.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Senzor za nadzora tlaka v gumah (TPMS)
Napisano

Bodi vesel in nadvse sre?en, da Mazda nima tazga sistema kot Renault, ker tist ti pa ubije voljo do ?ivljenja in je no?na mora marsikaterega serviserja.

 

Pri Mazdi je namre? tako, da ji je vseeno kateri senzor spusti pa samo javi, da je tlak nepravilen (pri?ge se rumena lu?ka na armaturi - znak z shemo rahlo spu??ene gume).

 

Se pravi, da ni nobenih te?av, da menja? kolesa med seboj in s tem skrbi? za bolj pravilno obrabo.

 

?e mi spusti ena guma pa res ne vem zakaj bi rabu, da mi avto napi?e katera (sej so sam ?tiri, bemti) in ko stopim ven (itak moram da vidim kolk je kriti?no) rabim natanko 10 sekund, pa ne glede kolk sem lev, da ugotovim katera tako, da je to eden najbolj brezveznih podatkov, ki si jih lahko zamislim.

 

V glavnem znak na armaturi zagori, ko tlak pade v eni gumi pod 1,5 bara, ?e se ne motim. ?e pa je napaka na senzorjih (ali pa da jih ni (zimske gume na svojih plati??ih) potem pa ta lu?ka te?no mi?ika.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nova 6ka,
Napisano

Jaz mam sam zadi pa ?e to naknadno vgrajeno in najprej piskne ko da? v rikverc pol pa je ti?ina dokler nisi cca 2 metra od ovire. Pol pa za?ne ?edalje hitreje piskat, ko se pribli?uje? oviri in ko je pisk zvezen si cca 20 cm od ovire in takrat je priporo?ljivo ustavit ;).

 

Zazna pa vse od ?i?ne ograje do travne bilke... tako, da za moje pojme je zadeva ?ist spodobna ;)

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problemi z gumami
Napisano

Se strinjam z napisanim,razen z zadnjim odstavkom.Servisi imajo namre? mese?no kvoto denarja oz.

sredstev za popravila v garanciji.?e ga prekora?ijo se morajo zagovarjat pri "?efih" vi?je.

In zato kak?nega verjetno odpravijo bolj po kavbojsko z ni? porabljenimi sredstvi oz. "popravijo" stvar z kak?nimi ?i??enji,resetiranji ra?unalnikov,"pucanjem" in podobnimi zadevami. ;)

 

Tole mi pa ne gre skup... kako lahko dolo?i? mese?no kvoto... se pravi, da ?e jo prekora?ijo, ker jim je tovarna dobavila ?rot robo, bo cel kup ljudi zviselo... se pravi jebite se z garancijskimi popravili, ker smo ta mesec ?e izpolnili kvoto. Hmmm, ?e je to res me zanima kaj pore?ejo na to v uradu za varstvo potro?nikov.

 

Sem delal neko? na ra?unalni?kem servisu pa nikoli ni bilo omejitev kolk stvari gre v garancijo sam tist, kar je ?lo smo moral resni?no preveriti, da ni ?lo za brezveze.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problemi z gumami
Napisano

No to, da jih je treba klicat in da nazaj ne znajo poklicat pa ne glede kolkrat si zapi?ejo tvoj telefon je pri njih stara rak rana.

 

Ne vem, zgleda se bojijo, da bo kdo raka fasal od preve? uporabe telefona. Ker sem blizu se raje pri njih osebno oglasim kot pa da bi jih klical po telefonu - ja vem sej je res bedno sam v ?ivo se da druga? pa ve? zment. ;)

 

Kar se pa ti?e garancijskih popravil: to ni njihov stro?ek saj za vsako garancijsko popravilo istavijo ra?un Mazdi, ki ga nato povrne in ne samo za material ampak seveda tudi za delo.

 

Tako, da verjetno jim je ve? ali manj vseeno ali je garancijsko popravilo ali ne. :ne vem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.