Moja najdra?ja tudi trdi, da je vsa mokra ko vklopim klimo (kaj ?ele, ?e napravim kaj drugega).
A ima kdo kak?en nasvet, kaj storiti, da izpod armature moje ?estke ne bo ve? kapljalo. ?e je to zama?en odvod kondenza, kaj in kako je treba razdreti in o?istiti?
Lp M
Sem imel podoben problem in je teklo na tla pred sovoznikom pa so na servisu zrihtali. Pojma nimam kaj so naredili, me pa po pravici povedano tudi ni zanimalo saj je bila avto takrat ?e v garanciji. Druga?e je pa to ena od znanih napak tako, da ne bo problema pri odpravi le te.
Tu sem nov, imam mazdico komaj 2 tedna. Notri je CD player za 6 CD-jev. Zanima me ali obstaja kak?na nadgradnja (firmware ali kaj podobnega), da bi mi bral ?e mp3. Gotovo ni notri nobene razlike v cd playerju.
Hvala.
?e se omejimo zgolj na komponento ?al ne gre in bi moral changer ven vr?t in MP3 player not.
A alternator je v redu? V?asih se dogaja da se ti zaradi prenizke napajalne napetosti dogajajo razni ?ovi na senzorjih in dolo?eni zato ne delujejo, kot napako pa pri?gejo raznorazne lu?ke na armaturki. Pri tebi se namre? dogaja to, da se razli?ne lu?ke pri?igajo in zato mora biti skupni imenovalec verjetno v prenizki napajalni napetosti (pod 14V).
Ne igraj se - ta guma je nevarna in ?e ti jo raznese bo? lahko imel veliko ?kode. Pred ?asom sem videl kaj naredi guma, ki jo raznese na AC-ju. Na Mercedesu je uni?ilo kompleten notranji kolotek, razbil ?migavec in polomilo del sprednjega odbija?a. Pa mo?akar je bil ?e zadovoljen, ker mu je ratal avto na cesti obdr?at in ni poljubil ograje.
En senzor je name??en zunaj en pa znotraj. Predvidevam, da zaradi prevelike razlike med zunanjo in notranjo temperaturo (znotraj se lahko ogreje tudi na 50-60 °C) prihaja do teh anomalij.
Va?no je da to ne vpliva na delovanje klime in je zgolj problem v prikazu na zaslon?ku. Pri meni se prikazovanje normalizira nekje v 20-30km vo?nje.
Problem tega senzorja je v tem, da ga zmede vro?a notranjost avta saj takrat obvezno ka?e manj kot je v resnici. V kolikor pa avto stoji v senci je temperatura do stopinje natan?na.
Hehe ...lepa knji?ica samo notri nikjer ne pi?e, da se je treba od Ljubljane do Maribora pelat al pa celo do Dunaja. Pi?e da rabi 15minut vo?nje z vsaj 40km/h.
Pa to se bere kot humoreska. Pa a si preveril, ?e so trezni, ko so ti izjavljali, da je relacija le takrat, ko gre? do Dunaja
Povpra?at jih je treba, kje to pi?e in zakaj nih?e pri prodaji avta na to ne opozori. Potem pa lahko zahteva? od njih ?e uradno izjavo o tem in priro?nik za pravilno uporabo DPF filtra. Pa ?e vpra?aj jih kdo krije stro?ke in dnevnice za pot na Dunaj in nazaj.
?e si se ?e odlo?il za menjavo, kaj pa ?e bi najprej poskusil s ?i??enjem. Zadevo je enostavno dostopna tako, da z demonta?o ne bi smelo biti te?av. Potem pa rabi? kak?en sprej za ?i??enje ogljikovih usedlin (mogo?e bi ?lo tudi s kontakt sprejem :ne vem: ), da zadevo s?isti?.
Verjetno bo? rabil ?e tesnilo, ?e se ti bo staro strgalo pri demonta?i. V glavnem, po ?i??enju, ?e se normalno premika pal?ka gor in dol pomeni, da zadeva v redu deluje in verjetno ne bo? rabil menjave ventila, ker nov ravno ni poceni.
Termostatski ventil je lahko ?e bolj bogi. ?e daje? navadno vodo v sistem za hlajenje se lahko zgodi, da se nabira kamen in ventil te?ko odpira. Lahko pa da ima? tak?nega, ki odpira pri vi?ji temperaturi kot bi po specifikacijah moral. :ne vem:
Mazde nisem nikoli pri njih servisiral jo je pa fotr in takrat so naredili lepo vse v redu. Sem pa imel pri njih ene parkarat moj prej?nji avto KIA in tudi nikoli niso naredili kapitalca in je bilo OK.
Je imel pa Boj? mal grenko izku?njo z njimi, ker mu niso znali na?telat lu?i oz. so rekli, da se jih ne da
kje pa je to na trzaski , kajti zvim dost bliz , ce se seveda pogovarjamo o Ljubljani
Dolgi most pred avtopralnico iz smeri iz Ljubljane... ne more? zgre?it - imajo logotipe od Mazde in Volva obe?ene na stavbi pa cel kup novih avtov je zuni.
Ne bi rad delal reklame ampak sem skoraj prepri?an, da bi bilo pametno za vse Mazde z DPF-jem, da se zlije v olje kak?en mazalni dodatek kot je recimo QMI, Metabond ali druge teflonske zadeve. Tako vsaj pribli?no omili? poslab?ane mazalne sposobnosti olja "obogatenega" z nafto.
zadnji?, ko sm bil na Gami, je beseda nanesla tud na ta DPF sistem. AMPAK, kolega, serviser, je razlo?u v tej smeri, ?e? da bi naj ?ez ta filter teklo olje (od motorja) oz. bi ga naj olje ?istilo in tako tudi ne potrebuje vzdr?evanja, kot npr. druge znamke.
Zanikal je vse v zvezi s nafto in tak?nim na?inom, kot je tukaj govora!
Kaj je zdaj res???
Je kdo slu?ajno na lastne o?i videl ta sistem ?
lp,
D
Kako pa je razlo?il zadevo, da se nivo "olja" v motorju dviguje? Tole so bu?e, ?e mene vpra?a?. Olje je za mazat in nikakor za ?istit filtra od saj, saj se bi s tem drasti?no zmanj?ala mazalana sposobnost olja - to pa ve? kaj pomeni za motor - v glavnem ni? dobrega.
Mazdin DPF deluje tako, da s ?isti s pomo?jo vbrizgane nafte, ki zagori in se?ge saje na kerami?nem katalizatorju. ?e se postopek se?iga ne izvr?i oziroma prekine se odve?no nezgoreno gorivo vrne v karter ?!?!? in dopolni skupno koli?ino olja. Zato se nivo olja tudi dviguje in s ?asoma se mazalne sposobnosti toliko zmanj?ajo, da se oglasijo razni indikatorji kot sta pri?igana DPF lu?ka in lu?ka za motor. Notri je namre? senzor, ki zazna slab?e mazanje in da bi zavaroval motor zmanj?a mo?/vrtljaje in s tem tudi prepre?i po?kodbo turbine.
Men so ga pred leti zrihtal na Interclassu, ko sem imel ?e KIO in rahel trk pa je preluknjalo hladilnik klime. Oni sicer tega ne po?nejo, dajo pa nekomu za narest tako, da je najbolje, da se kar na njih obrne?. Servisirajo in zastopajo namre? tudi Mazde.
sipi v tvoj bran: ti imas mocnejso in karavanko, tko da ni ista primerjava...
boss: sorry
Hmmm... glede na tehni?ne podatke imata oba motorja enako porabo je pa velika razlika pri porabi med limuzino in karavanom. Karavan ima cca 0,2litra vi?jo porabo samo zaradi oblike in tistih butastih sani na strehi tako, da verjetno ?e bi Sipi imel limo bi bila zelo zelo izena?ena.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Hehe.. pa ?e skor si avto v graben zapeljal...
Spet se je izkazalo, da so gume pol zdravja pri avtih.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani