Saj ima vsak po svoje prav je pa tudi res, da se vsak po svoje odlo?a, kako in kaj bo servisiral in ker verjetno v veliki ve?ini vsi svoj denar te?ko zaslu?imo nam zato ni popolnoma vseeno kolk te kje oberejo.
Pa to ne pomeni, da zdaj je pa treba ?parat v nulo (ja Labi to sem jaz napisal pa ni? nisem stiskal zob ) ampak nekje pa mora biti neka cena, ki je ?e sprejemljiva in ?e gre nekdo preve? ?ez se pa? odlo?i?, da pri njemu pa servisiral ne bo? ve?. Tolk enostavno je to in zato smo tukaj forum, da si izmenjamo mnenja in podebatiramo in da lahko tudi malo pojokcamo in se razburimo, ampak thats life.
Optimist, ker je bencinska pumpa v rezervoarju, je ne more polivat. Povrh tega pa je elektri?na in ne mahanska, ki je na bloku motorja, in ji hladna voda koristi.
eeee jeba pol... na Wartbiju je bila to vedno dobra re?itev
hmmm...?udno to, ampak mislim, da je mo?no to kar pravi Uklopko in sicer benz pumpa, ko pregreta stoji ima te?ave... jaz bi probal s sabo vozit ene par litrov vode in ?e se ti pojavi problem pri v?igu vro?ega/toplega motorja enostavno polij vodo po benz pumpi da jo ohladi? pa probi zakurblat.
Pri 10.000km sem moral notri zlit 1 liter od takrat naprej je pa OK saj prej pride menjava olja (na vsakih 20.000km) kot pa je treba dotakat.
Je pa ve? dejavnikov, ki povzro?ajo pove?ano porabo pa niso nujno vezani na "slabosti" motorja. Poraba se pove?a, ?e precej tera? v vi?jih obratih in ?e je precej mestne vo?nje. Mestna vo?nja sama po sebi sicer ni problem, samo za isto prevo?eno pot v mestu naredi motor veliko ve? delovnih ur (in tudi obratov motorja) kot pa motor v avtu, ki ima ve?ino relacijsko vo?njo.
Je pa tako, da liter porabe na 10.000km ni ni? zaskrbljujo?ega in marsikateri alfist bi bil s tako porabo nadvse zadovoljen
Mam isti problem pa ne najdem odgovora: smo zamenjal sve?ke, benz filtr, olje in oljni filter pa ?e zdj mi to dela k je segret. U?asih mam filing k da sploh ne bo pr?gou. Pol pa ponavad pred?asno spustim klju? ?eporu ?e ni pr?gou ampak pol kr nekak pr?ge, sam se motor mal zaleti na za?etku. Bog si kaj vedi kaj mu je.
Sem neko? davno imel podoben problem z jugi?em in si lahko verglal kot pri norcih pa ni v?gal in ?ele ko si spustil klju? je avto v?gal. Napaka je bila pa v klju?avnici, ki je mela slab kontakt, ko si zaganal ?tarter. Pol sem se pa nekako nau?il kako moram klju? malo bolj postrani ti??at, ko verglam pa je vsaki? v?gal v prvo.
Sem se pa najbolj smejal, ko je bil enkrat avto na servisu in me mehankar domov kli?e in spra?uje zakaj avto ne v?ge jaz pa mul?ek, pametn k hudi? pa mu re?em, da ne vem, ampak men vedno v?ge. Se usedem na kolo in se odpelem do mehankarja pa mi un ka?e kako ne v?ge. Probam ?e jaz in avto upali v prvo, mehankar pa take u?i - saj sem mu pol povedal za foro s klju?em, sam za tisti njegov pogled se je spla?al tud pol ure kolesart do njega
Po?akaj da se motor ohladi in se olje malce zgosti ter bo potem la?je od?itat, kje je olje... gleda? pa tisto stran kjer je ?rka C (cold). ?e si pa gledala stran kjer pi?e ?rka H (hot) je pa to skala ko je motor vro?.
OK, z drugimi besedami, ?e je motor vro? gleda? na strani H in ?e je hladen na strani s ?rko C.
Sicer nimam pojma kje je to ampak poglej ?e v predal pred sovoznikom in pa odpri sovoznikova vrata ter pri odprtih vratih poglej na stranskem delu armature.
Kaj pa merilec pretoka zraka? Ker ?e ima slab stik se ti tud lahko zgodi, da ti zasveti kak?na lu?ka. To se je men zgodilo, ko sem nekaj brklal okoli levega reflektorja in sem moral odklopiti Luftmesser. Pol sem vse skupaj priklopil nazaj in ko sem v?gal motor je lu?ka za motor veselo svetila.
Nakar sem vzel WD40, o?istil kontakte in jih razmastil pa vse skupaj nazaj sestavil in je bilo OK. Porabo ima? lahko pove?ano prav zaradi tega, ker nepravilno dozira me?anico zrak/gorivo.
Seveda mora biti vse BP in prav je da ti ni vseeno. Sta pa to zadevi, ki nista kriti?ni, da ne bi nikakor mogel po?akati 14 dni, da ti ju odpravijo do takrat pa bi se ?e sekiral zaradi tega. Brez skrbi saj bodo zrihtali
Jaz pa sem ta teden opazil, da mi elektri?ni dvig stekla na zadnjih desnih vratih (tam, kjer je bilo barvano) ne dela. In se sprehajam okoli avta in vidim, da je notranja obloga vrat malo dvignjena in odmaknjena od vrat. Zgleda malomarnost, ko so barvali vrata in niso za sabo "pospravili". In kli?em na servis za naro?it se. Ta teden nimajo cajta, drug teden ga jaz nimam, tako da pride na vrsto od 14. maja naprej. Seveda bom rekel da je reklamacija barvanja vrat.
Sem tud malo jezen na Gama center v BTC-ju.
Ne bit, baje ?kodi zdravju ?e posebej ?e gre za malenkosti.
Ko ti bodo barvo falil (ni enostavno za popravit brez novega lakiranja) bo? pa lahko bil upravi?eno jezen. Druga?e pa pri faceliftanih ?estkah nedelovanje stikal za dvig stekel ni ni? neobi?ajnega in je bil fotr ?e enkrat na servisu zaradi tega. Kakor vem je obloga na ?epih - a se je ne da samo not prtisnt?
Sicer malce neumestno vpra?anje al pa tudi ne :ne vem:
Fantje a slu?ajno klimo uga?ate pozimi? Ker na?eloma je najbolj zdravo, da je klima pri?gana tako poleti kot pozimi saj tako se zmanj?a mo?nost, da bi se kaj "sprijelo" zaradi neuporabe.
Pri meni je klima nonstop na avtomatsko, pozimi nastavljena na 20 stopinj, poleti pa 22 stopinj.
Jaz samo to vem,da ko mi gre Mazda iz garancije(konec leta),sem kon?al z uradnimi servisi.
Mazdo mi bo servisiral-kakor vse avte do sedaj-moj mehanik(biv?i dirka? gorskih dirk)
Da ne govorimo o cenah popravil/50% ceneje in hitreje...in naredi mi to?no tisto,kar mu naro?im-ni?
nekih dodatnih kao- smo naredili ?e to pa to...
Se pravi se bo? odpovedal MES-a? Al si tolk ziher, da ga ne bo? nikoli rabil, ker mazde baje ne obti?ijo na cesti
sploh pa,..na cosmosu so mi vedno use zj... od ure do radia,..mislm resno,..wtf mi more menjat frekvence, ki jih mam nastavlene na priljubljenih ? :ne vem:
To se zgodi vedno ko odklopijo akomulator - men je to ?e najmanj?e zlo, sam da ni kaj huj?ega
Kakor je meni znano je enota za radio z oja?evalcem posebej in zato ti radio ?pila normalno. Changer ali pa MP3 enota pa sta posebej in s kablom povezani na radio/oja?evalec. Po moje ta povezava zgublja stik na konektorju med oja?evalcem in changerjem, upam pa da ni kaj drugega narobe v samem changerju.
Lahko ima? tudi te?avo s stabilizatorjem ali pa nosilci le tega.
Amortizerje pa najla?je preveri? tako, da poskusi? na roke zanihati avto in takoj ko neha? z nihanjem se mora ustaviti v nevtralni legi brez kakr?nihkoli dodatnih guncanj oziroma nihajev.
Dober indikator je recimo tudi vo?nja ?ez kak?en ovinek z razdrapanim asfaltom in ?e avto ho?e odnesti iz ovinka je ?as za nujno menjavo amortizerjev. Ker je pa to te?ko to?no dolo?iti je najbolje da z isto hitrostjo prevozi? ta ovinek tudi s kak?nim drugim avtom (z dobrimi amortizerji seveda ) in to primerja? s tvojim.
Nikar se tolk matrat z me?anjem barv. Enostavno gre? na servis, kjer vtiokajo ?tevilko ?asije in dobijo kodo barve. Nakar ti samo naro?ijo korekturni komplet v katerem je to?no taka barva, ki jo rabi? vklju?no s tubico laka, da zadevo utrdi?.
hehe... vpra?anje je na mestu v?asih sem vse sam naredil zdaj je pa tko, da ?e ho?em ?tempiljko v knjigco dobit in s tem ohranjat garancijo in podalj?evat MES pa sem prisiljen v ta le?erno varjanto. Kar sicer ni ni? narobe samo me pa v?asih grize, ?e je res vse tako narejeno kot ?lovek pla?a.
?al je bilo tako, da so mi na enem uradnem servisu nekega drugega prizvajalca ukradli kvalitetne diske in jih zamenjali z nekim krepom od originalnih. Hja tudi to se dogaja.
Najprej je menjal olje po mo?ko, zdaj pa po?ilja ?eno z avtom k mehaniku
Za moj avto nikoli, za njena renojeva jajca imava pa itak enga modela, ki naredi tako poceni, da se ne spla?a sam rok mazat. Tako, da na renoju popravljam samo tiste ta bolj ?iste zadeve, kot je recimo elektrika, razdelilna kapa, filtri, sve?ke pa ?e kak?ne malenkosti.
Se pa strinjam z Aleksandrom in Uro?em ?e posebej, ?e nima? na?tetega orodja. Predno vse omenjen zadeve nakupi?, najde? na?in, da dvigne? avto, ustrezno posodo in da ne uspe? nato ni?esar posvinjati.
V glavnem predno se loti? si preberi tole zgodbico, ki je lahko ?e kako resni?na
MENJAVA OLJA V AVTOMOBILU - KAKO TO DELAJO MO?KI:
V soboto zjutraj gre v trgovino z avto deli, kupi pet litrov olja, set gedore in di?e?o smrekico.
Gre domov in parkira avto na dvori??e.
Popije pivo. Zvle?e se pod avto, najde ?ep za izpu??anje olja.
Izvle?e se izpod avta, vzame gedore in se zvle?e nazaj. Ugotovi, da ima klju? ?t.12 premajhno luknjo, ?t.13 pa manjka.
Mastno zakolne. Izvle?e se izpod avta in gre v stanovanje po ?katlo s starim orodjem. Popije pivo. Zvle?e se pod auto s francoskim klju?em.
Odpre ?ep. Zalije se z oljem po obrazu. Pani?no zama?i luknjo s ?epom.
Kolne. Pazi, da pri tem ne pogoltne kaj olja. Izvle?e se izpod avta.
S tipanjem odpre prtlja?nik. Obri?e obraz z mastno krpo, ki jo najde v prtlja?niku. Obri?e obraz s papirnatimi rob?ki. Pivo.
Najde kantico, v katero bo izpustil olje. Vr?e jo pod avto.
Ponovi korak 4. Namesti kantico pod karter in ponovi korak 5.
Ob?uduje, kako olje te?e. Izvle?e se izpod avta. Pazi glavo. Kolne.
Pride prijatelj. Popije pivo skupaj z njim.
Skupaj s prijateljem do ve?era popijeta gajbo piva.
V nedeljo zjutraj vlije liter olja v blok motorja.
Spomni se ?epa od v?eraj.Hitro se zvle?e pod avto. Prevrne kantico z izpu??enim oljem.
Hitro pobere kantico, preden vse izte?e.
Pazi glavo. Pivo. Vse sta popila v?eraj.
V bli?njem de?urnem kiosku pokupi vse Unione iz hladilnika.
Ob povratku domov popije pivo. Najde francoski klju?.
Zvle?e se pod avto. Zapre ?ep. Pazi na lu?o olja. Pazi glavo.
Vr?e kantico z ostanki olja v najbli?ji grm. Popije pivo.
Da avto v ler, spusti ro?no in ga porine dva metra.
Spomni se na di?e?o smrekico. Pazi, da mu ne pade v lu?o olja.
Od olja zapacano di?e?o smrekico vr?e v grm, v katerega je ?e prej
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ej guys, chill out please
Saj ima vsak po svoje prav je pa tudi res, da se vsak po svoje odlo?a, kako in kaj bo servisiral in ker verjetno v veliki ve?ini vsi svoj denar te?ko zaslu?imo nam zato ni popolnoma vseeno kolk te kje oberejo.
Pa to ne pomeni, da zdaj je pa treba ?parat v nulo (ja Labi to sem jaz napisal pa ni? nisem stiskal zob
) ampak nekje pa mora biti neka cena, ki je ?e sprejemljiva in ?e gre nekdo preve? ?ez se pa? odlo?i?, da pri njemu pa servisiral ne bo? ve?. Tolk enostavno je to in zato smo tukaj forum, da si izmenjamo mnenja in podebatiramo in da lahko tudi malo pojokcamo in se razburimo, ampak thats life.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani