To ni ni?... predstavli si da bi ?el avto na servis, kjer bi najdel ?e ene 5 zadev, ki so jih "morali" zamenjat pa ?e servisne ure po draguljarski tarifi bi ti ra?unali.
Si upam trdit, da bi bila cifra tam nekje bliz 150?.
Smisel priklapljanja v tem vrstnem redu je le ta, da lahko minus priklopi? kamorkoli na maso avta ... najbolj na kak "gol" vijak na motorju, kjer bo imel dober kontakt. Ravno zaradi iskrenja ni ravno priporo?ljivo, da se minus priklopi direkt na minus od slabega akumulatorja. Isto velja seveda, ?e bi plus priklopil na koncu samo za plus pa sploh ni druge alternative kot direktno na sam akumulator.
Da se izogneta, kak?nem kratkem stiku v acumulatorju odklopta starega in dejta tistega iz tvojega avta.. kontakte je treba dobro o?istiti in dobro privit vijake ?e predno sprobata delovanje.
Hehe, ampak ?ist vsak novi lastnik Mazde 6 "najde" pozimi te "hecne" zvoke
Glej o temu smo ?e tolikokrat govorili, da je najbolj, da malo pobrska? po forumu.
Z enim stavkom povedano je pa to da ima? prav in to je Webasto grelec, ki dogreva motor pri nizkih temperaturah. In popolnoma prav je da ?umi tudi ko je avto ugasnjen saj mora do konca porabiti gorivo, ki je ?e v grelcu.
No, avto je spet pri originalnem lastniku (jaz ). Zamenjali so mi (kot so rekli) neko napeljavo. Tok nisem maher, da bi vedel to?no kaj, UPAM pa da bo zdaj mir. Aha, na to popravilo so mi dali uslu?nostno garancijo in se nimam kaj bati, ?e bi se mi to dogajalo naprej tudi po preteku standardne garancije. + brezpla?no so mi zamenjali gume.
Upam, da ne bom ve? v tej temi pisal o kakr?nih koli ponovnih dogodkih.
e to je to... to je tisto, kar sem mislil o podalj?anju garancije za ta problem
Mater ste me ustra?la s to debato, tak, da sem ?el takoj pogledat, kako grejo gor feltne s stare ?estice.
Vse je OK, placa je dovolj tudi okrog zavornih kle?? in tudi samo kolo stoji natanko na mestu kjer je potrebno tako, da raznorazni distan?niki odpadejo.
Lahko je samo vlaga notri bla, ko so zapirali pokrov za lu?i... jaz bi najprej poskusil tako, da na kak?en suh (po mo?nosti topel dan) al pa v kaki ogrevani gara?i odpre? pokrov za menjavo ?arnic pa pusti? par ur, da se posu?i. Tako bo vlago ven potegnilo, potem pa po?aka? na prvi de? in vlago pa vidi? a se bo ponovilo. ?e se ponovi - menjava.
Off topic: vsaki? ko vidim tale naslov mislim, da sem na Ford forumu
Boss,na ?alost oni ne gledajo tako na zadevo kot ti.Meni je ?ef Mazde Slo.-reklamacijski oddelek,lepo "razlo?il",da nisem bil 4 X za isto stvar med garancijo pri njih,ampak,da je bila najbr? vedno druga napaka.
Ja, ja bo nato to pravljico razlo?il ?e tr?nemu in?pektorju kasneje pa ?e na sodi??u ?e bo treba. Tr?ni in?pektor mora narediti obisk, ?e jih stranka prijavi in takrat je tudi pri njih veselo.
Ko sva z Boj?em imela firmo sva 1x fasala tr?nega, ker je stranka napisala prito?bo ?ez eno xy podjetje v tem dopisu pa je bila omenjena tudi najina firma saj sva midva dala stranke podatke o tej XY firmi in jih je nato sama poklicala ter se sama menila za storitev.
Sploh ni stranka iskala krivde pri nama ampak in?pektor je pa pri?el na obisk in to ni bil vljudnostni obisk s kavico in pi?kotom.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A ti nima? senzorjev za tlak? Sej bi te moral opozarjat, da je nekaj narobe s tlakom?
Po moje ti guma spu??a prav pri ventil?ku/senzorju :ne vem:
Povezava za deljenje
Deli na druge strani