Pri meni se zvok pojavlja tudi ko je motor vro?. Zvok je podoben kot s bi se nekje neko ohi?je oz. kaj podobnega drgnilo ob kaj drugega. Je pa nekje v bli?ini turbine. Sicer je zadeva nekoliko te?ko preverljiva, ker se zbok najbolj glasno poka?e med vo?njo (cca 1800 rpm), na mestu se pa glas sli?i samo ?e za kratek ?as potisnem na plin (pri cca 1100 rpm).
LP
Tole bi bilo treba preverit v ?ivo... najbolj? v primerjavi z zvokom kak?ne druge ?estke diesel.
Tako obliko brisalcev mam ?e dve leti na slu?benem VW-ju in po dveh letih uporabe je u?inek brisanja kot pri novem, kar za originalne Mazdine si pa? ne bi upal trditi. Glede na to bi si upal trditi, da bodo zdr?ali ?e kako leto ali dve.
Pa ?e ena anekdotica: pred dvem letoma sem dobil nov slu?beni ljudski avto in ko je za?el padati de? lepo vklopim bisalce in..... groza. ?kripalo je kot pri norcih in zadeva je brisala res ubogo, da ne re?em skoraj ?isto zani?. Se matram takole ene pet kilometrov potem se pa le ustavim, da preverim brisalce.
Ker se ugasnjeni brisalci spravijo pod havbo sem rabil en 5 mnut, da sem s pomo?jo priro?nika sploh na?el navodilo, kako jih spravi? v servisno pozicijo, da lahko zamenja? metlice.
OK, dvignem metlico in opazujem samo gumico brisalca. Zgleda normalno, ampak zakaj je ostala plastika okrog nje ?udno rde?e barve. Bolj ko gledam to ?udo in drmam gumico bolj se vse maje. Potem pa le potegnem mao bolj grobo in ta rde?a zadeva skupaj z gumico enostavno odpade dol.
Pogledam prbli?no takole , ker spodaj se je skrivala prava gumica brisalcev. Ta rde?a zadeva je bila le za??ita pravih brisalcev, da se le ti ne bi uni?evali tekom transporta in skladi??enja. Zgleda so jih pri nultem servisu pa? pozabili odstraniti, jaz sem pa pred to ugotovitvijo skoraj preklel pol volkswagna .
Obrne? klu? posvetijo lu?i, potem pa po?ene? motor, ?e ima? navadne ?arnice utripnejo (pri xenonu pa ti tudi lahko katera ugasne in nazaj posveti, kar pa ni dobro za ?arnice, ker potem prej crknejo), ker zaganja? "potegne" velik tok, povrh tega pa ga dobi manj kot ?e so lu?i ugasnjene, to zan biti problem pozimi in na?etem-utrujenem akumulatorju, pri dizlih pa sploh.. ?e pa ima? "na pe?" pri?iganje ti avto potem la?je in bolj sigurno v?iga, pa ?e akumulator ti dlje dr?i. Bo ql za za?etek?
Evo ti je Yavarye povedal lepo in natan?no.
Dnevne lu?i so strup za akumolator, ki ti ga lahko prebije, zaradi preve? pri?ganih porabnikov in posledi?no prevelikega toka, ko za?ene ?e zaganja? (sem ?e imel tako situacijo). Ksenoni ali pa navadne lu?i pa tudi ne marajo padcev napetosti.
Re?itev bi verjetno bila s kak?nim sistemom dnevnih lu?i, ki jih pri?ge ?ele z zamikom kakih 10 sekund od trenutka, ko si dal kontakt. Torej bi ti avto ?e pri?gal predno bi zasvetile lu?i.
Prestavna ro?ica je milo re?eno "?udna" in ko sem spra?eval na servisih so rekli, da pa? tako je. Pri faceliftanih ?estkah pa je ta problem precej manj?i.
Me pa ta povr?nost moti vsaki? ko se presedem iz Golfa v Mazdo in se spra?ujem zakaj so japon?ki ?li raje na zajle kot na vzvode. Pol pa ma? menjalnik, ki po svojem ?udnem ob?utku na ro?ici, lahko konkurira starim Hyundaievim.
zanima me, ?e si slu?ajno ?e ugotovil za kaj gre? Sam imam 6-tko dizel in se mi v?asih pri speljevanju pri nizkih obratih ogla?a nek zvok, ki sicer ni zelo glasen, je pa mote?. Avto imam ?ele slab mesec in ima 80.000 km (kilometri naj bi bili realni, preverjeno na servisu).
Res je da ?e nisem imel dizla in da se moram na malo glasnej?e petje ?e navadit , a vseeno je to malo bolj poudarjen zvok in je o?itno druga?en od obi?ajnega zvoka ma?ine. Je mogo?e razlog ta, da vozim ?e po 'bencinsko'... speljujem z zelo malo gasa?
Lep pozdrav!
p.s. klimo sem tudi izklopil
Pozdravljen med nami
Po opisu je te?ko re? kaj bi bilo je pa mo?no, da nisi navajen dieslov saj je zvok precej druga?en kot pri bencinarju.
Aja, kolk pa so zate nizki obrati? Ta motor se nekako ne po?uti preve? dobro, ?e ga ho?e? pritisnit, ko ?e nima 1800 obratov. Pa? to ni 8 ventilski 1.9 TDI
Je pa tako, da prvo kot prvo rabi? izdelek pod ?tevilko 11 (katalo?ka ?t. 1301177D) pri katerem je obvodna pumpa, cevi in timer. S tem timerjem si lahko ro?no nastavi? ob kateri uri naj se grelec vklopi. ?e odhaja? vsak dan v slu?bo ob isti uri je ta na?in popolnoma dovolj.
?e pa ho?e? biti ?e malo bolj komot pa si vzame? ?e opremo za daljinski vklop (?t. 13 oz. kat. 1302093A) in si sam z daljincem spro?i? in tudi po ?elji ugasne? delovanje grelca. Ker ta daljinec "nese" izredno dale? tudi skozi stavbe na daljini 200m in ve? to sploh ni slaba izbira.
Tak na?in uporabljam recimo poleti, ko zaklju?ujem s ?ihtom. Cca 30min pred koncem vklju?im z daljincem ventilacijo in ko pridem do avta je v njemu temperatura skoraj tak?na kot je zunaj in mi ni potrebno zra?iti oziroma laufati motorja in klime na mestu, da se avto ohladi.
Ima? pa ?e eno mo?nost in sicer je to vklop preko mobitela s klicem na sprejemniks SIM-om v avtu (?tevilka 16). ?e se ne motim ima Vuk nekaj takega montirano.
Bom preveril v svojih navodilih... je pa res, da sem zadevo prebral pred kakimi tremi leti in lahko, da sem kaj zame?al. Mislim, da je pisalo nekaj v zvezi z nizkimi temperaturami in pri?iganjem lu?ke za DSC in da je to "kakor" normalno in da ko se motor ogreje naj bi to potem delovalo OK.
Mah ni?, ko pridem do avta bom pogledal v priro?nik pa sporo?im.
Zgleda, da nimam tako slabega spomina
Sem na?el omenjeno zadevo v slovenskem priro?niku na stran 5-33
DSC-pomeni: Divja? Spet Cepec.
v angle??ini pa verjetno pomeni Decrease Speed Cretin
meni se tale avto s ?rtami ?e ni pri?gal, pa upam da se tudi ne bo, ?eprav bi rad izvedel, ali dela ali ne ?
med drugim ma avto kao TCS, se pravi sistem proti zdrsavanju, vendar jaz teag nisem ob?util, saj avto v mokrem ravno tak skoplje kot vsi drugi
Saj malo vedno zakoplje v prazno... samo poskusi s polnim gasom pa bo? ob?util najprej, da ti zmanj?a mo? motorja in nikakor ti ne bo pustil, da bo? "?gal" gume
Ker sem nekje prebral,da ?e so preve? bele je slab?i efekt(na?e o?i niso navajene na preve? belo svetlobo).
Kolko °kelvina bo? dal noter in kolko pride stat ena?
Pri tem modelu ?arnic je pa? tako, da s ?asom (uporabo) spreminjajo barvo in ?e ?arnic ne menja? isto?asno se potem zgodi, da ima avto u?ke razli?nih barv.
Mi je pa vseeno kolk kelvinov so, samo da svetijo enako.
Sem pa ?arnice kupil pri Mateju, ki jih tudi ponuja na tem forumu v oglasih in cena je bila 70? za par.
Boss,..ti js montiram? sej sm tehni?n tip,..sm sestavla orbija,..pa ne ni se podru ?ez pet minut, pa tud ?ez pol ure ne
pet let je pre?ivu u enmu kosu
Hvala Ally ampak, kljub temu, da ima? priro?ne ro?ice mislim, da so vseeno prevelike, da uspe? zadevo zamenjat - vsaj brez razstavljanja avta ne.
Philipsove so notri... je pa tako, da je ena starej?a od druge in zato svetita vsaka z malo druga?no barvo - ena bolj na belo, druga pa je malo bolj zeleno modra.
Sem ?e gledal, pa nisem ni?esar pametnega na?el. Bi lahko vseeno na kratko povzel ali pa prilo?i kak print screen.
Thanks
Bom preveril v svojih navodilih... je pa res, da sem zadevo prebral pred kakimi tremi leti in lahko, da sem kaj zame?al. Mislim, da je pisalo nekaj v zvezi z nizkimi temperaturami in pri?iganjem lu?ke za DSC in da je to "kakor" normalno in da ko se motor ogreje naj bi to potem delovalo OK.
Mah ni?, ko pridem do avta bom pogledal v priro?nik pa sporo?im.
Se mi zdi, da je o tem neki ?e napisan v eni temi... Baje se da, ampak se ful zajebava?...
Po moje je najbolj? kar na servis peljat.
Ma ja , saj ve? kako je to .... dr?i? v roki dve novi ?arnici, havba je odprta, lu?ke so na "dohvatu ruke", ampak je premal placa za roko notr stla?it... pol pa rata? rahlo jezen, ker v?asih si lahko pol avta sam popravil, danes moram pa menjavo ?arnic opravit na servisu
Meni se pa pri?iga samo lu?ka za DSC in ?e to samo takrat, ko je zunaj mrzlo (slabih 7 stopinj ali manj). Ko se ogreje, lu?ka ugasne, seveda je potrebno pred tem avto ugasniti.
Ali bi lahko malo ve? povedal o tej cev?ici in kje jo najdem?
lp
?e se ne motim nekaj o tem pi?e v navodilih za uporabo.
huh... ej, eno vpra?anje... a se je tebi tazgornja lu?ka kdaj pri?igala ? npr. ko si pospe?il z mesta ?
ali to ni to ?
kako sploh ve?, da DSC dela... pojmanimam...kaj se dogaja, ko ga izklopi? ?
Lu?ka za DSC se pri?ge, ko se vklopi ali traction control (vrtenje koles v prazno) ali pa, ko mora popravljati smer v primeru da avto zdrsne... to se da enostavno sprobat na kakem drs?em ovinku ali pa mokri cesti, ko avto posku?a drseti bo?no. ?uti pa se tako malce nenavadno saj za?ne zavirati posamezna kolesa, da vspostavi pravo smer vo?nje.
POZOR! Nikar ne posku?ajte delovanje DSC-ja z uporabo ro?ne zavore, ker se popolnoma zmede zaradi blokiranih zadnji koles in hitro se zgodi nepotreben obrat za 180 stopinj ali pa ?e kaj huj?ega. Za igranje je torej najprej treba DSC na OFF pol pa ?ele zloraba ro?ne
V Alexovem primeru pa nimam pojma za kaj gorita obe lu?ki. A ko si ugasnil motor in ga ponovno pri?gal sta ?e vedno goreli? Sicer bodo pa na servisu najbolje preverili s priklopom na ra?unalnik.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tole bi bilo treba preverit v ?ivo... najbolj? v primerjavi z zvokom kak?ne druge ?estke diesel.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani