Zdaj so me klicali in rekli, da je bil slab kontakt v kablu od releja do ?rpalke (najbr? za gorivo).
Kako naj zdaj vem, da je to to. Naj zdaj 100% verjamem, daje mojim te?avam konec?
Nima? kej, vzemi zadevo optimisti?no, da je zdaj to to. ?e ne prej bo? pa drugo leto poleti zvedel a je bila re?itev prava ali ne.
Jih pa vseeno malo zasli?i, ko bo? avto prevzemal ali je to res to oziroma naj ti povedo kak?ni so nadaljni postopki, ?e se bo drugo leto problem ponovil. A bo poleti ?e v garanciji?
O madonca pa saj to ni res, no. ?e ti ne bi nekak kaoti?no laufal par sekund bi bil mo?en celo immobilizator. :ne vem:
Na konc se bo izkazalo, da je kriva kak?na malenkost tipa senzor al pa slab stik kje na napeljavi (kabli, varovalke).
Pazi zdaj bom mal zateoretiziral ampak vseeno:
1.) ?e sem prav razumel se to zgodi, ?e avto dlje ?asa stoji na soncu?
2.) motor se v tem ?asu verjetno ohladi?
3.) pri hladnem motorju se mora vklopiti avtomatski zaug in dodati bogatej?o me?anico, da hladen motor sploh v?ge.
4.) Zaradi pregretega avtomobila lahko senzorji za temperaturo malo zbluzijo in zaznajo segret motor in dajo signal, da se izvede zagon brez uporabe zauga.
5.) Avto za?ene? in ker ne v?ge takoj ga verjetno kmalu tudi "zalije?", ?e posebej, ?e mu ho?e? pomagat s pritiskom na gas.
Mojstri mehankarji me boje verjetno spluval na to teorijo ampak po moje ni ?isto nemogo?e saj, ko avto ohladi?, za?ne tudi senzor posredovati bolj to?ne podatke in temu primerno uporabo zauga.
Zakaj tako razmi?ljam? Pri stari ?estki je bilo znano, da so senzorji za temperaturo delovali po svoje, ?e je avto stal na soncu. Tisti, ki je prikazoval zunanjo temperaturo je tudi v primeru ko je bilo zunaj ve? kot 30°C je v?asih kazal tudi 18°C ali celo manj. ?e je ta senzor kakorkoli povezan s tistim v ma?ini (kar po moje je) se je lahko zgodila situacija, da je un za zunanjo napa?no kazal recimo 10°C (resni?na temperatura pa je bila recimo 25°C) ali ?e celo manj tisti na motorjo pa kakih 30°C. Zaradi te razlike je elektronika predvidevala, da je motro ogret in da lahko za?ene brez uporabe zauga.
Predlagi na servisu, da ti zamenjajo vsa tipala za temperaturo oz. se strinajaj, da gre avto v Avstrijo na detaljni pregled v tem ?asu pa anj ti zagotovijo nadomestno vozilo.
Boss, jaz bi najrajs vprasal na mazdi (ti ni dalec od sluzbe) in potem si lahko miren...
Eeee, saj to je problem --- sem spra?eval na servisu pa nisem dobil ?istih odgovorov. Vse nekako zavito v meglo, kot da ne znajo odgovort. Sem namre? spra?eval, ?e se da nekako izklopit pa je bil odgovor, da NE, ampak vse skupaj je bilo tako neodlo?no, da imam ob?utek, da verjetno ne vedo al se da al ne.
Jaz bi pri MAzdi samo senzorje kupil, feltne pa gume ziher ne. ?e mi vr?ejo informacijo, da je ena zimska guma 18" cca 400? pol je vsakomur verjetno jasno, da jih pri njih ziher ne bom kupil. Za feltne raj ne vpra?am, ker po moje bo komplet ziher 1000? pri njih.
?e tako al tako, bom senzorje bogato prepla?al (?e jih bom kupil) saj naj bi bil eden cca 75?.
p.s. a slu?ajno kdo ve kolk na servisu ra?unajo liter Mazde Dexelia DPF olje?
na novi 6 -ki lahko brez problema menjas gume spredaj in zadaj
A slu?ajno ve? kaj se zgodi v tem primeru: kupi? nove feltne in gume ter set novih ?tirih senzorjev. Kako je potem z uparjanjem teh senzorjev z sprejemnikom v avtu?
A samo flikne? ta nova kolesa gor pa se sama uparijo al je potreben kak?en (zajeban) postopek, bohnedej celo obisk servisa, ipd.?
Rad bi se namre? izognil situacijam, da bi mi ob ob prepogosti menjavi gum (2x letno) na istih feltnah se 1x najdu "mojster", ki bi mi z ma?ino za montiranje gum zataknil senzor in ga po?kodoval. Zato bi rad imel dva kompleta.
Kakor sem uspel razbrati iz navodil ima Mazda manj zajeban sistem kot Renault tako, da zaznava le te?ave s tlakom neodvisno od lokacije kolesa, kar je v bistvu dovolj. Tako po moje ne bi smel biti problem z ?ongliranjem s kolesi (menjava prednjih za zadnje).
Sirius potem predvideva?, da je to samo ena od nastavitev v programu ra?unalnika in ?e se priklopijo z diagnosti?nim ra?unalnikom bi se to moralo dati izklopit? :ne vem:
Evo tak je problem, moja nova Mazda ima te bebaste senzorje, kar na?eloma sicer niso problem ampak nastane, ko si kupi? zimski komplet gum in plati??.
Problem je namre? v em, da ?e jih nima? ti na armaturi skos mi?ika lu?ka za napako na sistemu preverjanja tlaka v gumah, kar je zelo mote?e in te?no. Zanima me a je kdo slu?ajno zasledil kako se te sistem izklopi, recimo z odstranitvijo kake varovalke ipd?
Druga opcija je sicer nakup ?e enega kompleta (gume, feltne, senzorji) samo v tem primeru mi ni jasno a je treba te senzorje kakorkoli kalibrirat (lahko to stori? sam al je treba na servis?), ko menjava? letna kolesa z zimskimi. ?e ma kdo izku?nje s tem bi mu bil zelo hvale?en za razlago.
@Bobi: Ti si ve?ino navajen na HB obliko, kar pomeni, da se hitro za ?ipo neha zadnji del tvojega avta in parkiranje res ni nobene umetnost. Pri limuzinah je pa to precej te?je saj je za ?ipo ?e vsaj pol metra avta, ki ga recimo pri ?estki sploh ne vidi?, ker je skrit pod spodnjim robom ?ipe.
Ker vozim tako limuzino kot HB (golf) lahko samo potrdim, da je dolo?anje razdalje zadaj za Golfom otro?je lahko in parkiranje mala malica medtem, ko pa je z Mazdo precej bolj zahtevno saj tudi sam nimam park senzorjev.
daj kak?no sliko, da vidimo kolk je hudo, ker takole na pamet je bolj te?ko svetovati... ?e se vdrtinice pokrivajo lahko kar pozabi? na suho popravilo in bo treba li?at...?al.
Sem se ravnokar vrnil iz dopusta. Ko sem ?e na pot, je bila avtocesta prazna in
sem si misli, idelana prilo?nost, da ga "skurim".
Gnal sem ga cca. 300 km med 170 in 180 km/h, zunaj ?ez trideset, obratomer vedno nad 3000. U?itek v
vo?nji je bil popoln, saj pri hitrosti 180 nima? ob?utka, da se tako hitro pelje?, prav tako je lega ve?
kot odli?na.
Vendar, presene?enje doma. Po parih urah, ko sem ugasnil motor, grem pogledat nivo olja. Po teoriji Mazde, bi ga moralo biti manj, saj pri ve?jih temperaturah in obremenitvah gorivo izhlapeva iz olja.
IN GLEJ ZLOMKA, nivo olja se je pove?al za dodatnih 1 cm (sedaj je skoraj do 'X') in to kljub divjanju po avtocesti.
Kaj pravi na to MAZDA?
Tak?na vo?nja bi naj bila idealna za DPF in ostalo tehniko zraven.
Bom kontaktiral v LJ in malo povpra?al, potem pa bom moj zgodbo malo obelodanil medijem. Tako se ne grem ve?......
LP,
?e na uvoznika MMS naslovi eno tako prijazno pisemce in jih pobaraj zakaj la?ejo o pravilni uporabi DPF-ja
Jaz sem ses to?o sre?al pred dvema letoma in sem zadevo dal popravljat fantom iz TopFinisha. Sem bil pa zelo zadovoljen, ker so zelo lepo popravili. Je pa to dale? najbolj?i na?in, ?e no?e? na novo barvat.
Sicer je pla?ala zavarovalnica ampak mislim, da so takrat ra?unali 5ksit na luknjo.
Sem tudi sam ugotovil, da v kolikor se razlik med "jutranjo" temperaturo in popoldansko (ko je avto stal na soncu) ve?je od cca 20 stopinj (?e sonce sveti na del kjer je senzor je taka razlika ?isto normalna) prika?e zadnjo o?itano temperaturo (jutranjo) in se zadeva umeri ?ele po kak?ni uri vo?nje?!?!
Najbolj pomembno je, da ta senzor ne vpliva na delovanje klime tako, da ?e nekaj ?asa ka?e narobe ni ?isto ni? hudega.
Lahko, da se motim oz. imam ob?utek, da so na te nepravilnosti z DPF bolj dovzetne Mazde 5 kot recimo Mazde 6. Vpra?anje je zakaj oz. v ?em se motorja oz. sistema sploh razlikujeta.
Evo kon?no sem se lotil te menjave saj imam nove svetilke doma ?e skoraj eno leto.
Ena stran me je sicer malo zajebavala, ker se nikakor ni dalo od?raufat plasti?nega prstana, ki dr?i svetilko v le?i??u ampak je ?lo z Yavaryevo moralno podporo, ki mi je po telefonu rekel: ti sam mo?no prtisn (ta nasvet je uporaben tudi ?e za kak?ne druge zadeve ).
V glavnem, kaj vam ho?em povedat... nikar se ne matrite z menjavo skozi motorni prostor saj je tam treba odstrant kar nekaj zadev (filter box, posodo za teko?ino) pa ?e takrat je prostora ?isto premal sploh za kak?nega kot sem jaz z bolj medvedjimi rokami.
Najla?je je tako, da avto dvigne? na dvigalko, odstrani? kolo in nato 6 plasti?nih ?epov od notranjega plasti?nega za??itnega koloteka. Ne ga ?ist dol od?raufat, ampak samo toliko, da ga lahko premaknete/zvijete in pridete do lu?i skozi blatnik. Za lu? na desni strani sem recimo rabil manj kot 10 minut vklju?no z postopkom odmonta?e kolesa, plastike in nato vse skupaj sestaviti spet skupaj.
V glavnem, ?e kaj bistveno ne zajebava imate obe svetilke zamenjane prej kot v pol ure, kar se mi zdi ?e kar sprejemljivo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Nima? kej, vzemi zadevo optimisti?no, da je zdaj to to. ?e ne prej bo? pa drugo leto poleti zvedel a je bila re?itev prava ali ne.
Jih pa vseeno malo zasli?i, ko bo? avto prevzemal ali je to res to oziroma naj ti povedo kak?ni so nadaljni postopki, ?e se bo drugo leto problem ponovil. A bo poleti ?e v garanciji?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani