To, da so filtri trdnih delce splo?na te?ave je na ?alost res. Zaradi filtra je sodelavki nov Ford S-max obstal v Italiji, ko ?e ni imel 3.000 prevo?enih kilometrov.
Predlagam ti da mogo?e pridobi? "drugo mnenje" ?e od kak?nega drugega servisa a navedba A-cosmosa dr?ijo ali ne. Meni je vseskupaj malce ?udno ampak, ker nisem iz foha ne bom rekel ni?. Mogo?e bi isto vpra?anje zastavil recimo na splo?nem forumu avtomobilizem.com, da visdi? kak?ne imajo izku?nje pri drugih znamkah. ?estic s filtrom trdih delcev mislim, da razen tvoje, na na?em forumu nimamo in tako ni pravih izku?enj.
hmmm.. zgleda kot kak?en senzor pretoka zraka ali pa ga kak?en zaug heca.
Predno se ti je to za?elo dogajati a si slu?ajno hladen motor pri?gal premaknil avto in nato ugasnil motor ter do tega dogodka nisi premikal avta? V?asih se lahko zgodi, da tak?na situacija tudi zmede elektroniko in ne ve ve? ali naj da zaug ali ne oziroma ga da takrat ko to ni treba.
ups...nerodna zadeva - pa kaj hudi?a folk kodira te zadeve saj tist, ki bo kradu v toku vlamljanja ne bo vedel ali je koda vne?ena ali ne. ?kodo in ukraden radio bo lastnik imel v vsakem primeru, ?e mu je pa v zadovoljstvo to, da potem ve da je ta radio neuporaben je pa tudi ?e rahlo sick. Pa ?e sam se lahko nategne? ?e pozabi? kodo in menja? akomulator - a se spla?a? :ne vem:
R-sport upam, da obstajajo kak?ne manj bole?e re?itve saj bo tukaj te?ko ugotavljati odgovornost preprodajalca saj je verjetno podobna zgodba, kot o napakah, ki se pojavijo davno po nakupu in za katere prodajalec ni ve? odgovoren :ne vem:
Upam na najbolj?i razplet pa da bo Labi na?el kaj pametnega
?e ima? nov avto pa ho?e? garancijo obdr?at ti kanal doma ?al ?ist ni? ne pomaga... to je pa? prekletstvo novih avtomobilov: dragi za kupit, dragi za vzdr?evat; majo pa pa? druge pluse, ki odtehtajo tudi to
Nalil to teko?ino oz te kosmi?e notri ,in nakonci zafukal ?e vosno pumpo,in lepo oblogo na v ceveh naredu!!!
To je bilo zato, ker nisi previdno prebral navodil. Obvezno je treba ta tesnilec naliti v ?isto vodo in ne v hladilno teko?ino, me?ano z raznimi antifrizi, ker se ti naredi to?no to kar si napisal.
Se pravi z drugimi besedami: zlije? vso hladilno ven nato?i? vodo iz pipe in doda? tesnilec. pri meni je dobro delovalo tako pri jugecu kot pri pugiju.
Saj ima vsak po svoje prav je pa tudi res, da se vsak po svoje odlo?a, kako in kaj bo servisiral in ker verjetno v veliki ve?ini vsi svoj denar te?ko zaslu?imo nam zato ni popolnoma vseeno kolk te kje oberejo.
Pa to ne pomeni, da zdaj je pa treba ?parat v nulo (ja Labi to sem jaz napisal pa ni? nisem stiskal zob ) ampak nekje pa mora biti neka cena, ki je ?e sprejemljiva in ?e gre nekdo preve? ?ez se pa? odlo?i?, da pri njemu pa servisiral ne bo? ve?. Tolk enostavno je to in zato smo tukaj forum, da si izmenjamo mnenja in podebatiramo in da lahko tudi malo pojokcamo in se razburimo, ampak thats life.
Optimist, ker je bencinska pumpa v rezervoarju, je ne more polivat. Povrh tega pa je elektri?na in ne mahanska, ki je na bloku motorja, in ji hladna voda koristi.
eeee jeba pol... na Wartbiju je bila to vedno dobra re?itev
hmmm...?udno to, ampak mislim, da je mo?no to kar pravi Uklopko in sicer benz pumpa, ko pregreta stoji ima te?ave... jaz bi probal s sabo vozit ene par litrov vode in ?e se ti pojavi problem pri v?igu vro?ega/toplega motorja enostavno polij vodo po benz pumpi da jo ohladi? pa probi zakurblat.
Pri 10.000km sem moral notri zlit 1 liter od takrat naprej je pa OK saj prej pride menjava olja (na vsakih 20.000km) kot pa je treba dotakat.
Je pa ve? dejavnikov, ki povzro?ajo pove?ano porabo pa niso nujno vezani na "slabosti" motorja. Poraba se pove?a, ?e precej tera? v vi?jih obratih in ?e je precej mestne vo?nje. Mestna vo?nja sama po sebi sicer ni problem, samo za isto prevo?eno pot v mestu naredi motor veliko ve? delovnih ur (in tudi obratov motorja) kot pa motor v avtu, ki ima ve?ino relacijsko vo?njo.
Je pa tako, da liter porabe na 10.000km ni ni? zaskrbljujo?ega in marsikateri alfist bi bil s tako porabo nadvse zadovoljen
Mam isti problem pa ne najdem odgovora: smo zamenjal sve?ke, benz filtr, olje in oljni filter pa ?e zdj mi to dela k je segret. U?asih mam filing k da sploh ne bo pr?gou. Pol pa ponavad pred?asno spustim klju? ?eporu ?e ni pr?gou ampak pol kr nekak pr?ge, sam se motor mal zaleti na za?etku. Bog si kaj vedi kaj mu je.
Sem neko? davno imel podoben problem z jugi?em in si lahko verglal kot pri norcih pa ni v?gal in ?ele ko si spustil klju? je avto v?gal. Napaka je bila pa v klju?avnici, ki je mela slab kontakt, ko si zaganal ?tarter. Pol sem se pa nekako nau?il kako moram klju? malo bolj postrani ti??at, ko verglam pa je vsaki? v?gal v prvo.
Sem se pa najbolj smejal, ko je bil enkrat avto na servisu in me mehankar domov kli?e in spra?uje zakaj avto ne v?ge jaz pa mul?ek, pametn k hudi? pa mu re?em, da ne vem, ampak men vedno v?ge. Se usedem na kolo in se odpelem do mehankarja pa mi un ka?e kako ne v?ge. Probam ?e jaz in avto upali v prvo, mehankar pa take u?i - saj sem mu pol povedal za foro s klju?em, sam za tisti njegov pogled se je spla?al tud pol ure kolesart do njega
Po?akaj da se motor ohladi in se olje malce zgosti ter bo potem la?je od?itat, kje je olje... gleda? pa tisto stran kjer je ?rka C (cold). ?e si pa gledala stran kjer pi?e ?rka H (hot) je pa to skala ko je motor vro?.
OK, z drugimi besedami, ?e je motor vro? gleda? na strani H in ?e je hladen na strani s ?rko C.
Sicer nimam pojma kje je to ampak poglej ?e v predal pred sovoznikom in pa odpri sovoznikova vrata ter pri odprtih vratih poglej na stranskem delu armature.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
aha, zdaj mi je pa ?e bolj jasno zakaj nekateri kljub koloni na AC drvijo mimo po odstavnem pasu. ?istijo filter

Povezava za deljenje
Deli na druge strani