V prostem teku se rahlo ?uti, ko priklaplja in izklaplja ventilator od hladilnika saj "zagrabi" alternator malo mo?neje zaradi nove porabnika. Ker pa to izklapljanje in vklapljanje deluje zelo zelo pogosto se to pa? tudi ?uti, ?e si seveda pozoren in poslu?a? motor namesto muzike.
Ampak ?e vedno je ful,a?Na sre?o imam do tam ?e kar dosti km(60000).
Tega servisa in stro?ka se ogne? tako, da pri 110.000km, premakne? kilometre za 20.000 naprej na 130.000 in tako nikoli nisi pri 120.000km, ko je potreben velik servis. Simpl ko pasulj
Sorry, mal se mi kisa... spet eden tistih dni, ko se sposoben tud kak?nega na gobec - oziroma tako kot to re?e Miha ?ibrat
V redu ... potem pa naj napi?ejo priro?nik kako se uporablja avto. Tak?en priro?nik naj nato uradno izdajo, ?e si ga upajo. Da ne bomo vedno krivi vozniki, ker ne znamo vozit.
Sicer ni ravno v tola?bo samo tudi mene so podu?ili, da na znam vozit in da se mi zato zvijajo diski.
A ko jih vpra?a? kaj naj bi po?el narobe so mi o?itali, da se vozim po lu?ah. Aha, Mazda je pol le za lepo vreme, howercraft gumba pa tud nisem na?el.
Pred kratkim sem kupil rabljeno Mazdo 6 (2004l/80tiso? km) in sem opazil da mi ob pritisku na pedalo od sklopke, ko pritisnem na pedalo ali pa ko ga spustim nekaj malenkostno po?i.
Po?i pa ravno prav,da je zadeva mote?a saj se to zgodi vsaki?,ko pritisnem na pedalo od sklopke
Ali mislite da je to kaka resnej?a te?ava :ne vem:
A je tvoja Mazda slu?ajno iz Italije uvo?ena? Kilometri so mi nekam "znani", ker vse iz IT imajo nekje okrog 80kkm.
Na?eloma je lahko tu problem, ker je kilometrov ve? kot ka?e ?tevec in bi lahko bili tudi ?e problemi s sklopko. :ne vem:
Zdaj ko malo bolj prebiram tale forum me kar malo skrbi Za mazdo sem se odlo?il zaradi zanesljivosti... tu pa berem bolj ali manj o problem?kih
hehe... pa ne bomo vsak dan sproti pisali kako je vse v redu in da nam avto laufa brez te?av. To bi bil ?ele dolg?as, sploh pri Mazdah.
Normalno, da se pogovarjamo o te?avah saj le te je smiselno re?evat na forumu. Glede na to da sem prijavljen na ve?ih avto forumih se drugod pogovarjajo o veliko ve?jih problemih kot je recimo "glasna" ?oba.
Res mam te?avo s tem filtrom. Januarja letos sem kupil Mazdo 5 CD 110 TX in do konc aprila je
delala kot urca, potem pa na lepem za?ne utripat lu?ka DPF. Pogledal sem v navodila kjer pi?e,
?e lu?ka gori gre? na malce dalj?o vo?njo z okoli 2000obrati in naj bi se to spucalo. ?e pa
utripa pa se posvetuj s serviserjem. To sem tudi storil nakar mi povejo isto kot pri primeru,
?e lu?ka gori. To se mi pojavlja sedaj ?e dobre 4 mesece in odgovor je vedno isti. Povedal so,
da je to problem pri dizelskem motorju, ?e so kraj?e relacije. ?i??enje DPF filtra pa ?al ni
vklju?eno v garancijo. In tukaj je potrebna ?e potem menjava olja, ker ?e je filter zama?en
se baje za?nejo v olju nabirat nekak?ni delci in koli?ina olja se pove?a do oz. nad dovoljeno mejo
(oznaka X) na ?ibki. Menjava olja in seveda filtra stane skoraj 125 EUR. A naj to pla?ujem vsake
4 mesece, ker niso mogli dodelat sistema ?i??enja. Po moje bi to moralo biti vklju?eno vsaj v garancijo.
Ne vem kok lahk pri?akujejo da bom imel Mazdo 5 samo za dolge ture?
A si naj pol za po mestu kupim ?e en avto?
Lep pozdrav DVD
Hmmm tole pa di?i po uradu za za??ito potro?nikov ali pa tr?nem in?pektoratu RS. Avto je v garanciji in v kolikor karkoli ne deluje tako kot je v specifikacijah so dol?ni na servisu odpraviti. Ti jih naslednji? samo opomni naj se nehajo zajebavat in naj ti zadevo uredijo tako kot je treba in ?e ne znajo naj se obrnejo na proizvajalca za pomo? in re?itev. V nasprotnem primeru jih bo? pa? prijavil in zahteval od?kodnino preko pravnih sredstev.
Primer v Nem?iji - nekdo je ?el preverit homologacijo in ugotovil, da je maksimalna obremenitev vozila le cca 200kg ve?ja kot je te?a praznega (stehtanega). V specifikaciji praznega vozila je bila namre? navedena te?a cca 250kg ni?ja kot v resnici. Enostavno je napisal prito?bo prek odvetnikov, da je avto zanj neuporaben in da je bil zaveden pa je to?bo dobil. Avto namre? ni ustrezal specifikacijam.
Pri meni se zvok pojavlja tudi ko je motor vro?. Zvok je podoben kot s bi se nekje neko ohi?je oz. kaj podobnega drgnilo ob kaj drugega. Je pa nekje v bli?ini turbine. Sicer je zadeva nekoliko te?ko preverljiva, ker se zbok najbolj glasno poka?e med vo?njo (cca 1800 rpm), na mestu se pa glas sli?i samo ?e za kratek ?as potisnem na plin (pri cca 1100 rpm).
LP
Tole bi bilo treba preverit v ?ivo... najbolj? v primerjavi z zvokom kak?ne druge ?estke diesel.
Tako obliko brisalcev mam ?e dve leti na slu?benem VW-ju in po dveh letih uporabe je u?inek brisanja kot pri novem, kar za originalne Mazdine si pa? ne bi upal trditi. Glede na to bi si upal trditi, da bodo zdr?ali ?e kako leto ali dve.
Pa ?e ena anekdotica: pred dvem letoma sem dobil nov slu?beni ljudski avto in ko je za?el padati de? lepo vklopim bisalce in..... groza. ?kripalo je kot pri norcih in zadeva je brisala res ubogo, da ne re?em skoraj ?isto zani?. Se matram takole ene pet kilometrov potem se pa le ustavim, da preverim brisalce.
Ker se ugasnjeni brisalci spravijo pod havbo sem rabil en 5 mnut, da sem s pomo?jo priro?nika sploh na?el navodilo, kako jih spravi? v servisno pozicijo, da lahko zamenja? metlice.
OK, dvignem metlico in opazujem samo gumico brisalca. Zgleda normalno, ampak zakaj je ostala plastika okrog nje ?udno rde?e barve. Bolj ko gledam to ?udo in drmam gumico bolj se vse maje. Potem pa le potegnem mao bolj grobo in ta rde?a zadeva skupaj z gumico enostavno odpade dol.
Pogledam prbli?no takole , ker spodaj se je skrivala prava gumica brisalcev. Ta rde?a zadeva je bila le za??ita pravih brisalcev, da se le ti ne bi uni?evali tekom transporta in skladi??enja. Zgleda so jih pri nultem servisu pa? pozabili odstraniti, jaz sem pa pred to ugotovitvijo skoraj preklel pol volkswagna .
Obrne? klu? posvetijo lu?i, potem pa po?ene? motor, ?e ima? navadne ?arnice utripnejo (pri xenonu pa ti tudi lahko katera ugasne in nazaj posveti, kar pa ni dobro za ?arnice, ker potem prej crknejo), ker zaganja? "potegne" velik tok, povrh tega pa ga dobi manj kot ?e so lu?i ugasnjene, to zan biti problem pozimi in na?etem-utrujenem akumulatorju, pri dizlih pa sploh.. ?e pa ima? "na pe?" pri?iganje ti avto potem la?je in bolj sigurno v?iga, pa ?e akumulator ti dlje dr?i. Bo ql za za?etek?
Evo ti je Yavarye povedal lepo in natan?no.
Dnevne lu?i so strup za akumolator, ki ti ga lahko prebije, zaradi preve? pri?ganih porabnikov in posledi?no prevelikega toka, ko za?ene ?e zaganja? (sem ?e imel tako situacijo). Ksenoni ali pa navadne lu?i pa tudi ne marajo padcev napetosti.
Re?itev bi verjetno bila s kak?nim sistemom dnevnih lu?i, ki jih pri?ge ?ele z zamikom kakih 10 sekund od trenutka, ko si dal kontakt. Torej bi ti avto ?e pri?gal predno bi zasvetile lu?i.
Prestavna ro?ica je milo re?eno "?udna" in ko sem spra?eval na servisih so rekli, da pa? tako je. Pri faceliftanih ?estkah pa je ta problem precej manj?i.
Me pa ta povr?nost moti vsaki? ko se presedem iz Golfa v Mazdo in se spra?ujem zakaj so japon?ki ?li raje na zajle kot na vzvode. Pol pa ma? menjalnik, ki po svojem ?udnem ob?utku na ro?ici, lahko konkurira starim Hyundaievim.
zanima me, ?e si slu?ajno ?e ugotovil za kaj gre? Sam imam 6-tko dizel in se mi v?asih pri speljevanju pri nizkih obratih ogla?a nek zvok, ki sicer ni zelo glasen, je pa mote?. Avto imam ?ele slab mesec in ima 80.000 km (kilometri naj bi bili realni, preverjeno na servisu).
Res je da ?e nisem imel dizla in da se moram na malo glasnej?e petje ?e navadit , a vseeno je to malo bolj poudarjen zvok in je o?itno druga?en od obi?ajnega zvoka ma?ine. Je mogo?e razlog ta, da vozim ?e po 'bencinsko'... speljujem z zelo malo gasa?
Lep pozdrav!
p.s. klimo sem tudi izklopil
Pozdravljen med nami
Po opisu je te?ko re? kaj bi bilo je pa mo?no, da nisi navajen dieslov saj je zvok precej druga?en kot pri bencinarju.
Aja, kolk pa so zate nizki obrati? Ta motor se nekako ne po?uti preve? dobro, ?e ga ho?e? pritisnit, ko ?e nima 1800 obratov. Pa? to ni 8 ventilski 1.9 TDI
Je pa tako, da prvo kot prvo rabi? izdelek pod ?tevilko 11 (katalo?ka ?t. 1301177D) pri katerem je obvodna pumpa, cevi in timer. S tem timerjem si lahko ro?no nastavi? ob kateri uri naj se grelec vklopi. ?e odhaja? vsak dan v slu?bo ob isti uri je ta na?in popolnoma dovolj.
?e pa ho?e? biti ?e malo bolj komot pa si vzame? ?e opremo za daljinski vklop (?t. 13 oz. kat. 1302093A) in si sam z daljincem spro?i? in tudi po ?elji ugasne? delovanje grelca. Ker ta daljinec "nese" izredno dale? tudi skozi stavbe na daljini 200m in ve? to sploh ni slaba izbira.
Tak na?in uporabljam recimo poleti, ko zaklju?ujem s ?ihtom. Cca 30min pred koncem vklju?im z daljincem ventilacijo in ko pridem do avta je v njemu temperatura skoraj tak?na kot je zunaj in mi ni potrebno zra?iti oziroma laufati motorja in klime na mestu, da se avto ohladi.
Ima? pa ?e eno mo?nost in sicer je to vklop preko mobitela s klicem na sprejemniks SIM-om v avtu (?tevilka 16). ?e se ne motim ima Vuk nekaj takega montirano.
Bom preveril v svojih navodilih... je pa res, da sem zadevo prebral pred kakimi tremi leti in lahko, da sem kaj zame?al. Mislim, da je pisalo nekaj v zvezi z nizkimi temperaturami in pri?iganjem lu?ke za DSC in da je to "kakor" normalno in da ko se motor ogreje naj bi to potem delovalo OK.
Mah ni?, ko pridem do avta bom pogledal v priro?nik pa sporo?im.
Zgleda, da nimam tako slabega spomina
Sem na?el omenjeno zadevo v slovenskem priro?niku na stran 5-33
DSC-pomeni: Divja? Spet Cepec.
v angle??ini pa verjetno pomeni Decrease Speed Cretin
meni se tale avto s ?rtami ?e ni pri?gal, pa upam da se tudi ne bo, ?eprav bi rad izvedel, ali dela ali ne ?
med drugim ma avto kao TCS, se pravi sistem proti zdrsavanju, vendar jaz teag nisem ob?util, saj avto v mokrem ravno tak skoplje kot vsi drugi
Saj malo vedno zakoplje v prazno... samo poskusi s polnim gasom pa bo? ob?util najprej, da ti zmanj?a mo? motorja in nikakor ti ne bo pustil, da bo? "?gal" gume
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
V prostem teku se rahlo ?uti, ko priklaplja in izklaplja ventilator od hladilnika saj "zagrabi" alternator malo mo?neje zaradi nove porabnika. Ker pa to izklapljanje in vklapljanje deluje zelo zelo pogosto se to pa? tudi ?uti, ?e si seveda pozoren in poslu?a? motor namesto muzike.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani