Ne dajat na 12V vti?nico. Kar na akumulator pove?i. Na kablu cca. 20-30 cm od akumulatorja montiraj varovalko (ampere izberi glede na mo? oja?evalca, prav tako vzemi ustrezno debelino kabla), kabel pa potegni skozi po?arno steno skozi gumo kjer gredo tudi ostali kabli v kabino (pod volanom).
Pa brez skrbi, izolacija na kablu se ne bo stopila, ga pa le fiksiraj z vezicami ob druge kable, da ne bo opletal. Pa dobro je tudi, ?e kabel za??iti? s pregibno plasti?no cevko.
Tako je.Pa kabel vle?i po eni strani,?ice zvo?nikov pa po drugi.Zaradi motenj.
Sem tud jest opazu da ?e je mrzu pa ga hiro ugasne? nekaj bren?i sam ne uuuuuuu ampak zelo potihem bl zzzzzzzzz ene pol minute k ga ugasnem pol pa neha. Mogo?e pa ima to ?eprav je ?e 2. generacija letnik 2008.
Ja,tvoja ?e ima.Ta ?isto nove pa ne ve?.
Deluje pa tako,da se pri?ge pri nekje 8°C in manj.?e ima? recimo kratko progo in hitro ugasne? avto,se ti
bo pozneje Webasto pri?gat tudi,?e je recimo 15°C.To pa zato,da dokon?a izgorevanje nafte,ki je ostala v
Webastu,da dokon?a ciklus.
V?asih se izpod avta poka?e tudi bel obla?ek dima.To je ?isto normalno in ne se ozirati na ljudi,ki vam hitijo dopovedovati,da nekaj pod avtom gori.
Ta bel dim je ?e posebej viden prvi?,ko je mraz,ker zna ostati v gorilniku "stara" nafta od prej?nje zime.
ampak danes mi je za?elo tuliti ze pri 14 stopinjah
No naj jaz napi?em kot nek link med nemci in japonci... (9 x SEAT in 4 x Mazda)
Da je avto trd za peljat je normalno, ker so japonci naravnani ?portno, da pa je menjalnik trd tako da se tezko salta pa ni normalno.
Nisi napisal ?e je avto nov oz. koliko ima km.
?e je nov potem potrebuje par km da se vpelje, ?e pa je 100.000km + je mogo?e ?as za menjavo olja v menjalniku.
Vsekakor pa predlagam da doda? kak dodatek za bolj gladko menjanje. Moja 1 leto stara CX-7 se je zelo lepo ?altala zjutraj pozimi pa te?ko ko svinja dokelr se ni malo segrelo olje. ?e posebej nekaj 100m za hi?o kjer sem se ustavil na klancu in hotel dati v prvo, z mrzlim zeloooo te?ko.
Potem sem dodal Siriusov (uporabnik tukaj) doatek za menjalnike in po nekaj 100km vpeljanja je lahko bilo tudi -20 pa se je normalno menjalo, pri segretem pa kot putr.
Enako je sedaj pri MX-5 dodatek naredi veliko razliko.
Rezime: Sam ne vidim res velike razlike med VW in Mazdo menjalnikom, razen to da so japonski hodi kraj?i in bolj ?portni (ampak to je tudi malo posledica da sem imel bencinarja mazdo in sedaj TDI) je tud malo razlike se mi osebno zdi (predvsem na sklopki)
LP
Ne smemo pozabiti,da ima Mazda 6 menjalni?ko ro?ko povezano z zajlami.
Ne,original je 4100 K.Od Philipsa so model za na?e M6- D2S 85122 ,35W. Baje,da ko so nove svetijo precej rumenkasto a po kak?nih 100 urah delovanja so ?e ?isto bele. Takrat naj bi svetile z barvo 4800-5000K.To je barvni spekter,da se razumemo in ne svetilnost ?arnice,ki se meri v lumnih.
Pa?ejo pa tudi Philips D2S Xenon 85122+ 35W,ki so 4300 K.Te naj bi svetile vedno enako,tudi ko se ?e ulaufajo.Prednost teh zadnjih je,da z leti ne zgubljajo mo?i in ko gredo h koncu,ne "vr?ejo" na vijola barvo.
So pa seveda nekaj dra?je od navadnih.
No,potem so tukaj ?e Philips D2S Color Match 85122CM 5000 K. No,kot lahko vidite imajo te 5000K kar naj bi ustrezalo ?e ulaufanim 85122.?e po imenu je takoj jasno,da naj bi te kupili,?e nam ena ?e skoraj nova 85122 crkne ali se kakorkoli razbije in naj bi svetila kot ta druga ?e rabljena.Moje skromno mnenje je,da naj se vedno menja obe v paru in ne samo ene.
No,naslednja je Philips D2S Ultra Blue 85122 UB 6000K 35W.Ta je ?e dra?ja in sveti malo bolj plavkasto-bolj "premiumsko". Slabost-nekoliko manj svetilnosti.
Seveda imamo tudi ?arnice od Osram in pa ?e razne kitajske.
Sam sem mel kak mesec (ali ve?) porabo povpre?no 8.3. Sicer sem se za?el v slu?bo (cca. 50km/dan) vozit ve?inoma po avtocesti, hitrost tam do 160km/h, povpre?na hitrost pa je bla (po BC) cca 55km/h. Sem najprej misli, da je to "normalno", ampak mi na sre?o ni dalo miru in sem ?el do Mazda servisa. Dali smo na tester, kjer so zaznali nekaj na EGR ventilu. Na sre?o je bila po?ena samo ena cevka, ki gre na ta ventil, kar je baje rezultiralo v ve?ji porabi. Zamenjano v petek, do danes je poraba po BC (ve? ali manj iste relacije) tam nekje 7,8l. :ne vem:
Od kod vam 6l (ali manj) pa mi ni jasno Je pa res, da vsa leta opa?am da imam pozimi kak liter ali ve? ni?jo porabo, verjetno zimske gume, klima ne dela na polno, pa ?e po?asneje se (vsaj v povpre?ju) vozimo.
Sej smo ?e ugotovili,da je normalna poraba za M6 diesel tam nekje okoli 7-7,5 l/100.
Kar je manj je zelo "previdna" vo?nja ali pa Shell gorivo.
Hm, to s temi lu?kami se mi zdi pa zdaj ?e prav zanimivo.
Dva dni nisem ni? uporabljal avta. Ko sem ga v?gal v ponedeljek zjutraj se mi ni pri?gala nobena lu?ka. Poskusil sem vse pogoje ob katerih so se mi je prej pri?igale, a so lu?ke ?e vedno ostale lepo ugasnjene.
Ko dam kontakt se pri?gejo in takoj ugasnejo.
Tako da se so se mi podrle vse ugotovitve kaj bi bilo krivo da lu?ke gorijo.
Mogo?e imam sre?o da se je mazda sama popravila ali pa bo treba ?e naprej iskati vzrok
Na interval je baje max 1 liter. Meni ga ?e vedno mal cuza, kljub menjanim podlo?kam. Je pa tako. ?e ma? notri novo ?ibko za olje (verzija z DPF) je kapaciteta olja v litrih med L in F nekje dobre pol litra. Po 10 tiso? kilometrih sem sedaj na sredi. ?e ocenim od oka je spila dobre 3dcl olja.
Pri starej?ih ?ibkah je ve?ja razlika v dcl med L in F. Serviser je dejal, do 1l je ?e normalno na interval. Zdej kdaj dela? pa interval je pa druga pesem. Jaz jih delam na cirka 15 tiso? km.
Odvisno je ful od olja.Prej sem imel noter Mobil 1 0W40 in mi je po menjavi ?e vedno nekaj pilo.
Sedaj sem dal noter Mobil 1 ESP 5W30 in mi ga ni popilo po 5000 km ?e ni?.
Jaz lahko dodam da je Xeodska 18 let stara brez pikce rje, medtem ko sta M5 in CX-7 ze kazali v prvih letih rjave znake na spodnjih delih.
Za CX-7 sem sel vprasat ali je normalno da je vsaj auspuh tako rjav in so rekli, da ja to je sedaj na vseh mazdah.
O?itno je nekaj na tem, da so materiali drugi, ne samo ker proizvajalec ?para ampak tudi zato ker so vsako leto huj?e zahteve za ekologijo, razgradnjo, za??ite za rjo so morali stanj?ati itd, itd, ko pa dodamo ?e 1 tono peska in soli v SLoveniji je to to.
Vsak ?trihar vam bo povedal da je barva na vodni osnovi za en falus, dobre stare nitro barve so drzale ?e in ?e...
Se popolnoma strinjam.Prvo in prvo ne more? z tako barvo popravljat pikic od kamnov.
Drugo sem napisal ?e pod to?ko ena-je miljon pikic na odbija?u in havbi,ker je ta barva totalno neodporna
proti udarcem pa ?e za barvanje je sra..e.
Nitro barve so zakon in pa dvokomponentni poliuretanski stari laki so tudi v redu(?e bolj odporni na udarce in kamen?ke-celo aceton jim ne pride do ?ivega,ko so dobro posu?ene).
In ?e to-sedaj se barva avtomobile zelllooooo na tanko-ekologija in recesija press.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani