Skoči na vsebino
Problemi s stranskimi ogledali
Napisano
pred 2 urama je Jest napisal:

 

 

To je pravilno, da se zaustavi, ko naleti na oviro ... 

 

Sicer pa je motorcek notri izgleda tak, kot je vcasih Mehanotehnika vgrajevala v avtomobilcke na daljinca s kablom :) ...

 

image.png

 

image.png

Se strinjam, da se mora zaustaviti, ko naleti na oviro. A kot si sam napisal, to je tak motorček za mehano avtomobilčke in plastične barbike, da lahko premikajo roke. 

Vseeno bi moral imeti več moči. To bi morali rešiti konstrukcijsko tako, da bi vgradili sklopkico, ki bi preprečila zlom ogledala, če bi bilo preveč obremenjeno. 

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problemi s stranskimi ogledali
Napisano
pred 52 minutami je scania napisal:

V torek sledi zadnja garancijska menjava ogledal pri moji mazdi :) , baje so sedaj izboljšani motorčki, pa da vidimo. :) 

To so meni tudi pri menjavi na 6-ki rekli.

Da so tej novi motorčki oh in sploh boljši. En drek so boljši. Tej motorčki so tako švoh, da ogledala zaustavi lahko petletni  otrok z enim prstom. Nobene moči nimajo. Sploh pa ni problem v motorčku, problem se pojavi zato, ker gredo smeti vmes med podnožje in ogledalo, kjer pride do trenja in motorček ne zmore več obračati ogledalo. Ga enostavno ustavi. 

Servisu pa to paše, ker služijo na veliko z zamenjavo teh motorčkov (predrage ure). 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problemi s stranskimi ogledali
Napisano
pred 29 minutami je Volume napisal:

Mojo CX 30 sem kupil avg 2021 in  imam v nastavitvah, mislim da pri vehicle settings ali kako že, da lahko izklopim avtomatsko zapiranje ogledal....

Imam pa gt plus sound paket.

Saj imamo to vsi od gt opreme pa gor. Samo eni, ki vozijo zastarele motorje in pri tem  mislijo, da vozijo kul avto, pač streljajo kozle. 😉

pred 1 minuto je Bini napisal:

Točno tako....👍

Na vratih se pa ne da......:nevem:

IMG_20230126_171158.jpg

Res je. Itak pri cx 30 deluje to kot mora.

Pač premium. Ogledala so narejena, da se zlaožijo, ko ugasneš avto. Ne pa, da se jih carta in kao "ne, jaz jih pa ne zlagam. Nisem dovolj pogumen" 😊

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problemi s stranskimi ogledali
Napisano
pred 30 minutami je Bini napisal:

Jaz imam vedno vklopljeno zlaganje in mi dela bp na 30tki in pri hčeri na 3ki že 4to leto dela bp.... 👍

Je pa res, da sem starosti cca 2 let odstranil pokrov iz ogledal in našprical preventivno s silikonskim sprejem, mogoče pomaga.... 😉

Cx30 ima čisto drugi koncept (upam, da je tudi konstrukcijsko) kot recimo pri 6-ki. Vsaj na grobo se mi zdi, da so to izboljšali. A je že imel kdo težave z ogledali na cx30? 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problemi s stranskimi ogledali
Napisano
pred 25 minutami je Boss napisal:

Sam res ne vem zakaj taka odločitev, da se tole ali ne da izklopit al pa da moraš it prek milijon menijev, da to izklopiš/vklopiš. Nepremijska šestka ima lepo gumb na katerem zložiš/odpreš al pa nastaviš na auto zapiranje. Enostavno, da bolj ne bi bilo - ampak tako je pač pri nepremijskih avtih.

Ogledala imajo funkcijo preklapljanja, in ogledala se morajo preklapljati vedno. Magari 20 krat na dan. Zato ni potrebe, da bi ogledala ostajala vsakokrat odprta. Seveda tega nepotrebnega dodatka  premiumska cx 30 tudi nima. Lahko  jih pa ročno zapreš, če je to res nuja. Če to ne deluje, kot je toa problem pri naših Mazdah je konstrukcijsko narobe narejeno. Pika. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

klimatska naprava
Napisano
pred 1 minuto je Boss napisal:

Glih kar je bil menjan, dobre dva meseca nazaj, šipe se pa rosijo od novega. Voda ne pušča, od znotraj je vsakih nekaj mesecev očiščeno s steleksom in fajn zbrisano. Lani sem razmazal brivsko peno in je bilo mnogo boljše, da ne rečem skoraj OK.

 

Problem je, ko je zunaj vlaga, al pa sneg, ki se ga ne da oreng spucat iz rež. Takrat je pa veselo in pač tako kot pri jugicah - briši miki na roke. Ko pa se avto ogreje je pa takoj OK. Žal se pa teli moderni dizli fejst počasi ogrevajo in zato bi bil webasto na mestu. Pri prejšnji je zalaufalo webasto in po 500 metrih vožnje je bilo že vse odrošeno, kle pa 5 kilometrov jebanja, dokler ne ogreje.

No, zato pa mi v cx30 nimamo teh problemov. 😄 Benzinar se pri meni ogreje že po 500 m. Temperatura je takrat na 50 stopinj. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

klimatska naprava
Napisano
pred 3 urami je Janez007 napisal:

A sem prav razumel, da se Bossu v 4 leta stari Mazdi šipe rosijo od masti in ne od vlage??? ?zmeden? 

 

 

Tebi  mora človek itak vse z grafi in barvicami narisat, da ti je kaj jasno. 😄

Pustimo stat. 😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

klimatska naprava
Napisano
pred 1 uro je Boss napisal:

Od kar ni Webasta notri tole vse skup deluje za en kurc. Čist premal suši in se šipe fejst rosijo. 😒

A veš, kdaj se ti znotraj rosi šipa? Ko je mastna. Sedaj pozimi se še veliko hitreje zamasti. Poskusi jo dobro očistiti pa boš videl, da bo bolje. Drugi vzrok je lahko, da imaš vlago v avtu. In ker je ta drugi vzrok malo verjeten pri tvojem novem avtu, se vrniva na točko 1. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problemi s stranskimi ogledali
Napisano
pred 7 urami je Jest napisal:

Jaz imam avto doma v garazi, ki ni ogrevana… ampak je temperatura taka, da recimo roze notri prezimijo… Sedajle, ko je zunaj par stopinj pod niclo, je v garazi nekje do 10 stopinj… Pa sem imel vseeno tudi probleme s temi menhanizmi… Problem je pomoje, ko ga operes (doma ali v pralnici) in potem voda in nizke temperature naredijo svoje…

Točno to. Tudi sam sem opazil, da se pojavi problem vedno po pranju. In to le pozimi. Deluje pa mi, kot da motor nima dovolj moči, da bi odpiral in zapiral ogledala. Ali pa, da gre pri pranju kaka umazanija vmes in potem to šteka. 

Če pomagaš pri odpiranju z roko se lepo odpre ali zapre. Tako, da četudi na servisu zamenjajo motorček to ni trajna rešitev. 🤔

pred 7 urami je Boss napisal:

Važn, da je plus notri. Po moje tale zadeva zaledeni pol pa potrga plastične zobnike oziroma povzroči povečano obrabo in kasneje tolk prej odpovejo.

Sploh ne potrga zobnikov. Deluje, a nima dovolj moči. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problemi s stranskimi ogledali
Napisano
pred 23 minutami je AmpeR napisal:

Druge rešitve ni?

Ne. Edino, če obstaja kaka varianta boljšega motorčka kje za kupit. Tej originalni so vsi enaki-vsi zanič. Četudi ti ga zamenjajo se ti bo čez čas vse skupaj ponovilo. Enostavno je cel sistem preklapljanja ogledal narobe zasnovan. Konstrukcijsko - polom. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problemi s stranskimi ogledali
Napisano
pred 55 minutami je AmpeR napisal:

Pošprical z WDjem levo ogledalo na cx3, ker se ne zapira🤔.

 

Kakšna je rešitev? Garancija je že potekla.

Vztrajno špricaj. 😊 Je pa opcija WD-silikon spray. Zaleže za več časa. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prisilna regeneracija DPF
Napisano

No, počasi bo prikapljalo na plan, da avtomatika vseeno ni glih tako oh in sploh. 🤔

Da pozimi, ko je motor zelo mrzel in  spelješ v kak hribček, takoj nabije obrate, kar ni najboljše za motor. Ali pač? 🤔

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prisilna regeneracija DPF
Napisano
pred 21 minutami je SpEkTr napisal:

No ja 30 je že kar v redu. Jaz tudi nimam tako dolgih, pa kar se tiče DPFja ni nobenih težav, kolikor gledam včasih podatke, naj bi bil bolj ali manj čist. Težava so znane drugje, pač basanje s sajami ostalih komponent, ter z injektorji. 

No pa če je še avtomatik, te udari potem še poraba v takem primeru, ker ko je hladen je res tečno vozit kilometer ali dva dokler se menjalnik za silo ne ogreje in začne zaklepat wandler - do takrat pa drsi in je res zoprno :(

A ni avtomatski menjalnik po mnenju nekaterih, ki ga imajo oh in sploh? 🤔

Se pravi, da ima tudi slabe strani.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 5 zamenjava motorja
Napisano
pred 31 minutami je Doctor napisal:

Pozdravljeni! 

 

V decembru mi je motor na Mazdi 5 1.8i 2010 začel ropotati. Ropotal je malo na mestu in med 2000 in 2500 obratov. Avto ima 160.000km.

 

Najprej so mi rekli, da preverijo kaj je z motorjem. Edino kar so ugotovili je, da so našli opilke v karterju. Predlagajo zamenjavo motorja, čeprav točne diagnoze nisem dobil. Avto sem kupil feb. 2022 in imam še veljavno garancijo GSV, zato sem preko njih urejal, poslali so me na Avto Uršič Ljubljana Črnuče.

 

Ima kdo kakšen predlog? 

Ali pašejo motorji od 2007? 

Benzinar? 🤔

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano (urejeno)
pred 30 minutami je Janez007 napisal:

 

Se je kdo vprašal, zakaj je pri X motorjih treba menjat svečke pri 60.000 km, medtem ko pri zastarelih 2.0 in 2.5 motorjih pri 120.000 km? Kaj jih tako uniči, čeprav delajo le pol časa (le pri višjih obratih) v primerjavi s klasičnimi atmosferci? Saje? Če saje, potem ne zapackajo samo svečk, ampak tudi vse okoli ... Ne vem, samo sprašujem ...😃

Ker mora delovati optimalno, morajo imeti najboljše svečke. In to dosežemo tako, da jih pravočasno menjamo. To je kvaliteta, ki tudi nekaj več stane.

Zakaj je potrebno menjavati olje na 8-10000 kilometrov? Da je motor v optimalnem stanju. 

Tako je pri teh x motorjih. To so filigramsko narejeni in dizajnirani  motorji in ne delovni stroji,kot so 2,5 motorji. Zato pa tudi za tretjino nižja poraba pri boljših performansih. 😉

 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 11 minutami je Boss napisal:

Alex pa ne da je un zastarel 2.5 boljši od X pri ohranjanju kvalitete olja? 🥴

 

 

Mal te dražim, ker tole je prehitro za delat kakršnekoli zakjuček. Verjetno bi bilo merilo dogajanje tam nekje pri 50kkm. Tam bi se lahko reklo že kaj več na tole temo. 

Kdaj pa je imel 2,5 motor tako čisto olje po prevoženih 12000 kilometrih? Ja, prvih 100 kilometrov, ko so v nov motor vlili novo olje. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 41 minutami je Aless napisal:

 

Vzorec je čist kar ni presenečenje, nov motor z 12km še ni mogel ustvariti oljnih usedlin. 

Je pa precej goriva v olju, ocenjujem na cca 2%. Če se dobro spomnim nisi imel dost kratkih relacij🤔

Na AC če ne voziš glih penzionistično ponavadi ni kaj dosti goriva v olju, ker ga nekaj pri tem  shlapi. 

Če vprašaš mene bi olje zamenjal, že zaradi tega goriva.  Lahko pa da je olje tudi že na koncu kar se kislin tiče (tbn/tan).

Za ostale parametre olja bi pa itak rabil analizo, vendar se tvoj avto še vteka in je že tako povečana obraba materiala zato pri teh kilometrih še ne bi delal analize. Bolj smiselna je tam po 20kkm. 

Za zanimivost, je @50kedaimel na njegovi M6 2.5 pri prvi analizi na 15kkm, 1.5% goriva in TBN/TAN razmerje že na meji. Kljub temu da je kapljični vzorec vizuelno zgledal čist kot tvoj. 

 

Hvala. Ja, večinoma kilometrov  je voženoh na  AC, 140+. Teh 2% pa je cincanje do službe in domov. 

Bom pa definitivno šel v menjavo olja, ko pridem iz smučanja v prvi polovici februarja. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 2 urama je Janez007 napisal:

Kaj ti to vse narediš kar med službo? ?zmeden? Se je sodelavka skoraj usedla na vzorec olja? Si ga pustil na svoji delovni mizi? In predvsem, zakaj se je usedla na tvojo mizo? 😂

 

In potem imajo eni tolk za povedat o zaposlenih v javnem sektorju. 🙃 😲 😔

 

Vzorec pa izgleda 👌 ... tako super, da nisem prepričan, da ni to kakšna druga kapljica in ne motorno olje. 🤣

He, He, ta papir He bil na moji delovni mizi. In glej ga zlomka, vedno vse pustijo pri miru le danes jo je prav ta papir motil. "Je bil smo en umazan papir". Fak, sem jo nahrulil, da je bilo grdo slišati.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Temperatura
Napisano
pred 19 minutami je Janez007 napisal:

 

A Mazda na eBayu naroča komponente? ?zmeden? Naredijo nov premijski avto, potem pa take neumne okvare osnovnih komponent ... 🙃

To je potrošni materijal. Enako kot ploščice zavor. 😉

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.