Pa to se bere kot humoreska. Pa a si preveril, ?e so trezni, ko so ti izjavljali, da je relacija le takrat, ko gre? do Dunaja
Povpra?at jih je treba, kje to pi?e in zakaj nih?e pri prodaji avta na to ne opozori. Potem pa lahko zahteva? od njih ?e uradno izjavo o tem in priro?nik za pravilno uporabo DPF filtra. Pa ?e vpra?aj jih kdo krije stro?ke in dnevnice za pot na Dunaj in nazaj.
?e si se ?e odlo?il za menjavo, kaj pa ?e bi najprej poskusil s ?i??enjem. Zadevo je enostavno dostopna tako, da z demonta?o ne bi smelo biti te?av. Potem pa rabi? kak?en sprej za ?i??enje ogljikovih usedlin (mogo?e bi ?lo tudi s kontakt sprejem :ne vem: ), da zadevo s?isti?.
Verjetno bo? rabil ?e tesnilo, ?e se ti bo staro strgalo pri demonta?i. V glavnem, po ?i??enju, ?e se normalno premika pal?ka gor in dol pomeni, da zadeva v redu deluje in verjetno ne bo? rabil menjave ventila, ker nov ravno ni poceni.
Termostatski ventil je lahko ?e bolj bogi. ?e daje? navadno vodo v sistem za hlajenje se lahko zgodi, da se nabira kamen in ventil te?ko odpira. Lahko pa da ima? tak?nega, ki odpira pri vi?ji temperaturi kot bi po specifikacijah moral. :ne vem:
Mazde nisem nikoli pri njih servisiral jo je pa fotr in takrat so naredili lepo vse v redu. Sem pa imel pri njih ene parkarat moj prej?nji avto KIA in tudi nikoli niso naredili kapitalca in je bilo OK.
Je imel pa Boj? mal grenko izku?njo z njimi, ker mu niso znali na?telat lu?i oz. so rekli, da se jih ne da
kje pa je to na trzaski , kajti zvim dost bliz , ce se seveda pogovarjamo o Ljubljani
Dolgi most pred avtopralnico iz smeri iz Ljubljane... ne more? zgre?it - imajo logotipe od Mazde in Volva obe?ene na stavbi pa cel kup novih avtov je zuni.
Ne bi rad delal reklame ampak sem skoraj prepri?an, da bi bilo pametno za vse Mazde z DPF-jem, da se zlije v olje kak?en mazalni dodatek kot je recimo QMI, Metabond ali druge teflonske zadeve. Tako vsaj pribli?no omili? poslab?ane mazalne sposobnosti olja "obogatenega" z nafto.
zadnji?, ko sm bil na Gami, je beseda nanesla tud na ta DPF sistem. AMPAK, kolega, serviser, je razlo?u v tej smeri, ?e? da bi naj ?ez ta filter teklo olje (od motorja) oz. bi ga naj olje ?istilo in tako tudi ne potrebuje vzdr?evanja, kot npr. druge znamke.
Zanikal je vse v zvezi s nafto in tak?nim na?inom, kot je tukaj govora!
Kaj je zdaj res???
Je kdo slu?ajno na lastne o?i videl ta sistem ?
lp,
D
Kako pa je razlo?il zadevo, da se nivo "olja" v motorju dviguje? Tole so bu?e, ?e mene vpra?a?. Olje je za mazat in nikakor za ?istit filtra od saj, saj se bi s tem drasti?no zmanj?ala mazalana sposobnost olja - to pa ve? kaj pomeni za motor - v glavnem ni? dobrega.
Mazdin DPF deluje tako, da s ?isti s pomo?jo vbrizgane nafte, ki zagori in se?ge saje na kerami?nem katalizatorju. ?e se postopek se?iga ne izvr?i oziroma prekine se odve?no nezgoreno gorivo vrne v karter ?!?!? in dopolni skupno koli?ino olja. Zato se nivo olja tudi dviguje in s ?asoma se mazalne sposobnosti toliko zmanj?ajo, da se oglasijo razni indikatorji kot sta pri?igana DPF lu?ka in lu?ka za motor. Notri je namre? senzor, ki zazna slab?e mazanje in da bi zavaroval motor zmanj?a mo?/vrtljaje in s tem tudi prepre?i po?kodbo turbine.
Men so ga pred leti zrihtal na Interclassu, ko sem imel ?e KIO in rahel trk pa je preluknjalo hladilnik klime. Oni sicer tega ne po?nejo, dajo pa nekomu za narest tako, da je najbolje, da se kar na njih obrne?. Servisirajo in zastopajo namre? tudi Mazde.
sipi v tvoj bran: ti imas mocnejso in karavanko, tko da ni ista primerjava...
boss: sorry
Hmmm... glede na tehni?ne podatke imata oba motorja enako porabo je pa velika razlika pri porabi med limuzino in karavanom. Karavan ima cca 0,2litra vi?jo porabo samo zaradi oblike in tistih butastih sani na strehi tako, da verjetno ?e bi Sipi imel limo bi bila zelo zelo izena?ena.
Jamie pri Mythbusterjih bi rekel z globokim glasom "there is your problem".
Zadeva je torej bila neko? blokirana prav iz tega naslova, ker ni delovala pravilno. Na?eloma se da s?istit samo tega nisem ?e po?el. Je pa za razmislit, ker nov stane cca 300?.
?e ve? kje pu??a (se vidi luknjica ) se da zadevo relativno hitro popravit. ?e pa pu??a zelo po?asi potem pa tudi postopek traja kar nekaj ?asa, da se locira zadeva.
Za zasen?ne lu?i mora biti padec svetlobnega snopa cca 1%, se pravi, da je snop na 10m odaljenosti ni?ji za 10cm kot tik pri lu?i. To velja tako za levo kot za desno lu?. So pa le?e v lu?i tako narejene, da se na desni strani (leve in desne lu?i snop dviguje) in to je tisto kar osvetljuje rob ceste in ne zaslepljuje nasproti voze?ih (razen v desnem ovinku). Kakor jaz vem ni ni? ve? te stare fore, da leva lu? sveti karaj?e od desne saj to nalogo opravlja ta v desno dvignjen snop svetlobe.
?e ima? mo?nost naredi kak?no slikco kako zgledata ta dva snopa, ko je avto prazen. Potem pa prosi enga al pa dva, da se ti usedeta na prtlja?nik pa nared ?e eno slikco, da vidmo a je razlika ?e vedno enka al se pove?a. ?e je enaka je v redu saj pol rabi? samo ?e fino nastavitev na sami lu?i (en tak vijak je za ?telat).
?e pa ni v redu potem ti pa eno lu? avtomatika ne dviguje v redu.
Kak?n je postopek, da zamenjam ?arnico (kaj vse je treba od?raufat) in kak?ne karakteristike (?arnice) morajo biti ? aja, pa ?e okvirna znamka in cena ?
lp *SL*BG 8472
Philips D2S 85122
Druga? je pa odvisno al je desni potem mora? najprej od?raufat posodo z ?istilno teko?ino, ?e pa je na levi strani je pa treba odstranit ?katlo od filtra zraka.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A se da poslikat/skenirat pa slikce te bro?urce objavit, da vidimo tole ?udo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani