Skoči na vsebino
Zginja antifriz
Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

 

V življenju je nasploh lažje tistim, ki se ne poglabljajo v stvari, ki se ne ozirajo na druge, ...ampak to gre žal velikokrat na račun drugih. Danes sem na 20 km poti domov moral 2x spustiti šipe in zluftati smrad iz dizlov pred sabo. 

 

Sicer pa ja, ljudje se človeka zapomnimo po dobrih in tudi slabih dejanjih. :)

 

image.png

Jebat ga, tudi sam sem moral biti v stiku z anticepilci in poslušati njihove neumnosti. In trpeti zaradi njihove brezbrižnosti. Tako je. Enkrat teče zajec, drugič lovec. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zginja antifriz
Napisano
pred 38 minutami je mazda gh napisal:

Sej so bli novi lezaji 😉 

Potem mora bit kaj drugega narobe. Ali pa ni bilo prav sestavljeno. 🤔

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zginja antifriz
Napisano
pred 3 urami je Janez007 napisal:

 

Seveda pogostejša menjava olja ne škodi - tukaj ni dileme. 

 

Kolikor sam razumem je problem, ker ni nekega pravila-logike, kako z njim ravnati, da bi se zanesljivo izognil težavam. Da gre v veliki meri za loterijo (eni brez težav naredijo 300.000 km, drugim odleti turbina ali odpovejo injektorji že pri 70.000 km, pušča tesnilo glave že pri dobrih 100.000 km, ...).

 

Do sedaj edino ugotovljeno pravilo je, da če je Mazda Alexova, potem težav ni. 😁 

Bil je  problemček, nekaj časa smo trpeli, problemček odstranjen=ni problema. 😉

Sicer pa si ne delam skrbi, kaj bo z avtom. Je tu zato da se ga vozi. Imam občutek, da bolj kot drezaš vanj, slabše je. Kajne? Pozna jure Markota. 😉

 

pred 30 minutami je Mraušk Mčk napisal:

 

Ej, Aleks, tržna niša. Kupuješ macde, registriraš za en dan in potem prodaš naprej za kakšnega jurja dražje. Folk se bo grebel, verjemi.

Avte kupujem za vozit  15 in več let. Pri meni ni, da kupim avto, da ga ulaufam za druge in prodam. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zginja antifriz
Napisano (urejeno)
pred 53 minutami je mazda gh napisal:

Sploh ni res to..kolega na mazdi mi je reku da so katastrofa in večina motorjev odprtih..pelko je tudi reku da se kvari tocno to kar sem jst zamenjal + turbino, mazda je imela ogromno tožb za ta vozila, na tujih forumih je velik primerou podobnih mojmu...se na avto.net jih je par z okvarami glave al pa zamenjano..ni treba branit neke znamke..pač so zajebali motor in to je to

Velika..

Pa moja ni uvožena btw

Problemi se pojavljajo, ko se menjava olje na zapovedanih Mazdinih 20000 km in pa  pri prvih modelih 2014. Pozneje je zelo malo teh težav. Pri turbini je pa znana težava štift, ki se odlomi na mali turbini. To bi bilo vsekakor  dobro preventivno zamenjati. In ketno, kot smo ugotovili, pravočasno zamenjati potem  ni problemov. 

Ravno danes sem bil na avtoplus mazda  servisu in sem se malo pogovarjal z dobrim kolegom, ki dela tam o mazda dizlih. Dejal je, da imajo z Mazdinimi dizli še najmanj problemov od vseh znamk, k jih imajo. 

Je nekaj zabitih dpf filtrov in podobno, a nič drastičnega. 

Največ dela imajo  z mercedesi, nato pride  Peugeot. 

Tvoja težava je bolj kot ne smola in ni to pogosta težava pri Mazdinih dizlih. 

Sicer sem pa sam opazil, da mehaniki velikokrat radi malo pretiravajo in napihujejo stvari. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zginja antifriz
Napisano
pred 7 urami je mazda gh napisal:

Ah sm biu pr pelkotu in je reku da je imeu tudi on par takih primerou tku da ni nč čudnega očitno..

Nisem ker je nism mogu prodat za normalno ceno..avtohiše so se noro izogibale mazde..al so mi ponujali drobiz...okol 10.000-11.000€..pa še to če vzamem pri njih druzga, ene avtohiše so me kr odjebale k so rekla da tiste k so imeli niso mogli prodat..še na avtoplusu v kopru so mi rekli da ima preveč kilometrov (160000 😮 ), da bi jo vzeli, ker se pri teh kilometrih začnejo problemi in oni morjo dat garancijo in bla bla bla..uglavnm sm se odloču, da jo zvozm ,ker usaj nekak vem kaj je menjano in kaj imam..no usaj mislu sm da vem

Seveda, da jih je težko prodati, ko pa so avto hiše in preprodajalci zvlekli en kup vprašljivi mazd iz cele Evrope. In to večinoma dizel.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zginja antifriz
Napisano
pred 26 minutami je mazda gh napisal:

Hahaha faking jajca mazdina dizelaska..pa cca 10.000km šla spet ketna v maloro..

Pa kaj ste to čarali? 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 I-ELOOP težave
Napisano
pred 54 minutami je Jest napisal:


 

AMG (Aufrecht Melcher Großaspach) so predelani Mercedesi ;), AGM (Absorbed Glass Mat) pa akumulatorji…

 

 

 

 

Sem napisal zanalašč tako, da vidim, ali me boš popravil. 😊 Si kot ena tovarišica. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 I-ELOOP težave
Napisano (urejeno)

Imamo AGM in AMG+. Kakšna je razlika? Navadni AMG so statejše izvedbe. Taki akomulatorji imajo od 400-600 praznilno - polnilnih ciklov.To je približno enako kot pri EFB akumulatorjih. Novejši AMG+ (te hočemo imeti v naših Mazdah)😊 pa od 800-1200 ciklov. Zato tudi višja cena. 😉

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 I-ELOOP težave
Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Spodnji akumulator je bil nabavljen za M6 CD175 letnik 2016, poleti 2021, za 130 € (brez težav so v Bartogu dali ceno za avtoelektričarje :)). Akumulator sem zamenjal brez prekinitve napetosti, kljub temu se je v log zapekla "napaka", vidna samo na original Mazda testerju.

 

image.png

image.png

Tudi original Mazdin je EFB. Je pa veliko boljši AGM, a tudi skoraj duplo dražji, kot si ti dal za njega. 😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 I-ELOOP težave
Napisano
pred 15 urami je MPero napisal:

Zivjo,

pred par dnevi se mi je pojavilo na armaturki sporocilo "battery management system malfunction" in tudi i-stop znak utripa.

Po prej napisanem v tej temi predvidevam, da gre za iztrosen akumulator?

Kje lahko preverim akumulator in ali za mojo mazdo 6, 2.2d 2017 veljajo ista navodila za menjavo akumulatorja, ki jih je nekdo v tej temi ze objavil (pdf)?

Hvala vnaprej za pomoc!

Pazi, ker niso vse baterije za tvoj avto v redu. Vzeti moraš obvezno AGM ali EFB. Ja, so nekaj dražji kot navadni. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prisilna regeneracija DPF
Napisano
pred 2 minutama je godlike napisal:

Ma ja.

Če nimaš dovolj denarja za močnejšo mašino je pač nimaš.

 

Poznam iz uradnega servisa kak so po par letih hodli z A3 nazaj, ker so jih navili, pa je drugo crkovalo.

 

Takšnega rabljenega avta ne kupim nikoli. Za mene je zlorabljan, pa tudi če so 100x menjane stvari preventivno.

Vsi motorji imajo veliko rezerve, tako, da jim povečanje moči ne škodi, če so prav zasnovani. 

Seveda v mejah normale zaradi menjalnika, ki prenese določeno moč oziroma obremenitev. Tejle Mazdini dizli naj bi brez problemov zdržali povečanje moči do 240 konjičev  in nekje do 480 Nm navora. (govorimo za ročni menjalnik) 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prisilna regeneracija DPF
Napisano
pred 18 minutami je Janez007 napisal:

 

Upam, da čimprej začnejo merit te zlorabe na tehničnih ali na cesti. 

 

A če se pa kopaš v dreku, ki ga eni spuščajo mimo predpisov iz hiš v morje, ti je tudi OK? A ga mogoče tudi sam spuščaš v morje? 😮

 

WWW.PORTALPLUS.SI

Zaprtje največje plaže hotelskega kompleksa Bernardin v Portorožu je novica sama po sebi. Ne samo zato, ker se to doslej še nikoli ni...

 

SIOL.NET

Hrvaški potapljač je v morju ob obali severne Istre posnel, kako iz kanalizacijske cevi v morje iztekajo fekalne vode.

 

Umiri malo konje. 😊 Pa en avion te bol zasmradi kot tisoč avtomobilov. Pa vsi dizli euro 2,3,4 😄😄 Ali se bojiš, da bo greta dobila živčni zlom? 😉

pred 3 urami je sportman333 napisal:

mazda dizel sucks then.... :)🤣

Ne. Greta in drugi mešali megle sucks. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prisilna regeneracija DPF
Napisano
pred 1 uro je mazdaman napisal:

Res je Tunerc tega ne dela na Mazdinih motorjih več 

Koliko pa imamo dejanskih uporabnikov od Carpro, ki jim avto normalno deluje po posegu?

Najmanj dva s tega foruma. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prisilna regeneracija DPF
Napisano
pred 17 minutami je FuManchu napisal:

Dela. Meni je tako naredil in še marsikomu:bravo:Screenshot_2023-01-28-09-35-34-346_com.android.chrome.jpg

Na skyactiv motorjih tega ne dela več. Naredil je svojemu bratu, a ni bilo v redu in je vse povrnil v prvotno stanje. To vem iz prve roke, ker smo hoteli skupinsko čipirati naše mazde pri njem. 

Niso mu preveč všeč tej naši dizli. Tudi glede čipiranja teh motorjev je skeptičen zaradi same konstrukcije motorja, ki ni najbolj posrečena. 

Prav tako tuner v Carpro ni hotel povečati moči na moji 6-ki.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problemi s stranskimi ogledali
Napisano
pred 2 urama je Jest napisal:

 

 

To je pravilno, da se zaustavi, ko naleti na oviro ... 

 

Sicer pa je motorcek notri izgleda tak, kot je vcasih Mehanotehnika vgrajevala v avtomobilcke na daljinca s kablom :) ...

 

image.png

 

image.png

Se strinjam, da se mora zaustaviti, ko naleti na oviro. A kot si sam napisal, to je tak motorček za mehano avtomobilčke in plastične barbike, da lahko premikajo roke. 

Vseeno bi moral imeti več moči. To bi morali rešiti konstrukcijsko tako, da bi vgradili sklopkico, ki bi preprečila zlom ogledala, če bi bilo preveč obremenjeno. 

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problemi s stranskimi ogledali
Napisano
pred 52 minutami je scania napisal:

V torek sledi zadnja garancijska menjava ogledal pri moji mazdi :) , baje so sedaj izboljšani motorčki, pa da vidimo. :) 

To so meni tudi pri menjavi na 6-ki rekli.

Da so tej novi motorčki oh in sploh boljši. En drek so boljši. Tej motorčki so tako švoh, da ogledala zaustavi lahko petletni  otrok z enim prstom. Nobene moči nimajo. Sploh pa ni problem v motorčku, problem se pojavi zato, ker gredo smeti vmes med podnožje in ogledalo, kjer pride do trenja in motorček ne zmore več obračati ogledalo. Ga enostavno ustavi. 

Servisu pa to paše, ker služijo na veliko z zamenjavo teh motorčkov (predrage ure). 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problemi s stranskimi ogledali
Napisano
pred 29 minutami je Volume napisal:

Mojo CX 30 sem kupil avg 2021 in  imam v nastavitvah, mislim da pri vehicle settings ali kako že, da lahko izklopim avtomatsko zapiranje ogledal....

Imam pa gt plus sound paket.

Saj imamo to vsi od gt opreme pa gor. Samo eni, ki vozijo zastarele motorje in pri tem  mislijo, da vozijo kul avto, pač streljajo kozle. 😉

pred 1 minuto je Bini napisal:

Točno tako....👍

Na vratih se pa ne da......:nevem:

IMG_20230126_171158.jpg

Res je. Itak pri cx 30 deluje to kot mora.

Pač premium. Ogledala so narejena, da se zlaožijo, ko ugasneš avto. Ne pa, da se jih carta in kao "ne, jaz jih pa ne zlagam. Nisem dovolj pogumen" 😊

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problemi s stranskimi ogledali
Napisano
pred 30 minutami je Bini napisal:

Jaz imam vedno vklopljeno zlaganje in mi dela bp na 30tki in pri hčeri na 3ki že 4to leto dela bp.... 👍

Je pa res, da sem starosti cca 2 let odstranil pokrov iz ogledal in našprical preventivno s silikonskim sprejem, mogoče pomaga.... 😉

Cx30 ima čisto drugi koncept (upam, da je tudi konstrukcijsko) kot recimo pri 6-ki. Vsaj na grobo se mi zdi, da so to izboljšali. A je že imel kdo težave z ogledali na cx30? 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problemi s stranskimi ogledali
Napisano
pred 25 minutami je Boss napisal:

Sam res ne vem zakaj taka odločitev, da se tole ali ne da izklopit al pa da moraš it prek milijon menijev, da to izklopiš/vklopiš. Nepremijska šestka ima lepo gumb na katerem zložiš/odpreš al pa nastaviš na auto zapiranje. Enostavno, da bolj ne bi bilo - ampak tako je pač pri nepremijskih avtih.

Ogledala imajo funkcijo preklapljanja, in ogledala se morajo preklapljati vedno. Magari 20 krat na dan. Zato ni potrebe, da bi ogledala ostajala vsakokrat odprta. Seveda tega nepotrebnega dodatka  premiumska cx 30 tudi nima. Lahko  jih pa ročno zapreš, če je to res nuja. Če to ne deluje, kot je toa problem pri naših Mazdah je konstrukcijsko narobe narejeno. Pika. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

klimatska naprava
Napisano
pred 1 minuto je Boss napisal:

Glih kar je bil menjan, dobre dva meseca nazaj, šipe se pa rosijo od novega. Voda ne pušča, od znotraj je vsakih nekaj mesecev očiščeno s steleksom in fajn zbrisano. Lani sem razmazal brivsko peno in je bilo mnogo boljše, da ne rečem skoraj OK.

 

Problem je, ko je zunaj vlaga, al pa sneg, ki se ga ne da oreng spucat iz rež. Takrat je pa veselo in pač tako kot pri jugicah - briši miki na roke. Ko pa se avto ogreje je pa takoj OK. Žal se pa teli moderni dizli fejst počasi ogrevajo in zato bi bil webasto na mestu. Pri prejšnji je zalaufalo webasto in po 500 metrih vožnje je bilo že vse odrošeno, kle pa 5 kilometrov jebanja, dokler ne ogreje.

No, zato pa mi v cx30 nimamo teh problemov. 😄 Benzinar se pri meni ogreje že po 500 m. Temperatura je takrat na 50 stopinj. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

klimatska naprava
Napisano
pred 3 urami je Janez007 napisal:

A sem prav razumel, da se Bossu v 4 leta stari Mazdi šipe rosijo od masti in ne od vlage??? ?zmeden? 

 

 

Tebi  mora človek itak vse z grafi in barvicami narisat, da ti je kaj jasno. 😄

Pustimo stat. 😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.