daj kak?no sliko, da vidimo kolk je hudo, ker takole na pamet je bolj te?ko svetovati... ?e se vdrtinice pokrivajo lahko kar pozabi? na suho popravilo in bo treba li?at...?al.
Sem se ravnokar vrnil iz dopusta. Ko sem ?e na pot, je bila avtocesta prazna in
sem si misli, idelana prilo?nost, da ga "skurim".
Gnal sem ga cca. 300 km med 170 in 180 km/h, zunaj ?ez trideset, obratomer vedno nad 3000. U?itek v
vo?nji je bil popoln, saj pri hitrosti 180 nima? ob?utka, da se tako hitro pelje?, prav tako je lega ve?
kot odli?na.
Vendar, presene?enje doma. Po parih urah, ko sem ugasnil motor, grem pogledat nivo olja. Po teoriji Mazde, bi ga moralo biti manj, saj pri ve?jih temperaturah in obremenitvah gorivo izhlapeva iz olja.
IN GLEJ ZLOMKA, nivo olja se je pove?al za dodatnih 1 cm (sedaj je skoraj do 'X') in to kljub divjanju po avtocesti.
Kaj pravi na to MAZDA?
Tak?na vo?nja bi naj bila idealna za DPF in ostalo tehniko zraven.
Bom kontaktiral v LJ in malo povpra?al, potem pa bom moj zgodbo malo obelodanil medijem. Tako se ne grem ve?......
LP,
?e na uvoznika MMS naslovi eno tako prijazno pisemce in jih pobaraj zakaj la?ejo o pravilni uporabi DPF-ja
Jaz sem ses to?o sre?al pred dvema letoma in sem zadevo dal popravljat fantom iz TopFinisha. Sem bil pa zelo zadovoljen, ker so zelo lepo popravili. Je pa to dale? najbolj?i na?in, ?e no?e? na novo barvat.
Sicer je pla?ala zavarovalnica ampak mislim, da so takrat ra?unali 5ksit na luknjo.
Sem tudi sam ugotovil, da v kolikor se razlik med "jutranjo" temperaturo in popoldansko (ko je avto stal na soncu) ve?je od cca 20 stopinj (?e sonce sveti na del kjer je senzor je taka razlika ?isto normalna) prika?e zadnjo o?itano temperaturo (jutranjo) in se zadeva umeri ?ele po kak?ni uri vo?nje?!?!
Najbolj pomembno je, da ta senzor ne vpliva na delovanje klime tako, da ?e nekaj ?asa ka?e narobe ni ?isto ni? hudega.
Lahko, da se motim oz. imam ob?utek, da so na te nepravilnosti z DPF bolj dovzetne Mazde 5 kot recimo Mazde 6. Vpra?anje je zakaj oz. v ?em se motorja oz. sistema sploh razlikujeta.
Evo kon?no sem se lotil te menjave saj imam nove svetilke doma ?e skoraj eno leto.
Ena stran me je sicer malo zajebavala, ker se nikakor ni dalo od?raufat plasti?nega prstana, ki dr?i svetilko v le?i??u ampak je ?lo z Yavaryevo moralno podporo, ki mi je po telefonu rekel: ti sam mo?no prtisn (ta nasvet je uporaben tudi ?e za kak?ne druge zadeve ).
V glavnem, kaj vam ho?em povedat... nikar se ne matrite z menjavo skozi motorni prostor saj je tam treba odstrant kar nekaj zadev (filter box, posodo za teko?ino) pa ?e takrat je prostora ?isto premal sploh za kak?nega kot sem jaz z bolj medvedjimi rokami.
Najla?je je tako, da avto dvigne? na dvigalko, odstrani? kolo in nato 6 plasti?nih ?epov od notranjega plasti?nega za??itnega koloteka. Ne ga ?ist dol od?raufat, ampak samo toliko, da ga lahko premaknete/zvijete in pridete do lu?i skozi blatnik. Za lu? na desni strani sem recimo rabil manj kot 10 minut vklju?no z postopkom odmonta?e kolesa, plastike in nato vse skupaj sestaviti spet skupaj.
V glavnem, ?e kaj bistveno ne zajebava imate obe svetilke zamenjane prej kot v pol ure, kar se mi zdi ?e kar sprejemljivo.
Moja najdra?ja tudi trdi, da je vsa mokra ko vklopim klimo (kaj ?ele, ?e napravim kaj drugega).
A ima kdo kak?en nasvet, kaj storiti, da izpod armature moje ?estke ne bo ve? kapljalo. ?e je to zama?en odvod kondenza, kaj in kako je treba razdreti in o?istiti?
Lp M
Sem imel podoben problem in je teklo na tla pred sovoznikom pa so na servisu zrihtali. Pojma nimam kaj so naredili, me pa po pravici povedano tudi ni zanimalo saj je bila avto takrat ?e v garanciji. Druga?e je pa to ena od znanih napak tako, da ne bo problema pri odpravi le te.
Tu sem nov, imam mazdico komaj 2 tedna. Notri je CD player za 6 CD-jev. Zanima me ali obstaja kak?na nadgradnja (firmware ali kaj podobnega), da bi mi bral ?e mp3. Gotovo ni notri nobene razlike v cd playerju.
Hvala.
?e se omejimo zgolj na komponento ?al ne gre in bi moral changer ven vr?t in MP3 player not.
A alternator je v redu? V?asih se dogaja da se ti zaradi prenizke napajalne napetosti dogajajo razni ?ovi na senzorjih in dolo?eni zato ne delujejo, kot napako pa pri?gejo raznorazne lu?ke na armaturki. Pri tebi se namre? dogaja to, da se razli?ne lu?ke pri?igajo in zato mora biti skupni imenovalec verjetno v prenizki napajalni napetosti (pod 14V).
Ne igraj se - ta guma je nevarna in ?e ti jo raznese bo? lahko imel veliko ?kode. Pred ?asom sem videl kaj naredi guma, ki jo raznese na AC-ju. Na Mercedesu je uni?ilo kompleten notranji kolotek, razbil ?migavec in polomilo del sprednjega odbija?a. Pa mo?akar je bil ?e zadovoljen, ker mu je ratal avto na cesti obdr?at in ni poljubil ograje.
En senzor je name??en zunaj en pa znotraj. Predvidevam, da zaradi prevelike razlike med zunanjo in notranjo temperaturo (znotraj se lahko ogreje tudi na 50-60 °C) prihaja do teh anomalij.
Va?no je da to ne vpliva na delovanje klime in je zgolj problem v prikazu na zaslon?ku. Pri meni se prikazovanje normalizira nekje v 20-30km vo?nje.
Problem tega senzorja je v tem, da ga zmede vro?a notranjost avta saj takrat obvezno ka?e manj kot je v resnici. V kolikor pa avto stoji v senci je temperatura do stopinje natan?na.
Hehe ...lepa knji?ica samo notri nikjer ne pi?e, da se je treba od Ljubljane do Maribora pelat al pa celo do Dunaja. Pi?e da rabi 15minut vo?nje z vsaj 40km/h.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
daj kak?no sliko, da vidimo kolk je hudo, ker takole na pamet je bolj te?ko svetovati... ?e se vdrtinice pokrivajo lahko kar pozabi? na suho popravilo in bo treba li?at...?al.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani